SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) Żelechów oferta pracy kontakt przez PUP
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami ze wschodu, liczne wyjazdy zagraniczne w celu podpisywania umów.
Data publikacji: 2016-02-18
Lokalizacja: Żelechów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żelechów, powiat: garwoliński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami ze wschodu, liczne wyjazdy zagraniczne w celu podpisywania umów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żelechów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: garwoliński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.04.2016
Data zakończenia pracy: 05.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27, 08-400 Garwolin, powiat: garwoliński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: garwoliński
Gmina pracodawcy: Garwolin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Garwolin
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 18.02.2016
Oferta pracy ważna do: 25.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wg. harmonogramu PO WER
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Słowin (lubuskie)
pierwsza linia wsparcia przy zamówieniach , kontakt mailowy i telefoniczny z klientami ukraińskojezycznymi i angielskojęzycznymi. Przedstawienie produktów klientowi niemieckojęzycznemu
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Zaczernie (podkarpackie)
Prowadzenie procesu przygotowywania oferty zgodnie z procedurami firmy i zasadami rynku. Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych. Wysyłanie zapytań ofertowych. Analiza ofert i sporządzanie zestawień. Prowadzenie i uczestniczenie we wstępnych negocjacjach techniczno - handlowych. Kalkulacja kosztów pośrednich projektu. kompleksowe scalanie wyceny całego projektu i opracowywanie budżetu.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)
Monitorowanie poprawności działania aplikacji biznesowych, obsługa zgłoszeń problemów oraz zleceń serwisowych, diagnozowanie zgłaszanych problemów, naprawa podłączenia do baz danych, prowadzenie komunikacji z klientem w języku rosyjskim oraz angielskim, podróże słuzbowe do klientów w Rosji, Turcji, Niemiec, Rumunii, mozliwośc wyrobienia wizy umozliwiającej podróz do Rosji
CFT POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Białystok (podlaskie)
jw.
Zespół Szkół Elektronicznych - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
Nauczanie przedmiotów zawodowych elektronicznych, teleinformatycznych, automatyki w klasach technikum. Godz. pracy 8-16.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Noblistów Polskich w Słupsku - 2018-06-20 - Słupsk (pomorskie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-11-27 - Lębork (pomorskie)
ZAKRES OBOWIAZKÓW: odpowiedzialność za rozwój kanału sprzedaży online, opracowywanie i realizacja strategii i taktyk działań z zakresu marketingu online, odpowiedzialność za wyniki sprzedaży online oraz podnoszenie efektywności działania sklepu (sprzedaż, konwersje, usability), zarządzanie kampaniami e-commerce, planowanioe i prowadzenie akcji promocyjnych, wdrożenie i zarządzanie programem lojalnościowym, poszukiwanie szans na wyróżnienie się w Online, wsparcie działu marketingu we wprowadzaniu nowych rozwiązań e-marketingowych, monitoring i analiza efektów prowadzonych działań e-marketingowych; WYMAGANIA:minimum trzyletnie doświadczenie w pracy w obszarze e-commerce (sklepy internetowe, CMS), kompleksowe zrozumienie środowiska zakupów Online, Promocje, Sprzedaż i eMarketing. Biegłość w pragramach: Google Analytiecs, Google Adwords i Web Master Tools. Znajomość wytycznych Google w zakresie SEO oraz zasad ich wdrożenia na własnych stronach www / w sklepie online. Doświadczenie we wdrażaniu systemów Marketing Automation - zarządzanie bazą mailową, procesy. schematy automatyzacji. Doświadczenie w zakresie procesów i zasad e-Commerce: Up sale, cross sale, promocje. Zrozumienie i optymalizacja koszyka zakupowego - lejek zakupowy, poprawianie i zwiększanie konwersji zakupów. Znajomość zasad pozycjonowania stron w Internecie. Znajomość zagadnień związanych z wdrożeniem kanałem e-commercce lub systemami informatycznymi wykorzystywanymi tych obszarach. Pożądane doświadczenie w koordynacji projektów. Znajomość języka angielskiego.
Ottimo Systems Sp. z o.o. S.K. Lubliniec - 2017-05-15 - Lubliniec (śląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
PRZYJMOWANIE , KOORDYNACJA ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ, BUDOWANIE ODPOWIEDNIEGO WIZERUNKU FIRMY PODCZAS KONTAKTU Z KLIENTAMI, ZAPEWNIENIE SPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA BIURA, PRZYGOTOWYWANIE, PROWADZENIE ORAZ NADZÓR DOKUMENTACJI, RAPORTÓW ORAZ BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI FIRMY, DBANIE O WŁAŚCIWY OBIEG DOKUMENTÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2018-08-08 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzór nad pracami, remontami budowlanymi
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sprawdzanie ewidencji czasu pracy pracowników; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS ( IWA, RMUA, RCA, DRA, RSA, RZA, Z-3 oraz inne); sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego- PIT-4; sporządzanie deklaracji do GUS- Z-06 oraz z-10; sporządzanie deklaracji oraz informacji do PFRON; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; organizowanie i nadzór nad szkoleniami pracowników, matrix; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów. przelewy i potrącenia z pensji jeżeli na pracowniku ciąży komornik; odpisywanie na listy komorników i innych organów zajmujących wynagrodzenia; plany urlopowe, ewidencje urlopów; obsługa programu Płatnik; rozliczanie wynagrodzeń.
EPICOM SP. Z O.O. - 2016-11-10 - Bogumiłów (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad BHP, korodynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP, prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych dla pracowników firmy z zakresu BHP, prowadzenie dokumentacji powypadkowej, sporządzanie oceny ryzyka zawodowego, nadzór nad sprawami związanymi z ochrona przeciwpożarową, prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska itp. Praca w godz. 9:00-13:00
Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Nowa Sól (lubuskie)
obsługa programów komputerowych, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, doradztwo produktowe, budowanie trwałej relacji handlowej (CV na adres e-mail: praca (at) gluc.com.pl)
Głuc Andrzej F.P.H.U. "GŁUC" - 2016-08-17 - Wadowice (małopolskie)
jw
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
Prace montażowe, wyposażenie zabudów, praca z rysunkiem technicznym.
BCC Polska Sp. z o.o. - 2017-04-18 - Nowa Sól (lubuskie)
Wewnętrzbny PR, umieszczanie informacji na stronie internetowej, uczestnictwo w mediach społeczniościowych, kontakt z mediami zewnętrznymi, organizowanie imprez integracyjnych, obsługa wydarzeń, robienie zdjęć,współpraca przy redagowaniu kwartalnika, współpraca z uczelniami technicznymi
kontakt przez PUP - 2017-07-29 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodny z zajmowanym stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-18 - Zamość (lubelskie)
handel materiałami budowlanymi
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2015-12-23 - Chojnice (pomorskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-13 - Lubin (dolnośląskie)
aktywne poszukiwanie klientów kompletacja dokumentów
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych. Obsługa klientów, opracowywanie artykułów reklamowych, tekstowych, wykonywanie fotografii reklamowych, wystawianie faktur, przygotowywanie reklam graficznych
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Płock (mazowieckie)
Nawiązywanie nowych kontaktów, pozyskiwanie klientów narodowości ukraińskiej, gruzińskiej i rosyjskiej do stałej współpracy (lub długoterminowej), pozyskiwanie klientów - drogą telefoniczną, podczas osobistych kontaktów, przedstawianie ofert z branży gstronomicznej - catering. Praca dwuzmianowa, od 60 do 200 godzin w miesiącu. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Ruska 46, teren m. Wrocławia.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wilków-Osiedle (dolnośląskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich
SILVAN sp. z o.o. - 2016-11-14 - Jaśki (warmińsko-mazurskie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2017-12-18 - Warszawa (mazowieckie)