SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH Lublin oferta pracy ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: · prowadzenie ewidencji wpłat od klientów,· bieżące wprowadzanie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie stanów kont bankowych,· bieżąca rejestracja faktur w systemie księgowym,· naliczanie odsetek za nieterminowe płatności,· wystawianie faktur sprzedaży,· przygotowywanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach,· przygotowywanie wezwań do zapłaty oraz ugód pozasądowych po uzgodnieniu wysokości rat i terminach spłaty
Data publikacji: 2020-01-30
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WOLSKA 11, 20-411 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
· prowadzenie ewidencji wpłat od klientów,· bieżące wprowadzanie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie stanów kont bankowych,· bieżąca rejestracja faktur w systemie księgowym,· naliczanie odsetek za nieterminowe płatności,· wystawianie faktur sprzedaży,· przygotowywanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach,· przygotowywanie wezwań do zapłaty oraz ugód pozasądowych po uzgodnieniu wysokości rat i terminach spłaty
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera(MS OFFICE,EXCEL,WORD)
Nazwa pracodawcy:
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
KOMITETU OBRONY ROBOTNIKÓW 48, 02-146 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: KOMITETU OBRONY ROBOTNIKÓW
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 30.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?416a2936cc44e1d1d63c04859d3a9c6b
Podobne oferty pracy
Praca z dziećmi niepełnosprawnymi jako nauczyciel, oligofrenopedagog z doświadczeniem, prowadzenie zajęć terapeutycznych, planowanie i przygotowywanie pomocy dla ucznia, sporządzanie arkuszy obserwacji, analizowanie wyników nauczania dziecka z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym znacznym.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Płońsk (mazowieckie)
pozyskiwanie klientówprowizja do wynagrodzenia
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO "3 D" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
podstawowe uprawnienia na suwnice,dyspozycyjność, chęć do pracy,osoba do przyuczenia,wynagrodzenie + premia 5-50%
Spomasz-Odlewnia Żeliwa Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pozyskiwanie Kontrahentów, nawiązywanie współpracy z kontrahentami z Rosji, Szwecji oraz z Ukrainy, dbanie o dobre relacje z kontahentami.
kontakt przez PUP - 2019-12-13 - Jarosław (podkarpackie)
Wykonywanie pomiarów wad refrakcji, obsługa klienta, dobór opraw okularowych. Praca w godzinach 10-18. Kontakt z pracodawcą: OKOOPTYK (at) INTERIA.PL
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Wrocław (dolnośląskie)
-przyjmowanie i realizowanie zamówień złożonych przez sklep online;-wysyłka zamówień;
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku indyjskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą indyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-12-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Sprawdzanie normatywnych nakładów rzeczowych w kosztorysach ofertowych, sprawdzanie bazy cenowej w kosztorysach ofertowych z umową oraz obowiązującymi przepisami, sprawdzanie poprawności kalkulacji kosztorysowej, sporządzanie kosztorysów inwestorskich dla robót remontowych.- Praca: 7:00-15:00.
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-11-18 - Katowice (śląskie)
sporządzenie dokumentacji sprzedaży w języku obcym (ukraiński, rosyjski), praca w terenie, sprzedaż i kupno samochodów, kreowanie polityki sprzedaży w języku obcym
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Zielona Góra (lubuskie)
w/g stanowiska
EUROSTEEL - 2019-05-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Współpraca z inspektorami nadzoru, przygotowywanie materiałów dotyczących bieżących potrzeb inwestycyjnych, kalkulowanie stawek czynszowych w oparciu o rozliczenia kosztów, przygotowywanie przetargów i umów o prace inwestycyjne i remonty, prowadzenie korespondencji z lokatorami, kontrola rozliczeń z dostawcami mediów, organizowanie i koordynowanie przeglądów i odbioru prac budowlanych, remontowych i modernizacyjnych. Praca w godz.: 7-15. Oferta dostępna w sali B, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: m.tuchowska (at) energetyk.wroc.pl
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ENERGETYK - 2017-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
praca z global view, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
-noszenie cegieł i zaprawy murarskiej na budowie; - wykonywanie prac pomocniczych przy wykonywaniu szalowań i rusztowań; - mieszanie, wylewanie i rozpościeranie materiałów, takich jak: beton, gips i zaprawa murarska; - kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi ręcznych;
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klientów oraz ich wsparcie techniczne zgodne ze standardami firmy, bieżąca komunikacja drogą telefoniczną i mailową, obsługa chatu, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem oraz tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez OHP - 2019-07-22 - Katowice (śląskie)
Planowanie i koordynacja produkcji. Dotrzymywanie terminów.
AMS Sławińscy s.j. - 2017-02-16 - Wronki (wielkopolskie)
sortowanie odzieży brudnejprzyjmowanie zgłoszeń od klienta przekazywanie ich do działu obsługi klientaprowadzenie procesu reklamacjidokonywanie pomiarów pracowników w celu dopasowania odzieżydokładne i skruptulatne układanie odzieży w szafkach
BERENDSEN TEXTILE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-09 - Gniezno (wielkopolskie)
- bieżąca obsługa klientów- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-11-05 - Warszawa (mazowieckie)
nauka tworzenia strony internetowej
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Piła (wielkopolskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę kadrowo-płacową pracowników i zleceniobiorców. Wymagana znajomości zagadnień związanych z prawem pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomości programu Płatnik, znajomości pakietu MS Office i znajomość programu Comarch Optima (mile widziana).
FULL JOB POLSKA SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-04 - Lublin (lubelskie)
do zgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Radom (mazowieckie)
osługa programu Płatnik i Optima, rozliczanie wynagrodzeń kierowcó, rejestrowanie i zgłaszanie pracowników w ZUS, inne prace biurowe zlecone przez przełożonego
FORSAGE TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-13 - Częstochowa (śląskie)
Przygotowywanie danych związanych z procesem naliczania wynagrodzeń i ich weryfikacja przed Przygotowywanie danych związanych z procesem naliczania wynagrodzeń i ich weryfikacja przed przekazaniem do zewn. dostawcy, pełnienie roli koordynatora we współpracy z zewnętrznym dostawcą usług kadrowo-płacowych, pełnienie roli eksperta w zakresie kompleksowej obsługi zapytań od pracowników i kadry menadżerskiej dot. prawa pracy i zasad naliczania wynagrodzeń, koordynowanie procesu zatrudniania nowych pracowników (w tym spoza UE);koordynowanie obiegu dokumentacji związanej z cyklem zatrudnienia, obsługa systemu kadrowo-płacowego w zależności od zapytań i potrzeb biznesowych, sporządzanie wymaganych deklaracji, raportów zestawień na potrzeby zewnętrznych instytucji lub wewnętrznie; administrowanie systemem benefitów i współpraca z ich dostawcami (ubezpieczenie grupowe, medyczne etc);współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US)inicjowanie rozwiązań mających na celu usprawnienie procesów kadrowo-płacowych.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2019-12-18 - Gdańsk (pomorskie)
Zlecanie, monitoring i rozliczanie usług transportu drogowego. Wybór dostawców usług transportowych, prowadzenie negocjacji warunków wykonywania usługUzgodnienia harmonogramów załadunków i wysyłekNadzór nad kosztami usług transportowych i towarzyszących
MAR-MILAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
realizacja zamówień, planowanie i zamawianie opakowań zwrotnych, planowanie i organizowanie transportu, kontakt i współpraca z klientem.
ALGONTEC POLSKA Sp. z o.o. - 2018-03-15 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Suwałki (podlaskie)
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem, zdawaniem lokali
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-24 - Kielce (świętokrzyskie)
rekrutacja, zatrudnianie, zarządzanie i kontrola kosztów zatrudnienia, prowadzenie szkoleń
Farma Iluzji-Park Edukacji i Rozrywki Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Mościska (mazowieckie)
Obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży, przygotowywanie, prezentacja oferty, sporządzanie umów, rezerwacje w systemach obsługi turystycznej, przygotowywanie materiału geograficznego do promocji. Zatrudnienie od zaraz. Praca w dni wolne. Pierwsza umowa na okres próbny - 3 miesiące docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca na dwie zmiany: 9.00-17.00 oraz 13.00-21.00. Rekrutacja na e-mail: rekrutacja (at) suntravel.pila.pl
SUN TRAVEL BIURO PODRÓŻY DOROTA CHABOWSKA - 2018-11-22 - Piła (wielkopolskie)
wszelkie prace związane z prowadzeniem biura rachunkowego
BIURO POZYSKIWANIA FUNDUSZY UNIJNYCH LUCYNA SUSZKA - 2016-02-04 - Wilkowo Polskie (wielkopolskie)