SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Gdańsk oferta pracy Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie danych związanych z procesem naliczania wynagrodzeń i ich weryfikacja przed Przygotowywanie danych związanych z procesem naliczania wynagrodzeń i ich weryfikacja przed przekazaniem do zewn. dostawcy, pełnienie roli koordynatora we współpracy z zewnętrznym dostawcą usług kadrowo-płacowych, pełnienie roli eksperta w zakresie kompleksowej obsługi zapytań od pracowników i kadry menadżerskiej dot. prawa pracy i zasad naliczania wynagrodzeń, koordynowanie procesu zatrudniania nowych pracowników (w tym spoza UE);koordynowanie obiegu dokumentacji związanej z cyklem zatrudnienia, obsługa systemu kadrowo-płacowego w zależności od zapytań i potrzeb biznesowych, sporządzanie wymaganych deklaracji, raportów zestawień na potrzeby zewnętrznych instytucji lub wewnętrznie; administrowanie systemem benefitów i współpraca z ich dostawcami (ubezpieczenie grupowe, medyczne etc);współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US)inicjowanie rozwiązań mających na celu usprawnienie procesów kadrowo-płacowych.
Data publikacji: 2019-12-18
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kołobrzeska 32C, 80-394 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie danych związanych z procesem naliczania wynagrodzeń i ich weryfikacja przed Przygotowywanie danych związanych z procesem naliczania wynagrodzeń i ich weryfikacja przed przekazaniem do zewn. dostawcy, pełnienie roli koordynatora we współpracy z zewnętrznym dostawcą usług kadrowo-płacowych, pełnienie roli eksperta w zakresie kompleksowej obsługi zapytań od pracowników i kadry menadżerskiej dot. prawa pracy i zasad naliczania wynagrodzeń, koordynowanie procesu zatrudniania nowych pracowników (w tym spoza UE);koordynowanie obiegu dokumentacji związanej z cyklem zatrudnienia, obsługa systemu kadrowo-płacowego w zależności od zapytań i potrzeb biznesowych, sporządzanie wymaganych deklaracji, raportów zestawień na potrzeby zewnętrznych instytucji lub wewnętrznie; administrowanie systemem benefitów i współpraca z ich dostawcami (ubezpieczenie grupowe, medyczne etc);współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US)inicjowanie rozwiązań mających na celu usprawnienie procesów kadrowo-płacowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od poniedziałku do piątku od 08:00-16:00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość Exel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kafeteria benefitów pozapłacowych np. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, wyjścia integracyjne ze zgranym, pozytywnie nastawionym zespołem, szansa na rozwój i realizację celów zawodowych w dynamicznym otoczeniu biznesowym, samodzielną, pełną wyzwań i możliwości pracę, preferencyjne warunki zakupu produktów naszych klientów, znajomości praktycznych rozwiązań z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; umiejętności dzielenia się wiedzą, dobrej organizacji czasu pracy i umiejętności pracy pod presją czasu pro-aktywnego poszukiwania rozwiązań, postawy can-do skrupulatności i dokładności w prowadzeniu dokumentacji, mile widziane doświadczenie zawodowe w dziale kadr i płac agencji pracy tymczasowej oraz znajomość obsługi programu kadrowo-płacowego TETA / SAP HR.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Kołobrzeska 32C, 80-394 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - https://transcompoland.recruitee.com/o/specjalista-ds-obsugi-klienta-z-jezykiem-niemieckim-grudzien
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Kołobrzeska
Numer budynku pracodawcy: 32C
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 18.12.2019
Oferta pracy ważna do: 18.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8f0077f7c437d8b1641eec37379afc6c
Podobne oferty pracy
-
Aber Sp. z o.o. - 2017-08-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, fakturowanie i raportowanie sprzedaży, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań przetargowych i kalkulacji ofert dla klientów, inne obowiązki działu handlowego
Zakład Produkcji Hamulców ''UNIMEX'' Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Legnica (dolnośląskie)
Wyszukiwanie potencjalnych dostawców. Organizowanie prawidłowego obiegu materiałów do produkcji. Kontrola gospodarki materiałowej i magazynowej.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Legnica (dolnośląskie)
Redagowanie ogłoszeń o pracę, prowadzenie procesów rekrutacji, zarządzanie bazą danych, kontakt z instytucjami rynku pracy.
INTRA-JOB SP. Z O.O. - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw rolzliczeń finansowo-księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Śrem (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji handlowej.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Kłoda (świętokrzyskie)
Praca w dziale sprzedaży: obsługa klientów, fakturowanie.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RAJ" Władysław i Ewa Radzio - 2017-08-25 - Grajewo (podlaskie)
kontakt z klientem, organizowanie transportu
SKŁAD MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH TOMBUD IWONA SZANOWSKA - 2018-06-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych i doradztwo techniczne, opracowywanie zamówień, kontakt z klientem
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-02-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- obsługa klienta,- dbanie o wygląd salonu wystawienniczego,- przygotowywanie umów,- współpraca z projektantami,- pozyskiwanie klienta.
Drewutnia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-01 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa w zakriesie: obsługa komputera i pakietu OFFICE, rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, sporądzanie dokumentacji kadrowo-płacowej przy wykorzystaniu oprogramowania ENOVA 365, raporotwanie, organizowanie pracy własnej, bezpośrednni kontakt telefoniczny lub mailowy z pracownikami tymczasowymi.
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Legnica (dolnośląskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-04-07 - Lipiny (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie procesów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy), prowadzanie, rejestrowanie i weryfikowanie zbiorczych danych źródłowych dotyczących czasu pracy (godziny pracy, urlopy, L4), zapewnienie kompleksowej obsługi kadrowej pracowników, przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowych, aktualizacja danych w systemie.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego "Otmuchów" S.A. - 2018-03-27 - Nysa (opolskie)
OPIS STANOWISKA:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA,– POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
SUNECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa giełd transportowych, kontakt i nadzór nad kierowcami zatrudnionymi u pracodawcy, ewidencja i kontrola czasu pracy kierowców za pomocą zakupionego oprogramowania po wcześniejszym przeszkoleniu przez producenta
AUTO ONE SPÓŁKA JAWNA ROBERT PILAREK I KRZYSZTOF NIESPODZIAŃSKI - 2019-02-13 - Wrząca (wielkopolskie)
opieka podczas trasportu dzieci
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Gulb (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie zdjęć artykułów i wzorów do gazetek handlowych, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umowami handlowymi, wystawianie faktur sprzedaży, wystawianie faktur korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów.godziny pracy 8-16. umowa na okres 3 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Piła (wielkopolskie)
Staz w Kołobrzegu w godzinach 8-16.Wykształcenie średnie.
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Rozpoznawanie i usuwanie awarii urządzeń produkcyjnych, nadzór nad eksploatacją, konserwacją i remontami maszyn oraz urządzeń, wykonanie przeglądów okresowych i konserwacji, zapobieganie awariom poprzez działania prewencyjne, prowadzenie niezbędnej dokumentacji.Praca w godzinach 06.00-14.00 oraz 14.00-22.00.Pracodawca oferuje:- zatrudnienie w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym na podstawie umowy o pracę,- aktrakcyjny system wynagradzania i premiowania,- możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia doświadczenia,- bardzo wysokie standardy bezpieczeństwa i warunków pracy,- bogaty pakiet socjalny- ubezpieczenie na życie, opiekę medyczną, dofinansowanie do karty MultiSport, bony świąteczne.
Green Factory Sp. z o.o. - 2018-12-21 - Zdunowo (mazowieckie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Zielonki (małopolskie)
montaż instalacji przemysłowych, urządzeń wagowych oraz elementów automatyki przemysłowej, montaż oraz serwis nowych urządzeń instalowanych u Klienta
HUZAP Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Bytom (śląskie)
• wsparcie zagranicznego działu obsługi klienta • kontaktowanie się z zagranicznymi oddziałami firm i klientamiPraca w godz. od 7-15.• ewidencjonowanie i fakturowanie zamówień
Shadow-System Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Przodkowo (pomorskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Koordynowanie procesów zaopatrzenia, magazynowania i dystrybucji
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Kolbuszowa (podkarpackie)
wg stanowiskaPraca w Rabce Zdrój
ANNA WÓJCIAK DOM WCZASOWY "ELA", F.H.U. "ELUNA" - 2018-04-06 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych,
przestrzeganie standardów i procedur,
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2015-09-24 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
pozyskiwanie kandydatów do pracy z Ukrainy,pozyskiwanie ofert pracy w Polsce
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Będzin (śląskie)
Nadzór nad pracami instalacji i pracami budowlano-remontowymi.
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-11-10 - Sopot (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Kotlin (wielkopolskie)
obsługa sklepu internetowego, realizacja zamównień i przygotowanie produktów do wysyłki, obsługa klientów w procesie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Kraszewice (wielkopolskie)