SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU PRODUKTU Bolesławiec oferta pracy Bader Polska Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU PRODUKTU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.
Data publikacji: 2016-04-04
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Bader Polska Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mostowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU PRODUKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali inżynierowie gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Rzetelność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność czytania rysunku technicznego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Auto Cad
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Word
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dokładność
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Znajomość norm ISO/TS 16949
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie na pokrewnym stanowisku, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w mowie i piśmie, bardzo dobra znajomość programów komputerowych Excel i Word, bardzo dobra znajomość rysunku technicznego (AutoCad lub pokrewne), prawo jazdy kategorii B, samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych, dokładność, rzetelność, mile widziana znajomość norm ISO/TS 16949.
Nazwa pracodawcy: Bader Polska Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Mostowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny do godziny 15.00, tel. 75-7346628, e-mail praca (at) bader-leather.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 07.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Mostowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: ankieta/2010
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali inżynierowie gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 04.04.2016
Oferta pracy ważna do: 05.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; znajomość programu PrestaShop, języka PHP, HTML; dobra znajomość języka angielskiego; komunikatywność; zakres obowiązków: prowadzenie i obsługa sklepu internetowego, instalacja dodatków, aktualizacja informacji - opisy, zdjęcia, ceny, udzielanie potencjalnym klientom dostępu do sklepu, przyjmowanie i realizacja zamówień; współpraca z działem graficznym i działem sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice;
HALANTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Przyszowice (śląskie)
• projektowanie materiałów reklamowych - grafika rastrowa i wektorowa• skład i przygotowanie prac do druku• obsługa maszyny do druku cyfrowego • obsługa plotera tnącego
AK-MEDIA ANDRZEJ KITA - 2016-06-01 - Lubin (dolnośląskie)
PRZETWARZANIE RACHUNKÓW NALEŻNOŚCI, PROWADZENIE TRANSAKCJI TAKICH JAK KONTROLA FAKTUR ZAKUPU, UTRZYMANIE, UZGODNIENIE RACHUNKOWOŚCI, TRANSAKCJE CASH-IN-TIME, TERMINOWE RAPORTOWANIE FINANSOWE W ZAKRESIE WIERZYTELNOŚCI, TESTOWANIE MIĘDZYNARODOWEJ KONTROLI FINANSOWEJ, INFORMOWANIE WSZYSTKICH INTERESARIUSZY NT. POSTĘPÓW W ROZLICZENIACH NALEŻNOŚCI.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Kraków (małopolskie)
- obsługa klientów w sewisie,- zlecanie napraw mechanikom.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe HADM PLUS Hanna Gramatowska - 2017-10-19 - Rokocin (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)
Montaż kadłubów okrętowych
BISS GROUP SP. Z O.O. / NR 8992 - 2017-02-03 - Gdynia (pomorskie)
przygotowanie posiłków, ustalanie menu
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Białystok (podlaskie)
obsługa klientów w siedzibie firmy, doradztwo techniczne, załadunek i rozladunek towaru.
"ANMAR" Marian Przybył Spółka Jawna - 2016-11-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- obsługa programu magazynowego WF- MAG (wz, Faktury) - obsługa sklepu internetowego - obsługa poczty elektronicznej - sprzedaż telefoniczna - przygotowanie ofert handlowych (power point) - mila znajomość branży rolno-spożywczej
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-03 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie ofert sprzedażowych na rynki zagraniczne, bieżąca komunikacja z klientem, kontrola realizowanych zamówień
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw
FUTURE DREAMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
tworzeenie i edycja prezentacji wizualnych; poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientem; koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań; wspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
- Kompleksowa obsługa klienta (sprzedaż) w zakresie pełnego asortymentu spółki.Rejestracja zamówień i ich pełna realizacja, w tym doradztwo w zakresie oferowanego towaru, sprawdzanie dostępności towaru, monitoring realizacji dostawy. Aktywne działania handlowe w grupie istniejących klientów. Utrzymywanie i rozwój relacji z klientami, głównie poprzez kontakt telefoniczny.Wyszukiwanie nowych klientów i nawiązywanie relacji handlowych. Aktywizacja sprzedaży do grupy tzw. klientów uśpionych. Bieżąca analiza współpracy z kontrahentami, poszerzanie bazy klientów oraz oferowanego asortymentu. Realizacja ustalonych celów sprzedażowych.- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. wykształcenie średnie, mile widziane wyższe (licencjat). Doświadczenie minimum rok w obsłudze telefonicznej klienta i sprzedaży. Obsługa komputera, komunikatywność, nastawienie na osiąganie celów, samodzielność, systematyczność. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie B1. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 795-410-489) lub e-mail: rekrutacja (at) weindich.pl
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-18 - Chorzów (śląskie)
praca w branży instalacji sanitarnych, przygotowywanie ofert, kosztorysów oraz wszelkiej dokumentacji niezbędnej do przetargów
FIRMA INSTALACJI SANITARNYCH "INSTALEX" MIROSŁAW MAKSYMCZUK - 2016-06-08 - Lubin (dolnośląskie)
logistyczna organizacja zajęć szkolnych, pisanie umów stażowych, tworzenie dokumentacji projektowej, druków, oświadczeń, regulaminów, przygotowanie promocji projektu
Zespół Szkół Budowlanych w Tarnowie - 2017-06-27 - Tarnów (małopolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kielce (świętokrzyskie)
wykonywanie prac ślusarskich i montażowych
DOBROWOLSKI Sp. z o.o. - 2016-08-09 - Wschowa (lubuskie)
- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów,- Wykonywanie zadań według standardów biura podróży (np. wprowadzanie zmian w rezerwacjach, anulowanie podróży, zmiana godzin, danych osobowych) - Współpraca z innymi zespołami- Obsługa systemu komputerowago
kontakt przez OHP - 2017-06-19 - Gdynia (pomorskie)
1. Pomoc przy organizacji i prowadzeniu wydarzeń muzealnych.2. Prowadzenie działalności informującej i promującej wydarzenia muzealne poprzez: organizację i prowadzenie kampanii reklamowych i informacyjnych w terenie i środkach masowego przekazu, prowadzenie muzealnej strony internetowej i facebooka.3. Współpraca przy pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych na działalność muzealną.4. Dokumentowanie działalności muzealnej w formie audiowizualnej i tekstowej.5. Współpraca techniczna przy opracowywaniu dokumentacji muzealiów.
MUZEUM W ŁĘCZYCY - 2016-06-15 - Łęczyca (łódzkie)
Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Łódź (łódzkie)
praca przy ociepleniach budynków( pracana wysokości). Po okresie próbnym zatrudnienie na czas nieokreslony. Praca na terenie powiatu łęczyńskiego, lubelskiego, świdnickiego
PW TARNO-BUD Violetta Tarnowska - 2018-04-05 - Łęczna (lubelskie)
Wykonywanie całokształtu zadań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
SP ZOZ SANATORIUM MSWiA W SOPOCIE - 2016-01-15 - Sopot (pomorskie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Lubasz (wielkopolskie)
wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Poznań (wielkopolskie)
- koordynacja zadań jakościowych dotyczących produktu i linii produkcyjnej- opracowywanie i kontrola wskaźników jakosci- prowadzenie ewidencji statusów reklamacji
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KONSPO" MARIUSZ LATOS I ZBIGNIEW GLINIECKI - SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie; roczne doświadczenie zawodowe; umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych; zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za pozyskanie i nawiązanie relacji z nowym klientem; pracodawca gwarantuje pakiet szkoleń oraz pracę w miłym i sympatycznym zespole; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
T K MANAGEMENT SP Z O O - 2016-05-17 - Gliwice (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-08-24 - Tychy (śląskie)
-obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Świebodzin (lubuskie)