SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS Modlnica oferta pracy KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO, MAŁGORZATA MIĄSKO
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Dbanie o wizerunek firmy i firm powiązanych (PR), promowanie firmy i firm powiązanych na stronach internetowych, przygotowywanie materiałów promocyjnych (newslettery, wiadomości prasowe itp.), dbanie o wysyłkę newsletterów, administracja działań związanych z aktualizowaniem treści na stronach internetowych, zamieszczanie publikacji i informacji na stronach internetowych, kontakt z mediami. Wynagrodzenie do uzg. uzależnione od posiadanych umiejętności i kwalifikacji.
Data publikacji: 2019-06-17
Lokalizacja: Modlnica (małopolskie)
Pracodawca: KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO, MAŁGORZATA MIĄSKO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Częstochowska 6, 32-085 Modlnica, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dbanie o wizerunek firmy i firm powiązanych (PR), promowanie firmy i firm powiązanych na stronach internetowych, przygotowywanie materiałów promocyjnych (newslettery, wiadomości prasowe itp.), dbanie o wysyłkę newsletterów, administracja działań związanych z aktualizowaniem treści na stronach internetowych, zamieszczanie publikacji i informacji na stronach internetowych, kontakt z mediami. Wynagrodzenie do uzg. uzależnione od posiadanych umiejętności i kwalifikacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2019
Data zakończenia pracy: 25.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: mile widziany kierunkowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie na ww. stanowisku, umiejętność dobrej organizacji pracy i zarządzania czasem, kreatywność, pomysłowość i nieszablonowe myślenie, uśmiech na twarzy, mile widziana znajomość programów graficznych, zaangażowanie.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 17.06.2019
Oferta pracy ważna do: 17.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2ce471a89d2b29831dbec3019ce70f5c
Podobne oferty pracy
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomośćjęzyka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-04 - Racibórz (śląskie)
Sporządzanie wzorców nowych wyrobów; wprowadzanie danych do programu rozliczeń; obsługa urządzeń biurowych; realizacja zadań zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ oraz Normami ISO obowiązującymi w zakładzie.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Będzin (śląskie)
1.Informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych świadczonych przez OHP.2.Diagnozowanie zapotrzebowania na zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych osób uprawnionych do szkolenia.3.Sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń.4.Prowadzenie zajęć.5.Rekrutacja osób uprawnionych do udziału w szkoleniach.6.Monitorowanie prawidłowości realizacji umów oraz przebiegu szkoleń.7.Terminowe przygotowywanie informacji dla potrzeb statystyki i analiz.
KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU - 2019-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
REDAGOWANIE TEKSTÓW, PROWADZENIE BLOGA ZWIĄZANEGO Z SERWISEM, REDAGOWANIE TEKSTÓW, PROWADZENIE KOMUNIKACJI NA FORACH INTRNETOWYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W COPYWRITINGU, ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGO-BIEGŁA,
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa komputera, strony internetowej, rozmowa z klientami, sprzedaż stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Lędziny (śląskie)
przygotowanie dokumentacji transportowej i magazynowej oraz nadzór nad jej prawidłowym obiegiem, wystawianie faktur, wypełnianie dokumentów magazynowych ( WZ,RW, MM ) nadzór nad pracą magazynu podkątem adminitracyjnym.
MARDOM PRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-07-26 - Lipniki Stare (mazowieckie)
Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją zadań inwestycyjnych w Spółce,Współpraca z Pionami Spółki, w planowaniu, realizacji i rozliczaniu zadań inwestycyjnych,Wybór w ramach obowiązujących procedur dostawców i usług związanych z zadaniami inwestycyjnymi w Spółce i nadzór nad wykonawcami,Opracowywanie planów i harmonogramów inwestycji,Realizacja umów inwestycyjnych z wykonawcami, protokołów odbiorów,Prowadzenie obowiązującej dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie inwestycji,Opracowywanie budżetów i jego kontrola w zakresie zadań inwestycyjnych obiektów w Spółce.
Uzdrowiska Kłodzkie S.A.- Grupa PGU - 2019-04-25 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
- obsługa korespondencji biurowej;- rozliczanie kierowców z dokumentacji przewozowej;- prowadzenie akt pracowniczych;- prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Lubichowo (pomorskie)
Główne zadania: - obsługa beneficjentów oraz doradztwo w ramach inicjatywy LEADER, w szczególności w zakresie wdrażania projektów;- aktualizacja strony internetowej LGD, szczególnie pod względem dostępności do środków w ramach inicjatywy LEADER oraz informacji związanych z funkcjonowaniem LGD;- przygotowanie materiałów i obsługa posiedzeń Rady Programowej, w tym protokołowanie oraz prowadzenie rejestru interesu członków Rady Programowej;- obsługa posiedzeń zespołu opiniującego;- przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych, w tym także prezentacji;- realizacja zadań w ramach planu komunikacyjnego;- pomoc w realizacji pozostałych zadań podejmowanych w ramach inicjatywy LEADER;- ocena formalna, formalno-merytoryczna, wstępna weryfikacja zgodności z PROW wniosków składanych w ramach realizacji LSR;-wykonywanie innych poleceń Kierownika biura.Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie;- znajomość tematyki rozwoju obszarów wiejskich i podejścia LEADER;- znajomość pakietu MS Office;- prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu w celu używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe;- udział w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE;- dobra organizacja pracy;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność i dokładność w pracy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "PARTNERSTWO DLA ROZWOJU" - 2016-05-31 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
wystawianie aukcji na allegro, sprzedaż internetowa, obsługa klienta, tworzenie banerów
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Chrzanów (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Ustalanie przyczyn uszkodzeń poszczególnych podzespołów pojazdów, naprawa i serwis samochodów osobowych i cięzarowych, busów, maszyn wolnobieżnych, podnośników przegubowych i nożycowych. Współpraca w zespole mechaników.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych na Holandię (nie zajmujesz sięsprzedażą naszych usług a wyłącznie rekrutacją na stanowiska stałe): -rekrutacja i selekcja kandydatów (zamieszczanie ogłoszeń o pracę, analizaCV, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, selekcja, tworzenie raportówrekrutacyjnych i prezentacja kandydatów Zleceniodawcy) - obsługasystemu rekrutacyjnego - wyszukiwanie nowych kanałów dotarcia dokandydatów - ścisła współpraca z oddziałami/siedzibą firmy i partneramifirmy - tworzenie i stosowanie standardów obsługi procesówrekrutacyjnych - reprezentowanie firmy na targach, wydarzeniachzewnętrznych - obsługa klientów w biurze Raportowanie wynikówprzełożonemu. Praca w godz.8-16
TIMETAX sp. z o.o. - 2018-02-20 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-04-01 - Polkowice (dolnośląskie)
praca stacjonarna, obsługa firm wykonawczych, przygotowywanie ofertcenowych dla wykonawców , pozyskiwanie nowych firm wykonawczych
KOSTA Sp. z o.o - 2017-01-05 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na stanowisku nauczyciela języka angielskiego.Praca w godz. 8-16Praca na czas określony do 30.06.2019Godziny pracy: 8:00 - 16:00Kontakt z pracodawcą: 717831465, SP25 (at) reset2.pl lub osobiście
ZESPÓŁ SZKOLNO -PRZEDSZKOLNY NR 15 - 2018-12-14 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłków,dystrybucja obiadów
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
analizowanie rynku potencjalnych dostawców i odbiorców technologii
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- sporządzanie umów o zamówienia publiczne;- udział w pracach komisji przetargowej;- prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.);- ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);- koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów;- rejestrowanie postępowań i archiwizowanie właściwej dokumentacji.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2018-08-23 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
j.w.
Instytut Elektrotechniki - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zamówień, przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy, sporządzanie i opracowywanie raportów i zestawień handlowych, sporządzanie i weryfikacja dokumentów technologicznych
SL System Polska sp. z o.o. - 2017-10-30 - Zabrze (śląskie)
wdrażanie planów sprzedażowych, praca w międzynarodowym środowisku, utrzymywanie kontaktów z klientami, prowadzenie korespondencji biznesowej
Active Communications Europe Ltd. Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Poznań (wielkopolskie)
1.Wykształcenie wyższe ekonomiczne2. Zakres obowiązków: kalkulacja kosztów, budżetów, analiza rentowności.3. Mile widziane doświadczenie zawodowe w przedsiębiorstwie produkcyjnym.4. Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
ODLEWNIA RAFAMET Spółka z o. o. - 2018-01-11 - Kuźnia Raciborska (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa pralni
Zakład Usług Leczniczo Wypoczynkowych "PZL-Mielec" sp. z o.o. - 2018-06-07 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie płac, obsługa PŁATNIKA, ewidencja czasu pracy, naliczanie urlopów, przygotowywanie umów o pracę i cywolnoprawnych. Praca w niepełnym wymiarze godzin pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Zabrze (śląskie)