SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Jastrzębie-Zdrój oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: specjalista ds. sprzedaży internetowej
Data publikacji: 2018-11-28
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: specjalista ds. sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 28.11.2018
Data zakończenia pracy: 27.05.2019
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Pszczyńska 134, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Ulica pracodawcy: Pszczyńska
Numer budynku pracodawcy: 134
Profil działalności pracodawcy:
Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne. Sklep papierniczy.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 28.11.2018
Oferta pracy ważna do: 07.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie, samodzielność, dokładność, obsługa komputera, Charakterystyka pracy: terminowe księgowanie dokumentów w systemie, obsługa dokumentacji magazynowej, ewidencja dokumentacji logistycznej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy monika.bielecka (at) agatameble.pl.
AGATA SA - 2018-07-06 - Rybnik (śląskie)
PFRON - ref. kosztów wyposaż.obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe; umiejętności: znajomość stosu TCP/IP, znajomość techniki manualnego/automatycznego testowania aplikacji QA, HTML i Java Script; m.in. 2 lata doświadczenia zawodowego na w/w stanowisku lub podobnym; znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: analiza zabezpieczeń w systemie IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej, raportów i poprawek (net/Java), obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta, sprzedaż części samochodowych
P.H.U."TRANS JACK" Jacek Rybski - 2015-10-20 - Wieża (dolnośląskie)
SEGREGOWANIE I PAKOWANIE WARZYW ORAZ INNYCH TOWARÓW, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA, DBANIE O PORZĄDEK NA STANOWISKU PRACY I JEGO OBRĘBIE,PRZYGOTOWYWANIE ZAMÓWIEŃ TOWARÓW, PRZYJMOWANIE TOWARÓW ITP.
HANDEL ARTYKJUŁÓW SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWYCH WANKE JOANNA - 2018-07-16 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie okresowych zestawień parametrów pracyukładu technologicznego oraz przygotowywanie analiz techniczno-ekonomicznych w oparciu o dane z monitoringu ZEC, ewidencjonowanie i rozliczanie procesów technologicznych, uczestnictwo w realizacji zadań z zakresu ochrony środowiska, w badaniach laboratoryjnych ZEC i inne
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Wołomin (mazowieckie)
Pełna obsługa firmy z zakresu BHP; jedna zmiana (7-15); praca od zaraz; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (7-15).
TRITEC Production Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Redzikowo (pomorskie)
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy. Wymagania: wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów, mile widziane doświadczenie w branży, znajomość środowiska Internetu, znajomość narzędzi Adwords, Google Analytics, znajomość zasad reklamy internetowej;wynagrodzenie+premie
Moderator Konrad Piechota - 2016-04-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej, hydrologii, rolnictwa, geografii, chemii, informatyki; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z ochroną środowiska lub gospodarką wodną; udział w realizacja min. 3 prac/ projektów związanych z powyższą tematyką lub z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej, w ramach których wykorzystywano narzędzia GIS do analiz przestrzennych opisywanych zjawisk; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym; znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania GIS, np. ArcGIS, QGIS; Zakres obowiązków: udział w projekcie: "Opracowanie i przetestowanie wielowymiarowego, dynamicznego modelu obliczania ładunków zanieczyszczeń odprowadzanych rzekami do Morza Bałtyckiego" realizowanego na zlecenie Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Gliwice (śląskie)
Osoba ta będzie odpowiedzialna za: Realizację obowiązków z obszaru BHP zgodnie z wymogami prawnymi. Monitorowanie i prewencję zagrożeń zawodowych. Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP. Ciągłe podnoszenie świadomości i budowanie kultury BHP wśród pracowników. Nadzór nad prowadzeniem postępowań powypadkowych. Przeprowadzanie oraz aktualizację ocen ryzyka zawodowego. Opracowywanie instrukcji BHP dla stanowisk pracy. Współpracę z jednostkami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w obszarze BHP. Prowadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie raportów i statystykPraca BHP w budownictwie to 70% prace biurowe i 30 % obchody budowy.
Milimex S.A. - 2017-07-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Koordynowanie sprawnego obiegu dokumentów, korespondencji i informacji; obsługa strony internetowej; obsługa Klienta zgodnie ze standardami; weryfikowanie oraz uzupełnianie bazy klientów; kontakt telefoniczny z nowymi oraz potencjalnymi klientami celem sprzedaż produktów i usług; ogólne wparcie administracyjne działu handlowego; dbanie o wizerunek firmy; samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie, dokładność; wysoka kultura osobista;
ANABEL ARTO POLSKA - 2016-09-28 - Łódź (łódzkie)
Osoba zatrudniona będzie na samodzielnym stanowisku pracy do obowiązków której należało będzie prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja i rozliczanie czasu pracy zatrudnionych osób. Zakres obowiązków ściśle związany z całym zakresem kadr i płac.
PPU AGROPOM SP. Z O.O. - 2016-08-08 - Wielgłowy (pomorskie)
sprzedaż i wykonywanie art.reklamowych i usług poligraficznych
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zakłądanie oraz powadzenie dokumentacji personalnej zatrudnionych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie eweidancji nieobecności pracowników i czasu pracy, sporządzanie niezbędnych dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników, systematyczne wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu kadrowego, nadzór nad terminowością badań medycyny pracy, obsługa opieki medycznej pracowników, w tym bieżące zgłaszanie, wyrejestrowywanie pracowników, korzystających z abonamentu medycznego, rozliczanie kosztów świadczeń medycznych, wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz zleceniobiorców do/z ubezpieczeń społecznych, przygototwywanie raportów i zestawień, sporządzanie sprawozdań do GUS, bieżący nadzór nad poprawnością akt osobowych, udzielanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu podstawowych zagadnień prawa pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzątanie salonów samochodowych
PROCLIN Sp. z o.o. - 2017-10-17 - Gdańsk (pomorskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Młynary (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż żurawi,
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2017-01-18 - Ostrowiec (zachodniopomorskie)
Praca obejmująca całość czynności związanych z obsługą i administracją sprzętu komputerowego i systemów informatycznych wraz z oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi. Projektowanie, utrzymywanie, rozbudowa stron internetowych i aplikacji mobilnych oraz utrzymywanie i modyfikacja istniejących aplikacji utworzonych na potrzeby Oddziałów, Sekretariatu, Uczeni.
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im.Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy - 2016-05-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu, prowadzenie kadr.
Fabryka Mebli Sękowski Bogdan Sękowski - 2017-11-06 - Czersk (pomorskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; wykształcenie wyższe, pref.ekonomiczene; min. 3 lat stażu pracy, doświadczenie zawodowe w zakresie rachunkowości lub finansów, biegła znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office, wysokie zdolności interpersonalne; zakres obowiązków: opracowywanie materiałów do miesięcznych i rocznych sprawozdań z wykonania planu rzeczowo-finansowego; przygotowywanie materiałów do sprawozdania Dziekana; współpraca w zakresie finansowym i analitycznym z jednostkami i komórkami orgniazcyjnymi Uczelni; obsługa finansowa faktur; sporządzanie umów zlecenie, dzieło oraz rachunków; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-11-29 - Gliwice (śląskie)
telefoniczna i e-mailowa obsługa zamówień, aktualizacja bazy produktów, obsługa aukcji,przygotowanie towaru do wysyłki, obsługa klientów w punkcie sprzedaży części samochodowych.Współpraca z klientami niemieckojęzycznymi.System czasu pracy:9-17;10-14
M System Paweł Wojnarowski - 2016-09-29 - Nowa Sól (lubuskie)
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomośćjęzyka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-04 - Racibórz (śląskie)
pomocnik budowlany - malarz
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Szczepanek (opolskie)
kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
Zajęcia socjoterapeutyczne z dziećmi w wieku od 3 do 6 lat.
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 7 - 2017-09-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2016-04-18 - Tczew (pomorskie)
łączenie części i elementów konstrukcynych wykonanych ze stali, żeliwa, metali nieżelaznych i ich stopów przez ręczne spawanie gazowe i łukiem elektrycznym, obsługiwanie i konserwowanie urządzeń i sprzętu do spawania, zgrzewania, lutowania i przecinania, wykonywanie operacji spawania gazowego różnymi technikami, za pomocą palnika acetylenowo-tlenowego z utrzymaniem optymalnych parametrów spawania.
AdinPol s.c Alicja Kałużna Natalia Wierzbicka - 2016-05-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ewidencja zamówień, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Lubin (dolnośląskie)
pozyskiwanie i analizowanie ofert, negocjowanie warunków zakupu i dostaw, poszukiwanie najbardziej optymalnych źródeł, dostaw, realizacja celów oszczędnościowych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, budowanie długotrwałych relacji biznesowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Praca w Kętach w godz. 9-17.00.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-09-05 - Kęty (małopolskie)