SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI Sokołów Podlaski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie operacji finansowych,-sporzadzanie list płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych,-prowadzenie rozliczeń z ZUS,-obsługa banków,-rozliczanie z kontrahentami oraz z centrum operacji księgowych w Lublinie.
Data publikacji: 2019-11-25
Lokalizacja: Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sokołów Podlaski, powiat: sokołowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie operacji finansowych,-sporzadzanie list płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych,-prowadzenie rozliczeń z ZUS,-obsługa banków,-rozliczanie z kontrahentami oraz z centrum operacji księgowych w Lublinie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie miesięczne + premia kwartalna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sokołów Podlaski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sokołowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość Microsoft Excel
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim
Adres pracodawcy:
Oleksiaka Wichury 3, 08-300 Sokołów Podlaski, powiat: sokołowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: sokołowski
Gmina pracodawcy: Sokołów Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sokołów Podlaski
Ulica pracodawcy: Oleksiaka Wichury
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 25.11.2019
Oferta pracy ważna do: 30.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8246d2082721b290a9ff80bb0a9ad32c
Podobne oferty pracy
Opracowywanie scenariuszy pod kątem prowadzenia zajęć historyczno-edukacyjnych z epoki wpływów rzymskich, oprowadzanie wycieczek i grup indywidualnych po terenie Faktorii Handlowej- osady rekonstrukcyjnej z okresu wpływów rzymskich, pomoc i organizacja przy imprezach własnych oraz zewnętrznych imprezach zleconych na Faktorii Handlowej, udział w promocji zewnętrznej obiektu i dbanie o jego rozwój, opieka nad wystawami znajdującymi się na terenie obiektu, stała troska o wygląd i stan techniczny przy użyciu posiadanych narzędzi.
Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim - 2018-03-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-20 - Cieszyn (śląskie)
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych bhp dla pracowników sieci
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
i PPOŻ
Udział w opracowywaniu i aktualizowaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów w zakresie BHP i p. poż.
Udział w pracach zespołu powypadkowego, badającego przyczyny i okoliczności zaistniałych zdarzeń wypadkowych.
Media Expert - 2016-11-30 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Sporządzanie list płac, umów zleceń i o dzieło. Naliczanie podatku do wynagrodzeń, składek ZUS pracowników oraz osóbprowadzących działalność gospodarczą. Rozliczenia refundacji do PFRON-u.
BIURO RACHUNKOWOŚCI ZYSK JULIA PRYCZKOWSKA - 2018-06-19 - Reda (pomorskie)
Planowanie i nadzór nad realizacją remontów, prac konserwacyjnych, porządkowych, realizacja zakupów, prowadenie gospodarki materiałowej w zakresie środków trwałych i wyposażenia (sporządzanie inwentaryzacji), planowanie i realizacja prac potrzebnych do utrzymania we wsłaściwym stanie technicznym obiektu, ewidencja i aktualizacja posiadanej dokumentacji technicznej, sporządzanie umów, zleceń. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o specjalności admiistracyjnej, wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych. Ogólna znajomość przepisów o działalności kulturalnej, zamówień publicznych, przepisów obejmujących gospodarowaniem i administrowaniem nieruchomościami, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B - mile widziane.
Mysłowicki Ośrodek Kultury - 2016-03-23 - Mysłowice (śląskie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej; obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz Allegro; wstawianie opisanego produktu / usługi do oferty sklepu; utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego; doradzanie klientom w procesie zakupu przez Internet; realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek; obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in.: udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsługi
FENIKS SP Z O.O. - 2015-12-08 - Chocianów (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:•aktywne pozyskiwanie nowych kontaktów w firmach w Polsce•utrzymywanie realcji z Klientami•prowadzenie bloga/newslettera, prowadzenie stron social media, tworzenie i redagowanie nowych treści marketingowych•dbanie o pozytywny wizerunek firmy na rynkuPraca w dni robocze, pomiędzy godz. 8.00-16.00, wymiar etatu do uzgodnienia.
NAWRATRONIK EUGENIUSZ STOPA SP. Z O.O. - 2017-08-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wysortowanie ręczne ze strumienia odpadów komunalnej frakcji surowcowej, prace przy doczyszczaniu szkła, metali.Praca na 3 zmiany. 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00Wynagrodzenie 17,00 zł/h (3.100/mies.)- system wynagradzania godzinowy.Praca na terenie MZO Pruszków.Nalezy zgłosić sie osobiście do Pracodawcy w godzinach: 10.00-14.00.Mozliwość podjęcia pracy na stałe.
"MIEJSKI ZAKŁAD OCZYSZCZANIA W PRUSZKOWIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-24 - Pruszków (mazowieckie)
- biegła obsługa systemu S4H - gastronomia (system ofertowo-spredazowo-magazynowy w tym obsługa kas fiskalnych)- obsługa konferencji, szkoleń, imprez okolicznościowych- obsługa i organizacja śniadań dla gości hotelowych- organizacja konferencji i szkoleń i innych imprez okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Łódź (łódzkie)
- sporządzanie dokumentów w zakresie nawiązywania, zmiany i rozwiązania stosunku pracy- prowadzeni akt osobowych- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac- ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników- naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku- przygotowywanie zaświadczeń, świadectw pracy, aneksów, kart zasiłkowych- wprowadzanie danych w systemie kadrowo-płacowym- sporządzanie sprawozdawczości PIT, ZUS, US, PFRON- obsługa umów cywilnoprawnych
MEWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-12-13 - Biłgoraj (lubelskie)
jw.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie kosztorysów w programie Norma Pro, weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej, przygotwanie i nadzór nad czynnościami okresowych kontroli budynków, uczestnictwo w wizjach technicznych. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - 71 777 84 36.
Zarząd Zasobu Komunalnego - 2018-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kurs
Krystian Żak Blue Education - 2019-03-21 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
dbanie o profesjonalny wizerunek firmy; prowadzenie działań z zakresu strategii komunikacji; nagrywanie filmów promocyjnych w języku angielskim; bieżąca współpraca z zespołem sprzedażowym i marketingowym; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Piaseczno (mazowieckie)
organizacja i zlecanie przewozu produktów i towarów z oferty Spółki, wykonywanie planów sprzedaży, współpraca z firmami transportowymi i spedycjami, pozyskiwanie nowych dostawców usług transportowych i negocjowanie stawek, rozliczenia z przewoźnikami
"AGROCHEM PUŁAWY" SP. Z O.O. O/CZŁUCHÓW - 2018-01-31 - Człuchów (pomorskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
1)wyszukiwanie i nawiązywanie współpracy z zagranicznymi partnerami, instytucjami i organizacjami o podobnym profilu działania;2)organizowanie i realizacja międzynarodowych przedsięwzięć w zakresie szkolenia, pracy i wypoczynku;3)organizowanie pobytu grup młodzieży zagranicznej na terenie kraju;4)organizowanie wolontariatu europejskiego, prowadzenia spraw i dokumentacji z tym związanej.
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-05-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Tłuchowo (kujawsko-pomorskie)
współtworzenie i realizacja polityki personalnej zgodnej z przyjętą strategią firmy, realizacja działań w obszarze HR, takich jak: rekrutacja, doradztwo w sprawach personalnych, realizacja zadań w zakresie funkcjonowania administracji kadrowej,budowanie pozytywnego wizerunku firmy
"Anatol" Sp. z o.o. - 2019-06-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Prowadzenie rekrutacji i selekcji pracowników, zamieszczanie ogłoszeń na portalach społecznościowych, sporządzanie dokumentacji kandydatów, pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych.
Work In Group Sp. z o.o. - 2019-09-24 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, utrzymanie dobrych relacji z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów (wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne) reprezentowanie firm na zewnątrz
Przedsiębiorstwo Montażowe KOTŁOMONTAŻ Sp. z o. o. - 2016-12-06 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
kontrola przepływów finansowych, koordynacja księgowości między oddziałami, wsparcie projektu
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2016-06-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, ,świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych, dot. merytorycznie ŚŚR,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat,j) prowadzenie dziennika korespondencji ( wpisywanie poczty przychodzącej i wychodzącej składanie wniosków oraz innych dokumentów na nowy okres zasiłkowy.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2019-06-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- tworzenie i realizacja Polityki BHP w organizacji, wsparcie kadry zarządzającej w zakresie BHP, dokonywanie przeglądów i kontroli stanu BHP, utrzymywanie bezpieczeństwa pracy zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi oraz wymogami zakładu,- prowadzenie rejestrów, kompletowanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie BHP oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników, przeprowadzanie szkoleń wstępnych BHP, opracowanie prezentacji, sporządzanie dokumentacji,- kontrola terminowości szkoleń okresowych, zamawianie szkoleń.- dopuszczenie maszyn do produkcji.
COROPLAST POLSKA SP. Z O.O. SP. K. - 2018-02-06 - Strzelce Opolskie (opolskie)
STANOWISKO: SPECJALISTA DS IMPORTUORGANIZACJA STANOWISKA PRACY, KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA, ZAOPATRZENIE RYNKU UKRAIŃSKIEGO I BIAŁORUSKIEGO.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚC PROGRAMU MICROSOFT OFFICE, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGOPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
DPR CORPORATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie opisów na kable, żyły, szafki, urządzenia za pomocą agregatów.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Łódź (łódzkie)
- Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych ogłasza nabór na stanowisko: inżynieryjno-techniczne w Centralnym Laboratorium (1 etat).- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pełniła funkcję Kierownika ds. Jakości w Centralnym Laboratorium z następującymi powinnościami:1. Nadzór i odpowiedzialność za prace związane z działaniem systemu zarządzania jakością.2. Wykonywanie prac analitycznych.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania stawiane kandydatom na stanowisko specjalisty inżynieryjno-technicznego: Dyplom ukończenia studiów o profilu chemia. Wymagane doświadczenie zawodowe w laboratorium chemicznym. Dobra znajomość normy PN-EN ISO/IEC 17025 i systemu zarządzania; potwierdzona szkoleniami i posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego ds. jakości. Umiejętność współpracy z partnerami, a także umiejętność zarządzania zespołem pracowników. Znajomość statystyki stosowanej przy walidacji metod badawczych, w tym oceny uzyskiwanych wyników testami statystycznymi. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.
INSTYTUT EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)