SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ Nowiny oferta pracy APR SYSTEM Piotr Such
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: bieżące doradztwo telefoniczne w zakresie produktów firmy, testowanie oprogramowania, udział w projektach dotyczących wdrażania nowych produktów na rynek, telefoniczne budowanie i utzrymywanie relacji z klientami
Data publikacji: 2018-04-13
Lokalizacja: Nowiny (świętokrzyskie)
Pracodawca: APR SYSTEM Piotr Such
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zgórska 3, 26-052 Nowiny, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżące doradztwo telefoniczne w zakresie produktów firmy, testowanie oprogramowania, udział w projektach dotyczących wdrażania nowych produktów na rynek, telefoniczne budowanie i utzrymywanie relacji z klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowiny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sitkówka-Nowiny
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rozwoju systemów informatycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: łatwość nawiązywania kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziany ukończony kierunek: Informatyka, mobilizacja do pracy, umiejętność władania językiem ojczystym, kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów, czynne prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość obsługi systemów bazodanowych i języka SQL; Zakres obowiązków: bieżące doradztwo telefoniczne w zakresie produktów firmy, testowanie oprogramowania, udział w projektach dotyczących wdrażania nowych produktów na rynek, telefoniczne budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
Nazwa pracodawcy: APR SYSTEM Piotr Such
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Zgórska 3, 26-052 Nowiny, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na e-mail: rekrutacja (at) apr.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: kielecki
Gmina pracodawcy: Sitkówka-Nowiny
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowiny
Ulica pracodawcy: Zgórska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rozwoju systemów informatycznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.04.2018
Data dodania oferty pracy: 13.04.2018
Oferta pracy ważna do: 08.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsluga klienta anglojezycznego i hiszpańskojęzycznego(telefonicznie, mailowo, poprzez czat), doradzanie klientowi wsprawach pracowniczych oraz nawigacji po systemie, rozwiązywanie zapytań od klienta dotyczących kwestii kadrowych,pracowniczych. Praca z komputerem i excelem.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż produktów za granicę, realizacja planów sprzedażowych utrzymywanie kontaktów z kontrahentami w zakresie współpracy handlowej obsługa zagranicznych transakcji handlowych rozwój działalności na aktualnych i poszukiwanie nowych rynków zbytu prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej transakcji zagranicznych zgodnie z przepisami prawnymi odpowiednich krajów współpraca z agencjami celnymi w zakresie kontrolowania dokumentacji i płatności celnych opracowywanie raportów i analiz prowadzonych działań handlowych monitorowanie działań konkurencji i potencjalnych rynków zbytu dobór narzędzi promocyjnych i marketingowych do specyfiki rynku zagranicznego
"OGRÓDEK DZIADUNIA" CZESŁAW ŚLUSARCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-07 - Wąsosz Dolny (śląskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie w branży budowlanej; znajomość obsługi komputera; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa klienta, doradztwo techniczne, kosztorysowanie, nawiązywanie kontaktów z odbiorcami, fakturowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2018-08-08 - Gliwice (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-07 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za relacje naszej firmy z chińskimi klientami, jak również kontakty z kontrahentami z rejonu południowo-azjatyckiego, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie i wysyłanie ofert, udział w targach branżowych, tłumaczenie tekstów i korespondencji na język chiński oraz angielski, wsparcie działu marketingu i sprzedaży. Praca jednoazmianowa w godz. 8.00-16.00 poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ANTOLOS Jakub Fabirkiewicz - 2018-07-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów bankowych, obsługa kasowa klientów. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, praca w systemie równoważnym, dwie zmiany w godzinach 09.00-17.00, 09.30-17.30. Praca w Pile i Złotowie. Zatrudnienie od lipca 2017r.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-07 - Piła (wielkopolskie)
obsługa strony www, allegro,
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie; koordynowanie działań w celu osiągnięcia maksymalnej sprzedaży oraz właściwej ekspozycji produktów; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice-Sośnica
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-15 - Gliwice (śląskie)
- Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami. Profesjonalna obsługa klientów. Sprzedaż i dosprzedaż produktów finansowo-ochronnych i majątkowych zgodnie z wspólnie określonymi celami.- Firma oferuje: Komfortowe warunki finansowe (stała podstawa oraz zmienny element wynagrodzenia), formę współpracy / zatrudnienia dopasowaną do indywidualnych potrzeb Kandydata, nowoczesne biuro w centrum miasta ze strefą wypoczynku, współpracę z przełożonym ceniącym system pracy oparty o work-life balance, tablet i wygodne aplikacje do pracy, bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowane ścieżki kariery.- Specjalista jest filarem naszej firmy. To on buduje relacje, które są dla nas najważniejsze. Pozyskuje klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązania. Buduje wspólną odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych Klientów.- Praca w oddziale firmy w Katowicach oraz również praca w terenie na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 1500 złoty/brutto/podstawy + prowizja od wyników sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość podpisania umowy zlecenia na innych warunkach lub podjęcia współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.- Praca na 3/4 etatu w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie z maturą. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta lub telemarketingu. Wymagana umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji. Wymagana łatwości wykorzystywania nowych technologii (na przykład obsługa Tabletu). Chęci rozwoju i nastawienia na działanie.
AEGON SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
tworzenie wizerunku rynku polskiego w mediach indyjskich, prowadzenie działań zmierzających do zainteresowania inwestorów indyjskich rynkiem polskim
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej, do dziennika "Głos Wolsztyński" , portali internetowych, tygodnika "Dzień Wolsztyński", oraz innych tygodników wydawanych przez Polska Press Grupę i bezpłatnycch tytułów wydawcy, płaca zasadnicza + prowizja
POLSKA PRESS Sp. z o.o - 2016-09-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Przygotowanie szeregu ofert dla klientów polsko- i rosyjskojęzycznych. Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla firmy. Sporządzenie artykułów i analiz marketingowych w języku polskim i rosyjskim. Opracowanie mechanizmów działań promocyjnych. Prowadzenie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy. Umowa o dzieło: 20 h/tydzień.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Łódź (łódzkie)
obsługa maszyn wszywanie plisek łączenie elementwó
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie kompletnej dokumentacji związanej z udzieleniem zamówień publicznych.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4026 - 2017-07-21 - Gdynia (pomorskie)
Zamawianie części do przyczep oraz naczep. Praca jednozmianowa w godz.: 08:00 - 16:00. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym przesłaniu CV na e-mail: b.kaczmarczyk (at) zaslaw.pl
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-07-10 - Andrychów (małopolskie)
opracowywanie Planów Pracy i Sprawozdań z realizacji planu pracy WK OHP; koordynowanie i przygotowanie danych statystycznych niezbędnych do sporządzania dokumentów strategicznych WK OHP; opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących działalności Wojewódzkiej Komendy OHP; analiza efektywności funkcjonowania podległych jednostek organizacyjnych; opracowywanie i nadzorowanie przebiegu procesu planowania i sprawozdawczości w jednostkach organizacyjnych; prowadzenie bazy danych podległych jednostek organizacyjnych oraz potencjału organizacyjnego uczestników WK OHP; sporządzanie okresowych zestawień zbiorczych danych statystycznych, dokonywanie analiz z nich wynikających i przedstawianie wniosków Wojewódzkiemu Komendantowi OHP; współpraca z pionem finansowym WK OHP w zakresie wykorzystywania środków finansowych wg przyznanego planu finansowego; współpraca merytoryczna w zakresie realizowanych zadań z pozostałymi zespołami WK OHP; sporządzanie dokumentów i druków statystycznych zgodnie z Instrukcją o Sprawozdawczości w Ochotniczych Hufcach Pracy; prowadzenie archiwum zakładowego; stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-09-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż w stacji paliw.Obsługa kasy fiskalnej. Praca w systemie Petrol.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Jakubowice (opolskie)
zapewnienie realizacji zadań przez zespół developerski zgodnie z wymogami projektowymi, bliska współpraca z właścicielem produktu, edukowanie członków zespołu
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie korespondencji; przygotowywanie umów; obsługa spotkań i szkoleń; obsługa urządzeń biurowych; przygotowywanie materiałów szkoleniowych; planowanie i organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kokotów (małopolskie)
Realizacja programów i zadań związanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów rynku pracy, opracowywanie dokumentów.Praca na umowę o pracę na zastepstwo w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-05-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Charakterystyka pracy: zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta, zaangażowanie w pracę, umiejętność pracy w zespole, uprzejmość, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2017-11-10 - Rybnik (śląskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną całej firmy.Główne zadania:- odpowiedzialność za zaopatrzenie firmy w media (woda, gaz, energia elektryczna, kanalizacja, woda ciepła, paliwa i inne); - współpraca oraz negocjowanie z dostawcami cen usług i towarów;- realizowanie obowiązków firmy w zakresie ochrony środowiska; - prowadzenie wynajmu pomieszczeń;- prowadzenie rejestrów aut firmowych, analiza spalania i przebiegów, przeglądy, badania; - aktualizowanie przeglądów wymaganych dla obiektów budowlanych; - prowadzenie dokumentacji związanej z instalacjami oraz konserwacjami systemów alarmowych; - wsparcie podczas otwierania nowych oddziałów firmy.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Siedlce (mazowieckie)
Branża IT, praca związana z serwisowaniem lub wdrażaniem oprogramowania, wsparcie klienta w obsłudze oprogramowania, analiza danych. Konieczna znajomość MS SQL. Praca w godzinach 6-14 i 10-18. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
Do obowiązków osób na tym stanowisku należeć będzie:• Praca przy sporządzaniu ofert technicznych w zakresie budowy, modernizacji lub remontów obiektów budowlanych oraz ciągów technologicznych w branży konstrukcyjno-budowlanej i maszynowej,• Sporządzanie kosztorysów ofertowych i wycen składników cenotwórczych,• Pozyskiwanie ofert handlowych od poddostawców i podwykonawców,• Wsparcie techniczne i handlowe w zakresie przygotowywanych ofert handlowych i przetargowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub mechanicznym, znajomość zagadnień z zakresu robót budowlanych, materiałów konstrukcyjnych, zdolność analitycznego myślenia, mile widziana znajomość obsługi programów do kosztorysowania, mile widziana znajomość zagadnień związanych z górnictwem i przeróbką mechaniczną kopalin, mile widziana znajomość j. angielskiego. Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność czytania dokumentacji technicznej. Prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość Word i Excell. Wysoko rozwinięty poziom komunikacji interpersonalnej. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)
Konkurs - Szczegółowe informacje na stronie: htttp://pup.gliwice.ibip.pl
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Gliwice (śląskie)
kontrola prawidłowości eksploatacji urządzeń
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Chrzanów (małopolskie)
obsługa klienta, telefonicznie, emailowo i osobiście, codzienna praca z dokumentami, przyjmowanie zleceń od klientów betoniarni
KAMIX Kamil Tołkacz - 2017-09-27 - Zwierzyn (lubuskie)
oferta z kandydatem
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
TWORZENIE PROJEKTÓW STRON GRAFICZNYCH, OBSŁUGA urządzeń do produkcji reklamy, kontakt z klientem ,praca w godzinach 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)