SPECJALISTA DS KADR I PŁAC Rogowiec oferta pracy ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy; prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich; sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia; tworzenie regulaminów organizacyjnych; prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych; wyliczanie wynagrodzeń pracowników planowanie rozwoju zawodowego kadry podmiotu gospodarczego.
Data publikacji: 2019-07-12
Lokalizacja: Rogowiec (łódzkie)
Pracodawca: ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:97-427 Rogowiec, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy; prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich; sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia; tworzenie regulaminów organizacyjnych; prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych; wyliczanie wynagrodzeń pracowników planowanie rozwoju zawodowego kadry podmiotu gospodarczego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca w godz. 7-15. Miejsce wykonywania pracy: Rogowiec.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rogowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kleszczów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.07.2019
Data zakończenia pracy: 22.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
DOŚWIADCZENIE NA DANYM STANOWISKU PRACY (wymagany staż - lata: 3)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów prawa pracy umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Adres pracodawcy:
Montażowa 2, 97-427 Rogowiec, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, dyplom ukończenia studiów
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: bełchatowski
Gmina pracodawcy: Kleszczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rogowiec
Ulica pracodawcy: Montażowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
GENERALNE WYKONAWSTWO: - instalacji odsiarczania spalin; - obiektów energetycznych i przemysłowych. PRODUKCJA: - konstrukcji stalowych; - kanałów spalin i powietrza; - rurociągów energetycznych; - zbiorników i silosów; - zbiorników na gaz propan-buta
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 12.07.2019
Oferta pracy ważna do: 08.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4167db7911a6059df61a903da3c2073d
Podobne oferty pracy
sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie WAPRO Gang Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON, SOD; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji gospodarki magazynowej; przygotowywanie rejestru płatności. Pracodawca oferuje: zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej i odnoszącej sukcesy firmie o wieloletniej tradycji na rynku; dużą samodzielność w realizacji zadań.
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2018-04-12 - Bełchatów (łódzkie)
Obsługa budowy: zamawianie materiałów budowlanych, prowadzenie stanów magazynowych, logistyka materiałów, prowadzenie rozliczeń kosztowych faktur zakupu, wystawianie dokumentów wz, kontakt z dostawcami, kontakt z kierownikami budowy w sprawie zapotrzebowania na materiał, sprawdzanie dokumentów wz z fakturami zakupu itp. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-18.00 w Bielsku-Białej.
Eurogips Sp. z o. o. - 2017-08-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Oborniki (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowanie raportów;- przygotowanie faktur dla klientów;- ewidencja reklamacji;- pomoc w rozliczaniu czasu pracy kierowców samochodów ciężarowych;- ewidencjonowanie godzin pracy kierowców dystrybucji
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Skórcz (pomorskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Mroczków Gościnny (łódzkie)
Kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego,Kontrola jakości wyrobów gotowych,Opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową,Szkolenia z zakresu GHP/GMP/HACCP/BRC/IFS dla pracowników oraz podejmujących zatrudnienie
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-25 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
- kontakt z klientami hiszpańsko- portugalsko- anglojęzycznymi- monitorowanie terminowego regulaminowania nalezności - przygotowanie przeterminowanych wierzytelności- rejestrowanie różnic pomiędzy fakturą i oryginalnym zamówieniem
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Łódź (łódzkie)
- Układanie terminów wizyt pacjentów,- Prowadzenie kartoteki pacjentów,- Przyjmowanie dokumentów od pacjentów,- Sprawdzanie uprawnień pacjentów do bezpłatnych świadczeń medycznych.-
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Łódź (łódzkie)
spawacz
Meprozet Kościan S.A. - 2019-07-11 - Kościan (wielkopolskie)
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT 11, PIT 4, pomoc głównemu księgowemu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Jasło (podkarpackie)
realizacja planów sprzedaży, monitorowanie sytuacji rynkowej, poszukiwanie nowych klientów prowadzenie rozmów i korespondencji w j.angielskim; mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, gotowość do wyjazdów służbowych
PPO PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE STRZELCE OPOLSKIE - 2017-06-20 - Strzelce Opolskie (opolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
-współpraca z partnerami z Ukrainy i Białorusi-wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów-identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji-wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji-stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia-przeprowadzanie procesu wyboru kandydatówsterowanie procesem adaptacji nowego pracownika-określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko-współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Kraków (małopolskie)
dekretacja dokumentów, księgowanie dokumentów, wyliczanie wynagrodzeń, sporządzanie dekretacji, prowadzenie kadr, L-4
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MADOR" Marek Paulewicz - 2017-08-04 - Sosnowiec (śląskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 8/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-06-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Organizacja przewozów towarów transportem kolejowym i samochodowym z krajów UE do krajów wschodniej Europy i Azji, pozyskiwanie klientów i kontrahentów na rynkach wschodnich, praca z programami rosyjskojęzycznymi 1C i Rail-Tarif.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Białystok (podlaskie)
Negocjacje i tworzenie zapytań ofertowych, tworzenie i modyfikacja formularzy zakupowych, ewidencja zakupionych dóbr i usług, odpowiadanie na zapytania dostawców oraz rozwiązywanie spraw dot. spornych faktur, zarządzanie danymi zakupowymi.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)
1/ przyjmowanie zamówień telefonicznych, 2/ wprowadzanie do systemu zamówień sprzedażowych, 3/ wprowadzanie do systemu dostaw, 4/ kontrola stanów magazynowych, 5/ prowadzenie dokumentacji GHP, 6/ inne prace biurowe. Praca w godz.: 5:30-13:30, 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 600 477 717, e-mail: d.szymanska (at) dorado.com.pl
"DORADO CHŁODNIE" Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów,projektowanie szalunków i rusztowań
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Trzebinia (małopolskie)
Prowadzenie bieżącej ewidencji opakowań zwrotnych oraz palet, ustalenie aktualnego salda opakowań zwrotnych oraz palet z kontrahentami, organizacja zwrotów opakowań oraz palet od klientów, pilnowanie kompletności dokumentacji związanej z opakowaniami oraz paletami, poszukiwanie najkorzystniejszych rozwiazań w gospodarce opakowaniami oraz prace na ciągłym doskonaleniem procesu, inwentaryzacja opakowań.Pracodawca oferuje:- stabilną pracę w rozwijającej się firmie produkcyjnej,- atrakcyjne wynagrodzenie,- szeroki wachlarz benefitów pozapłacowych, w tym opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do MultiSport.Kontakt pracodawcą osobisty lub telefoniczny 23 306 70 00 wew. 731, 726 w godz. 08.00-16.00 lub wysyłanie CV ( z dopiskiem PRACA) na adres e-mail: rekrutacja (at) primavega.com
Grupa Producentów Warzyw PRIMAVEGA Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)
Sprzedaż stolarki okiennej, praca w godz.8-16
Jan Gebauer Zakład Stolarski " Gebauer" - 2016-05-19 - Tarnów Opolski (opolskie)
Dbanie o wizerunek firmy i firm powiązanych (PR), promowanie firmy i firm powiązanych na stronach internetowych, przygotowywanie materiałów promocyjnych (newslettery, wiadomości prasowe itp.), dbanie o wysyłkę newsletterów, administracja działań związanych z aktualizowaniem treści na stronach internetowych, zamieszczanie publikacji i informacji na stronach internetowych, kontakt z mediami. Wynagrodzenie do uzg. uzależnione od posiadanych umiejętności i kwalifikacji.
KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO, MAŁGORZATA MIĄSKO - 2019-06-17 - Modlnica (małopolskie)
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje: monitorowanie i analiza rynku przetargów publicznych w zakresie obszaru działalności firmy (branża projektowanie dróg i obiektów inżynierskich), kompleksowa obsługa postępowań przetargowych (analiza SIWZ i projektów umów, weryfikacja spełniania warunków udziału w postępowaniach, przygotowywanie ofert przetargowych, dokonywanie formalności związanych z wnoszeniem wadiów), prowadzenie korespondencji z Zamawiającymi (składanie zapytań, uzupełnianie dokumentacji ofertowej, udzielanie wyjaśnień), archiwizacja dokumentów przetargowych i ofertowych, aktualizacja baz danych: referencje firmy, dokumentacja techniczna i formalno-prawna, koordynacja zwierania umów dot. zamówień publicznych wraz z pozyskaniem gwarancji dobrego wykonania, zawieranie i rozliczanie umów z podwykonawcami.- Wynagrodzenie: 3500-5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, przy przygotowaniu dokumentacji przetargowej. Mile widziane doświadczenie w pracy w branży. Wymagana znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych. Wymagana bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz innych programów niezbędnych do pracy w biurze, umiejętność planowania i organizacji pracy. Kontakt telefoniczny (32-735-20-55) (8:00-15:00) lub e-mail: biuro (at) autostradaii.pl
"AUTOSTRADA II" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
kontakt z klientami i partnerami w języku niemieckim, obsługa kontraktów, nawiązywanie współpracy, organizacja i koordynacja wyjazdu personelu opiekuńczego
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
- aplikacja folii samoprzylepnych (witryny sklepowe, ściany, tablice informacyjne, reklamy wolnostojące), - monaż reklamy instore oraz outdoor, - proste prace ślusarsko-warsztatowe, - prace w siedzibie fimy oraz u klientów firmy
CITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)
p s
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Radomsko (łódzkie)
realizacja zadań marketingowych firmy, opracowywanie materiałów promocyjnych , wykonywanie zadań z zakresu marketingu zleconych przez zarząd
WIGR-Y s.j. Grzegorz Sowul, Wiesława Ludmiła Całka-Sowul - 2016-08-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. rozliczeń odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020, a także innymi dokumentami powiązanymi z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw rozliczeń będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. rozliczeń inwestycyjnych Opery Nova, główną księgową Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)