SPECJALISTA DO SPRAW TECHNOLOGICZNYCH (NR 0350) Inowrocław oferta pracy REMSOD SP Z O O
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW TECHNOLOGICZNYCH (NR 0350)
Wynagrodzenie: 2 500 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie procesów technologicznych zleceń realizowanych przez REMSOD, przygotowywanie dokumentacji warsztatowej oraz tworzenie dokumentacji powykonawczej dla realizowanych przez siebie zleceń,sporządzanie zapotrzebowań materiałowych po uprzedniej weryfikacji zasobów magazynowych oraz kooperacyjnych w razie stwierdzenia braku możliwości realizacji przez Remsod sp. z o.o.,nadzór nad kosztami przy realizacji zleceń,kontrola nad przebiegiem realizacji zlecenia na każdym jego etapie,współpracowanie z klientem
Data publikacji: 2018-02-01
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: REMSOD SP Z O O
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 4, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie procesów technologicznych zleceń realizowanych przez REMSOD, przygotowywanie dokumentacji warsztatowej oraz tworzenie dokumentacji powykonawczej dla realizowanych przez siebie zleceń,sporządzanie zapotrzebowań materiałowych po uprzedniej weryfikacji zasobów magazynowych oraz kooperacyjnych w razie stwierdzenia braku możliwości realizacji przez Remsod sp. z o.o.,nadzór nad kosztami przy realizacji zleceń,kontrola nad przebiegiem realizacji zlecenia na każdym jego etapie,współpracowanie z klientem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW TECHNOLOGICZNYCH (NR 0350)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technolog – programista obrabiarek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), mechaniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 2 lata doświadczenia zawodowego,obsługa programu Autocad , znajomość języka angielskiego,znajomośc MS Office,znajomość zasad tworzenia technologii oraz dokumentacji warsztatowej,czytanie rysunku technicznego,znajomośc zagadnień branży metalowej (spawanie, obróbka skrawaniem),dokładność,lojalnośc,asertywność,komunikatywność,umiejętność analitycznego myślenia,umiejętność pracy w zespole,umiejętnośc szybkiego uczenia się
Nazwa pracodawcy: REMSOD SP Z O O
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Fabryczna 4, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt pod nr tel. 52 354 98 15 , e-mail p.grabarek (at) remsod.pl w godz. od 8-15CV z klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez REMSOD SP.Z O.O z siedzibą w INOWROCŁAWIU zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
REMSOD Sp. z o.o. powstała w 2001 r. i jest przedsiębiorstwem prywatnym. Spółka świadczy usługi w zakresie obróbki skrawaniem, obróbki plastycznej i cieplnej, cięcia, spawania konstrukcji stalowych, wykonawstwa nowych części i urządzeń oraz remontów armatury przemysłowej. Posiadamy certyfikaty zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Środowiskiem ISO 9001 i ISO 14001 oraz szereg uprawnień technicznych. REMSOD Sp. z o.o. powstała w 2001 r. i jest przedsiębiorstwem prywatnym. Spółka świadczy usługi w zakresie obróbki skrawaniem, obróbki plastycznej i cieplnej, cięcia, spawania konstrukcji stalowych, wykonawstwa nowych części i urządzeń oraz remontów armatury przemysłowej. Posiadamy certyfikaty zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Środowiskiem ISO 9001 i ISO 14001 oraz szereg uprawnień technicznych. Pracodawca zapewnia: miłą atmosferę pracy w przyjaznym otoczeniu, na samodzielnym stanowisku, wsparcie doświadczonych technologów; możliwość rozwoju zawodowego; profesjonalne szkolenia; zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej sie firmie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technolog – programista obrabiarek
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.02.2018
Data dodania oferty pracy: 31.01.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie i składanie ofert szkoleniowych, kontakty z trenerami szkoleniowymi, monitorowanie prac trenerów i pracowników przy szkoleniach, przygotowywanie sprawozdań z realizacji działań.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Płock (mazowieckie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie kontrahentów, aktywizacja, sprzedaż, planowanie i realizacjia zamówień, tworzenie i analiza baz danych - raportów sprzedaży, fakturowanie, tworzenie projektów graficznych
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Ruda Śląska (śląskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania kont, opracowywanie planów spłaty nalezności, rozpatrywanie skarg klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Obsługa klienta niemieckojęzycznego. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 8:00-18:00. Wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenoie zawodowe min. 8 miesięcy w branży: obsługa klienta/ call center. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1-C2).
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-01-27 - Lębork (pomorskie)
obsługa zamówień, znajomość programu AUTOCAD , znajomość dokumentacji konstrukcyjnej, obsługa techniczna budynku
ZDT-GLIMAG Sp. z o. o. - 2016-01-20 - Mikołów (śląskie)
- samodzielne opracowywanie instrukcji wysyłkowych i materiałów informacyjnych dla klientów- organizowanie załadunku lub wyładunku towarów do samochodów oraz wagonów- samodzielne koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystybucji- uzgadnianie sposobów i miejsc dostarczenia ładunku z klientami angielskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Żuromin (mazowieckie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem, współpraca z działem planowania produkcji, operacyjne zarządzanie zespołem podległych pracowników. Praca w godz. 7:00-15:00
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-11-04 - Nowa Sól (lubuskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie szkoleń dla rolników, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2016-05-10 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach szkoleń okresowych dla pracodawców, pracowników służby BHP i osób wykonujących zadania tej służby w zakresie technicznego bezpieczeństwa pracy oraz analizy i oceny zagrożeń,opracowywanie dokumentacji szkoleniowej dla ww. form kształcenia, opracowywanie prezentacji szkoleniowych z zakresu BHP w Power Point
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2015-12-11 - Poznań (wielkopolskie)
PRACA W DZILE KSIĘGOWOŚCI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU SAGE SYMFONIA FK, ROZLICZANIE PROJEKTÓW (M.IN. UNIJNYCH), 5 LAT DOŚWIADCZENIA W PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V+LIST MOTYWACYJNY NA MAIL rekrutacja (at) muzeum.szczecin.pl
MUZEUM NARODOWE W SZCZECINIE - 2016-11-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-14 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż i prowadzenie sklepu medycznego, rozliczanie wniosków dot. sprzętu refundowanego
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU I FABRYKACJI ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH "POFAM-POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS i PIT, sporządzanie dokumentacji w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
Kancelaria Gospodarcza Piotr Szatkowski - 2016-10-14 - Poznań (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż usług spedycyjnych na rynku krajowym i zagranicznym, rozbudowa bazy klientów, współpraca z działem spedycji
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Łuków (lubelskie)
Wykonywanie specjalistyczych zabiegów kosmetycznych na twarz i ciało.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2018-04-16 - Lębork (pomorskie)
Kompletowanie i archiwizacja dokumentów, wystawianie faktur zbiorczych
BAKOMA S.A. - 2017-10-10 - Łódź (łódzkie)
OBSŁUGA KLIENTA. PRZYGOTOWYWANIE OGŁOSZEŃ AUKCJI INTERNETOWYCH. PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE STRONAMI WWW. WYKONYWANIE FOTOGRAFII REKLAMOWEJ. OPRACOWANIE KAMPANII REKLAMOWEJ.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
-Obsługa kasowa klienta sklepu Intermarche w Tczewie,-Pracodawca zapewnia przyuczenie do wykonywania pracy,-Praca dwuzmianowa w godzinach funkcjonowania sklepu [od poniedziałku do soboty między 6:00 a 21:00, w niedziele między 8:00 a 21:00],-Wykładanie towaru,-Wynagrodzenie 2.000,00 zł brutto + premia 300,00 zł brutto -Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny 58-777-15-10 lub osobisty w siedzibie sklepu przy ul. Jagiellońskiej 51 w Tczewie, e-mail: ksiegowosc.tczew (at) intermarche.pl
ROZETA SP. Z O.O. - 2017-06-29 - Tczew (pomorskie)
1.Ewidencja w systemie FK dokumentów kosztowych złotówkowych i walutowych. 2. Uzgadnianie rejestrów VAT z kontami księgi głównej, sprawdzanie zgodności rejestrów VAT pod względem obowiązujących przepisów podatkowych, 3. Księgowanie i rozliczanie leasingów. 4. Sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Statystycznego sprawozdań miesięcznych (m.in. DG-1, C-05, P-02, AK-P), sprawozdań kwartalnych (m.in. RF-01, G-02a, DNUK), sprawozdań rocznych (m.in. P-01, G-01, G-02,G-06), 5. Raportowanie sprawozdań kwartalnych do NBP
POLPLAST POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Myślenice (małopolskie)
Sprzedaż usług transportowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów z krajów wschodnich ze szczególnym uwzględnieniem Rosji i Ukrainy, prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wyszków (mazowieckie)
praca w branży instalacji sanitarnych, przygotowywanie ofert, kosztorysów oraz wszelkiej dokumentacji niezbędnej do przetargów
FIRMA INSTALACJI SANITARNYCH "INSTALEX" MIROSŁAW MAKSYMCZUK - 2016-06-08 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży, przygotowywanie oferty, prezentacja, sprzedaż oferty, kontakt z klientami, marketing, kontakt i poszukiwanie klientów korporacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Piła (wielkopolskie)
przygotowywanie dokumentacji kosztowo-ofertowej, rysowanie w AutoCAD
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Tarnów (małopolskie)
pozyskiwanie sponsowrów dla fundacji, przygotowywanie różnego rodzaju akcji i imprez, hapenningów służących realizacji celów fundacji, pomoc w przygotowywaniu ulotek i plakatów
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Ruda Śląska (śląskie)