SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH Zator oferta pracy MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych; - przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny; - generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych; - nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;
Data publikacji: 2019-07-29
Lokalizacja: Zator (małopolskie)
Pracodawca: MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Władysława Grabskiego 17, 32-640 Zator, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych; - przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny; - generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych; - nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zator
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zator
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe - min. rok, dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, elastyczność , mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas nieokreślony, praca w systemie jednozmianowym.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Władysława Grabskiego 17, 32-640 Zator, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty - Zator, ul. Grabskiego 17, telefoniczny - 880 731 840 lub mailowy - magdalena.pasternak (at) mwhmeble.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Zator
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zator
Ulica pracodawcy: Władysława Grabskiego
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy:
PRODUKCJA MEBLI BIUROWYCH I SKLEPOWYCH, KUCHENNYCHPRODUKCJA MATERACÓW
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 29.07.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3abca03b69aa84f82a7c9a794651a7bf
Podobne oferty pracy
zaopatrzenie produkcji,kontrola przepływu materiałów,prowadzenie dokumentacji dz.logistyki,gospodarka odpadami.
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2018-09-03 - Skwierzyna (lubuskie)
-bieżaca realizacja planów sprzedazy-zbieranie zamówień i monitorowanie realizacja umów- utrzymywanie kontaktów telefonicznych z klientamiGCP Koniecpol
GRUPA INCO S.A. - 2018-04-04 - Koniecpol (śląskie)
- prowadzenie akt osobowych - rozliczanie czasu pracy, awansów zawodowych nauczyciel - przygotowywanie umów o pracę- sprawozdawczość GUS, SIO- rejestr badań lekarskich
Zespół Szkół nr. 1 w Sopocie - 2018-10-22 - Sopot (pomorskie)
Realizacja strategii marketingowej firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Łabuńki Pierwsze (lubelskie)
Nadzór nad właściwym przebiegiem obsługi pojazdów klientów odmomentu wjechania samochodu poprzez przegląd i/lub naprawę domomentu zakończenia naprawy pojazdu (wg zaleceń producenta pojazdów)- realizacja procesu serwisu samochodów zasad i procedur firmy, a wszczególności: - właściwe diagnozowanie usterek w pojeździe - jakość,terminowość i efektywność napraw pojazdów - koordynacja naprawpojazdów zgodnie z zaleceniami producenta pojazdów - właściweorganizowanie czasu przeglądów i/lub napraw - zarządzanie pracąmechaników celem uzyskania pożądanych wskaźników efektywnościwykorzystania warsztatu i jakości dostarczanych usług - dbałość o jakość,wynik i czystość przeglądów i napraw zlecanych przez klientów serwisu -przeprowadzanie wewnętrznych badań jakości napraw, praca w godz. 7-15/12-20
Warsaw Truck Center sp. z o.o. - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie konfiguracją oraz rozbudową infrastruktury sieciowej, zarządzanie bezpieczeństwem sieci (VLAN, VPN , FIREWALL, PROXY, etc. ), tworzenie oraz utrzymanie nowych segmentów sieci w oparciu o zarządzalne urządzenia sieciowetworzenie oraz nadzór nad dokumentacją siecimonitorowanie pracy sieci, wykrywanie i usuwanie awariiobsługa serwerów, help desk użytkownika końcowego
PG Silesia Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
specjalista ds. sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczestników kursów w zakresie bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki, prawa medycznego przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2016-09-07 - Łódź (łódzkie)
Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy. Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, organizowanie transportu, ulepszenie procesów sprzedażowych, analiza konkurencji, podnoszenie oraz utrzymywanie wiedzy o sprzedawanych produktach.
GMK Spółka Akcyjna Łobez - 2016-06-14 - Łobez (zachodniopomorskie)
Poszukiwanie nowych pracowników, prace biurowe
NOVARO Sp. z o.o. - 2018-11-21 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku wietnamskim, wspieranie działu sprzedaży, monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie, administarowanie i rozwijanie handlu elektronicznego, prowadzenie marketingu internetowego, wprowadzanie nowych produktów do sklepów (opisy i zdjęcia), wysyłanie do klientów zamówionych towarów, aktualizacja treści na stronie sklepów/stronach www: opisów produktów, zdjęć, filmów, artykułow, banerów i innych elementów, prowadzenie i rozwijanie sprzedazy w sklepie internetowym zgodnie z przyjęta strategią.
MAKRO FHU SP Z O.O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-16 - Bochnia (małopolskie)
montaż instalacji budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Łazy (mazowieckie)
obsługa sekretariatuprowadzenie terminarza spotkań Dyrektora Zakładuczynny udział w przygotowaniu wizyty gościbudowanie odpowiedniego wizerunku firmyredagowanie pism ,przygotowywanie bieżącej dokumentacji ,zestawieńkontakt z prawnikiem firmy w sprawie sporządzania umów oraz uzyskiwanie i przekazywanie informacji pracownikom w sprawach konsultacji związanych z przepisami prawazapewnianie płynnego przepływu informacji oraz korespondencji między siedzibami firmorganizacja wyjazdów służbowych, spotkańopieka nad dokumentacja firmyorganizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biuraprzesyłki kurierskieobsługa kasy zakładowejrejestracja faktur w systemie elektronicznego obiegu dokumentów
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-04 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
1. Zarządzanie kalendarzami menagerów.2. Wsparcie administracyjne menagerów.3. Zarządzanie zamówieniami i rozliczeniami dla menagerów.4. Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych managerów. 6. Wykonywanie innych czynności wyznaczanych przez przełożonego. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, praca w godz. 12-16, 20 godzin tygodniowo
OSZK LOK - 2018-05-04 - Zgierz (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów drogą telefoniczną, utrzymywanie stałej relacji z klientami z bazy, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
NOVUM AG GRZECHNIK SP.J. - 2016-08-02 - Strzelce Opolskie (opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Radom (mazowieckie)
Negocjacje i tworzenie zapytań ofertowych, tworzenie i modyfikacja formularzy zakupowych, ewidencja zakupionych dóbr i usług, odpowiadanie na zapytania dostawców oraz rozwiązywanie spraw dot. spornych faktur, zarządzanie danymi zakupowymi.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie cyklem życia pracownika na każdym etapie kariery, zarządzania procesami transferów, zwolnień okresowych, rozwiązania umowy, promocji, zmian wynagrodzenia, kontakt z interesariuszami, analiza kontroli SOX, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raportów w zakresie cyklu życia pracowników, konsultacje z międzynarodowymi klientami w związku z cyklem życia pracownika w celu zwiększenia efektywności aktualnych procedur w oparciu o doświadczenie i informację zwrotną od klietna
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. ochrony informacji niejawnych realizuje przedsięwzięcia związane z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych w obszarze bezpieczeństwa osobowego: 1. Udział w prowadzeniu zwykłych postepowań sprawdzających zgodnie z nadanymi uprawnianiami przez pełnomocnika ds. OIN, 2. Opracowywanie dokumentacji i pism w zakresie zatrudnienia osób z dostępem do informacji niejawnych, 3. Prowadzenie analizy dostępu do informacji niejawnych na podstawie prowadzonych wykazów, przedstawianie kwartalnych meldunków w tym zakresie do Pełnomocnika ds. OIN, 4. Analiza potrzeb szkoleniowych, opracowanie planu szkolenia podstawowego, uzupełniającego oraz dla osób funkcjonujących z POIN. Nadzór nad terminowością ich realizacji. Wydawanie stosowanych zaświadczeń oraz archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Opracowanie i nadzór nad realizacją planu kontroli bieżących oraz kontroli oceny stanu zabezpieczenia informacji niejawnych, udział w przeprowadzanych kontrolach. 6. Prowadzenie dokumentacji z obszaru informacji niejawnych: Wykaz osób zatrudnionych lub pełniących służbę w 4 RBLog albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, dokumentacji szkoleniowej oraz dokumentacji kontrolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszania przepisów ochronie informacji niejawnych,. 8. Przygotowanie analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w zakresie sowich kompetencji. 9. Monitorowanie przestrzegania przepisów określających sposób i tryb przetwarzania informacji niejawnych oraz zapewnia bezzwłoczne wdrożenie przepisów, wytycznych, zaleceń, instrukcji itp. Dotyczących postepowania z informacjami niejawnymi. 10. Określenie potrzeb materiałowo-finansowych za zabezpieczenie zadań realizowanych przez POIN. 11. Koordynowanie działań pracowników Pionu Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie zadań otrzymanych od Pełnomocnika ds. OIN, 12. Terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak również wykonywanie dokumentów sprawozdawczych i analitycznych; 13. Opracowanie pism związanych z bieżącą działalnością Pionu Ochrony Informacji niejawnych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodny
OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o. - 2017-06-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Serwis Paczkomatów i innych maszyn z portfolio InPost (sprawdzeniestanu technicznego, wgrywanie oprogramowania, usuwanie usterek)-Montaż dodatkowych modułów -Konfiguracja oprogramowania podwymagania danego rynku Godziny pracy od 7:30 do 15:30 lub 12:00 do20:00 wymiennie tygodniowo
INTEGER.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-21 - Opole (opolskie)
PROGRAMOWANIE STRON INTERNETOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTOW GRAFICZNYCH
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Jarosław (podkarpackie)
- zapewnienie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie,- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia,- współpraca z dostawcami i klientami .
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Rokocin (pomorskie)
Kompleksowa obsługa klienta. Przeprowadzanie biernych operacji banku. Obsługa kasowa. Kompletowanie i analizowanie dokumentów wymaganych przez bank przy kredycie. Aktualizowanie informacji o zdolności kredytowej kredytobiorców.Przeprowadzanie operacji na rynku międzybankowym
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Tyszowce (lubelskie)
obsługa klienta stacjonarnego - doradca klienta, prowadzenie sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Tychy (śląskie)
Kierowanie zespołem sprzedawców, pozyskiwanie nowych klientów, necgocjowanie warunków handlowych, kontrola przebiegu współpracy z aktualnymi klientami, realizacja wizyt i opieka handlowa nad klientami, przygotowywanie ofert i umów handlowych, analiza rynku.Jedna zmiana:od 8:00-16:00
SAMDEX sp z o.o. - 2016-06-16 - Mielec (podkarpackie)
sprzedaż mięsa i wyrbów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-02-13 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)