SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I WSPARCIA PRODUKCJI (DOPOSAŻENIE) Jelenia Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I WSPARCIA PRODUKCJI (DOPOSAŻENIE)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: kompletowanie zamówień klientów zgodnie z zamówieniam i specyfikacją; pakowanie towarów i przygotowywanie do wysyłki; dokonywanie wizualnej kontroli jakości towaru przed przygotowaniem wysyłki; zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem; utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami poprzez realizowanie planu sprzedażowego
Data publikacji: 2020-03-18
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompletowanie zamówień klientów zgodnie z zamówieniam i specyfikacją; pakowanie towarów i przygotowywanie do wysyłki; dokonywanie wizualnej kontroli jakości towaru przed przygotowaniem wysyłki; zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem; utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami poprzez realizowanie planu sprzedażowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I WSPARCIA PRODUKCJI (DOPOSAŻENIE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.03.2020
Data dodania oferty pracy: 18.03.2020
Oferta pracy ważna do: 18.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d44e4a23243665d4baf85d6a296d21fb
Podobne oferty pracy
PROWADZENIE KASY W PEŁNYM ZAKRESIE, PROWADZENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI I EWIDENCJA SKŁADEK CZŁONKOWSKICH ORAZ ICH WINDYKACJA, WYSTAWIANIE FAKTUR SPRZEDAŻY, KOREKT, NOT KSIĘGOWYCH ITP, SPORZĄDZANIE UMÓW O DZIEŁO, ZLECENIA I RACHUNKÓW, ROZLICZANIE DELEGACJI, ROZLICZANIE KURSÓW, KONFERENCJI ITP, ROZLICZENIA Z ZUS, SPORZĄDZANIE PITÓW, WYMAGANIA:WYŻSZE EKONOMICZNE-KSIĘGOWE, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMU PŁATNIK, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ SYSTEMU FK SYMFONIA, DOŚWIADCZENIE W PRACY W KSIĘGOWOŚCI
OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA - 2018-04-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie zleconych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w charakterze członka komisji, sporządzanie dokumentów i korespondencji z zakresu zamówień publicznych, przygotowywanie umów w sprawie zamówień publicznych prowadzonych w trybach przetargowych, w porozumieniu z komórkami merytorycznymi, sporządzanie wniosków i ogłoszeń kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych, publikowanych na stronie internetowej NOSG, wydawanie dyspozycji o przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, zwrocie lub zatrzymaniu wnoszonego przez wykonawców wadium, prowadzenie rejestru zamówień publicznych i dziennika ewidencji telegramów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-07-25 - Chełm (lubelskie)
przygotowywanie ofert i odpowiedzi na zapytania ofertowe, zlecanie ralizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów z podwykonawcami i klientami, prowadzenie kartotek kontrahentów i klientów, rozliczanie imprez i zamówionych usług, przygotowyanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Głuchołazy (opolskie)
Specjalista do spraw sprzedażyFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Specjalista do spraw sprzedażyZakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji przejęcie własności i inicjatywy do czasu pomyślnej realizacji transakcji. Stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości dokładna weryfikacja zadań, realizowanych samodzielnie. Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami. Komunikowanie się z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób Przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości. Rozwiązywanie problemów i ich eskalacja wsposób terminowy i skuteczny, prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell zlokalizowanych w krajach arabskich w ramach działalnościfinansowej zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z Instrukcją Kredytu Dystrybucyjnego.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie jakością z zastosowaniem standardów ISO, wdrażanie i nadzorowanie funkcjonowania tychże systemów w celu zapewnienia maksymalnej wydajności prowadzonej produkcji. Nadzór nad działaniami związanymi z zastosowaniem systemów jakości oraz i weryfikacja dokumentacji powiązanej z tymi działaniami. Przeprowadzanie okresowych szkoleń dla pracowników, a także przygotowywanie planów modernizacji wewnętrznych mechanizmów produkcyjnych. Prowadzenie raportów.
Zakład Garmażeryjny Maria Biesalska Głużek - 2020-06-23 - Głużek (mazowieckie)
- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10, e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2019-07-15 - Tczew (pomorskie)
Diagnozowanie problemów ze sprzętem/ oprogramowaniem i siecią oraz proponowanie, telefoniczne, rozwiazań klientom i końcowym użytkownikom;Rozwiązywanie lub przekazywanie incydentów i zapytań właściwym zespołom; Koordynowanie i zarządzanie związkami z dostawcami i wsparcie personelu proponujacemu rozwiazanie problemów ze sprzetem/ oprogramowaniem i siecią; Administrowanie i sprawowanie kontroli nad dostępem użytkownika i wyjściem; Wykorzystanie Systemu Śledzenia Połączeń Telefonicznych w celu monitorowania i zarzadzania problemami i zapytaniami dotyczącymi pracy oraz oferowanie stosownych rozwiazań tychże oraz dalszy nadzór; Ścisła współpraca z pracownikami helpdesk w zakresie szkolenia krzyżowego, doskonalenia i wdrożeń procedur doskonałości operacyjnej i wsparcie pracy zespołowej:Ścisła współpraca z personelem wsparcia w celu uzyskania wiedzy technicznej i ostatecznego rozwiazania powtarzających się problemów; Skuteczne występowanie w charakterze kierownika projektu lub menadżera zespołu projektowego zgodnie z wymogami projektów helpdesku i zadaniami wewnetrznymi; Gotowość zaangażowania się w pracę oraz szkolenie handlowe w celu wzmocnienia umiejętnosci oraz zdolności wsparcia; rozwiazywanie problemów dotyczących urządzeń przenośnych (mobilnych)
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zabierzów (małopolskie)
Kreowanie polityki zakupowej w zarządzanej grupie asortymentowej, egocjowanie warunków zakupu w ramach przyjętej polityki, poszukiwanie nowych towarów i dostawców na rynku, utrzymywanie właściwych stanów magazynowych w powierzonym segmencie (składanie zamówień do dostawców, analiza stanów i rotacji towarów na magazynie), zarządzanie kartotekami towarowymi, weryfikacja cen sprzedaży, nadzorowanie sprzedaży towarów sprowadzanych na specjalne zamówienie, udzielanie informacji i porad technicznych Klientom i pracownikom firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiedzialne stanowisko, możliwość podnoszenia kwalifikacji (m.in. poprzez udział w szkoleniach), stabilne warunki zatrudnienia, przyjazną atmosferę pracy, niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy).
ASAJ Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Siedlce (mazowieckie)
PRACA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI W FIRMIE PRODUKCYJNEJ
STEEL COMPLEX SP. Z O.O. - 2018-11-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowanie towaru do sprzedaży, przygotowanie stanowiska pracy, obsługa klienta
FRAK HANDEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZILANOŚCIĄ - 2017-01-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wsparcie podczas nadzoru nad procesem produkcyjnym w celu zapobiegania problemom jakościowym u klienta, nadzór nad dokumentacją produkcyjną (jakościową), przygotowywanie raportów i tłumaczeń dokumentacji w języku angielskim i koreańskim, raportowanie wyników do siedziby spółki w języku koreańskim, przygotowywanie dokumentacji, wsparcie Managera podczas kontaktów z klientem (w języku koreańskim).
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Zabrze (śląskie)
Sprzedaż internetowa sprzętu fotograficznego
Foto Complex - 2017-03-03 - Gdynia (pomorskie)
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; doradztwo z dziedziny ekonomiki rolnictwa: wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową lub współfinansowanie ze środków pochodzących z funduszy UE, sporządzanie kalkulacji i innych opracowań analitycznych, doradztwo w zakresie podatków i ubezpieczeń w rolnictwie, organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2017-08-17 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
przegląd instalacji sanitarnych w budynkach, opracowywanie planów remontów wynikających z przeglądów, zlecanie oraz nadzór nad wykonywanymi remontami na nieruchomościach, przetargi na roboty, odczyty i plombowanie ciepłomierzy,
"Administrator" sp. z o.o. - 2019-01-29 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- ewidencja i księgowanie faktur kosztowych, faktur sprzedaży, wyciągów bankowych i raportów kasowych, operacji gospodarczych dotyczących środków trwałych,- uzgadnianie rozrachunków,- czynny udział w zamykaniu okresów obrachunkowych,- porzadkowanie dokumentów zgodnie z przyjętymi zasadami,- prowadzenie pełnej ewidencji ksiąg handlowych oraz książki przychodów i rozchodów.
Biuro Finansów i Rachunkowości HINZ Sp. z.o.o. - 2019-02-27 - Kościerzyna (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe; wymagane doświadczenie w obsłudze klienta; komunikatywna znajomość j. angielskiego; znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem; prawo jazdy kat. B; umiejętność obsługi komputera i pakitu MS Office oraz urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: obsługa i pozyskiwanie klientów hurtowych; wykonywanie czynności administracyjnych związanych z obsługą zamówień oraz pracą biura; organizacja pracy własnej; raportowanie wykonanych zadań oraz sprzedaży; ofertowanie; negocjacje handlowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji, realizacja planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie relacji ze stałymi klientami, aktywna współpraca z innymi działami, koordynacja zakontraktowanych imprez, dbanie o dobry wizerunek Zamku.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Kliczków (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów chińskich i utrzymywanie z nimi stałych relacji
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Zgierz (łódzkie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Kraków (małopolskie)
praca laboratoryjna
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Radzymin (mazowieckie)
-prowadzenie operacji finansowych,-sporzadzanie list płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych,-prowadzenie rozliczeń z ZUS,-obsługa banków,-rozliczanie z kontrahentami oraz z centrum operacji księgowych w Lublinie.
kontakt przez PUP - 2019-11-25 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Budowanie relacji biznesowych z dostawcami w Europie. Efektywna sprzedaż towarów i usług pracodawcy. Zakup towarów i usług na rzecz pracodawcy. Efektywna analiza możliwości i ryzyk rynkowych występujących w branży. Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Analizowanie wyników sprzedaży. Tworzenie ofert handlowych. Negocjowanie umów i warunków handlowych. Realizowanie planów sprzedażowych. Reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych. Proonowanie działań usprawniających sprzedaż. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Koordynacja procesu przygotowania rocznego budżetu i średniookresowego planu finansowego. Kontakt z wewnetrznymi dysponentami planu. Monitorowanie wykorzystania budżetu i wykonywanie przenoszenia środków. Analiza wydatków dysponentów wewnętrznych planów. Przygotowanie analizy budżetu i raportów. Wykonywanie płatności przez elektroniczny system bankowy. Tworzenie szacunkowego planu finansowego i średniookresowego planu finansowego. Planowanie, przygotowanie i realizacja wewnętrznych kontroli i organizacja spotkań grupy budżetowej.
LITPOLUKRBRIG COMMAND - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)
Realizację zadań związanych z obsługą procesów z obszaru raportowania środowiskowego, Przygotowanie wniosków o wydanie decyzji/zezwoleń, Udział w kontrolach i audytach. Realizacja zaleceń pokontrolnych. Współpraca z urzędami i instytucjami, Podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie potencjalnych nieprawidłowości; Sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska, Tworzenie ofert, negocjacja cen i warunków odbioru/przekazania odpadów, Współpraca z organizacjami odzysku opakowań, negocjowanie dopłat i limitów. Nadzór nad realizacja umów. Przyjmowanie wniosków o wydanie DPO/DPR od dostawców i/lub wystawianie wniosków w ich imieniu do odbiorców odpadów oraz koordynowanie procesu przesyłania DPO/DPR.Wystawianie dokumentów EDPO i EDPR
POLCOPPER Sp.zo.o. - 2020-04-23 - Przysieka Polska (wielkopolskie)
Przygotowywanie procesu wyceny produktów OTC, dokładnie i na czas, aktualizowanie raportów oraz procedur, naprawa istniejących problemów, w tym również przy komunikacji z innymi zespołami i zewnętrznymi jednostkami, asystowanie przy transakcji nowych procesów
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2020-05-21 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie zwrotów od klientów sklepu internetowego, reklamacje produktów do producentów, przygotowanie korekt systemowychpraca na umowe na czas określony ( 1 rok, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali G
Fera Sp. z o.o. - 2018-12-13 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
ORGANIZACJA PRACY BIURA LOGISTYKI ,PLANOWANIE ZAŁADUNKÓW I TRANPORTU DO WSKAZANYCH OBSZARÓW LOGISTYCZNYCH.TWORZENIE I KONTROLA NAD REALIZACJĄ HARMONOGRAMÓW DOSTAW DO KLIENTA.KONTROLOWANIE STANÓW MAGAZYNU LOGISTYCZNEGO,WSPÓŁPRACA Z PZREWOŹNIKAMI.WYSTAWIANIE DOKUMENTACJI MAGAZYNOWEJ WSPÓŁPRACA Z MAGAZYNEM LOGISTYCZNYM,DZIAŁEM PRODUKCJI,HANDLOWYM,OBSŁUGA REKLAMACJI
SIENKIEWICZ MAT-BUD Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Babsk (łódzkie)