SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Zabrze oferta pracy eMtiM Marek Mazurkiewicz
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie towaru i sprawdzenie go pod względem ilościowym i jakościowym, Wystawianie faktur i paragonów oraz wydawanie towaru, Sprawdzanie realizacji zamówień od klientów, Przygotowywanie towaru do wysyłki, Kontakt telefoniczny z klientem, Kontakt ze spedytorami, Przeglądanie informacji o przetargach, Przygotowywanie ofert przetargowych , oraz ofert handlowych, Zamawianie towaru, Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, Dbanie o porządek na magazynie
Data publikacji: 2019-04-24
Lokalizacja: Zabrze (śląskie)
Pracodawca: eMtiM Marek Mazurkiewicz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Legnicka 21, 41-811 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie towaru i sprawdzenie go pod względem ilościowym i jakościowym, Wystawianie faktur i paragonów oraz wydawanie towaru, Sprawdzanie realizacji zamówień od klientów, Przygotowywanie towaru do wysyłki, Kontakt telefoniczny z klientem, Kontakt ze spedytorami, Przeglądanie informacji o przetargach, Przygotowywanie ofert przetargowych , oraz ofert handlowych, Zamawianie towaru, Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, Dbanie o porządek na magazynie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: po okresie próbnym premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zabrze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Obsługa programu COMARCH OPTIMA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, znajomość programu Office, mile widziana znajomość ustawy PZP, znajomość oprogramowania Comarch Optima, mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy: eMtiM Marek Mazurkiewicz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Legnicka 21, 41-811 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: kontakt osobisty, telefoniczny lub e-mail, Godziny : 8.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
Ulica pracodawcy: Legnicka
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.04.2019
Data dodania oferty pracy: 24.04.2019
Oferta pracy ważna do: 19.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2b52a3167ec102edb331f5b3e4000c9e
Podobne oferty pracy
stanowisko finansowo- księgowe
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przyjmowanie zamówień eksportowych, tworzenie dostaw w systemie SAP, sporządzanie dokumentów towarzyszących dostawie, obsługa systemów EMCS, współpraca z Urzędem Celnym, prowadzenie postępowań reklamacyjnych, współpraca komórką planowania.
Van Pur S.A. - 2016-12-20 - Łomża (podlaskie)
prowadzenie kinezyterapii z osobami z niepełnosprawnością iontelektualną (5 osobowe grupy)
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Bytomiu - 2019-04-15 - Bytom (śląskie)
Realizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, realizacja reklamacji, bieżące badanie rynku dostawców celem wyboru dostawcy na podstawie analizy ofert i ich porównania, prowadzenie dokumentacji handlowej i technicznej w zakresie zakupów i zamówień.
HLT sp. z o.o. - 2018-01-10 - Głuchołazy (opolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym , promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym tureckojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
tworzenie bazy klientów, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów, analiza rynku, działania posprzedażowe, uczestnictwo w targach branżowych
RZEMIEŚLNICZY BROWAR JANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-01-10 - Zawiercie (śląskie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Żywiec (śląskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Lokal Ostrzeszów. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2018-07-05 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Żyrardów (mazowieckie)
prowadzenie "zajęć z matematyki na wesoło" oraz "zajęć z emocji" w oddziałach przedszkolnych i dla uczniów I-III na terenie placówek oświatowych w Toruniu, przygotowywanie materiałów na zajęcia (typu: układnie, bindowanie), przygotowywanie raportów z przeprowadzonych zajęć
Fundacja Ważna Edukacja - 2018-09-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa komputera, obsługa magazynu towarów gotowych i magazynu surowców, koordynowanie dostawą surowców i wysylką wyrobów gotowych
ICOPAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-23 - Dębowa (opolskie)
Wykształcenie brak wymagań; mile widziane doświadczenie zawodowe; prace remontowe i wykończeniowe; miejsce pracy Gliwice i okolice;
ANTENY GLIWICE - ANNA TUROWSKA - 2017-03-14 - Gliwice (śląskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-11-08 - Gdańsk (pomorskie)
korekta i zabezpieczanie lakieru, czyszczenie wnętrza
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Jaworzno (śląskie)
Zakres zadań:•budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami •doradztwo produktowe•przygotowywanie ofert handlowych•realizacja założonych planów sprzedaży•współpraca z działem produkcji•przygotowanie raportów i sprawozdań realizacji sprzedażyPraca w godz. 10-18Oferujemy:•interesującą, pełną wyzwań pracę dającą możliwość sprawdzenia swoich umiejętności,•możliwość poszerzania kompetencji •stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęKontakt z pracodawcą: biuro (at) lustrex.pl lub 739-022-455
LUSTREX Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
wystawianie faktur, rozliczanie punktów handlowych, prowadzenie magazynu handlowego (dokumentacja), rozliczanie inwentaryzacji oraz inne prace z zakresu administarcji i księgowości
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2018-01-10 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
szczegóły na stronie UMiG Września:https://bip.wrzesnia.pl/strona-21418-title2_Aktualne_oferty_pracy_URZAD_MIASTA_I_GMINY_WE_WRZESNI_oglasza_nabor_na_stanowisko__specjalisty_w_Wydziale_Gospodarki_Mieszkaniowej_w_pelnym_wymiarze_czasu_pracy.html
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni - 2018-05-10 - Września (wielkopolskie)
NADZOROWANIE W TERENIE REKULTYWACJI ŚRODOWISKA WODNO-GRUNTOWEGO ZGODNIE Z POSIADANYMI DECYZJAMI, PRZYGOTOWYWANIE DANYCH NA POTRZEBY SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH DLA PROCEDUR PRZETARGOWYCH REALIZOWANYCH W ZAKRESIE:-REKULTYWACJI ŚRODOWISKA WODNO-GRUNTOWEGO;-WYKONYWANIA PLANÓW URZĄDZANIA LASU;-WYLESIEŃ W RAMACH DECYZJI ZEZWALAJĄCYCH NA WYŁĄCZENIE GRUNTÓW Z PRODUKCJI LEŚNEJ;-WYKONANIA POMIARÓW EMISJI PROMIENIOWANIA ELEKTROMAGNETYCZNEGO NA OBSZARZE SWOJEGO DZIAŁANIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE OCHRONA ŚRODOWISKA, BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU OCHRONY ŚRODOWISKA, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, GOTOWOŚĆ DO PRACY W TERENIE I WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452082 LUB C.V NA MAIL rziszczecin (at) ron.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie kontahentów w anglojęzycznym segmencie turystycznym, przygotowywanie i prezentacja ofert, negocjacje i sprzedaż , dokonywanie i potwierdzernie rezerwacji indywidualnych i grupowych, utzrymywanie kontaktów ze stałymi tour operatorami, monitoring i analiza skuteczności podejmowanych działań sprzedażowych, wprowadzenie i aktualizacja danych w hotelowym systemie rezerwacji ,sktywna współpraca z innymi osobami w obrębie sieci oraz wspieranie recepcji hotelowej w zakresie obsługi rezerwacji grupowych.
WY&SPA GABRIELA KRULL - 2016-11-23 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych:Umowy o pracę, zlecenia, teczki osobowe, świadectwa pracy, badania okresowe, itp., wystawianie zaświadczeń, rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych.Ewidencja czasu pracy (listy obecności, uzgadnianie absencji itp.), kartoteka osobowa. Przygotowywanie kart pracy dla Biura Rachunkowego w celu naliczania wynagrodzeń, przygotowywanie danych do PFRON (dane o zatrudnieniu, terminy wypłat itp.)Fundusz socjalny (ustalanie z biurem rachunkowym odpisów na ZFSŚ, rozliczanie "wczasów pod gruszom" itp., udzielanie i rozliczanie pożyczek pracowniczych).Pozostałe rozliczenia z pracownikami.Zagadnienia finansowo - księgowe:Przygotowywanie poleceń przelewów zapłat, wynagrodzeń itp. (bankowość elektroniczna), rejestr faktur zakupowych, prowadzenie kasy gotówkowej w PLN i EUR (raporty kasowe), obsługa kasy fiskalnej, nanoszenie materiałów na kartoteki towarowe, udział w zespole inwentaryzacji (kwartalnie).Pozostałe: Bieżąca współpraca z biurem rachunkowym w zakresie kadr i płac, inne czynności związane z zajmowanym stanowiskiem, prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji.Sprawozdania statystyczne do GUS (P-02, G-02b, P-01, G-02b).Proponowane wynagrodzenie 3200 zł - 4500 zł w zależności od oceny kompetencji.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia), diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie, koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie ich do kolejnych linii wsparcia
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji transportowej do procesów związanych z realizacją zleceń (pakowanie, załadunek, wysyłka), współpraca z klientami i dostawcami w zakresie transportu, planowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów zgodnie z zamówieniami, wycena transportu do ofert dla klienta. Nadzór nad taborem firmowych busów w zakresie przeglądów, napraw, serwisu. nadzór nad urzadzeniami podlegającymi pod UDT. Praktyczna znajomość zagadnień transportowych.
INTOP Sp. z o.o. - 2019-01-02 - Rychtal (wielkopolskie)
Manager ds. sprzedaży z j. czeskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka czeskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie, sporządzanie list płac, rozliczanie ZUS
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Piekary Śląskie (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie dokumentacji mandatowej, prowadzenei rejestrów spraw i pism, sporządzanie pism, opracowywanie sprawozdań, , archiwizowanie akt
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Chrzanów (małopolskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Tesco Międzyrzecz. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-09-02 - Międzyrzecz (lubuskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi i Rosji; pomoc w legalizacji pracy w RP;organizacja przyjazdu i zakwaterowania; przeprowadzenie testów j.polskiego;tłumaczenie dokumentów z języka ukraińskiego oraz rosyjskiego na język polski;
Time2work sp. z o.o. - 2017-05-30 - Opole (opolskie)
staż - opieka nad klientem biznesowym, bieżący kontakt z bazą klientów, administrowanie bazą danych, wsparcie sprzedaży, przygotowanie ofert, negocjacje handlowe, zdobywanie umiejętnośći aktywnej sprzedaży i obsługi klientów,Kierowanie samochodem,Komputer: ilość godzin 7,
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)