SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI Mława oferta pracy Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S. A. w Mławie

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzacej, kontrola realizacji budzetu, kontrola kosztów, analiza odchyleń, zastepstwo w dziale kadr i płac

Data publikacji: 2018-02-27

Lokalizacja: Mława (mazowieckie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S. A. w Mławie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Stefana Roweckiego "Grota" 12, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzacej, kontrola realizacji budzetu, kontrola kosztów, analiza odchyleń, zastepstwo w dziale kadr i płac

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mława

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mława

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.03.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S. A. w Mławie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie

Adres pracodawcy:
Stefana Roweckiego "Grota" 12, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny, świadectwa pracy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: mławski

Gmina pracodawcy: Mława

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Mława

Ulica pracodawcy: Stefana Roweckiego "Grota"

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.02.2018

Data dodania oferty pracy: 27.02.2018

Oferta pracy ważna do: 26.03.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS HANDLU ZAGRANICZNEGO - od 1 000 PLN

- kontakt z klientami francuskojęzycznymi (Maroko, Algieria) oraz utrzymywanie z nimi dobrych relacji,- pozyskiwanie partnerów handlowych,- zamawianie towarów handlowych,- przygotowywanie ofert handlowych,- wyszukiwanie przetargów i składanie dokumentacji,- nadzór nad realizacją zleceń.
Darpol Sp. z o.o. s.k. - 2016-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ CZASU PRACY KIEROWCÓW - od 2 000 PLN

rozliczanie czasu pracy kierowcy, rozliczanie delegacji kierowców
FM Expert IWONA DUDKA - 2016-10-24 - Borki (łódzkie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 1 850 PLN

praca biurowa, pisanie pism urzędowych. kontakt z kandydatmi rosyjskojęzycznymi
ROWENA Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW - STAŻYSTA - od 1 850 PLN

organizacja i realizacja instrumentów rynku pracy, obsługa przygotowanie, realizacja, monitoring projektu współfinansowanego ze środków UE PO WER, obsługa osób bezrobotnych oraz podmiotów uczestniczących w realizacji projektu; redagowanie pism urzędowych
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie - 2016-06-07 - Cieszyn (śląskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC 1/2 ETATU - do 1 370 PLN

Osoba zatrudniona na stanowisku, którego dotyczy nabór zobowiązana będzie między innymi do: - Sporządzania dla nauczycieli i pracowników administracji list płac, naliczania zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych, opiekuńczych, ekwiwalentów za urlop wypoczynkowy, świadczeń urlopowych dla nauczycieli, dodatkowych wynagrodzeń itp., - Naliczania i rozliczania potrąceń z tytułu rozliczeń publiczno-prawnych, - Prowadzenia ewidencji płac pracowników na kartach wynagrodzeń, - Prowadzenia ewidencji zasiłków chorobowych, wychowawczych, macierzyńskich, opiekuńczych płatnych z funduszu ZUS, - Zawiadamiania ZUS o podjęciu i zakończeniu pracy przez pracownika szkoły ( druki ZUS), - Zawiadamiania ZUS o osiąganych dochodach przez pracowników pobierających emerytury lub renty, w zakresie zawieszenia lub zmniejszenia świadczeń, - Współdziałania z główną księgową w zakresie prowadzenia ewidencji i rozliczeń z ZUS i US, - Wypełniania PIT-11 i PIT- 40 o osiąganych dochodach przez pracowników i przekazywania ich do urzędów skarbowych i osób zainteresowanych, - Współpracy z kadrami w zakresie przekazywania informacji o zmianach w stanie zatrudnienia, zaszeregowania oraz bieżących i okresowych regulacjach płac, - Sporządzania sprawozdań i statystyk z zakresu zatrudnienia i funduszu płac oraz zasiłków, - Prowadzenia wspólnie z głównym księgowym analizy płac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,Prowadzenia ewidencji działalności funduszu mieszkaniowego naliczania pożyczek mieszkaniowych, - Sporządzania zbiorczych zestawień list płac i deklaracji ZUS oraz not księgowych, - Sporządzania druków RP-7, zaświadczeń o dochodach, sprawozdań do GUS, - Sporządzania i przekazywania do ZUS deklaracji rozliczeniowych i raportów, - Obsługi programów: płace, kadry, przelewy, zlecone, Płatnik, obsługi elektronicznych zwolnień lekarskich. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16, 20 godzin tygodniowo.
Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)

KEY ACCOUNT MANAGER Z BIEGŁYM J. NIEMIECKIM - 3 500 - 6 000 PLN

Obsługa biura, pozyskiwanie i obsługa klientów niemieckojęzycznych w zakresie usług agencji, głównie package designu. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: m.kalinowska (at) green-cat.eu
DOMINIK DULIK GREEN CAT - 2017-05-19 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA ORTOPEDYCZNEGO - do 2 000 PLN

Sprzedaż w sklepie z zaopatrzeniem ortopedycznym
Cormedica Agata Iwankiewicz - 2016-04-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Z J. OBCYM - od 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie w agencji zatrudnienia, znajomość języka niemieckiego lub węgierskiego, chorwackiego bądź bułgarskiego. Charakterystyka pracy: prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opiekuna, publikacja ogłoszeń o pracę, budowanie profili osobowościowych. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,-Realizowanie założonych planów sprzedażowych,-Pozyskiwanie nowych członków Kasy,-Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, -Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SKOK " Piast" - 2017-07-18 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI (Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM) - od 3 000 PLN

- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Powadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony. - Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Komunikatywny język niemiecki. Wymagana bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 800 - 3 500 PLN

Zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych zgodnie z rozporządzeniem, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowników i zwolnień lekarskich, przygotowywanie danych do listy płac i udział w sporządzaniu listy płac, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i umów o dzieło, wystawianie stosownych zaświadczeń dla Pracowników i Zleceniobiorców firmy, weryfikowanie i aktualizowanie danych dotyczących badań lekarskich i szkoleń BHP,sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS i deklaracji PIT-11 do US, przygotowywanie deklaracjiGUS, PFRON, zapewnienie właściwego obiegu informacji dokumentacji kadrowo-płacowej, współpraca z pozostałymi pracownikami działu personalnego, działem księgowości oraz z innymi działami firmy.
Aquaforest sp. z o.o. sp. k. - 2017-08-28 - Brzesko (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 700 PLN

według zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kluczbork (opolskie)

BARMAN - 997,4 PLN

podawanie napojów, przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Sieradz (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 800 PLN

koordynowanie procesów transportowych, nadzorowanie i monitorowanie procesów logistycznych z kontrahentami z Rosji i Ukrainy
"DANMAR" Maryna Iasevych - 2016-02-17 - Skarbimierz (opolskie)

SPECJALISTA DS. REZERWACJI GRUPOWYCH I INDYWIDUALNYCH - do 10 PLN

Aktywne pozyskiwanie klientów grupowych i indywidualnych, tworzenie i nadzorowanie kampanii reklamowych w hotelu, współpraca z portalami rezerwacyjnymi, monitorownie rezerwacji, cen oraz dostępności, aktywna współpraca z recepcją hotelu, współpraca z biurami podróży, firmami eventowo-szkoleniowymi
HOTELE I RESTAURACJE BLACK&WHITE Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Myślenice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH - od 3 500 PLN

PRACA NA MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, TWORZENIE I OBSŁUGA BLOGÓW, RECENZOWANIE. OBSŁUGA FACEBOOKA, TWITTERA, GOOGLE PLUS, LINKEDIN, INSTAGRAMUPRZYGOTOWYWANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH NA STRONY INTERNETOWE,FIRMA NASZA ZAJMUJE SIĘ KSZTAŁTOWANIEM DOBREGO WIZERUNKU PODKARPACKICH PRZEDSIĘBIORSTW, ORGANIZUJE PROGRAMY: PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY, PODKARPACKA NAGRODA GOSPODARCZA, SMACZNE BO PODKARPACKIE I SZEREG INNYCH INICJATYW O ZASIĘGU REGIONALNYM, KRAJOWYM I PONADNARODOWYM, REALIZUJE PROJEKTY WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH, SZCZEGÓŁY NA STRONIE INTERNETOWEJ: WWW.CPB.RZE.PL
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2018-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO - PŁACOWYCH - od 2 000 PLN

wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia
BLENDING SPÓŁKA Z O.O. - 2017-06-14 - Zduny (wielkopolskie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ W NIEMCZECH - 5 480 - 7 229 PLN

- Opieka nad osobą starszą w miejscu jej zamieszkania. Pomoc w codziennych czynnościach higienicznych i myciu. Pomoc w poruszaniu się (asekuracja / transfer). Pomoc w zmianie odzieży oraz obuwia. Prowadzenie domu (robienie zakupów, gotowanie, pranie, prasowanie, sprzątanie). Towarzyszenie podczas wizyt u lekarza. Aktywizacja i dotrzymywanie towarzystwa seniorom. Praca na terenie całych Niemiec. Opieka nad osobą według kontraktu około 2 miesiące. Następnie powrót do Polski, gdzie pracownik może ponownie wyjechać do pracy na kolejny kontrakt do tej samej lub innej osoby.- Firma oferuje: Legalne zatrudnienie; Składki do ZUS od najniższej lub średniej krajowej (do wyboru); Pełne ubezpieczenie w oparciu o przepisy obowiązujące w Unii Europejskiej; Tylko sprawdzone oferty pracy - miejsce pracy zgodne z opisem; Atrakcyjne wynagrodzenie od 1050 do 1400 euro na rękę oraz dodatkowe premie za polecenie nowych opiekunów / dni świąteczne; Bezpłatny transport do miejsca pracy oraz powrót, zakwaterowanie i wyżywienie - kompleksowo organizujemy Twój pobyt w Niemczech; Wsparcie osobistego koordynatora - na bieżąco monitorujemy sytuację w domu podopiecznego; Wzrost wynagrodzenia wraz z poprawą umiejętności językowych.- Wiemy, jak czasami trudne i odpowiedzialne zadanie stoi przed osobami, które podejmują się pracy opiekunki. W Private Care dbamy o to, aby zasady współpracy od samego początku były przejrzyste i uczciwe. Dobieramy oferty zgodnie z preferencjami i kwalifikacjami Opiekuna. Doceniamy profesjonalizm doświadczonych Opiekunów, a także wspieramy osoby wyjeżdżające po raz pierwszy. Opiekunka na każdym etapie współpracy i w trudnych sytuacjach może liczyć na nasze wsparcie i pomoc. - Wynagrodzenie: od 5480 do 7229 zł/brutto/miesięcznie (1050 do 1400 Euro/netto / miesiąc + bonus świąteczny do 200 euro). Wynagrodzenie uzależnoine od poziomu znajomości języka niemieckiego oraz doświadczenia. Praca na umowę zlecenie na czas nieokreślony.- Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane obywatelstwo Polskie oraz ważnym dokumentem tożsamości. Wymagane chętne do pracy osoby z dobrym nastawieniem do osoby starszej. Mile widziane jest doświadczenie w opiece nad osobami starszymi (w przypadku braku doświadczenia wymagane jest odbycie PŁATNEGO /200 zł/ kursu z zakresu opieki nad osobami starszymi. Zleceniodawca zapewnia kurs z zakresu opieki nad osobami starszymi, który odbywa się w Katowicach (1 dzień kursu - 8 godzin). Koszty kursu w wysokości 100 zł ponosi zleceniobiorca, a 100 zł pokrywa zleceniodawca. Koszty kursu (100 zł) zostaną zleceniobiorcy zwrócone po zrealizowaniu pierwszego kontraktu). W przypadku osób które posiadają doświadczenie w opiece nad osobami starszymi kurs nie jest wymagany. Mile widziana jest znajomość języka niemieckiego przynajmniej w stopniu podstawowym (znajomość języka niemieckiego będzie wymagana podczas podjęcia pracy, ale w przypadku braku jego znajomości zleceniodawca zapewnia PŁATNY /200 zł/ kurs językowy, który odbywa się w Katowicach (2 dni kursu po 6 godzin). Koszty kursu w wysokości 100 zł ponosi zleceniobiorca, a 100 zł pokrywa zleceniodawca. Koszty kursu (100 zł) zostaną zleceniobiorcy zwrócone po zrealizowaniu pierwszego kontraktu) .W przypadku osób które posiadają min. podstawową znajomość języka niemieckiego kurs nie jest wymagany.
PRIVATE CARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-18 - Niemcy (Niemcy)

SPECJALISTA/ KASJER - od 2 100 PLN

Bieżąca obsługa klientów, w tym doradztwo finansowe, udzielanie pożyczek, zakładanie lokat, pośrednictwo ubezpieczeniowe oraz obsługa kasowa.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa JAWORZNO - 2017-11-02 - Gniezno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR (NR 4882) - 2 100 - 2 700 PLN

prowadzenie akt osobowych pracowników i cudzoziemców zatrudnionych w Polsce, ewidencja czasu pracy, kontrola wazności badań pracowniczych i zezwoleń na pracę, sporządzanie raportów
LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. EXPORTU NA RYNEK NIEMIECKI - od 1 850 PLN

Kluczowe obowiązki: Stały kontakt z niemieckojęzycznymi klientami firmy Realizowanie planów sprzedaży Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy Przygotowywanie wycen produktów Doradztwo techniczneWymagania: Znajomość w mowie i piśmie języka niemieckiego Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Zapewniamy dojazd samochodem służbowym Pomagamy w relokacji/ opłacamy hotel
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)


Wybierz powiat