SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA Kołobrzeg oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na brodziki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja programów i zadań związanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów rynku pracy, opracowywanie dokumentów.Praca na umowę o pracę na zastepstwo w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.
Data publikacji: 2017-05-24
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Katedralna 46-48, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja programów i zadań związanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów rynku pracy, opracowywanie dokumentów.Praca na umowę o pracę na zastepstwo w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: niekaralność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Katedralna 46-48, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i LM należy składać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kołobrzegu, ul. Katedralna 46-48 w pokoju nr 17- II piętro (sekretariat).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Katedralna
Numer budynku pracodawcy: 46-48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 24.05.2017
Oferta pracy ważna do: 31.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowej koordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in. przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń i dokładna rejestracja danych w HR2U). -zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dzielenie się wiedzą z kolegami przez tworzenie, przeglądanie, zmianę i aktualizację instrukcji obsługi, materiałów i narzędzi szkoleniowych w celu zapewnienia ich jakości i kompletności dla wszystkich krajów i procesów-monitorowanie i analizowanie kluczowych wskaźnikówwydajności dla procesów w celu zwiększenia efektywności iskuteczności procesów związanych z oddelegowaniamimiędzynarodowymi-przygotowywanie dokumentów związanych z oddelegowaniamimiędzynarodowymi w sposób dokładny i w terminie-przygotowywanie regularnych raportów dot. oddelegowańmiędzynarodowych oraz innych pilnych raportów i symulacjikosztów dla nowych i bieżących oddelegowań-wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowańmiędzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot.czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Kraków (małopolskie)
kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Chorzów (śląskie)
-wprowadzenie w systemie danych uzyskiwanych z zamówień,rejestracji i innych dokumentów-wprowadzenie do systemu danych z dokumentacji finansowej-korekta i aktualizowanie w systemie danych osobowych klientów-współpraca z innymi działami i zagranicznymi oddziałami firmy-weryfikacja dokumentów pod względem kompletności i poprawności danych-usprawnienie procesu przepływu dokumentów i informacji wewnątrz działu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Zabierzów (małopolskie)
- obsługa zamówień internetowych, - dodawanie i zarządzanie produktami w sklepie internetowym, - obsługa sprzedaży na serwisie aukcyjnym Allegro, - wykonywanie zdjęć na potrzeby sklepu internetowego (packshoty)
WITEKS - CENTRUM WITEK SP. Z O.O. - 2017-04-12 - Modlniczka (małopolskie)
Prace ogólnobudowlane
Firma Budowlano Remontowa, Tadeusz Pióro - 2017-03-07 - Maciejowa (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wykonywała zadania zawodowe związane z : - przeprowadzaniem badań rynkowych i gromadzeniem informacji rynkowejinterpretacja ww danych ,- planowaniem i wdrażaniem metod promocji , marketing mix - organizacją i doskonaleniem procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie, - przygotowaniem i szkoleniem personelu handlowego , - zawiązywaniem i podtrzymywaniem kontaktów z klientami i dostawcami , - pomiar i analiza efektywności działań marketingowych, - zarządzanie stroną internetową firmy ( aktualizacja treści ) ,- współtworzenie i realizacja kampanii marketingowych
Bezpieczne.it Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Szewce (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów indywidualnych i grupowych
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentami arabskimi, aktywne prowadzenie wielokrotnego badania arabskiego rynku gier, odpowiedzialność za budowę dobrego wizerunku platformy sprzedażowej pracodawcy na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)
- Wystawianie dokumentów wydań i przyjęć towarów na magazyn (WZ, PZ), wysyłka towarów i organizacja transportu. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji magazynowej. Kontrola zamówień oraz terminiowści i jakości dostaw.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) radioster.pl
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-01 - Katowice (śląskie)
Wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Garwolin (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta pracy subsydiowana przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. Urzędzie w wieku do 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wejherowo (pomorskie)
ocena fizyczna surowców i materiałów, rejestracja i kontrola parametrów produkcji, przeprowadzanie testów fizycznych i mechanicznych nowych materiałów, przygotowywanie próbek materiałów do klientów, sporządzanie raportów oraz prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej
ROCA POOL - SPA SP. Z O.O. - 2018-04-25 - Gryfice (zachodniopomorskie)
przygotowywanie danych do wycen na podstawie dokumntacji technicznej, rozsyłanie, prowadzenie korespondencji mailowej, sporządzanie ofert, analiza.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Cieszyn (śląskie)
- prowadzenie dokumentacji przebiegu toku studiów,- obsługa studentów z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Praca w większej mierze polega na wymianach emulsji chłodzących na maszynach numerycznych i konwencjonalnych u klientów na terenie całej Polski oraz czyszczeniu zbiorników oraz przestrzeni tych maszyn. Praca z olejami-dolewki, wymiana ( hydrauliczne, maszynowe, przekładniowe) oraz emulsjami chłodzącymi.Wymagania: gotowość do częstych wyjazdów, wiedza i znajomość środków smarnych, obróbkowych, chłodziw oraz ich zastosowań, doświadczenie w zakresie gospodarki środków smarnych, umiejętność pracy w zespole,prawo jazdy kat. B oraz gotowość wyjazdów, uprawnienia SEP do 1 KV, uprawnienia na wózki jezdniowe z napędem elektrycznym i spalinowym.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Szczepanów (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Radom (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, analizowanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Przyłęk (wielkopolskie)
prowadzenie polityki kadrowej przedsiębiorstwa, prowadzenie teczek osobowych - zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Nowosielec (mazowieckie)
telefoniczna sprzedaż profesjonalnych publikacji, programów, szkoleń; realizacja indwidualnych i zespołowych celów sprzedażowych; docieranie do klientów biznesowych; czynny udział w realizacji projektów sprzedażowych
FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
cięcie i kształtowanie prętów, płaskowników i kształtowników stalowych oraz łączenie ich w przewidziane konstrukcje metodą nitowania lub spawania
JAROSŁAW JANIAK Firma Produkcyjna Usługowo Handlowa "JANIAK" - 2016-03-29 - Łuków (lubelskie)
- prowadzenie rekrutacji - wstępna kwalifikacja kandydatów (technicy, handlowcy, informatycy, projektanci), rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, terminowe raportowanie z wykonania zadań rekrutacyjnych- nadzór nad wdrożeniem kandydatów do pracy w firmie- aktywny HR w sieciach społecznościowych i na forach branżowych- budowanie działu personalnego w ramach firmy
AFA Polska Sp. z o. o. - 2018-03-28 - Świątniki Górne (małopolskie)
WPROWADZANIE ZAMÓWIEŃ I FAKTUR W JERZYKU ANGIELSKIM DO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO, OBSŁUGA SEKRETARIATU I SPOTKAŃ, PRACE BIUROWEWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKI EKONOMICZNE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA (MS OFFICE), KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY BIUROWEJ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGOGODZINY PRACY OD 7-15:30CV PROSZĘ PRZESŁAĆ NA MAILA EMW (at) GS-POLSKA.PL W JĘZYKU POLSKIM I ANGIELSKIM
GRANLY STEEL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Goleniów (zachodniopomorskie)
jw.
RESORTOWE CENTRUM ZARZĄDZANIA SIECIAMI I USŁUGAMI TELEINFORMATYCZNYMI - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami bengalskimi;wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych;odpowioedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy;wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Działania sprzedażowe; pozyskiwanie klientów poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, wizyty u klientów; aktualizowanie treści reklamowych w serwisach branżowych i szkoleniowych; bieżąca obsługa klientów w zakresie sprzedaży; udział w branżowych konferencjach i targach. Obowiązki dotyczące planowania i organizacji szkoleń; planowanie kampani szkoleniowych; obowiązki związaną z organizacją szkoleń; kontakt z trenerami; współpraca z hotelami i ośrodkami szkoleniowymi; rejestracja uczestników na szkolenia; przygotowywanie materiałów szkoleniowych; obowiązki dotyczące administracji i organizacji biura; zakup materiałów biurwch, negocjacje cenowe, obieranie telefonów i kontakt telefoniczny z klientem. Praca w godzinach 8-16
CERT PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-22 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie ofert sprzedazy, realizacja założonych planów, badanie rynku zbytu, utrzymanie relazcji z klientami
Przed. Wielobranżowe Doryb Piotr Basiewicz - 2017-06-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
SELEKCJA KANDYDATÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, STAŁY KONTAKT Z PRACODAWCAMI-UŻYTKOWNIKAMI, PRACE ADMINISTRACYJNE, PROWADZENIE PROCESU LEGALIZACJI POBYTU OBCOKRAJOWCÓW, KONTAKT Z INSTYTUCJAMI PAŃSTWOWYMI (URZĘDY WOJEWÓDZKIE ORAZ URZĘDY PRACY);WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ SELEKCJI KANDYDATÓW, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, OBSŁUGA PROGRAMU PRESTIŻ, UMIEJĘTNOŚĆ TWORZENIA BAZY PRACOWNIKÓW, ZNAJOMOŚĆ PROCESU LEGALIZACJI POBYTU CUDZOZIEMCÓW, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU DS REKRUTACJI LUB POKREWNYM, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.UKRAIŃSKIEGO, J.ROSYJSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE
APS PROFIT S.C. ARTUR SAWASTIAN, GRZEGORZ SEWASTIAN - 2017-06-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)