SPECJALISTA DS OCHRONY ŚRODOWISKA I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Mrocza oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS OCHRONY ŚRODOWISKA I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarczym korzystaniem ze środowiska-prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzeniem składowisk odpadów,naliczanie w ustawowo określonych terminach opłat -prowadzenie dokumentacji podstawowej w zakresie realizacji wymogów ochrony środowiska na biologicznej oczyszczalni ścieków w Mroczy - prowadzenie ewidencji umów na odprowadzanie wód opadowych oraz umów naodprowadzanie ścieków- prowadzenie ewidencji odpadów wytworzonych na oczyszczalni ścieków- sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami- obsługa administracyjna związana z realizacją umowy usługowego prowadzenia gminnego składowiska odpadów komunalnych na rzecz Gminy, umowy z zakresu odbioru i zagospodarowania zmieszanych i zebranych selektywnie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy- przygotowanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z przepisami Ustawy- przygotowanie ofert przetargowych- wystawianie faktur VAT za usługi odbioru nieczystości stałych, płynnychWięcej informacji : www.zgk.mrocza.net zakładka aktualności
Data publikacji: 2019-05-07
Lokalizacja: Mrocza (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mrocza, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarczym korzystaniem ze środowiska-prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzeniem składowisk odpadów,naliczanie w ustawowo określonych terminach opłat -prowadzenie dokumentacji podstawowej w zakresie realizacji wymogów ochrony środowiska na biologicznej oczyszczalni ścieków w Mroczy - prowadzenie ewidencji umów na odprowadzanie wód opadowych oraz umów naodprowadzanie ścieków- prowadzenie ewidencji odpadów wytworzonych na oczyszczalni ścieków- sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami- obsługa administracyjna związana z realizacją umowy usługowego prowadzenia gminnego składowiska odpadów komunalnych na rzecz Gminy, umowy z zakresu odbioru i zagospodarowania zmieszanych i zebranych selektywnie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy- przygotowanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z przepisami Ustawy- przygotowanie ofert przetargowych- wystawianie faktur VAT za usługi odbioru nieczystości stałych, płynnychWięcej informacji : www.zgk.mrocza.net zakładka aktualności
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS OCHRONY ŚRODOWISKA I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mrocza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nakielski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ochrona środowiska, inżynieria środowiska
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: kierowca kat.B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Więcej informacji : www.zgk.mrocza.net zakładka aktualności
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: nakielski
Gmina pracodawcy: Nakło nad Notecią
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nakło nad Notecią
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 07.05.2019
Oferta pracy ważna do: 20.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d790dab6e77f77136530a278e76a4912
Podobne oferty pracy
- kontakt z ukraińskimi agencjami pracy- zamieszczanie ogłoszeń na strochach ukraińskich- kontakt z potencjalnymi pracownikami z Ukrainy
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
według stanowiska
SNC Sp.j. Bożena Gąsiorowska,Krzysztof Gąsiorowski - 2016-02-11 - Niegoszowice (małopolskie)
Realizacja celów sprzedażowych, obsługa klienta, przygotowywanie ofert i zamówień, współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Megabud Michał Michnowicz - 2018-04-04 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż produktów spółki w krajach azjatyckich
polskamp sp. z o. o. - 2015-12-23 - Duchnów (mazowieckie)
Tworzenie projektów informatycznych dla naszej firmy (często w języku rosyjskim), tworzenie dokumentacji technicznej związanej z rozwijanym oprogramowaniem, projektowanie aplikacji biznesowych dla naszej firmy (w języku rosyjskim), współpraca z rosyjskojęzyczną ekipą firmy.
Twój StartUp - 2017-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie korenspondencji z podwykonawcami, klientami, inwestorami; przygotowywanie dokumentów do przetargów, ewidencja korenspondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie ewidencji kosztów budowy, pomoc w prowadzeniu akt osobowych pracownków
MEDICSYSTEMART Maciej Hoffmann - 2019-02-05 - Potulice (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie monitoringu oraz przygotowywanie analiz działań konkurencji, przygotowywanie analiz zachowań klientów
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów do branż ślusarkich, branży technicznej, mechanicznej, obróbki skrawaniem, hydrauliki siłowej, konstrukcji stalowych
ZS MARINE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-06 - Gdańsk (pomorskie)
Kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalnym i rachunkowym. Analiza operacji gospodarczych i umów pod kątem rozliczeń podatkowych (VAT i CIT). Dekretowanie i księgowanie faktur i innych dokumentów księgowych. Weryfikacja rozrachunków i uzgadnianie sald. Sporządzanie sprawozdań NBP. Sporządzanie raportów i zestawień z obszaru księgowego.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie recepcji, kontakt z klientem, realizacja strategii marketingowej firmy, opracowywanie i realizacja działań promocji reklamowej i wizerunkowej, tworzenie materiałów informacyjnych i marketingowych.
P.T. Roma Sp z o.o. - 2017-09-01 - Łapino (pomorskie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-hanlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie ofert handlowych oraz ofert przetargowych na podstawie wytycznych otrzymanych z Działu Sprzedażyprzyjmowanie i potwierdzanie zamówień klientówwprowadzanie zamówień do systemu operacyjnegoorganizacja wysyłki towarów, współpraca z firmami transportowymiwystawianie faktur oraz innych dokumentów wysyłkowych w obrocie krajowym i zagranicznymmonitorowanie stanu realizacji zamówień, współpraca z Działem Sprzedażyrealizacja Polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania firmy w zakresie jakości i ochrony środowiska
Agmar S.A. - 2018-04-12 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjacja ofert handlowych,realizacja zadań sprzedażowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
współpraca z dostawcam z zakresie dostaw surowca,wydawanie surowca i opakowań do produkcji,nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentów.
WITPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Skwierzyna (lubuskie)
wykonywanie pokryć dachowych i obróbek blacharskich
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Gądkowice (dolnośląskie)
poszukiwanie po całej Europie zleceniodawców , podpisywanie umów , wdrażanie i opracowanie strategi marketingowej
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż detaliczna i hurtowa, obsługa biura, fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Jabłonna (mazowieckie)
Pozyskiwanie klienta,negocjowanie warunków, realizacja zamówień, prowadzenie korespondencji telefonicznej, e-mailowej.
Jacek Urbańczyk Firma Consultingowa "PROMOTOR - 2019-02-21 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetworzonych informacji i ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kraków (małopolskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Siedlce (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, tworzenie kampanii reklamowej w mediach, tłumaczenie korespondencji handlowej, nadzór handlowy nad realizacją zamówień
KUTNOWSKA HODOWLA BURAKA CUKROWEGO W STRASZKOWIE - 2017-05-25 - Straszków (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw personalnych - budowanie pozytywnego wizerunku działu personalnego w firmie poprzez orientacje na klientów działu. Profesjonalizm obsługi, opracowywanie i wdrażanie przyjaznych narzędzi zapewniających skutecznych przepływ informacji od/do pracowników firmy, Przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych pracowników z zagranicy w tym m. in. obywateli Ukrainy. Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji w sprawach zatrudnienia pracowników z Ukrainy do ZUW w Szczecinie oraz do PUP w Pyrzycach.Wymagania: - wykształcenie wyższe,- obsługa komputera (pakieto OFFICE),- biegła znajomość języka Ukraińskiego,- staż pracy mile widziany.
Backer OBR Sp. z o.o. - 2019-02-26 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo - płacowej, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, obsługa Płatnika, sporządzanie deklaracji i informacji do ZUS, US, PIP, ewidencja i rozliczanie absencji pracowniczych
Biuro Rachunkowe PROSPERITA Beata Menzel - 2019-03-29 - Gogolin (opolskie)
praca w weekendy przy obsłudze szkoleń finansowanych ze środków publicznych, organizacja szkoleń oraz ich rozliczanie zgodnie z wymogami stron zamawiających
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Poznań (wielkopolskie)
Opracowywanie projektów i planów perspektywicznych w zakresie remontów obiektów sądu, nadzór i kontrola inwestycji i remontów, kompleksowe załatwianie spraw w zakresie prowadzonych procesów inwestycyjnych. Szczegółowe informacje nt. zakresu obowiązków oraz wymagań dot. kandydatów dostępne są na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Lublinie: www.lublin.so.gov.plOznaczenie konkursu: D.Kd.111-5/19
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2019-04-04 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie negocjaji handlowych, prowadzenie dokumentacji i raportów, sprzedaż usług
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Seroki (mazowieckie)
orgaznizacja przetargów w branży elektrycznej, nadzór nad przeprowadzanymi remontami i ich odbiór,sprawdzanie dokum. technicznej, odpisywanie na wnioski mieszkańców
Spółdzielnia Mieszkaniowa -NADODRZE - 2018-05-08 - Głogów (dolnośląskie)
produkcja elementów z kamienia naturalnego, kompozytu, konglomeratu i spieków kwarcowych przy użyciu urządzeń i maszyn kamieniarskich oraz montaż tych elementów
"COIK" S.C. Jerzy Strycharczyk, Agnieszka Dygas - 2016-01-25 - Sosnowiec (śląskie)
dobór środka transportu do zlecenia, nadzór zleceń transportowych, współpraca z kontrahentami, obieg korespondencji
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)