SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA ORTOPEDYCZNEGO Olsztyn oferta pracy Cormedica Agata Iwankiewicz
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA ORTOPEDYCZNEGO
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż w sklepie z zaopatrzeniem ortopedycznym
Data publikacji: 2016-04-05
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Cormedica Agata Iwankiewicz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 28/109, 10-437 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Sprzedaż w sklepie z zaopatrzeniem ortopedycznym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA ORTOPEDYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zaopatrzenia medycznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.04.2016
Data zakończenia pracy: 10.10.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik fizjoterapii
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Nazwa pracodawcy: Cormedica Agata Iwankiewicz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 28/109, 10-437 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zaopatrzenia medycznego
Data dodania oferty pracy: 05.04.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozliczanie dokumentacji ubezpieczeniowej
P.U.F. ,,Proker" Edward Łuszczak w Leżajsku - 2016-02-24 - Leżajsk (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
administracja dokumentów związanych z operacjami finansowymi, sprawdzanie kompletności oraz poprawności dokumentów, wprowadzenie baz danych do systemu informatycznego
UNIKADR Biuro Doradztwa Personalnego Consulting s.c. - 2017-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prace pomocnicze w księgowości, sprawy związane z przesunięciem towarów wewnątrz firmy i gospodarką obrotu materiałami (cv na adres e-mail: sekretariat (at) badura.pl)
Badura Studio Sp. z o. o. - 2016-04-15 - Wadowice (małopolskie)
Zapewnianie zgodność produktów i usług standardami i wymaganiami użytkowników końcowych. Definiowanie podejścia do budowania skutecznego projektowania testów i badań oraz przygotowanie skutecznych i wiarygodnych szacunków dotyczących wszystkich działań z zakresu kontroli jakości w trakcie cyklu życia projektu.Przygotowuje analizy, raporty i śledzenie dot. defektów/błędów w oprogramowaniu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie procesów technologicznych zleceń realizowanych przez REMSOD, przygotowywanie dokumentacji warsztatowej oraz tworzenie dokumentacji powykonawczej dla realizowanych przez siebie zleceń,sporządzanie zapotrzebowań materiałowych po uprzedniej weryfikacji zasobów magazynowych oraz kooperacyjnych w razie stwierdzenia braku możliwości realizacji przez Remsod sp. z o.o.,nadzór nad kosztami przy realizacji zleceń,kontrola nad przebiegiem realizacji zlecenia na każdym jego etapie,współpracowanie z klientem
REMSOD SP Z O O - 2018-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa kancelarii notarialnej
Kancelaria Notarialna, Notariusz Izabela Marek-Święszkowska - 2016-04-21 - Kolno (podlaskie)
zgodnie z rozporządzeniem
MID OCEAN LOGISTICS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Ruda Śląska (śląskie)
Przygotowywanie raportów dal członków zarząu, nadzorowanie wypłaty pracowników, nadzór nad zakłądaniem i likwidacją rachnuków bankowych klientów, bezpośredni kontakt z klientem franncuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Mroków (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Złotów (wielkopolskie)
sporządzanie i koordynacja planów produkcyjnych, rozdzielanie prac pracownikom, rozliczanie pracowników z powierzonych prac, tworzenie specyfikacji zamówień, praca z dokumentacją techniczną.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2016-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
PLENUS BOMBA SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-24 - Lubenia (podkarpackie)
jw
Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych - 2018-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych w kraju i zagranicą, rezerwacja samochodów, korzystanie z zsystemów rezerwacyjnych, sprawdzanie biletów podróży
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Poznań (wielkopolskie)
świadczenie usług informatycznych dla kontrahentów tureckich, programowanie różnych aplikacji, kontakt z kontrahentami i pracodawcą pochodzenia tureckiego
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Tarczyn (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków obejmuje:sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracownikówprowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe, rozliczenie nadgodzin, praca zmianowa, zadaniowy czas pracy, )przygotowanie list płac dla naszych pracowników (umowy o pracę, cywilnoprawne, sporządzanie deklaracji: ZUS, PIT, PFRON, GUStworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby zakładu
"VICTORIA CYMES" SP. Z O. O. WAŁCZ - 2018-07-24 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Prowadzenie bieżących napraw, przeglądów i konserwacji sprzętu i wyposażenia elektronicznego w zakresie informatyki, nadzór nad funkcjonalnością stanowisk komputerowych, konfigurowanie administrowanie aplikacjami systemowymi. Umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące. Szczegóły naboru dostępne na stronie internetowej: http://pila.szkolapolicji.gov.pl/
SZKOŁA POLICJI W PILE - 2016-02-05 - Piła (wielkopolskie)
zarządzanie lokalem gastronomicznym, nadzór i koordynowanie działania zatrudnionych pracowników, reklama lokalu, zamawianie produktów oraz negocjacja cen, dbanie o wizerunek lokalu, opracowywanie grafików pracy zespołu
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz
kontakt przez OHP - 2018-02-06 - Kościerzyna (pomorskie)
Wg zadań zawodowych zgodnie z klasyfikacją zawodów i specjalności pod nr 243190
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Kłodzko (dolnośląskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Gdańsk (pomorskie)
praca zgodna z zawodem operatora koparki
Zakład Ogólnobudowlany RAFKOM Rafał Litwiński - 2018-03-09 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Siedlce (mazowieckie)
Transport maszyn i towarów (od 2000 do 4000 km miesięcznie). Istnieje możliwośc dodatkowej pracy wg stawki godz. min. 14,- 15,- zł / godz. (obsługa maszyn posadzkarskich).
DUROBEX Grzegorz Maciorowski - 2018-06-20 - Grajewo (podlaskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa bezpośrednia klientów; utrzymywanie kontaktów z firmami; pozyskiwanie nowych kontrahentów; tłumaczenie ofert
INOVA PLUS Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Szamotuły (wielkopolskie)