SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH Zator oferta pracy MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH

Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: - wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych; - przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny; - generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych; - nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;

Data publikacji: 2019-07-29

Lokalizacja: Zator (małopolskie)

Pracodawca: MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Władysława Grabskiego 17, 32-640 Zator, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych; - przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny; - generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych; - nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zator

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zator

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe - min. rok, dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, elastyczność , mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas nieokreślony, praca w systemie jednozmianowym.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Adres pracodawcy:
Władysława Grabskiego 17, 32-640 Zator, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty - Zator, ul. Grabskiego 17, telefoniczny - 880 731 840 lub mailowy - magdalena.pasternak (at) mwhmeble.com

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: oświęcimski

Gmina pracodawcy: Zator

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zator

Ulica pracodawcy: Władysława Grabskiego

Numer budynku pracodawcy: 17

Profil działalności pracodawcy:
PRODUKCJA MEBLI BIUROWYCH I SKLEPOWYCH, KUCHENNYCHPRODUKCJA MATERACÓW

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 29.07.2019

Oferta pracy ważna do: 30.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3abca03b69aa84f82a7c9a794651a7bf

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 100 PLN

zaopatrzenie produkcji,kontrola przepływu materiałów,prowadzenie dokumentacji dz.logistyki,gospodarka odpadami.
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2018-09-03 - Skwierzyna (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - ASYSTENT D/S SPRZEDAŻY - do 2 400 PLN

-bieżaca realizacja planów sprzedazy-zbieranie zamówień i monitorowanie realizacja umów- utrzymywanie kontaktów telefonicznych z klientamiGCP Koniecpol
GRUPA INCO S.A. - 2018-04-04 - Koniecpol (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 450 PLN

- prowadzenie akt osobowych - rozliczanie czasu pracy, awansów zawodowych nauczyciel - przygotowywanie umów o pracę- sprawozdawczość GUS, SIO- rejestr badań lekarskich
Zespół Szkół nr. 1 w Sopocie - 2018-10-22 - Sopot (pomorskie)

SPECJALISTA DS MARKETINGU - 997,4 PLN

Realizacja strategii marketingowej firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Łabuńki Pierwsze (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - od 2 500 PLN

Nadzór nad właściwym przebiegiem obsługi pojazdów klientów odmomentu wjechania samochodu poprzez przegląd i/lub naprawę domomentu zakończenia naprawy pojazdu (wg zaleceń producenta pojazdów)- realizacja procesu serwisu samochodów zasad i procedur firmy, a wszczególności: - właściwe diagnozowanie usterek w pojeździe - jakość,terminowość i efektywność napraw pojazdów - koordynacja naprawpojazdów zgodnie z zaleceniami producenta pojazdów - właściweorganizowanie czasu przeglądów i/lub napraw - zarządzanie pracąmechaników celem uzyskania pożądanych wskaźników efektywnościwykorzystania warsztatu i jakości dostarczanych usług - dbałość o jakość,wynik i czystość przeglądów i napraw zlecanych przez klientów serwisu -przeprowadzanie wewnętrznych badań jakości napraw, praca w godz. 7-15/12-20
Warsaw Truck Center sp. z o.o. - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA IT DS. SIECI -CD - od 5 000 PLN

zarządzanie konfiguracją oraz rozbudową infrastruktury sieciowej, zarządzanie bezpieczeństwem sieci (VLAN, VPN , FIREWALL, PROXY, etc. ), tworzenie oraz utrzymanie nowych segmentów sieci w oparciu o zarządzalne urządzenia sieciowetworzenie oraz nadzór nad dokumentacją siecimonitorowanie pracy sieci, wykrywanie i usuwanie awariiobsługa serwerów, help desk użytkownika końcowego
PG Silesia Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 1 017,4 PLN

specjalista ds. sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA - od 1 300 PLN

prowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczestników kursów w zakresie bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki, prawa medycznego przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2016-09-07 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 2 800 - 3 300 PLN

Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy. Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, organizowanie transportu, ulepszenie procesów sprzedażowych, analiza konkurencji, podnoszenie oraz utrzymywanie wiedzy o sprzedawanych produktach.
GMK Spółka Akcyjna Łobez - 2016-06-14 - Łobez (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS MARKETINGU - do 550 PLN

Poszukiwanie nowych pracowników, prace biurowe
NOVARO Sp. z o.o. - 2018-11-21 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 15 PLN

kreowanie wizerunku firmy na rynku wietnamskim, wspieranie działu sprzedaży, monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. HANDLU ELEKTRONICZNEGO - 2 500 - 3 500 PLN

Prowadzenie, administarowanie i rozwijanie handlu elektronicznego, prowadzenie marketingu internetowego, wprowadzanie nowych produktów do sklepów (opisy i zdjęcia), wysyłanie do klientów zamówionych towarów, aktualizacja treści na stronie sklepów/stronach www: opisów produktów, zdjęć, filmów, artykułow, banerów i innych elementów, prowadzenie i rozwijanie sprzedazy w sklepie internetowym zgodnie z przyjęta strategią.
MAKRO FHU SP Z O.O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-16 - Bochnia (małopolskie)

POMOCNIK MONTERA ELEKTRYKI - od 2 000 PLN

montaż instalacji budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Łazy (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 3 500 PLN

obsługa sekretariatuprowadzenie terminarza spotkań Dyrektora Zakładuczynny udział w przygotowaniu wizyty gościbudowanie odpowiedniego wizerunku firmyredagowanie pism ,przygotowywanie bieżącej dokumentacji ,zestawieńkontakt z prawnikiem firmy w sprawie sporządzania umów oraz uzyskiwanie i przekazywanie informacji pracownikom w sprawach konsultacji związanych z przepisami prawazapewnianie płynnego przepływu informacji oraz korespondencji między siedzibami firmorganizacja wyjazdów służbowych, spotkańopieka nad dokumentacja firmyorganizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biuraprzesyłki kurierskieobsługa kasy zakładowejrejestracja faktur w systemie elektronicznego obiegu dokumentów
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-04 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - do 4 833,34 PLN

1. Zarządzanie kalendarzami menagerów.2. Wsparcie administracyjne menagerów.3. Zarządzanie zamówieniami i rozliczeniami dla menagerów.4. Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych managerów. 6. Wykonywanie innych czynności wyznaczanych przez przełożonego. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS SZKOLENIA I DZIAŁALNOŚCI GOSPODACZEJ - od 13,7 PLN

prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, praca w godz. 12-16, 20 godzin tygodniowo
OSZK LOK - 2018-05-04 - Zgierz (łódzkie)

KONSULTANT TELEFONICZNY - od 1 850 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów drogą telefoniczną, utrzymywanie stałej relacji z klientami z bazy, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
NOVUM AG GRZECHNIK SP.J. - 2016-08-02 - Strzelce Opolskie (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 4 600 PLN

Negocjacje i tworzenie zapytań ofertowych, tworzenie i modyfikacja formularzy zakupowych, ewidencja zakupionych dóbr i usług, odpowiadanie na zapytania dostawców oraz rozwiązywanie spraw dot. spornych faktur, zarządzanie danymi zakupowymi.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH - do 3 500 PLN

zarządzanie cyklem życia pracownika na każdym etapie kariery, zarządzania procesami transferów, zwolnień okresowych, rozwiązania umowy, promocji, zmian wynagrodzenia, kontakt z interesariuszami, analiza kontroli SOX, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raportów w zakresie cyklu życia pracowników, konsultacje z międzynarodowymi klientami w związku z cyklem życia pracownika w celu zwiększenia efektywności aktualnych procedur w oparciu o doświadczenie i informację zwrotną od klietna
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA - do 2 425 PLN

Specjalista ds. ochrony informacji niejawnych realizuje przedsięwzięcia związane z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych w obszarze bezpieczeństwa osobowego: 1. Udział w prowadzeniu zwykłych postepowań sprawdzających zgodnie z nadanymi uprawnianiami przez pełnomocnika ds. OIN, 2. Opracowywanie dokumentacji i pism w zakresie zatrudnienia osób z dostępem do informacji niejawnych, 3. Prowadzenie analizy dostępu do informacji niejawnych na podstawie prowadzonych wykazów, przedstawianie kwartalnych meldunków w tym zakresie do Pełnomocnika ds. OIN, 4. Analiza potrzeb szkoleniowych, opracowanie planu szkolenia podstawowego, uzupełniającego oraz dla osób funkcjonujących z POIN. Nadzór nad terminowością ich realizacji. Wydawanie stosowanych zaświadczeń oraz archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Opracowanie i nadzór nad realizacją planu kontroli bieżących oraz kontroli oceny stanu zabezpieczenia informacji niejawnych, udział w przeprowadzanych kontrolach. 6. Prowadzenie dokumentacji z obszaru informacji niejawnych: Wykaz osób zatrudnionych lub pełniących służbę w 4 RBLog albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, dokumentacji szkoleniowej oraz dokumentacji kontrolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszania przepisów ochronie informacji niejawnych,. 8. Przygotowanie analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w zakresie sowich kompetencji. 9. Monitorowanie przestrzegania przepisów określających sposób i tryb przetwarzania informacji niejawnych oraz zapewnia bezzwłoczne wdrożenie przepisów, wytycznych, zaleceń, instrukcji itp. Dotyczących postepowania z informacjami niejawnymi. 10. Określenie potrzeb materiałowo-finansowych za zabezpieczenie zadań realizowanych przez POIN. 11. Koordynowanie działań pracowników Pionu Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie zadań otrzymanych od Pełnomocnika ds. OIN, 12. Terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak również wykonywanie dokumentów sprawozdawczych i analitycznych; 13. Opracowanie pism związanych z bieżącą działalnością Pionu Ochrony Informacji niejawnych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS.MONTAŻU I SERWISU - od 2 900 PLN

Serwis Paczkomatów i innych maszyn z portfolio InPost (sprawdzeniestanu technicznego, wgrywanie oprogramowania, usuwanie usterek)-Montaż dodatkowych modułów -Konfiguracja oprogramowania podwymagania danego rynku Godziny pracy od 7:30 do 15:30 lub 12:00 do20:00 wymiennie tygodniowo
INTEGER.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-21 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI - od 1 850 PLN

PROGRAMOWANIE STRON INTERNETOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTOW GRAFICZNYCH
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Jarosław (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 997,4 PLN

- zapewnienie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie,- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia,- współpraca z dostawcami i klientami .
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Rokocin (pomorskie)

SPECJALISTA BANKOWOŚCI - od 2 250 PLN

Kompleksowa obsługa klienta. Przeprowadzanie biernych operacji banku. Obsługa kasowa. Kompletowanie i analizowanie dokumentów wymaganych przez bank przy kredycie. Aktualizowanie informacji o zdolności kredytowej kredytobiorców.Przeprowadzanie operacji na rynku międzybankowym
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Tyszowce (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY / DORADCA KLIENTA - od 2 100 PLN

obsługa klienta stacjonarnego - doradca klienta, prowadzenie sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - do 2 800 PLN

Kierowanie zespołem sprzedawców, pozyskiwanie nowych klientów, necgocjowanie warunków handlowych, kontrola przebiegu współpracy z aktualnymi klientami, realizacja wizyt i opieka handlowa nad klientami, przygotowywanie ofert i umów handlowych, analiza rynku.Jedna zmiana:od 8:00-16:00
SAMDEX sp z o.o. - 2016-06-16 - Mielec (podkarpackie)


Wybierz powiat