SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI Mława oferta pracy Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S. A. w Mławie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzacej, kontrola realizacji budzetu, kontrola kosztów, analiza odchyleń, zastepstwo w dziale kadr i płac
Data publikacji: 2018-02-27
Lokalizacja: Mława (mazowieckie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S. A. w Mławie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Roweckiego "Grota" 12, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzacej, kontrola realizacji budzetu, kontrola kosztów, analiza odchyleń, zastepstwo w dziale kadr i płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S. A. w Mławie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Adres pracodawcy:
Stefana Roweckiego "Grota" 12, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny, świadectwa pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: mławski
Gmina pracodawcy: Mława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mława
Ulica pracodawcy: Stefana Roweckiego "Grota"
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.02.2018
Data dodania oferty pracy: 27.02.2018
Oferta pracy ważna do: 26.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
ZAKŁAD PRODUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH S.A. - 2017-05-09 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
- kontakt z klientami francuskojęzycznymi (Maroko, Algieria) oraz utrzymywanie z nimi dobrych relacji,- pozyskiwanie partnerów handlowych,- zamawianie towarów handlowych,- przygotowywanie ofert handlowych,- wyszukiwanie przetargów i składanie dokumentacji,- nadzór nad realizacją zleceń.
Darpol Sp. z o.o. s.k. - 2016-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
x
FADBET Spółka Akcyjna - 2016-12-14 - Białystok (podlaskie)
rozliczanie czasu pracy kierowcy, rozliczanie delegacji kierowców
FM Expert IWONA DUDKA - 2016-10-24 - Borki (łódzkie)
praca biurowa, pisanie pism urzędowych. kontakt z kandydatmi rosyjskojęzycznymi
ROWENA Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
organizacja i realizacja instrumentów rynku pracy, obsługa przygotowanie, realizacja, monitoring projektu współfinansowanego ze środków UE PO WER, obsługa osób bezrobotnych oraz podmiotów uczestniczących w realizacji projektu; redagowanie pism urzędowych
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie - 2016-06-07 - Cieszyn (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na stanowisku, którego dotyczy nabór zobowiązana będzie między innymi do: - Sporządzania dla nauczycieli i pracowników administracji list płac, naliczania zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych, opiekuńczych, ekwiwalentów za urlop wypoczynkowy, świadczeń urlopowych dla nauczycieli, dodatkowych wynagrodzeń itp., - Naliczania i rozliczania potrąceń z tytułu rozliczeń publiczno-prawnych, - Prowadzenia ewidencji płac pracowników na kartach wynagrodzeń, - Prowadzenia ewidencji zasiłków chorobowych, wychowawczych, macierzyńskich, opiekuńczych płatnych z funduszu ZUS, - Zawiadamiania ZUS o podjęciu i zakończeniu pracy przez pracownika szkoły ( druki ZUS), - Zawiadamiania ZUS o osiąganych dochodach przez pracowników pobierających emerytury lub renty, w zakresie zawieszenia lub zmniejszenia świadczeń, - Współdziałania z główną księgową w zakresie prowadzenia ewidencji i rozliczeń z ZUS i US, - Wypełniania PIT-11 i PIT- 40 o osiąganych dochodach przez pracowników i przekazywania ich do urzędów skarbowych i osób zainteresowanych, - Współpracy z kadrami w zakresie przekazywania informacji o zmianach w stanie zatrudnienia, zaszeregowania oraz bieżących i okresowych regulacjach płac, - Sporządzania sprawozdań i statystyk z zakresu zatrudnienia i funduszu płac oraz zasiłków, - Prowadzenia wspólnie z głównym księgowym analizy płac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,Prowadzenia ewidencji działalności funduszu mieszkaniowego naliczania pożyczek mieszkaniowych, - Sporządzania zbiorczych zestawień list płac i deklaracji ZUS oraz not księgowych, - Sporządzania druków RP-7, zaświadczeń o dochodach, sprawozdań do GUS, - Sporządzania i przekazywania do ZUS deklaracji rozliczeniowych i raportów, - Obsługi programów: płace, kadry, przelewy, zlecone, Płatnik, obsługi elektronicznych zwolnień lekarskich. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16, 20 godzin tygodniowo.
Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa biura, pozyskiwanie i obsługa klientów niemieckojęzycznych w zakresie usług agencji, głównie package designu. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: m.kalinowska (at) green-cat.eu
DOMINIK DULIK GREEN CAT - 2017-05-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż w sklepie z zaopatrzeniem ortopedycznym
Cormedica Agata Iwankiewicz - 2016-04-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie w agencji zatrudnienia, znajomość języka niemieckiego lub węgierskiego, chorwackiego bądź bułgarskiego. Charakterystyka pracy: prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opiekuna, publikacja ogłoszeń o pracę, budowanie profili osobowościowych. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Rybnik (śląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,-Realizowanie założonych planów sprzedażowych,-Pozyskiwanie nowych członków Kasy,-Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, -Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SKOK " Piast" - 2017-07-18 - Opole (opolskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Powadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony. - Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Komunikatywny język niemiecki. Wymagana bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Katowice (śląskie)
Zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych zgodnie z rozporządzeniem, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowników i zwolnień lekarskich, przygotowywanie danych do listy płac i udział w sporządzaniu listy płac, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i umów o dzieło, wystawianie stosownych zaświadczeń dla Pracowników i Zleceniobiorców firmy, weryfikowanie i aktualizowanie danych dotyczących badań lekarskich i szkoleń BHP,sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS i deklaracji PIT-11 do US, przygotowywanie deklaracjiGUS, PFRON, zapewnienie właściwego obiegu informacji dokumentacji kadrowo-płacowej, współpraca z pozostałymi pracownikami działu personalnego, działem księgowości oraz z innymi działami firmy.
Aquaforest sp. z o.o. sp. k. - 2017-08-28 - Brzesko (małopolskie)
według zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kluczbork (opolskie)
Monter instalacji sanitarnych
Zakład Instalacyjno-Budowlany "Chro-Bud" Janusz Chrobak - 2017-04-13 - Świebodzin (małopolskie)
podawanie napojów, przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Sieradz (łódzkie)
koordynowanie procesów transportowych, nadzorowanie i monitorowanie procesów logistycznych z kontrahentami z Rosji i Ukrainy
"DANMAR" Maryna Iasevych - 2016-02-17 - Skarbimierz (opolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów grupowych i indywidualnych, tworzenie i nadzorowanie kampanii reklamowych w hotelu, współpraca z portalami rezerwacyjnymi, monitorownie rezerwacji, cen oraz dostępności, aktywna współpraca z recepcją hotelu, współpraca z biurami podróży, firmami eventowo-szkoleniowymi
HOTELE I RESTAURACJE BLACK&WHITE Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Myślenice (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Zielona Góra (lubuskie)
.
"ROMOS " spółka z o.o. - 2017-05-23 - Gostyń (wielkopolskie)
PRACA NA MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, TWORZENIE I OBSŁUGA BLOGÓW, RECENZOWANIE. OBSŁUGA FACEBOOKA, TWITTERA, GOOGLE PLUS, LINKEDIN, INSTAGRAMUPRZYGOTOWYWANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH NA STRONY INTERNETOWE,FIRMA NASZA ZAJMUJE SIĘ KSZTAŁTOWANIEM DOBREGO WIZERUNKU PODKARPACKICH PRZEDSIĘBIORSTW, ORGANIZUJE PROGRAMY: PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY, PODKARPACKA NAGRODA GOSPODARCZA, SMACZNE BO PODKARPACKIE I SZEREG INNYCH INICJATYW O ZASIĘGU REGIONALNYM, KRAJOWYM I PONADNARODOWYM, REALIZUJE PROJEKTY WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH, SZCZEGÓŁY NA STRONIE INTERNETOWEJ: WWW.CPB.RZE.PL
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2018-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia
BLENDING SPÓŁKA Z O.O. - 2017-06-14 - Zduny (wielkopolskie)
- Opieka nad osobą starszą w miejscu jej zamieszkania. Pomoc w codziennych czynnościach higienicznych i myciu. Pomoc w poruszaniu się (asekuracja / transfer). Pomoc w zmianie odzieży oraz obuwia. Prowadzenie domu (robienie zakupów, gotowanie, pranie, prasowanie, sprzątanie). Towarzyszenie podczas wizyt u lekarza. Aktywizacja i dotrzymywanie towarzystwa seniorom. Praca na terenie całych Niemiec. Opieka nad osobą według kontraktu około 2 miesiące. Następnie powrót do Polski, gdzie pracownik może ponownie wyjechać do pracy na kolejny kontrakt do tej samej lub innej osoby.- Firma oferuje: Legalne zatrudnienie; Składki do ZUS od najniższej lub średniej krajowej (do wyboru); Pełne ubezpieczenie w oparciu o przepisy obowiązujące w Unii Europejskiej; Tylko sprawdzone oferty pracy - miejsce pracy zgodne z opisem; Atrakcyjne wynagrodzenie od 1050 do 1400 euro na rękę oraz dodatkowe premie za polecenie nowych opiekunów / dni świąteczne; Bezpłatny transport do miejsca pracy oraz powrót, zakwaterowanie i wyżywienie - kompleksowo organizujemy Twój pobyt w Niemczech; Wsparcie osobistego koordynatora - na bieżąco monitorujemy sytuację w domu podopiecznego; Wzrost wynagrodzenia wraz z poprawą umiejętności językowych.- Wiemy, jak czasami trudne i odpowiedzialne zadanie stoi przed osobami, które podejmują się pracy opiekunki. W Private Care dbamy o to, aby zasady współpracy od samego początku były przejrzyste i uczciwe. Dobieramy oferty zgodnie z preferencjami i kwalifikacjami Opiekuna. Doceniamy profesjonalizm doświadczonych Opiekunów, a także wspieramy osoby wyjeżdżające po raz pierwszy. Opiekunka na każdym etapie współpracy i w trudnych sytuacjach może liczyć na nasze wsparcie i pomoc. - Wynagrodzenie: od 5480 do 7229 zł/brutto/miesięcznie (1050 do 1400 Euro/netto / miesiąc + bonus świąteczny do 200 euro). Wynagrodzenie uzależnoine od poziomu znajomości języka niemieckiego oraz doświadczenia. Praca na umowę zlecenie na czas nieokreślony.- Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane obywatelstwo Polskie oraz ważnym dokumentem tożsamości. Wymagane chętne do pracy osoby z dobrym nastawieniem do osoby starszej. Mile widziane jest doświadczenie w opiece nad osobami starszymi (w przypadku braku doświadczenia wymagane jest odbycie PŁATNEGO /200 zł/ kursu z zakresu opieki nad osobami starszymi. Zleceniodawca zapewnia kurs z zakresu opieki nad osobami starszymi, który odbywa się w Katowicach (1 dzień kursu - 8 godzin). Koszty kursu w wysokości 100 zł ponosi zleceniobiorca, a 100 zł pokrywa zleceniodawca. Koszty kursu (100 zł) zostaną zleceniobiorcy zwrócone po zrealizowaniu pierwszego kontraktu). W przypadku osób które posiadają doświadczenie w opiece nad osobami starszymi kurs nie jest wymagany. Mile widziana jest znajomość języka niemieckiego przynajmniej w stopniu podstawowym (znajomość języka niemieckiego będzie wymagana podczas podjęcia pracy, ale w przypadku braku jego znajomości zleceniodawca zapewnia PŁATNY /200 zł/ kurs językowy, który odbywa się w Katowicach (2 dni kursu po 6 godzin). Koszty kursu w wysokości 100 zł ponosi zleceniobiorca, a 100 zł pokrywa zleceniodawca. Koszty kursu (100 zł) zostaną zleceniobiorcy zwrócone po zrealizowaniu pierwszego kontraktu) .W przypadku osób które posiadają min. podstawową znajomość języka niemieckiego kurs nie jest wymagany.
PRIVATE CARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-18 - Niemcy (Niemcy)
Bieżąca obsługa klientów, w tym doradztwo finansowe, udzielanie pożyczek, zakładanie lokat, pośrednictwo ubezpieczeniowe oraz obsługa kasowa.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa JAWORZNO - 2017-11-02 - Gniezno (wielkopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników i cudzoziemców zatrudnionych w Polsce, ewidencja czasu pracy, kontrola wazności badań pracowniczych i zezwoleń na pracę, sporządzanie raportów
LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kluczowe obowiązki: Stały kontakt z niemieckojęzycznymi klientami firmy Realizowanie planów sprzedaży Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy Przygotowywanie wycen produktów Doradztwo techniczneWymagania: Znajomość w mowie i piśmie języka niemieckiego Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Zapewniamy dojazd samochodem służbowym Pomagamy w relokacji/ opłacamy hotel
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)