SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Przyłęk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, analizowanie ofert
Data publikacji: 2016-08-11
Lokalizacja: Przyłęk (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przyłęk, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, analizowanie ofert
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przyłęk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotomyski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Data zakończenia pracy: 28.02.2017
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
Kolejowa 2, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: nowotomyski
Gmina pracodawcy: Nowy Tomyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Tomyśl
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 05.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.08.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ KRAJOWYCH I EKSPORTOWYCH: PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ NA PRODUKTY OFEROWANE PRZEZ PCC SYNTEZA S.A., WERYFIKACJA ZAMÓWIEŃ POD KĄTEM ICH WYKONALNOŚCI, TJ. WYMOGÓW HANDLOWYCH, TECHNICZNYCH, JAKOŚCIOWYCH, LOGISTYCZNYCH, REJESTRACJA ZAMÓWIEŃ W BAZIE ZAMÓWIEŃ, WERYFIKACJA DOSTĘPNOŚCI PRODUKTÓW (UZGODNIENIA Z KIEROWNIKIEM PRODUKCJI WYDZIAŁU ALKILOFENOLI), PLANOWANIE I ORGANIZACJA TRANSPORTU PRODUKTÓW ZGODNIE Z ZAMÓWIENIAMI KLIENTÓW TJ. WYBÓR RODZAJU TRANSPORTU, PRZEWOŹNIKA, UZGODNIENIE WARUNKÓW TRANSPORTU, POTWIERDZANIE PRZYJĘTYCH ZAMÓWIEŃ, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ, KORESPONDENCJA/KONTAKT Z KLIENTAMI W SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z ZAMÓWIENIAMI ORAZ W OBSŁUDZE POSPRZEDAŻNEJ - W JĘZYKU POLSKIM I/LUB OBCYM, CZUWANIE NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ, ANALIZA I BADANIE RYNKÓW ZBYTU NA PRODUKTY SPÓŁKI (WYSZUKIWANIE I WERYFIKACJA DANYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W SIECI INTERNETOWEJ), WYKONYWANIE INNYCH POLECEŃ PRZEŁOŻONEGO
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wymagania:• Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (poziom min. B2) – warunek konieczny• Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (poziom min. B2) – warunek konieczny• Doświadczenie w zakresie obsługi klienta• Podstawowe umiejętności w zakresie IT • Znajomość narzędzi zarządzania usługami IT będzie dodatkowym atutemObowiązki:• Wsparcie międzynarodowych klientów zewnętrznych i wewnętrznych• Współpraca z klientami biznesowymi i informatykami (za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i internetowej)• Identyfikacja, ocena i ustalanie priorytetów problemów i reklamacji klientów• Analiza problemów klienta i proponowanie rozwiązań• Udział w sprawozdawczości i fakturowaniu klientów• Uczestnictwo w spotkaniach klientów on-line
Jobhouse Sp. z o.o. - 2017-10-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Księgowanie źródłowych dokumentów księgowych - w tym: faktur kosztowych, bieżąca analiza kosztów. Sprawdzanie i podpisywanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym. Weryfikacje i księgowanie rozliczeń delegacji służbowych pracowników. Przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, deklaracji i zeznań podatkowych, wniosków kredytowych. Sporządzanie wyników finansowych Spółki. Kontrola i uzgadnianie kont. Bieżące uzgadnianie zobowiązań od dostawców, wyjaśnianie płatności. Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca. Sporządzanie i sprawdzanie rejestru VAT naliczonego za dany miesiąc. Sporządzanie Poleceń Księgowania (PK)Znajomość zasad rozliczania projektów unijnych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, Banki itp.)- Wynagrodzenie: od 2300 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe, preferowane wyższe. Min 3- letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości. Znajomość zasad rachunkowości (pełna księgowość), znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego, umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokonywania rozliczeń podatkowych sporządzania sprawozdań finansowych w oparciu o obowiązujące przepisy, zdolność do samodzielnego, analitycznego myślenia, znajomość obsługi komputera w zakresie programów FK, dobra znajomość pakietu MS, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: organizacyjny (at) oswiata.slask.pl
OŚWIATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
1.wyszukiwanie najkorzystniejszych warunków dostaw, 2.analiza potrzebmateriałowych, 3.dbanie o terminowe zabezpieczenie materiałowe,4.sporządzanie zamówień, 5.kompletowanie dokumentów magazynowych zfakturami zakupu. Praca w godzinach od 7-15
Trinites Polska sp. z o.o. - 2017-10-16 - Opole (opolskie)
utrzymywanie bieżących relacji handlowych ze stałymi klientami firmy (rejestracja zamówień, przygotowanie dokumentacji jakościowej i próbek towarów)monitorowanie procesu produkcji zamówień stałych klientów firmykontrola realizacji zamówień i przygotowanie wysyłek towarów do stałych klientów firmykontrola i utrzymywanie zapasów magazynowych stałych klientów firmymonitorowanie cenników i należności stałych klientów firmyrealizacja planów sprzedaży i strategii marketingowej firmy wspieranie działu sprzedaży w obecnych relacjach ze stałymi oraz potencjalnymi klientami firmy oraz w realizacji planów sprzedaży i strategii marketingowej firmyUmowa na okres próbny, następnie na czas określony lub nieokreślony. Godziny pracy: 8.00- 16.00; wynagrodzenie- płaca zasadnicza miesięczna plus premia
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH PLAST-BOX S.A - 2017-11-10 - Słupsk (pomorskie)
Szkolenia BHP dla pracowników zewnętrznych, weryfikacja aktualności badań lekarskich, prowadzenie kontroli podczas wykonywanych prac, doradztwo w zakresie obowiązków związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami, przygotowywanie analiz środowiskowych
ATEB s.c Małgorzata Kotlicka Radosław Węglarz - 2016-06-28 - Płock (mazowieckie)
obsługa kadrowa, naliczanie płac, rozliczenia ZUS, podatku
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2018-03-07 - Kutno (łódzkie)
specjalista do spraw handlu i transportu
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Zajmowanie się identyfikowaniem wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji zes strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych, oceną przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych it. przygotowanie ofert, pozyskiwanie nowych kandydatów do pracy na rynkach krajów wschodnich (Rosja, Ukraina, Białoruś, Uzbekistan), budowanie bazy klientów, prowadzenie rozmów oraz korespondencji, raportowanie. 80 h pracy w miesiącu, dyspozycyjność wtorek, czwartek, piątek 9-14Miejsce pracy: Wrocław, ul. IwaszkiewiczaSala C
Mayami Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Szkolenia BHP.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Zabrze (śląskie)
- obsługa urządzeń biurowych- obsługa beneficjentów- zapoznanie się z dokumentacją unijną- przygotowywanie korespondencji- przygotowywanie wniosków o pomoc unijną- wsparcie administracyjne w czasie realizacji projektu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Bielsko (wielkopolskie)
- SPRZEDAŻ USŁUG SZKOLENIOWYCH- REALIZACJA PLANU MARKETINGOWEGO- PRZYGOTOWYWANIE OFERT- WSPÓŁPRACA Z TRENERAMI- ZAANGAŻOWANIE
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2017-06-23 - Trzebownisko (podkarpackie)
Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletności.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2017-01-26 - Lublin (lubelskie)
/
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
nauka i pomoc w pozyskiwaniu ofert zakupu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Piła (wielkopolskie)
Realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem; opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytanie ofertowe, zamówienia); prowadzenie negocjacji handlowych; współpraca z innymi działami, w zakresie realizacji procesów zakupowych; zarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji)Praca na okres próbny: okres próbny, czas określonyKontakt z pracodawcą: nurkiewicz.yoojin (at) gmail.comGodzina zakończenia pracy: 16:00Mijesce pracy: ul. LG 1a, 55-040 Biskupice Podgórnesala G
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-11-23 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
kontrola dostaw materiałów, kontrola jakości w toku produkcyjnym, wykonywanie pomiarów przyrządami pomiarowymi
MAUGO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-09 - Wieszowa (śląskie)
zarządzanie oraz emisję dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR),koordynacja przepływu dokumentacji techniczno-ruchowej na projekcie,nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentacji techniczno-ruchowej,sprawdzanie dokumentacji techniczno-ruchowej pod względem kompletności, z uwzględnieniem standardów i procedur przyjętych na projekcie,archiwizację dokumentacji w systemie Project Wise,koordynację opracowywania poszczególnych instrukcji eksploatacji oraz pozostałych dokumentacji wchodzących w zakres dokumentacji eksploatacyjnych
E003B7 Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Jaworzno (śląskie)
OBOWIĄZKI:•Prowadzenie dokumentacji organizacyjno-prawnej Spółki•Nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji•Przygotowywanie raportów i zestawień•Dokonywanie zakupów i negocjowanie umów w zakresie materiałów eksploatacyjnych•Koordynacja wydarzeń cyklicznych i projektów marketingowych•Obsługa spotkań oraz dbanie o wizerunek Spółki•Kompleksowa organizacja delegacji krajowych i zagranic
Vistal Offshore Sp. z o.o. - 2016-05-18 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa programu płacowo-kadrowego, obliczanie świadczeń pieniężnych wynikających ze stosunku pracy włącznie z przygotowaniem przelewów bankowych na konta osobiste pracowników; przygotowanie druku RP-7 (zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu) do celów emerytalnych dla byłych i obecnych pracowników; obsługa programu Płatnik deklaracje ZUS oraz rozliczanie PDOF do US; sporządzanie miesięczne rozdzielnika płac do kosztów; przygotowanie informacji o dochodzie (US) uzyskanym w danym roku podatkowym dla pracowników Instytutu oraz pracowników zatrudnionych na umowę zlecenie i o dzieło; sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń kwartalnych i rocznych do GUS i PAN; wystawianie zaświadczeń o zarobkach; prowadzenie i rozliczanie kasy PKZP; prowadzenie i rozliczanie grupowego ubezpieczenia pracowniczego (PZU); przygotowanie i kompletowanie do wypłaty wniosków o wczasy pod gruszą z ZFŚS.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zabrze (śląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Katowice (śląskie)
Kontrola nad realizacją projektu, wykonywanie kosztorysów, przedmiarów prac.
WELDING INSTALLATIONS PROJECTS Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Brzesko (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
Transport towaru z hurtowni na terenie kraju związkowego Brandenburgia
Bär / Ollenroth Fachgroßhandel für Haustechnik und Industriebedarf - 2017-10-05 - Niemcy (Niemcy)
serwis maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Poznań (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie, znajomość html/css, komunikatywność, dokładność, mile widziana znajomość CorelDraw, MS Excell, Google Analytics. Kontakt osobisty, telefoniczny lub na e-mail: olga (at) msj.pl
FLAVI ANETA CZOGALLA - 2017-10-16 - Gaszowice (śląskie)
obsługa klientów B2B, pozyskiwanie klientów B2B, utrzymywanie długofalowych relacji z klientem B2B
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Toporów (łódzkie)
- sprzedaż usług turystycznych,- sprzedaż biletów promowych, lotniczych, autokarowych
BIURO TURYSTYCZNE "ELŻBIETA" SZYMBORSKA ELŻBIETA - 2017-09-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji księgowej, sporzadzanie raportów kasowych, wykonywanie przelewów itp.
REMBUD PBK Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Rekrutacja cudzoziemców, doradztwo bizesowe, sprzedaż usług
Progres Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Gdańsk (pomorskie)