SPECJALISTA DS. FUNDUSZY Gda艅sk oferta pracy State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddzia艂 w Polsce
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FUNDUSZY
Wynagrodzenie: od 3聽686 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Przygotowywanie procesu wyceny produkt贸w OTC, dok艂adnie i na czas, aktualizowanie raport贸w oraz procedur, naprawa istniej膮cych problem贸w, w tym r贸wnie偶 przy komunikacji z innymi zespo艂ami i zewn臋trznymi jednostkami, asystowanie przy transakcji nowych proces贸w
Data publikacji: 2020-05-21
Lokalizacja: Gda艅sk (pomorskie)
Pracodawca: State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddzia艂 w Polsce
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 409, 80-309 Gda艅sk, powiat: m. Gda艅sk, woj: pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Przygotowywanie procesu wyceny produkt贸w OTC, dok艂adnie i na czas, aktualizowanie raport贸w oraz procedur, naprawa istniej膮cych problem贸w, w tym r贸wnie偶 przy komunikacji z innymi zespo艂ami i zewn臋trznymi jednostkami, asystowanie przy transakcji nowych proces贸w
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽686 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FUNDUSZY
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Gda艅sk
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Gda艅sk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Gda艅sk
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽686 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 03.06.2020
Data zako艅czenia pracy: 02.06.2023
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wy偶szy 艣rednio zaawansowany, w pi艣mie - B2 - wy偶szy 艣rednio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie wy偶sze, kierunek: in偶ynierskie; praktyczna znajomo艣膰 Microsoft Excel i Word; dobre zdolno艣ci analityczne i numeryczne; tworzenie raport贸w finansowych, pe艂na odpowiedzialno艣膰 za powierzone dzia艂ania, wysoka jako艣膰 i dok艂adno艣膰 podejmowanych dzia艂a艅, wysoki poziom umiej臋tno艣ci interpersonalnych i umiej臋tno艣膰 wsp贸艂dzia艂ania w zespole; komunikatywna znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego
Nazwa pracodawcy:
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddzia艂 w Polsce
danePracodawcy_nip: 1060004083
danePracodawcy_regon: 122964108
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Gda艅ski Urz膮d Pracy
Adres pracodawcy:
Podg贸rska 36, 31-536 Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Krak贸w
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Krak贸w
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Krak贸w
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Ulica pracodawcy: Podg贸rska
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zg艂oszona przez: Gda艅ski Urz膮d Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242109
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 21.05.2020
Oferta pracy wa偶na do: 28.05.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 21.05.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 21.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a81ca76306549382fbb826f0e61ee940
Podobne oferty pracy
Specjalista sprzeda偶y internetowej- staz WRPO 109
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Wrze艣nia (wielkopolskie)
Wykszta艂cenie min. 艣rednie, bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka niemieckiego, obs艂uga komputera, + pakiet Ms Office (Excel, Word, Power Point); zakres obowi膮zk贸w: kompleksowa obs艂uga klient贸w firmy w j臋z. niemieckim, obs艂uga bie偶膮cych zlece艅 od strony administracyjnej, informowanie klient贸w o wynikach zlece艅, sporz膮dzanie sprawozda艅, zestawie艅, raport贸w; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
EXACT SYSTEMS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-02-11 - Gliwice (艣l膮skie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Rokitki (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydat贸w na ro偶ne stanowiska, czyli prowadzenie rozm贸w kwalifikacyjnych, test贸w psychologicznych, w tym tak偶e wszelkie dzia艂ania organizacyjne zwi膮zane z tworzeniem centrum oceny. Zamieszczanie og艂oszen艅 rekrutacyjnych w internecie i prasie, prowadzenie baz danych CV, odpowiedzialno艣膰 za administrowanie zewn臋trzn膮 stron膮 internetow膮 i wewn臋trzn膮 baz膮 rekrutacyjn膮. Wsp贸艂praca z agencjami rekrutacyjnymi, agencjami pracy tymczasowej, uczelniami wy偶szymi i Urz臋dami Pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Namys艂贸w (opolskie)
Specjalista do spraw sprzeda偶y, kontakt z klientem, przyjmowanie zam贸wie艅, obs艂uga klient贸w zagranicznych, znajomo艣膰 j臋zyk贸w: angielski i niemiecki (bieg艂y)
SITONO Wytw贸rnia Sit - Pan Nowakowski - 2016-03-22 - Nekla (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za realizacj臋 pe艂nej obs艂ugi kadrowo-p艂acowej pracownik贸w, w szczeg贸lno艣ci za:prowadzenie dokumentacji i rozlicze艅 kadrowo-p艂acowych pracownik贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa pracy, ubezpiecze艅 spo艂ecznych, przepis贸w podatkowych oraz wewn臋trznymi uregulowaniami funkcjonuj膮cymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podr贸偶y s艂u偶bowych; prowadzenie dokumentacji i rozlicze艅 zleceniobiorc贸w i os贸b wykonuj膮cych umowy o dzie艂o; wyliczanie wynagrodze艅 z tytu艂u um贸w o prac臋 i um贸w cywilno-prawnych; przygotowywanie dokument贸w zwi膮zanych z nawi膮zaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracownik贸w firmy oraz dokumenty zwi膮zane z zatrudnieniem os贸b na podstawie um贸w cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracownik贸w i ich cz艂onk贸w rodzin oraz os贸b zatrudnionych na podstawie um贸w cywilnoprawnych, zg艂aszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz sta艂y nadz贸r nad dokumentacj膮 ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporz膮dzanie sprawozda艅 i deklaracji do instytucji zewn臋trznych (ZUS, US, GUS);sporz膮dzanie sprawozda艅 w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z odpowiedzialno艣ci膮 materialn膮 pracownik贸w;uzgadnianie kont ksi臋gowych dotycz膮cych wynagrodze艅, sk艂adek ZUS, podatk贸w;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpiecze艅.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Siedlce (mazowieckie)
kierowca samochodu ci臋偶arowego, zworzenie drzewa z lasu
ZWDTUREK MACIEJ TUREK - 2016-03-17 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji biurowej, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Sosnowiec (艣l膮skie)
gospodarka magazynowa - przyjmowanie i wydawanie towar贸w, obs艂uga programu magazynowego
"ELEN" Sp z o.o. Wrotny Kazimierz - 2016-10-26 - Stryszawa (ma艂opolskie)
realizacja proces贸w zakupowych w obszarze indirect dla wszystkich wydzia艂贸w firmy, wsp贸艂praca z centralnym dzia艂em zakup贸w (oddzia艂 w Niemczech), efektywne poszukiwanie dostawc贸w us艂ug i materia艂贸w, negocjacje handlowe dotycz膮ce warunk贸w zakup贸wwsp贸艂praca z dostawcami:- kompletowanie i sk艂adanie zam贸wie艅 - nadz贸r nad realizacj膮 zam贸wie艅- zg艂aszanie i nadz贸r reklamacji - weryfikacja faktur i rachunk贸w- nadz贸r nad dokumentacj膮 zakupow膮 oraz administracyjn膮
MUBEA AUTOMOTIVE POLAND Sp. z o. o. - 2019-11-08 - Zimna W贸dka (opolskie)
- opracowywanie technologii odlewniczych- opracowywanie wycen na podstawie sporz膮dzanej dokumentacji- przygotowywanie raport贸w, analiz z pracy w艂asnej
kontakt przez PUP - 2019-11-15 - Ozimek (opolskie)
Kompleksowa obs艂uga na odcinku zatrudniania i wynagradzania pracownik贸w, wspieranie proces贸w rekrutacji nowych pracownik贸w.
Zak艂ad Przemys艂u Mi臋snego "Dr贸baleks" Sp贸艂ka Jawna K.E.C. 艢mieszny, M. Mroczkowska - 2020-04-07 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Praca zwi膮zana z budow膮 autostrad, most贸w, dr贸g.
BRENER - 2015-12-28 - G艂og贸w Ma艂opolski (podkarpackie)
Ksi臋gowanie operacji gospodarczych. Ewidencjonowanie i sprawdzanie faktur. Sporz膮dzanie zestawienia przychod贸w i koszt贸w. Sprawdzanie poprawno艣ci bilansu z obrotami i saldami. Rozliczanie czasu pracy pracownik贸w.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Gda艅sk (pomorskie)
utzrymanie kontakt贸w z klientami, pozyskiwanie nowych, przygotowywanie ofert
EUROBAC - Organizacja Odzysku S.A. - 2017-06-06 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-p艂acowej, - realizacja dzia艂a艅 zwi膮zanych z prowadzeniem spraw pracowniczych oraz gromadzenie i w艂a艣ciwe przechowywanie informacji pracownik贸w w aktach osobowych, obs艂uga proces贸w zwi膮zanych z zatrudnianiem oraz rozwi膮zaniem um贸w o prac臋,- udzia艂 w sporz膮dzanie raport贸w i analiz,- ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracownik贸w,- wprowadzanie danych do programu kadrowo-p艂acowego,- archiwizacja dokument贸w,- wsparcie kadry kierowniczej w procesach HR (rekrutacja, kszta艂towanie stosunk贸w pracowniczych, organizacja szkole艅 dla pracownik贸w, okresowych ocen pracowniczych)
FASADA-INVESTMENT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-09-13 - Rzesz贸w (podkarpackie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Radomsko (艂贸dzkie)
Pe艂na obs艂uga/opieka swojej grupy klient贸w zagranicznych, wsparcie w zakresie realizowanych projekt贸w z udzia艂em klient贸w zagranicznych, wprowadzanie dokument贸w do systemu, dba艂o艣膰 o obieg dokument贸w w firmie, bie偶膮ca wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami firmy, odpowiedzialno艣膰 za odbi贸r i dystrybucj臋 korespondencji telefonicznej, mailowej, faksowej, pocztowej, skanowanie oraz archiwizowanie dokument贸w w wersji elektronicznej, wsparcie w organizacji podr贸偶y s艂u偶bowych (m.in. rezerwacja hoteli, bilet贸w, etc..), rozliczanie delegacji krajowych, zagranicznych, rycza艂t贸w samochodowych, zaliczek itp. Mile widziane osoby niepe艂nosprawne.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Krak贸w (ma艂opolskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Sejny (podlaskie)
jw
KRAJOWA SZKO艁A SKARBOWO艢CI - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie rezerwacji do systemu, sprzedaz ofert. Praca na umow臋 o prac臋 w godz. 8-16, 10-18, 14-22 w Hotelu Marine w Ko艂obrzegu.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
praca w biurze Inowroc艂awskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, w informacji turystycznej (poniedzia艂ek pi膮tek 9.00 17.00, sobota 9.00 13.00);udzielanie informacji turystycznej oraz kulturalnej o Inowroc艂awiu i Kujawach Zachodnich;prowadzenie sprzeda偶y produkt贸w z oferty turystycznej m.in. wydawnictw, bilet贸w autobusowych, bilet贸w na imprezy kulturalne;udzia艂 w imprezach wystawienniczych;tworzenie produkt贸w turystycznych;kreowanie pozytywnego wizerunku Inowroc艂awia i Kujaw Zachodnich;wsp贸艂tworzenie innowacyjnych rozwi膮za艅 dot. turystyki w Inowroc艂awiu;wsp贸艂praca z bran偶膮 turystyczn膮.
INOWROC艁AWSKA LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA - 2017-10-05 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Grodk贸w (opolskie)
- obs艂uga sprzeda偶y poprzez stron臋 sklepu internetowego, serwisy aukcyjne- przygotowanie dokument贸w magazynowych i wysy艂kowych- doradzanie klientom w zakresie sprzedawanych produkt贸w- zamawianie towar贸w od dostawc贸w- dodawanie produkt贸w na stronie sklepu i w serwisach aukcyjnych - prace magazynowe zwi膮zane z przygotowaniem produkt贸w do wysy艂ki- prace porz膮dkowe o obr臋bie biura i magazynu
Heat & Style Andrzej Kraszewski - 2020-05-21 - Lubieszewo (zachodniopomorskie)
Bie偶膮ca obs艂uga klient贸w, promowanie produkt贸w, dbanie o relacj臋 z klientami, kszta艂towanie dobrego wizerunku firmy, pe艂nienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produkt贸w do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewn臋trznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
wedg艂us stanowiska
NZOZ ODLR ELFIK - 2016-11-17 - Zielona G贸ra (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Radom (mazowieckie)
1.Przygotowywanie um贸w i aneks贸w do podpisu, sprawdzanie tre艣ci umowy pod k膮tem zgodno艣ci uzgodnionego projektu z umow膮 ostateczn膮.2.Przekazanie do dzia艂u planowania termin贸w zako艅czenia zada艅, warto艣ci podpisanych um贸w w odniesieniu do przydzielonych limit贸w finansowych.3.Bie偶膮ce regulowanie aneksami warunk贸w um贸w, prowadzenie ewidencji zwi膮zanej z umowami i aneksami.4. Prowadzenie bie偶膮cej analizy tre艣ci zawartych um贸w, zg艂aszanie nieprawid艂owo艣ci oraz przygotowywanie aneks贸w.5. Prowadzenie przegl膮du realizowanych um贸w i przekazywanie do Pionu G艂贸wnego Ksi臋gowego niezb臋dnych danych w celu przygotowania sprawozdawczo艣ci w tej dziedzinie.6. Przygotowywanie projekt贸w um贸w wchodz膮cychw sk艂ad SIWZ oraz skorygowanie ich tre艣ci po zebraniu stosownych uzgodnie艅.7. Posiadanie zbior贸w przepis贸w i wytycznych resortowych zwi膮zanych z prowadzon膮 dzia艂alno艣ci膮, jego uaktualnianie.8. Realizacja zam贸wie艅 publicznych do 30 000 Euro.Sporz膮dzanie um贸w w szczeg贸lno艣ci zwi膮zanych z robotami budowlanymi, um贸w o dzie艂o oraz innych dokument贸w wynikajacych z prawa zam贸wie艅 publicznych.
17 Terenowy Oddzia艂 Lotniskowy - 2017-09-04 - Gda艅sk (pomorskie)