SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO Jelenia Góra oferta pracy Dolnośląska Wojewódzka Komenda OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO
Wynagrodzenie: od 1 970 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie zajęć z młodzieżą. Organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu aktywnego poszukiwania pracy.
Data publikacji: 2016-02-10
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląska Wojewódzka Komenda OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 29, 58-506 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie zajęć z młodzieżą. Organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu aktywnego poszukiwania pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 970 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 970 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętności interpersonalne. Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego ( poziom średni).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Wiejska 29, 58-506 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Adres strony pracodawcy: ohp.pl
Ulica pracodawcy: Wiejska
Numer budynku pracodawcy: 29
Profil działalności pracodawcy: placówka edukacyjno-wychowawcza
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Data dodania oferty pracy: 11.02.2016
Oferta pracy ważna do: 26.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kompleksowe przygotowanie, przeprowadzenie i udokumentowanie zamówień publicznych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Zamówień Publicznych
BAZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca w zawodzie
J & M TRANS Transport Międzynarodowy i Krajowy Mariusz Czech - 2016-04-29 - Czernichów (małopolskie)
Pozyskiwanie i opieka nad listą kluczowych klientów z regionu Amerykańskiego. Wspieranie celów finansowych poprzez proaktywne reagowanie na potrzeby klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych. Zapewnienie przedsprzedażowego i posprzedażowego wparcia dla klientów. Wykonywanie działań mających na celu wzrost użytkowania produktów poprzez aktywne zaangażowanie z klientami. Działanie w imieniu klienta w procesie wyjaśniania i serwisowania produktów i danych strategicznych. Budowanie relacji z innymi grupami odpowiedzialnymi za opiekę klienta wewnątzr Thomson Reuters.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-03-09 - Gdynia (pomorskie)
.
"SEZAM-STAL" ANDRZEJ WALSKI PRZEMYSŁAW WALSKI S.C. - 2015-11-09 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
przeprowadzanie kontroli wyrobów, analizowanie przyczyn powstawania niezgodności w przypadku reklamacji, tworzenie dokumentacji jakościowej, współuczestniczenie w budowie prototypów
kontakt przez OHP - 2017-06-13 - Świętochłowice (śląskie)
Tworzenie baz danych (zestawień w Excelu), wewnętrznych raportów, alaniza danych, praca w księgowości.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I OBROTU TOWAROWEGO FRONTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-17 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-08-18 - Wędrzyn (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w kuchni
"ALCO" Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
1. Sprawowanie kontroli oraz merytorycznego nadzoru w zakresie działalności racjonalizatorskiej.2. Przygotowywanie materiałów i opinii do zgłoszonych projektów racjonalizatorskich i przedstawianie ich na posiedzeniach komisji.3. Ewidencjonowanie zgłoszonych projektów racjonalizatorskich.4. Opracowywanie protokołów z posiedzeń komisji.5. Organizowanie i prowadzenie szkoleń z inspektorami ds. działalności racjonalizatorskiej.6. Opracowywanie planów działalności racjonalizatorskiej, planów wydatków finansowych oraz ich monitorowanie.7. Opracowywanie sprawozdań z działalności racjonalizatorskiej, organizowanie konkursów.8. Prowadzenie dokumentacji kontroli zarządczej.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2016-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie analiz fizyko- chemicznych wody
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-07-12 - Zielona Góra (lubuskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy: realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego. Stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności. Sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych. Wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: od 7:30 w systemie równoważnym
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
CIĘCIE, CZYSZCZENIE, SZLIFOWANIE RUROCIĄGÓW OKRĘTOWYCH NA HALI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA NA SZTAPLARKI I SUWNICE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN 1 ROK, NA SPOTKANIE Z PRACODAWCĄ UMÓWIĆ SIĘ TELEFONICZNIE
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prowadzenie korespondencji, przygotowanie ofert handlowych, budowanie długoterminowych relacji z klientem.
BM GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie; komunikatywna znajomość j. angielskiego; dobra dykcja; umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych; tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta; realizowanie planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych klientów; identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów; wprowadzanie danych do bazy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
T.K. MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Gliwice (śląskie)
przyjmowanie zamówień, przyjmowanie towaru na stan, generowanie dokumentów magazynowych, generowanie listów przewozowych, analiza stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Pasieka (łódzkie)
ANALIZA DOKUMENTÓW FINANSOWYCH KLIENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE OFERT ORAZ UMÓW UBEZPIECZEŃ I GWARANCJI FINANSOWYCH
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. - 2017-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu, prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura, prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD, przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych, współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD, wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego.Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko pracy: Specjalisty ds. obsługi administracyjno biurowej. Za datę wpłynięcia oferty uznaję się datę dostarczenia do Biura Stowarzyszenia. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi do dnia 22.05.2018 r
STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI - 2018-05-04 - Łomża (podlaskie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac oraz ich księgowanie, rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy- listy obecności, urlopy, zwolnienia, obsługa systemu kadrowo-płacowego Enowa, sporządzanie raportów na potrzeby klientów
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
Sprawozdania do Marszałka Wojewódzkiego i WIOŚ;Informacje do Urzędów Gminy z ilości i rodzaju odebranych odpadów;Prowadzenie ewidencji odpadów;śledzenie aktów prawnych związanych z ochroną środowiska;Prowadzenie korespondencji związanej z ochroną środowiska
Przedsiębiorstwo Komunalne PEKOM S.A. Żary - 2016-05-30 - Żary (lubuskie)
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
NOWIM Mariusz Nowicki - 2018-01-05 - Jarocin (wielkopolskie)
Stanowisko łączy bezpośredni udział w wykonywaniu reakcji chemicznych z zadaniami związanymi z zarządzaniem zespołem, zapewniając znakomite możliwości rozwoju i awansuPlanowanie i modyfikacja ścieżek syntezy w oparciu o analizę literaturowo-patentowąProwadzenie syntez organicznych, interpretacja widm spektroskopowych (w tym związków chiralnych) zgodnie z założonymi ramami czasowymiDefiniowanie ryzyk projektowychKontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcieRaportowanie wyników
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie rekrutacji uczestników, współudział w opracowywaniu Indywidualnego Programu Socjalnego dla uczestników,kwalifikowanie uczestników do grup szkoleniowych na podsatwie analizy umiejętności zawodowych, organizowanie zajęć i współudział w opracowaniu harmonogramu harmonogramów reintegracji zawodowej
Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu - 2018-03-22 - Bytom (śląskie)
Obsługa i pozyskiwanie nowych Klientów -Prowadzeniekorespondencji i rozmów z Klientami -Nawiązywanie i utrzymywaniedługofalowych kontaktów z Klientami -Przyjmowanie i rejestracjazgłoszeń, reklamacji i zapytań od Klientów -Nadzór nad sprawnymfunkcjonowaniem biura. Praca w godz. 9-17
Premium Work Sp. z o.o - 2017-06-09 - Opole (opolskie)
2 godz tygodniowo
ZESPÓŁ SZKÓŁ W WÓLCE PODLEŚNEJ - 2016-09-06 - Wólka Podleśna (podkarpackie)
IDENTYFIKACJA POTRZEB ZAKUPOWYCH W WYZNACZONEJ GRUPIE ASORTYMENTOWEJ, NEGOCJACJA CEN I WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI, MONITOROWANIE RYNKU DOSTAWCOW,PRODUKTÓW I TENDENCJI CENOWYCH, OPTYMALIZACJA PROCESÓW ZAKUPOWYCH I KOSZTÓW ZAKUPÓW, ROZWIJANIE WSPÓŁPRACY Z AKTUALNYMI DOSTAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIE NOWYCH, SPORZĄDZANIE ANALIZ I RAPORTÓW.
FULL-CAR SP.J. - 2018-03-26 - Boguchwała (podkarpackie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań: *planowanie i nadzorowanie robót z zakresu utrzymania zieleni, *wnioskowanie o wydanie zezwoleń na wycięcie drzew lub krzewów w pasie drogowym, *zakładanie, utrzymanie i pielęgnacja zieleni przydrożnej, sadzenie drzew i ich usuwanie, *realizacja projektów zieleni miejskiej, *nadzór i prace pielęgnacyjne: nasadzanie roślin sezonowych, pielęgnacja nawierzchni alejek i kwater trawiasto żwirowych, koszenie, wertykulacja i areacja trawników, odchwaszczanie trawników mechaniczne, ręczne i chemiczne, nawożenie roślin, ochrona przed chorobami i szkodnikami,
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni - 2016-03-11 - Września (wielkopolskie)