SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SZWEDZKI K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SZWEDZKI K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-12-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 3000-5000 zł netto+ benefity
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SZWEDZKI K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
szwedzki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość języka szwedzkiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: bieżąca obsługa klientów z rynku szwedzkiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/SE/2018(istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 31.12.2018
Oferta pracy ważna do: 14.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, wymagana otwartość i komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych z predyspozycjami sprzedażowymi, bardzo dobra obsługa komputera ( Microsoft Office, Internet), umiejętność organizacji pracy, samodzielność, pracowitość. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży na rynku B2B, prowadzeniu działań marketingowych lub znajomość rynku szkoleń. Ogólny zakres obowiązków:- sprzedaż szkoleń- przez telefon i internet -prowadzenie działań marketingowych -przygotowywanie ofert szkoleniowych-obsługa klientów -obsługa organizacyjna szkoleń Pracodawca oferuje:-system wynagrodzenia podstawowy i uzależniony od wyników sprzedaży-wsparcie merytorycznePreferowana forma kontaktu cv mana adres e-mail: akrzywicka (at) szkoleniamasters.pl
MASTERS CENTRUM SZKOLENIA BIZNESU A & A POLAŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)
praca w sklepie ogólnospożywczym
POLMARKET LUCYNA BODAK - 2016-06-14 - Bażanowice (śląskie)
Tworzenie harmonogramu remontów, bieżące prowadzenie dokumentacji, tworzenie zgodnie z zapotrzebowaniem dot. tecnadzór dokumentacji technicznej, wykonywanie poleceń przełożonych
"TABOR DĘBICA" Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Sosnowiec (śląskie)
wykształcenie mile widziane wyższe (handel, marketing),wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuumiejętność obsługi programu SUBIEKT GTprawo jazdy kat. Bkomunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, znajomość technik sprzedaży, operatywnośćPodtrzymywanie kontaktów i utrzymywanie trwałych relacji z kontrahentami, przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych klientom, negocjowanie warunków handlowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, udział w realizacji strategii sprzedażowej, współpraca z magazynem i produkcją, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, kreowanie wizerunku i marki firmy.1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 2600 - 3700 zł brutto
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2018-10-04 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Naprawa i lakierowanie blacharki samochodowej
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Miłoradz (pomorskie)
współpraca z działem handlowym oraz kierownikami punktów sprzedaży w celu realizacji zadań sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie odbiorców, budowanie i utrzymywanie długotrwałych pozytywnych relacji z odbiorcami, tworzenie analiz i raportów dot. sprzedaży
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2017-07-17 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Kompleksowa obsługa procesu sprzedaży części samochodowych internet, kontakt telefoniczny/mailowy z klientem, aktualizowanie oferty produktowej sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Stojadła (mazowieckie)
-
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2017-01-05 - Łubiana (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Zakład Rachunkowości i Doradztwa "Nest" - 2016-03-21 - Wolbrom (małopolskie)
Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Białobrzegi (mazowieckie)
Wynagrodzenie do uzgodnienia. Planowanie i koordynowanie działań marketingowych. tworzenie oraz nadzorowanie kampanii reklamowej "Adventure Team". Analiza aktualnych działań marketingowych w branży oświetleniowej. Współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi marketingowej inwestycji. Współpraca z czasopismami w zakresie koncepcji reklam oraz wspólnych akcji promocyjnych. Koordynacja prac grafików i agencji reklamowych. Marketing internetowy - regularna obsługa stron internetowych, bieżące wpisy na portalach społecznościowych. Tworzenie prezentacji, koncepcji materiałów reklamowych.
LIRA Sp. z o.o. - 2015-12-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie kalkulacji cenowych, list obecności, inwentaryzacji, prowadzenie rozliczeń gotówkowych itp. zamawianie towarów i negocjowanie cen zarządzanie terminami dostaw, logistyka, kompleksowa obsługa administracyjna biura, współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym firmy, wsparcie kierownika produkcji, tłumaczenie dokumentów, zarządzanie zasobami magazynu, raportowanie bezpośrednio do przełożonego
ICE- TRADE PRODUCTION Sp. z o.o - 2016-06-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, udzielanie wyczerpujących odpowiedzi na zapytania klientów dotyczących usług lub produktów oferowanych przez firmę oraz warunków płatności, odbieranie zamówień od klientów, rejestrowanie ich oraz monitoring ich realizacji, realizowanie planów sprzedażowych,
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa urządzeń teleinformatycznych (faks, skaner), przygotowywanie i redagowaniedokumentacji dotyczącej prowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.Przygotowywanie dokumentacji w celu jej archiwizacji w archiwum zakładowym.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII Z SIEDZIBĄ W SIEDLCACH - 2016-05-10 - Siedlce (mazowieckie)
koordynowanie realizacji procesów transportowych
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Odbieranie, przetwarzanie i weryfikacja zleceń zgodnie z potrzebami i z wykorzystaniem systemów wewnętrznych organiazacji, współpraca z jednostkami wewnętrz organizacji takimi jak dział planowania i logistyki w celu zapewnienia realizacji zlecenia zgodnie z ustaleniami zawartymi z Klientem, rozpatrywanie skarg i inne kwestie dotyczące zamówień, utrzymywanie kontaktów z działem sprzedaży, finansów i produkcji w celu rozwiązania problemów z realizacją zlecenia; wspieranie i komunikacja z dziełem kredytowym oraz działem należności, współpraca z Customer Service Logistisc.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Gdańsk (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami azjatyckimi, wspomaganie pracy azjatyckich przedstawicieli handlowych, wykonywanie poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Piła (wielkopolskie)
Samodzielne naliczaniewynagrodzeń z osobowego i bezosobowego funduszu płac.Naliczanie zasiłków ZUS, m.in.: chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, swiadczeń rehabilitacyjnych.Wprowadzanie danych do systemu płacowego i do systemu Płatnik.Dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji w zakresie ZUS, PDOF i GUS.Sporzadzanie zaswiadczeń i informacji dla pracowników, przygotowywanie dokuemntacji emerytalno - trentowej (RP-7).Prowadzenie kasy zapomogowo-pożyczkowej. Sporządzanie informacji PIT-11. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-16:00. Umowa na okres próbny.Oferta dostępna w sali E.
Muzeum Narodowe we Wrocławiu - 2018-09-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontakt z klientem , fakturowanie
MEDILAB JACEK ANDRZEJEWSKI - 2018-02-26 - Łódź (łódzkie)
kontakt ze środkami chemicznymi
"Masterpress" S.A. w Olsztynie Oddział w Białymstoku - 2017-08-08 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie działań i procesów zakupowych, zapewnienie dostępności materiałów do produkcji w ilościach i terminach zgodnych z zapotrzebowaniem, wyszukiwanie dostawcówpraca w godz. 8-16
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
według stanowiska pracy; umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 8.00- 20.00
Hotel Słupsk s.c. - 2018-09-17 - Słupsk (pomorskie)
refundacja części kosztów poniesionych na wynagrodzenia do 30. roku życia
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Łowicz (łódzkie)
- Archiwizacja dokumentacji projektowej, skanowanie wielkoformatowe formatów (do formatu do A0), obsługa urządzeń: kserokopiarki, skanera (w tym skanowanie wielkoformatowe), plotera, bindownicy, kompletowanie i wysyłka dokumentacji technicznej do klienta, monitorowanie i rozliczanie poszczególnych działów z przekazanej dokumentacji, dbałość o należytą ochronę i bezpieczeństwo dokumentacji technicznej poprzez realizowanie i przestrzeganie stosowanych procedur i instrukcji obiegu dokumentacji Archiwum, tworzenie korespondencji z kontrahentami, przygotowywanie raportów i zestawień, prowadzenie ewidencji podróży i samochodów służbowych,wystawianie faktur.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz. 07:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, wymagane min. roczne doświadczenie zawodowe, dobra znajomość MS Office (Excel i Power Point), podstawowa umiejętność organizacji pracy biurowej, umiejętność opracowywania odpowiednich materiałów i dokumentów, tworzenia korespondencji i zestawień, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu obsługi biura projektów. Kontakt wyłącznie telefoniczny w godz. 07:00-15:00 (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-31 - Katowice (śląskie)
- gromadzenie przepisów prawnych oraz dokumentacji uczestników projektu,- organizowanie i prowadzenie zajęć terapeutycznych o charakterze aktywizacji zawodowej,- diagnoza, tworzenie, realizowanie i weryfikowanie progów wsparcia aktywizacji zawodowej i społecznej,- organizowanie spotkań z pracodawcami, dążenie do odbycia praktyk, próbek pracy, staży i podjęcia zatrudnienia przez uczestników projektu,- zajęcia informacyjne na temat autoprezentacji i rozmowy z pracodawca,- organizowanie spotkań z uczestnikami projektu oraz opiekunami prawnymi,- przygotowanie uczestników projektu do wyjścia na rynek pracy,- monitoring działań wspierającyh uczestników projektu w ramach zadania 2 - " Kompleksowe wsparcie uczestników projektu"- monitoring postępów uczestników projektu odbywających praktyki, próbki pracy, staże oraz uczestników zatrudnionych w ZAZ. Ocena ich zachowań, jakości pracy, stosunków między współpracownikami ( arkusz obserwacji osoby z niepełnosprawnością intelektualną przeprowadzony w celu potwierdzenia osiągnięcia postępów w procesie aktywizacji społeczno - zawodowej),- weryfikacja analizy potrzeb uczestnika projektu (UP),- weryfikacjia oceny zdolności komunikacyjnych,- weryfikacja diagnozy poziomu kompetenncji społecznych, ,- weryfikacja przyczyn pozostawania uczestnika projektu bez zatrudnienia,- weryfikacja oceny motywacji do podjęcia zatrudnienia,- wskazanie sposobu rozwiązania przyczyn pozostawania bez zatrudnienia- określenie zaleceń do wprowadzenia dodatkowego wsparcia w ramach indywidualnej ścieżki uczestnictwa w projekcie,- określenie zaleceń do modyfiukacji Indywidualnego planu działania ze względu na zmianę sytuacji uczestnika projektu.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W DZIERŻONIOWIE - 2018-10-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Obsługa elektronicznego systemu zarządzania jakością
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Sieradz (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: gipsowanie ścian; WYMAGANIA: doświadczenie
DAR-BUD Chmiel Dariusz Kochcice - 2016-11-18 - Kochcice (śląskie)