SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Lublin oferta pracy SMB Consulting Sebastian Bochyński
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 5 600 PLN
Zakres obowiązków: •Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych•Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej•Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych•Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów•Pełna obsługa kadrowo – płacowa•Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe,•Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
Data publikacji: 2019-02-08
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych•Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej•Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych•Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów•Pełna obsługa kadrowo – płacowa•Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe,•Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
KURS KSIĘGOWOŚCI Z OBSŁUGĄ KOMPUTEROWYCH PROGRAMÓW KSIEGOWYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PROGRAMU COMARCH OPTIMA
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych, w tym skonsolidowanego sprawozdania finansowego, znajomość programów księgowychposiadanie certyfikatów potwierdzających umiejętności praktyczne i wiedzę będzie dodatkowym atutemZnajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych CIT, VAT, PITWykształcenie: wyższe ekonomiczne (rachunkowość i finanse)Minimum 4 letnie doświadczenie w firmie świadczącej usługi rachunkowo-księgowe, lub na stanowisku samodzielnego księgowegoWysokie zdolności analityczneDyspozycyjność i terminowość Sumienność i zaangażowanie oraz samodzielność i bardzo dobra umiejętność organizacji pracyUmiejętności ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
JEZUICKA 5/7m10, 20-113 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres mailowy:mwiencek (at) smbconsulting.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: JEZUICKA
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.02.2019
Data dodania oferty pracy: 08.02.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżąca analiza wskażników finansowych dotyczących sprzedaży, produkcji, rentowności i płynności oraz formuowanie wniosków, sporządzanie wycen produktów.
Fabryka Narzędzi Skrawających "FENES" S.A. - 2017-09-01 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników i współpracowników firmy, rejestracja pracowników i członków ich rodzin w ZUS, dokonywanie zmian w rejestracji ZUS, wyrejestrowania po ustaniu zatrudnienia,sporządzanie deklaracji i przesyłanie do PFRON, sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, itp.). Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.) Sporządzanie umów cywilno-prawnych. Obsługa płacowa pracowników i współpracowników: sporządzanie i rozliczanie list płac, rachunków do umów, wystawianie zaświadczeń. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT. Raportowanie, sporządzanie sprawozdań i statystyk kadr.Praca na pół etatu (możliwośc dopasowania godzin). Kontakt kandydatów e-mail: b.majewska (at) bonifraterskiecentrumzdrowia.plOferta dostępna w sali E.
Bonifraterskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, doświadczenie w sprzedaży, znajomość problemów ochrony środowiska, znajomość języka francuskiego i angielskiego, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, prawo jazdy kat. B, pozyskiwanie klientów i sprzedaż biopreparatów w wybranym przez pracodawcę segmencie rynku (telemarketing), doradztwo w zakresie stosowania biopreparatów, 1 zmiana, miejsce pracy: Gliwice
EKOB-TBA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Gliwice (śląskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa zapytań od klientów krajowych i zagranicznych, tworzenie ofert handlowych, przyjmowanie i edwidencja zamówień, fakturowanie sprzedaży i innych dokumentów, przygotowywanie raportów sprzedażowych.
Mera Metal sa - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Realizowanie planów sprzedażowych podmiotu gospodarczego poprzez utrzymanie kontaktów ze stałymi klientami i pozyskiwaniu nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, rozmowy z przedstawicielami innych firm.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Iwkowa (małopolskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Radomsko (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Kraków (małopolskie)
promowanie firmy na rynku lokalnym i ogólnopolskim, zagranicznym, koordynowanie akcji marketingowychm przygotoywywanie materiałów reklamowych, organizowanie eventów
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Załęcze Małe (łódzkie)
obsługa sekretariatu biura zarządu, nadzór nad korespondencją, obsługa
NOWY SZPITAL w Kostrzynie nad Odrą Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, tzn. przygotowanie umów, kierowanie pracownika na badania lekarskie oraz szkolenia BHP. Zapewnienie formalno-prawnych norm dla wszelkich zmian w warunkach zatrudnienia. Dbałość o formalną stronę spraw dotyczących pracowników. Rozliczanie godzin pracy zatrudnionych pracowników. Godziny pracy: do ustalenia. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 792 706 792.
ROBOSERVICE SP. Z O.O. - 2018-03-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozwiązanie problemów operacyjnych, wparcie pracy pracowników operacyjnych. Zgłaszanie problemów technicznych.Wymagania: wykształcenie o kierunku/specjalności - logistyka, magazyn, produkcja
"DHL EXEL SUPPLY CHAIN (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-16 - Głuchów (łódzkie)
realizacja planów sprzedaży; pozyskiwanie nowych Klientów z sektora MŚP na terenie Polski południowo wschodniej;rozwijanie sprzedaży do obecnych Klientów, budowanie relacji w oparciu o rzetelną obsługę;prowadzenie prezentacji produktów, negocjacje kontraktów, nadzór nad ich realizacją.
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-08 - Tajęcina (podkarpackie)
praca na kuchni przy produkcji
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa gościa hotelowego, serwowanie dań, przygotowywanie napoi, dbanie o czystość swojego stanowiska pracy. Praca na umowę o pracę w godz. 7-17, 10-22 w równoważnym systemie czasu pracy w Kołobrzegu, również w weekendy.
Prima Hotels Sp. z o.o. Sp.K. (Hotel Maxymilian) - 2017-06-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kontakt z pacjentem, zarządzanie harmonogramem wizyt, dokumentacją medyczną, dbanie o wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji,przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2017-02-13 - Gdańsk (pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Twórcze myślenie, tworzenie reklam, pozyskiwanie rekalmodawców. Praca w godz: 06:00-14:00, 14:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż oprogramowania - osoba będzie miała za zadanie pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych/biznesowych. Przed aplikowaniem na ofertę kandydaci proszeni są o zaznajomienie z działalnością firmy www.itxon.plCV należy wysłać na e-mail: praca (at) itxon.pl
Systemy Informatyczne ITXON Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Częstochowa (śląskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
szpachlowanie
Hugson Holding Pośrednictwo Pracy Certyfikat 14010 - 2016-06-14 - Oborniki (wielkopolskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-05-04 - Katowice (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie kosztorysów i ofert, współudział w przygotowywaniu i kompletacji dokumentów potrzebnych do sporządzania wycen, bezpośrednie uzgodnienia z klientem w temacie kalkulacji, analiza dokumentacji technicznej
MEBLOFORM sp. z o.o. - 2018-03-05 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem Poszukiwanie staży i pracy dla 50 uczestników projektu absolwentów do 24 r. ż. (staż z obowiązkiem zatrudnienia), nawiązywanie współpracy z pracodawcami oraz pozyskiwanie ofert staży i pracy, pośrednictwo w kontaktach uczestników projektu z pracodawcami, indywidualne kontakty i spotkania uczestnikami projektu w celu przedstawienia ofert stażu oraz pracy, przygotowania do rozmów z pracodawcami, utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami (tel, osobisty, mailowy), bieżąca współpraca z doradcą zawodowym oraz psychologiem, monitoring wskaźników oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami, przestrzeganie zestawienia standardu i cen rynkowych (załącznik nr 1 do dokumentcji konkursowej w ramach naboru nr POWER 01.02.-IP.25-05-KO2/16) w zakresie działań pośrednictwa pracy, promocja uczestników projektu na portalu emodelarnia
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-05-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Kraków (małopolskie)
Praca na kuchni, zmianowa godziny od 10-24.Przygotowywanie posiłków, dbanie o stronę wizualną potraw, współpraca przy tworzeniu menu, współpraca przy doborze produktów, kontrola stanów magazynowych, kontakt z dostawcami..Miejsce pracy: Wrocław ul. Św. AntoniegoKontakt kandydatów z pracodawcą elektroniczny. Oferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)
dokonywanie obmiarów przyjmowanego surowca drzewnego zgodnie z przyjętymi zasadami, kontrola przyjmowanego surowca pod względem ilościowym i jakościowym, nadzór nad dokumentacją, reklamowanie niezgodności w dostawach surowca drzewnego, sporządzanie raportu reklamacyjnego, wskazanie miejsca rozładunku surowca na placu drewna oraz kontrola poprawności rozładunku, sporządzanie raportów stanów drewna na placu, kontrola poprawności składowania surowca na placu, czynny udział w inwentaryzacji surowca na placu
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-10-17 - Rytel (pomorskie)