SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ/SERWISU SYSTEMÓW ERP I BAZDANYCH Opole oferta pracy Profisys Sp. z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ/SERWISU SYSTEMÓW ERP I BAZDANYCH
Wynagrodzenie: 3 500 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Poszukujemy osoby do wdrożeń/serwisu oprogramowania Comarch ERP XL, Comarch ERP OPTIMA oraz oprogramowania systemowego WINDOWS, MS SQLSERVER (serwery, stacje robocze). ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - przeprowadzanie instalacji, szkoleń oraz serwisu u klienta - wsparcie telefoniczne oraz serwis zdalny z biura. Praca w godzinach od 8-16
Data publikacji: 2017-10-19
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Profisys Sp. z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wspólna 9, 45-831 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Poszukujemy osoby do wdrożeń/serwisu oprogramowania Comarch ERP XL, Comarch ERP OPTIMA oraz oprogramowania systemowego WINDOWS, MS SQLSERVER (serwery, stacje robocze). ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - przeprowadzanie instalacji, szkoleń oraz serwisu u klienta - wsparcie telefoniczne oraz serwis zdalny z biura. Praca w godzinach od 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ/SERWISU SYSTEMÓW ERP I BAZDANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik informatyk*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - słaby, w piśmie - słaby
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA: - Dobra znajomość środowiska MS SQL SERVER, WINDOWS SERVER orazogólnej architektury systemów Windows - Mile widziane doświadczenie we wdrażaniu/serwisowaniu oprogramowania dozarządzania np. COMARCH ERP OPITMA, COMARCH ERP XL. OFERUJEMY: - szkolenia merytoryczne wewnętrzne orazzewnętrzne. - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. - wynagrodzenie w zależności od doświadczenia zawodowego. -atrakcyjny system premiowy
Nazwa pracodawcy: Profisys Sp. z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Wspólna 9, 45-831 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym, telefonicznie w godzinach: 08:00-16:00,przez e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Wspólna
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*
Data dodania oferty pracy: 19.10.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowo-płacowej. Stanowisko samodzielne, wymagające odpowiedzialności za prowadzenie dokumentacji. Dodatkowo prowadzenie spraw związanych z księgowością
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-10-26 - Bytom (śląskie)
montowanie instalacji hydraulicznych
"UBIR" CELESTYN KWIECIEŃ - 2016-11-25 - Rawicz (wielkopolskie)
- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy), prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznym, zdrowotnymi, obsługa programów: PŁATNIK, SYMFONIA KADRI I PŁACE, terminowe i prawidłowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, prowadzenie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, sporządzanie sprawozdań do GUS, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Min. 3 lata doświadczenia zawodowego na takim samym stanowisku. Umiejętność obsługi programów komputerowych: SYMFONIA, PŁATNIK. Umiejętność redagowania pism urzędowych.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2016-12-02 - Katowice (śląskie)
sporządzanie informacji i kampanii promocyjnych dla wietnamskich lub chińskich klientów spółki, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace w dziale logistycznym, transportowym, organizacj atransportu zewnętrznego i własnego
LUMIKO Sp. z.o.o - 2016-04-01 - Łuków (lubelskie)
- bieżąca obsługa klienta- bieżące sporządzanie oraz kontrolowanie dokumentów projektowych, szkoleniowo-doradczych- obsługa komputera Pakiet MS Office oraz urządzeń biurowych- bieżące wsparcie administarcyjne i organizacyjne Koordynatora Projektu- nadzór nad obiegem dokumentów, prowadzenie korespondencji biura- kontakt z Uczestnikami realizowanego projektu- prowadzenie dokumentacji projektu-wsparcie przy działaniach doradczo-szkoleniowych- ustalanie grafików spotkań- współpraca z wykonawcami, zleceniobiorcami
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Rzeszów (podkarpackie)
rekrutacja pracowników
TIGER JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
sporządzanie wniosków o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej, aneksów sytuacji ekonomiczno-prawnej danego podmiotu, obsługa administracyjna; praca na jedną zmianę od 08.30 do 16.30; miejsce wykonywania pracy: Stargard, Szczecin, Recz, Choszczno.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2017-04-04 - Świdnica (dolnośląskie)
Bezpośredni kontakt z klientem; sprzedaż reklamy prasowej; przygotowywanie ofert reklamowych; pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Rejestracja faktur kosztowych,wprowadzanie wyciągów bankowych, rozliczanie faktur kosztowych. Uzgadnianie sald, wstępna kontrola dokumentów księgowych, dekretowanie dokumentów. Wysyłka elektroniczna deklaracji. Kontrola rozrachunków. Sporządzanie raportów kasowych. Bieżąca obsługa kadrowa pracowników, sporządzanie ewidencji czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa klienta
Centrum Ubezpieczeń W. SOBIECH - 2016-11-03 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- realizowanie założonych celów marketingowych oraz promowanie usług firmy - realizowanie projektów marketingowych, - poszukiwanie i ocenianie potencjalu rynków Ukrainy oraz Rosji,- prowadzenie analiz i badań rynku,- współpraca z pracownikami firmy w języku ukraińskim oraz rosyjskim. - znajomośc języków warunek koniecny3/4 etatu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
zamawianie, prowadzenie ewidencji w programie MATRIX, szafa narzędziowa + magazyn i wydawanie narzędzi niezbędnych do produkcji, poszukiwanie i kwalifikowanie dostawcy, nadzór nad zasobami narzędziowymi
Zakład Produkcyjno-Handlowy "MIKRO-MET" Grzegorz Kłosowski - 2016-06-08 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż sprzetu oświetleniowego
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Radomsko (łódzkie)
Pozyskiwanie kontrahentow i prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie ofert handlowych tłumaczeń.
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2016-12-27 - Dęblin (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
Obowiązki:Utrzymywanie kontaktu ze stałymi międzynarodowymi kontrahentami firmy. Weryfikacja stałych umów pod kątem kosztowym. Proponowanie zmian (zatwierdzanie/odrzucanie zamówień zakupowych), negocjacje warunków umów. Przygotowywanie danych, analiz, raportów dla zarządu firmy.Oczekiwania: Biegła znajomość języka angielskiego. Umiejętność kontaktu w drugim języku europejskim (francuski, włoski, niemiecki) będzie dodatkowym atutem. Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów międzynarodowych. Łatwość nawiązywania kontaktów oraz poparta wynikami skuteczność prowadzenia rozmów handlowych z kontrahentami. Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych. Umiejętność efektywnej pracy z dużą ilością różnorodnych informacji, danych. Dynamizm i otwartość. Biegła znajomość MS Excel.Oferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających. Stabilne zatrudnienie. Pracę w młodym zespole profesjonalistów. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie. Karta multisport, prywatna opieka medyczna.
EKO-OKNA S.A. - 2016-07-28 - Kornice (śląskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Nowa Wieś (wielkopolskie)
specjalista ds. kosztorysowania nadzoru i kierowania rabatami
Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Sochocinie - 2017-08-30 - Sochocin (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych pracowników,ewidencji czasu pracy, nadzór nad czasem wolnym, urlopami, zwolnieniami lekarskimi, rozliczaniem z ZUS, US.
DUOTEAM 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-22 - Świdnica (dolnośląskie)
Wymagana znajomość obsługi kompitera, komunikatywność, rzetelność.Praca w godzinach 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2015-11-16 - Racibórz (śląskie)
obsługa klientów w biurzeprzygotowywanie ofertpodpisywanie umówkoordynacja zamówień i montażypozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Cieszyn (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, realizacja planów sprzedaży, przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, tworzenie bazy danych
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
analiza dokumentacji projektowej i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania ofert
ETI POLAM Sp.z o.o. - 2018-07-07 - Kąty Węgierskie (mazowieckie)
Praca biurowa związana z doradztwem, obsługą beneficjenta, przygotowaniem naborów projektów, prowadzeniem działań informacyjno-promocyjnych, poszukiwaniem możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania"PARTNERSTWO DRAWY Z LIDEREM WAŁECKIM" - 2018-02-13 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
sprzeaż usług i produktów operatora, pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, przygotowywanie i prezentacja indywidualnych rozwiązan telekomunikacyjnych u klientów, utrzymywanie stałego kontaktu i pozytywnych relacji z klientami, odpowiedź na zapytania klientów, składanie ofert, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca n aterenie powiatu oleśnickiego i przyległych powiatów.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Oleśnica (dolnośląskie)
do uzgodnienia
GVARANT BHP MARCIN CWYNAR - 2016-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżąca obsługa klientów instytucjonalnych firmy, przyjmowanie zamówień, skladanie zamówień do dostawców, przygotowywanie ofert, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami firmy.
DOROTA STAROSTA-PABIŚ FHU "DOR-CHEM" - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Nadzór techniczny instalacji wodno-kanalizacyjnej,drobne naprawy,usuwanie usterek,awarii.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Victoria - 2017-07-26 - Sochaczew (mazowieckie)