SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - STAŻ Chrzanów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - STAŻ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: obsługa zamówień, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programów magazynowych, księgowanie faktur, przyjęcie towaru
Data publikacji: 2017-02-27
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
obsługa zamówień, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programów magazynowych, księgowanie faktur, przyjęcie towaru
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - STAŻ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, oferta stażu dla osób do 30 r.ż.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Chrzanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chrzanów
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż sprzętu sportowego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.02.2017
Data dodania oferty pracy: 22.02.2017
Oferta pracy ważna do: 21.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
•aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktów kredytowych•regularny kontakt telefoniczny z klientami•zapewnienie najwyższych standardów jakości obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzór nad wszystkimi zagadnieniami z obszaru BHP i p.poż
Pomorska Insytutucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA - 2016-12-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizowanie klientów, rozwiązywanie problemów klientów związanych z zamówieniem),- redagowanie opisów produktów,- redagowanie postów reklamowych w portalach społecznościowych na kontach firmy,- przygotowanie oraz obróbka zdjęć produktów.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Rąbień AB (łódzkie)
Brak danych
Centrum Kształcenia Torus w Sanoku - 2016-07-18 - Sanok (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Profesjonalna telefoniczna i mailowa obsługa indywidualnych klientów - aktywne zdobywanie nowych klientów, długofalowe budowanie relacji z obsługiwanymi klientami.
MEDCARE24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-28 - Kalisz (wielkopolskie)
planowanie, opracowywanie, organizowanie startegii i programów marketingowych do promocji szkoleń lotniczych, przyjmowanie interesantów oraz utrzymanie dobrych relacji, budowanie wizerunku firmy w mediach, pisanie tekstów reklamowych, wykonywanie innych zadań pokrewnych, czynnosci pomocnicze i doradcze w stosunku do innych stanowiskw firmie
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Mielec (podkarpackie)
Profesjonalna obsługa klientów,realizacja polityki handlowej firmy,tworzenie ofert oraz negocjowanie warunków handlowych.
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2017-04-13 - Kutno (łódzkie)
Opis stanowiska: - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z klientami; - sporządzanie zestawień i raportów sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office- szczególnie programu Excel; - znajomość technik
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)
poszukiwanie nowych Poddostawców usług kooperacyjnych; współpraca z dotychczasowymi Klientami; sporządzanie zapytań i zamówień, kontakt z Klientami w cedlu ustalania terminów dostaw; organizowanie wysyłek i odbiorów podzespołów do Kooperanta; sporządzanie harmonogramu dostaw i raportowanie.
Świdnicka Fabryka Urządzeń Przemysłowych ŚFUP Sp. z o.o. Świdnica - 2016-04-13 - Świdnica (dolnośląskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-05-04 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa kadrowa firmy.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2018-01-17 - Piaski (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji obrotu gotówkowego i bezgotówkowego. Promowanie, sprzedaż produktów, usług oferowanych przez bank.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział w Nowym Tomyślu - 2018-06-06 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Samodzielne prowadzenie rekrutacji i selekcji pracowników, tworzenie profili kandydatów
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Opole (opolskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Głogów (dolnośląskie)
utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Pleśna (małopolskie)
•analizowanie i usuwanie usterek w obszarze hardware i software•telefoniczna i zdalna pomoc użytkownikom przy rozwiązywanie problemów IT•konfiguracja sprzętu oraz instalacja oprogramowania
Streit GmbH Arbeitsmedizinischer und Sicherheitstechnischer Dienst - 2015-11-13 - Niemcy (Niemcy)
- naliczanie wynagrodzeń dla pracowników- znajomość programu płatnik- rozliczanie czasu pracy kierowców- mile wdziana znajomość programu Comarch Optima
MACIEJ LEWANDOWSKI - 2018-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST - 2017-09-07 - Głogów (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe o specjalizacji BHP lub studia podyplomowe w zakresie BHP, doświadczenie zawodowe min. 1 rok; Audytor wew. systemów ISO 14001 i OHSAS 18001, znajomość przepisów z zakresu BHP, ochrony środowiska i ochrony przeciwpożarowej; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy kat. B; dobra org. pracy własnej, samodzielność, odporność na stres; zakres obowiązków: realizacja zadań związanych z Ochroną Środowiska, realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozp. RM, przeprowadzanie bieżących kontroli, ocena ryzyka związanego z wykonywanymi pracami, przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, sporządzanie i nadzorowanie dok. oraz raportów; inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo w pracy oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Kirchhoff Polska Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta, tworzenie dokumentów, (umów, faktur, raportów, dokumentów magazynowych), rozliczanie dostaw, sprawdzanie parametrów jakościowych zbóż i rzepaku za pomocą urządzeń laboratoryjnych.
ZIARN-POL Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Dąbrówka (warmińsko-mazurskie)
KOORDYNOWANI EPROCESÓW REKRUTACYJNYCH, SELEKCJA NAJBARDZIEJ SKUTECZNYCH BEZPOŚREDNICH METOD REKRUTACJI, ANALIZOWANIE APLIKACJI KANDYDATÓ, ARANŻACJA I PROWADZENIE ROZMÓW REKRUTACYJNYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENI WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY IT, DOŚWIADCZENIE W REKRUTOWANIU SPECJALISTÓW, STAZ PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 4 LATA, BIEGŁY ANGIELSKI
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kontrahentów zagranicznych, kontrola dokumentacji IKEA, nadzór badań i wzorów IKEA, wprowadzanie danych do systemu IKEA, nadzór nad specyfikacją IKEA.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-01 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
- obsługa kadrowo-płacowa pracowników, - rozliczanie czasu pracy, - administracja dokumentacji dostarczonej do działu, - realizacja procesu naliczania i wypłat wynagrodzeń, - rozliczanie czasu pracy, - współpraca z instytucjami zewnętrznymi ZUS, US, GUS i inne, - przestrzeganie obowiązujących w zakładzie zasad BHP, - obsługa ubezpieczenia grupowego,- wystawiane i podpisywanie wszelkich zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie,- podpisywanie dokumentacji związanej z PIT i ZUS.Kontakt e-mail: m.frankiewicz (at) trenkwalder.com.pl.Oferta dostepna w sali: E.
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoba ta odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innymi dokumentami powiązanych z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw rozliczeń będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. rozliczeń inwestycyjnych Opery Nova, główną księgową Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa procesu rekrutacji na studia, prowadzenie elektronicznej dokumentacji studenckiej i akt osobowych studentów, obsługa studentów zagranicznych i prowadzenie spraw stypendialnych w programie Erasmus, organizacja i obsługa obron prac magisterskich, opracowywanie planów, harmonogramów zajęć, rozliczanie pensum dydaktycznego, obsługa sekretarska dziekanów, prodziekanów, komisji wydziałowych, rad wydziałów.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Kraków (małopolskie)
wyksz. średnie,min. 1 rok doświadczenia na ww stanowisku,umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office, umiejętność korzystania z internetu i poczty elektronicznej, umiejętność przygotowywania dokumentów (raportów), prawo jazdy kat. B, znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym;bieżąca obsługa pracowników ( w tym obcokrajowców) w zakresie spraw peronalnych, weryfikacja dokumentacji pracowniczej, rekrutacja personelu, sporządzanie raportów i analiz, kierowanie samochodem służbowym
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Skalmierzyce (wielkopolskie)
wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określania procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów,stosowanie właściwych technik oraz procedur wyboru oraz doboru pracownikow. Osoba zatrudnione będzie rekrutowala pracowników z Ukrainy. Miejsce wykonywania pracy:teren całej Polski
Belvedere eu Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie bazą danych (weryfikacja dokumentów, uaktualnienie danych), -kompleksowa obsługa dokumentacji personalnej (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.) zgodnie z wymogami prawa pracy, -bezpośrednia obsługa pracowników, monitorowanie terminów ważności dokumentów, badań -sporządzanie raportów i sprawozdań dotyczących mobilności i efektywności zatrudnienia-monitorowanie ofert i przygotowanie dokumentacji w ramach projektów dofinansowań-udział w targach pracy organizowanych przezjednostki samorządów. Godz. pracy 8-16. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-10.
Aerosol Service sp. z o.o. - 2017-05-22 - Charnowo (pomorskie)