SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. WEGIERSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. WEGIERSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-05-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + od 1000 zł netto miesięcznie
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. WEGIERSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2018
Data zakończenia pracy: 31.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość języka wegierskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; możliwość przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie do biura firmy do Warszawy warunek konieczny (nie ma możliwości odbycia szkolenia zdalnie); minimum średnie wykształcenie; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres; motywacja, zaangażowanie, odpowiedzialność. Opis stanowiska: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat, zatrudnienie na stałe po okresie próbnym, możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8 a 21), stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy, premiowanie dobrych wyników (od 1000 zł netto miesięcznie), system szkoleń, narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon), zapewnione mieszkanie na czas szkolenia dla osób spoza Warszawy, pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych, możliwość używania na co dzień języków obcych, przyjazną atmosferę pracy, możliwość awansu i rozwoju, możliwość pracy w atrakcyjnej lokalizacji w nowym biurze w centrum Warszawy lub pracy zdalnej (home office). Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ oraz język, którego dotyczy aplikacja
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 08.05.2018
Oferta pracy ważna do: 08.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie analiz fizykochemicznych, chromatograficznych, walidowanie metod analitycznych, obsługa chromatografu gazowego i cieczowego, prowadzenie dokumentacji
INSTYTUT UPRAWY NAWOŻENIA I GLEBOZNAWSTWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2016-01-28 - Puławy (lubelskie)
Obsługa laminatora, zgrzewanie, docinanie i laminowanie
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
przeprowadzanie wewnętrznych kontroli problemowych, sprawdzających, doraźnych, kreowanie wizerunku firmy poprzez działania reklamowe,prowadzenie strony internetowej,prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i rozliczaniem bonów towarowych,przyjmowanie i rozpatrywanie uwag klientów.
"Społem" PSS w Olsztynie - 2018-02-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
AMAD Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Łomianki (mazowieckie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka angielskiego.Mile widziana znajomość języka niemieckiego. Wymagane doświadczenie w sprzedaży.
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2018-03-29 - Mroczeń (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wzrost świadomości marki, na rynku polskim i zagranicznym, poprzez działania kontent marketingowe oraz social media związane z prezentowaniem i promowaniem produktów
PHUP SEART ANNA SEKUŁA - 2016-02-22 - Chmielnik (świętokrzyskie)
Sprawy kadrowe, kontakt z pracownikami firmy. Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, umiejętności: interpersonalne, negocjacyjne, obsługa komputera, znajomość rynku UE, Europa Wschodnia, Azja( branża opakowania plastikowe), mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 5 lat w kontaktach handlowych, znajomość j. angielskiego, perskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: działania marketingowe na rzecz pracodawcy, pozyskiwanie kontrahentów z rynków UE, Europa Wschodnia, negocjacje warunków współpracy z kontrahentami, analiza oraz realizacja zamówień , planowanie/nadzór zleceń, transport.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie sekretariatu firmy, obsługa klientów i spotkań biznesowych, obsługa centrali telefonicznej, tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego, prowadzenie spraw związanych z zaganieniami prawnymi, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łomża (podlaskie)
odpowiednio do stanowiska- zgodny z pracą w Dziale Handlowym
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-01-12 - Rogoźno (wielkopolskie)
Aktualizowanie zamieszczanych informacji promujących firmę, markę, produkt; sporządzanie analiz i raportów w zakresie efektywności prowadzonych kampanii
AIDEM MEDIA SP. Z O.O. - 2018-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.Kontakt: rekrutacja (at) suder.eu + C.V. z kolor. zdjęciem.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-03-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Opole (opolskie)
- Prowadzenie kontroli warunków pracy, stosowania się do przepisów BHP, ppoż. oraz przygotowanie dokumentacji. Szacowanie ryzyka zawodowego oraz opracowywanie kart oceny ryzyka dla zadań realizowanych na kontrakcie. Przygotowywanie wymaganej dokumentacji z zakresu BHP (w tym IBWR, planu BIOZ, instrukcji poszczególnych procesów). Realizacja szkoleń z zakresu BHP. Prowadzenie dokumentacji BHP, ppoż. i Ochrony Środowiska zgodnie z polskimi regulacjami prawnymi i wymaganiami Spółki. Przygotowanie raportów i statystyk. Współpraca z organami kontroli zewnętrznej oraz audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Udział w postępowaniu powypadkowym zgodnie z wymaganiami przepisów oraz wewnętrznymi procedurami i standardami. Realizacja innych zadań wymienionych w rozporządzeniu w sprawie służby BHP.- Mijesce wykonywania pracy: Katowice + praca w delegacji (Dąbrowa Górnicza, Jaworzno, Połaniec, Turków).- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane 2-letnie doświadczenie w służbach BHP w branży energetycznej bądź pokrewnej. Wymagane kwalifikacje określone dla co najmniej Specjalisty BHP zgodnie z rozporządzeniem w sprawie służby BHP. Znajomość pakietu Microsoft Office, zdolność analitycznego myślenia oraz podejmowania decyzji, umiejętność odnajdywania się w stresujących sytuacjach. Wymagana znajomość języka anggieelskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Józefów (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta azerskojezycznego
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
udział w zespole aktualizującym dokumenty LGD, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów , obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR,organizacja pracy Rady Stowarzyszenia, przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD i realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie i składanie wniosków o płatność, przygotowywanie sprawozdań okresowych z przeprowadzonych działań, przygotowanie sprawozdań z realizacji LSR, sporządzanie opinii dotyczących problemów związanych z realizacją projektów, poszukiwanie możliwości dofinansowań, przygotowywanie i udziału LGD w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach, organizacja i prowadzenie spotkań ze społecznością lokalną, konkursów, szkoleń
Razem dla Radomki Lokalna Grupa Działania - 2016-07-12 - Radom (mazowieckie)
- obsługa sprzedaży przez allegro;- obsługa sprzedaży przez stronę internetową;- posprzedażowa obsługa klienta (sms, (at) do klienta);- przyjmowanie zamówień od klienta;- pozyskiwanie nowych klientów;- przygotowywanie zamówień do wysyłki;
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Tychy (śląskie)
Tworzenie bazy danych klientów firmy, zbieranie zamówień w języku rosyjskim i ukraińskim, tworzenie dokumentacji formy, utrzymywanie kontakórw z ukraińskojęzycznymi i rosyjskojęzycznymi klientami oraz pracownikami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Łódź (łódzkie)
prace zbrojarskie
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Osiek (świętokrzyskie)
Lakierowanie elementów stalowych, zawieszanie i zdejmowanie detali, wizualna kontrola powłoki lakierniczej.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
organizacja pracy działów produkcyjnychkontrola jakości produkcji
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2018-04-18 - Hucisko (mazowieckie)
bieżąca analiza sytuacji na rynkach finansowych, analiza ryzyka rynkowego,tworzenie prognoz finansowych, wycena instrumentów pohod.
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-24 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Prowadzenie ewidencji faktur, przelewy bankowe, rejestry zakupów VAT, RMK - rozliczenia międzyokresowe, rozliczenia z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Zabrze (śląskie)
Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
Praca w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów z siedzibą w Lesznie
Sąd Okręgowy w Poznaniu - 2018-02-08 - Leszno (wielkopolskie)
SPORZĄDZANIE PRZEDMIARÓW ROBÓT,WPISYWANIE PRZEDMIARÓW ROBÓT DO PROGRAMU KOSZTORYSOWEGO,ANALIZA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I PRZETARGOWEJ,SAMODZIELNE PRZYGOTOWANIE KOSZTORYSÓW OFERTOWYCH I PRZEDMIAROWYCH,SPORZĄDZANIE OBMIARÓW WYKONYWANYCH ROBÓT,
INSTALBUD-RZESZÓW SP. Z O.O. - 2016-11-03 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Opracowywanie warunków do projektowania oraz opiniowanie i uzgadnianie wszystkich dokumentacji technicznych;2. Bieżąca współpraca z projektantami w całym cyklu inwestycyjnym z uwzględnieniem infrastruktury drogowej dla potrzeb obronnych oraz wykonywanie innych zadań na rzecz obronności kraju;3. Udział w opracowywaniu projektów planów przebudowy i remontów dróg oraz obiektów inżynierskich;4. Udział w opracowywaniu projektów planów rozwoju sieci drogowej oraz bieżące informowanie o tych planach organów właściwych do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;5. Wydawanie zezwoleń na zjazdy z dróg;6. Wydawanie decyzji lokalizacyjnych dla inwestorów zewnętrznych;7. Uzgadnianie zmiany zagospodarowania terenu przyległego do pasa drogowego,
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH I DRÓG WE WŁOCŁAWKU - 2018-04-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)