SPECJALISTA DS. MARKETINGU Wólka Kosowska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 15 PLN
Zakres obowiązków: kreowanie wizerunku firmy na rynku wietnamskim, wspieranie działu sprzedaży, monitorowanie rynku
Data publikacji: 2018-01-24
Lokalizacja: Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kreowanie wizerunku firmy na rynku wietnamskim, wspieranie działu sprzedaży, monitorowanie rynku
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godz.
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wólka Kosowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.02.2018
Data zakończenia pracy: 06.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: wietnamski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 26.01.2018
Oferta pracy ważna do: 07.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny z klientem, umawianie spotkań, przygotowanie ofert
kontakt przez OHP - 2016-10-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
rekrutowanie personelu na stanowiska produkcyjne
ORION.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Manager ds. sprzedaży z j. czeskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka czeskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
prowadzenie ksiąg firmy z różnych branż gospodarczych, prowadzenie rozliczeń podatkowych,analiza otrzymanych dokumentów,bezpośredni kontakt z prowadzącymi działalność gospodarczą,, rzetelność sumienność, odpowiedzialność, poufność
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
praca z klientem zagranicznym
KUJAWSKA FABRYKA MASZYN ROLNICZYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Brześć Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2015-12-02 - Częstochowa (śląskie)
obsługa programu PŁATNIK, przygotowanie deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumenentów związanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, przygotowanie rocznych rozliczeń podatkowych PIT 4R, PIT 8AR, PIT 11, kontrola ważności badań lekarskich, komunikacja z klientami firmy w sprawach księgowo-kadrowych.
TIME GRUP Sp. z o.o. - 2018-02-09 - Ząbki (mazowieckie)
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
przyjmowanie do magazynu, zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania i wydawania środków oraz materiałów, prowadzenie dokumentacji, udział w inwentaryzacjach, odpowiedzialność za powierzone mienie
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- prowadzenie całości spraw dotyczących windykacji należności Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie z tytułu dochodów budżetowych, w tym sporządzanie not obciążeniowych, wystawianie tytułów wykonawczych, wysyłanie wezwań do zapłaty, upomnień, sporządzanie ugód, celem dostarczenia aktualnej i bieżącej informacji na temat stanu należności w W-MOSG,- realizowanie windykacji należności z tytułu szkód w mieniu Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej spowodowanych przez osoby fizyczne lub prawne na bieżąco, celem ustalenia stanu faktycznego i wyegzekwowania należności,- uzgadnianie na bieżąco prawidłowości, terminowości i ewidencji analitycznej wszystkich należności, celem zapewnienia poprawności i zgodności stanu kont analitycznych z kontami syntetycznymi,- monitorowanie terminowości płatności wystawianych przez Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej faktur, not obciążeniowych, celem terminowego wysyłania do zobowiązań do zapłaty, upomnień oraz podejmowania w stosunku do nich czynności zmierzających do wykonania zobowiązania w drodze egzekucji lub podejmowania innych czynności zmierzających do wyegzekwowania lub likwidacji należności- zbieranie, opracowywanie i redagowanie w jednolity materiał wkład merytoryczny, z zakresu uzyskanych należności z tytułu dochodów budżetowych, stanu należności i zaległości W-MOSG, celem ujęcia go w analizach kwartalnych z wykonania planu dochodów budżetowych oraz sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2015-12-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
analiza rynku pod względem możliwości kooperacyjnych w zakresie realizacji prac remontowych; nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i budowanie trwałych relacji z potencjalnymi kontrahentami; weryfikacja dostawców usług pod katem m.in. posiadanych uprawnień ,certyfikatów jakości oraz terminowości; obsługa transportów kooperacyjnych; przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej
REMSOD SP Z O O - 2017-02-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż i przygotowanie lodów, gofrów, deserów
MS CONSULTING MARCIN OLESIAK - 2018-04-12 - Przytyk (mazowieckie)
praca w sklepie ogólnospożywczym ze stoiskiem mięsnym
F.H.U."MAWI" MONIKA JĘCEK-FORMA - 2017-05-16 - Będzin (śląskie)
do uzgodnienia
PLENUS BOMBA SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-24 - Lubenia (podkarpackie)
obsługa sekretariatu, dbałość o prawidłowy przepływ informacji oraz obieg dokumentów, pozostałe prace biurowe (miejsce pracy: biuro budowy DW323 Radoszyce-Brodowice)
MAX BOGL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Brodowice (dolnośląskie)
strzyżenie, farbowanie, pielęgnacja włosów klientów salonu
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.Sporządzanie rocznych analiz stanu bhp. Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy/w służbie.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-12-15 - Chełm (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji kadry-płace
P.H.U. "MERKURY" Andrzej Kowalczyk Kopalnia Surowców Miner. - 2016-11-16 - Wojdal (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta przy kasie fiskalnej, układanie towaru, dbałość o ład i porządek na terenie zakładu pracy.
Firma Handlowo-Usługowo-Transportowa "SMACZEK" Marzena Kucharska - 2016-10-14 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
- Główne obowiązki: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.- Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:15-14:15. Wymagania: wykształcenie zawodowe. Dobra organizacja pracy własnej, Dobra umiejętność obsługi MS Office. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, Upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych. Znajomość produktów finansowych.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacji i selekcji kandydatów
kontakt przez OHP - 2018-04-19 - Opole (opolskie)
praca w kontroli jakości
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
sprawdzanie numeru fabrycznego wyrobu (IMEI) z dowodem przyjęcia wyrobu i kartą gwarancyjną, rejestrowanie wyrobów w bazie danych Copernicus, sporządzanie kopii dokumentacji w postaci skanowanej, sortowanie wyrobów po rejestracji (rozdzielanie na poszczególnych odbiorców i typy napraw), wykonywanie wszelkich dodatkowych poleceń służbowych przełożonego, przestrzeganie obowiązujących procedur, standardów i zarządzeń obowiązujących w firmie, w tym procedury ISO 9001 i 14001; przestrzeganie zasad postępowania w odniesieniu do znaczących aspektów środowiskowych występujących na stanowisku pracy, a w szczególności zasad selektywnego zbierania odpadów i oszczędzania energii elektrycznej.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Janki (mazowieckie)
obsługa klienta
Krzysztof Szyszka "GRAFITEX" - 2017-05-29 - Kościan (wielkopolskie)
Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z utrzymaniem ruchu w zakładach produkcyjnych, zapewnienie utrzymania właściwego funkcjonowania maszyn, urządzeń i instalacji technologicznych, weryfikacja przyczyn awarii ,oraz planowanie przeglądów, napraw i remontów, proponowanie działań prowadzących do zwiększenia wydajności i jakości procesu produkcyjnego, koordynowanie całokształtu działalności inwestycyjno-remontowej zakładów,nadzorowanie pracy warsztatów remontowych ,oraz firm zewnętrznych, kontrolowanie i analizowanie ponoszonych kosztów inwestycyjno-remontowych, prowadzenie dokumentacji technicznej, kompletowanie projektów ,ofert, instrukcji, zarządzeń i przepisów dotyczących maszyn i urządzeń, zakupu częścimateriałów i usług usuwania awarii , napraw i remontów, nadzorowanie odbiorów obiektów inwestycyjnych i po remontach.
Tektura Opakowania Papier S.A. - 2016-09-09 - Tychy (śląskie)
montaż lamp typu LED
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Piaseczno (mazowieckie)
1. Weryfikacja kompletności dokumentacji otrzymanej od jednostek merytorycznych na potrzeby skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego, spisania należności.2. Przygotowywanie wniosków/załączników o umorzeniu/spisaniu należności po umorzeniu postępowania egzekucyjnego.3. Weryfikacja merytoryczna należności na drodze sądowej i zasądzonych w systemie finansowo-księgowym.4. Sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu prowadzonej działalności windykacyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Tarnów (małopolskie)