SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Wynagrodzenie: od 5 300 PLN
Zakres obowiązków: Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji przejęcie własności i inicjatywy do czasu pomyślnej realizacji transakcji. Stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości dokładna weryfikacja zadań, realizowanych samodzielnie. Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami. Komunikowanie się z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób Przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości. Rozwiązywanie problemów i ich eskalacja wsposób terminowy i skuteczny, prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell zlokalizowanych w krajach arabskich w ramach działalnościfinansowej zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z Instrukcją Kredytu Dystrybucyjnego.
Data publikacji: 2019-03-08
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji przejęcie własności i inicjatywy do czasu pomyślnej realizacji transakcji. Stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości dokładna weryfikacja zadań, realizowanych samodzielnie. Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami. Komunikowanie się z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób Przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości. Rozwiązywanie problemów i ich eskalacja wsposób terminowy i skuteczny, prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell zlokalizowanych w krajach arabskich w ramach działalnościfinansowej zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z Instrukcją Kredytu Dystrybucyjnego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2019
Data zakończenia pracy: 14.04.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, kierunek: brak wymagań, rok doświadczenia w księgowości lub audycie, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności analityczne, znajomość języka angielskiego oraz języka tureckiego w stopniu bardzo dobrym (pracodawca nie wymaga potwierdzenia znajomości języków obcych ceryfikatem)
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.03.2019
Data dodania oferty pracy: 08.03.2019
Oferta pracy ważna do: 19.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2019
Podobne oferty pracy
obsługa klienta w dziale sprzedaży (branża artykułów budowlanych), wystawianie faktur, obsługa komputera
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PANJUST" - 2018-02-07 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa klienta
D.W. STRATOS Celina Kormańska - 2016-03-24 - Łeba (pomorskie)
Manager ds. sprzedaży z j. węgierskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
rozmowy telefoniczne z obecnymi klientami
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DRUX Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Puszczykowo (wielkopolskie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2018-03-20 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Samodzielne naliczaniewynagrodzeń z osobowego i bezosobowego funduszu płac.Naliczanie zasiłków ZUS, m.in.: chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, swiadczeń rehabilitacyjnych.Wprowadzanie danych do systemu płacowego i do systemu Płatnik.Dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji w zakresie ZUS, PDOF i GUS.Sporzadzanie zaswiadczeń i informacji dla pracowników, przygotowywanie dokuemntacji emerytalno - trentowej (RP-7).Prowadzenie kasy zapomogowo-pożyczkowej. Sporządzanie informacji PIT-11. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.domasik (at) mnwr.pl
Muzeum Narodowe we Wrocławiu - 2019-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie i sprzedaż usług hotelowych, CV proszę złożyć w Hotelu Tristan w Kątach Rybackich, ul. Rybacka 17 lub przesłać na adres e-mail: dyrektor (at) tristan.com.pl
Przedsiębiorstwo Produkcji Łożysk Ślizgowych Andrzej Szumko Spółka Jawna - 2019-03-01 - Kąty Rybackie (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Pajęczno (łódzkie)
Poszukiwanie klientów angielskojęzycznych, z Rosji i Gruzji.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Kraków (małopolskie)
- realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP- sporządzanie raportów i statystyk z zakresu BHP, ppoż i Ochrony Środowiska,- uczestnictwo w pracach Komisji BHP- koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP
Tabor Dębica Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Dębica (podkarpackie)
stała opieka nad zwierzętami, wykonywanie obowiązków zleconych przez pracodawcę, wykonywanie prac porządkowych
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
ART-IN Batula Anatoliy - 2016-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych, sporządzanie raportów, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej - prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców na terytorium RP, wypełnianie i kompletowanie wniosków dotyczących uzyskania zezwolenia na pobyt oraz prace, współpraca z Urzędem Wojewódzkim i Urzędem Pracy, dbanie o terminowość procesów, monitorowanie oraz bieżące wsparcie pracowników w zakresie prowadzonych procesów legalizacji pobytu i pracy, prowadzenie ewidencji odebranychoświadczeń,odpowiedzialność za jakość oraz poprawność przygotowywanych i składanych dokumentów, wykonywanie innychprac zleconych przez pracodawcę, znajomość języku rosyjskiego jest wymagana do prowadzenia procesów rekrutacyjnychpracowników tymczasowych
TOP JOBS Sp. z o.o. Sp. K - 2018-12-17 - Piaseczno (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace wykończeniowe i elewacyjne
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Malbork (pomorskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie uczestników chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-10 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
- wystawianie faktur i listów przewozowych- obsługa administracyjna biura- obsługa sklepu internetowego- kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Gdynia (pomorskie)
- Prowadzenie wstępnych i okresowych szkoleń i instruktażu ogólnego z dziedziny BHP dla pracowników państw wschodnich. Prowadzenie dokumentacji BHP w języku polskim i ukraińskim. Sporządzanie analiz i raportów związanych z zagadnieniami BHP. Opracowywanie procedur, materiałów informacyjnych z zakresu BHP. Koordynowanie projektów wdrażanych w firmie w obszarze bezpieczeństwa. Dokonywanie ocen ryzyka.- Wynagrodzenie: 13 zł brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 2 lata.- Godziny pracy według zleceń + soboty i niedziele według potrzeb. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie BHP. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość przepisów BHP, odpowiedzialność, umiejętności komunikacyjne, dyspozycyjność, obsługa pakietu MS-OFFICE. Wymagana bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny).
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Kielce (świętokrzyskie)
odkurzanie, wycieranie, mycie okien oraz wszystkie czynności związane z tym stanowiskiem
SKAREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Lublin (lubelskie)
Nawiązywanie relacji biznesowych i bieżąca obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja założonych planów sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień sprzedaży, monitorowanie działań konkurencji, udział w spotkaniach handlowych, praca nad budowaniem pozytywnego wizerunku firmy i oferowanych produktów.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-04-09 - Stoisław (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
- realizacja procesu zamówienia towarów w hurtowniach spożywczych na terenie Legnicy i Wrocławia - realizacja procesu transportu zamówionych towarów z poszczególnych hurtowni do sklepu - analiza stanów magazynowych oraz ich bieżąca kontrola - implementacja wygenerowanych faktur vat do programu Small Business
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa klientów, przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych, wycena składek.
LuCasco WIOLETTA ZNOJEK - 2018-07-17 - Chęciny (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie działań zmierzających do sprzedaży produktów i usług oferowanych przez fundację i ich promowanie, wyszukiwanie klientów i odbiorców.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Firma Competence świadczy usługi szkoleniowe od 2007 dla sektora biznesu, administracji i edukacji. W związku z rozwojem firmy poszukujemy do zespołu w biurze w Sosnowcu specjalisty ds. sprzedaży i reklamy. - Opis stanowiska: tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów i innych materiałów promocyjnych firmy, tworzenie grafik i identyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papier firmowy), tworzenie reklamy w internecie, prowadzenie i obsługa profilu firmy w mediach społecznościowych, prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafik do strony www, przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłka do klientów, opracowywanie kampanii marketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynań konkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanie rynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych, pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo. Wymagane wykształcenie min. średnie związane z reklamą / marketingiem lub grafiką komputerową. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w projektowaniu reklam pod kątem treści i grafiki, obsługi stron www, mediów społecznościowych. Wymagana bardzo dobra znajomość programów graficznych. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i umiejętności sprzedażowe.
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2016-04-01 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa sprzedaży w kanałach zakupowych, pozyskiwanie nowych rynków sprzedażowych, przygotowywanie produktów do sprzedaży i wysyłki, przyjmowanie zamówień od klientów składanych drogą telefoniczną i elektroniczną, udzielanie wszelkich informacji dotyczących oferty, dostępności produktów oraz wyjaśnianie wszelkich kwestii związanych z realizacją zamówień, obsługa systemu sprzedaży.WYMAGANIA: znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (warunek konieczny), znajomość innego języka obcego w stopniu komunikatywnym, będzie dodatkowym atutem, biegła obsługa MS Office, Internet, komunikatywność i dobra organizacja.Firma oferuje: pełną wyznań i ciekawą pracę w przyjaznym zespole, perspektywę rozwoju kariery zawodowej, niezbędne narzędzia pracy, możliwość codziennego kontaktu zawodowego w językach obcych.
FEROCITY Ewelina Kampik - Nowak - 2016-03-07 - Pietrowice Wielkie (śląskie)