SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Białystok oferta pracy "Jagar" Halina Łozowicka
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż biżuterii
Data publikacji: 2017-04-27
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: "Jagar" Halina Łozowicka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Handlowa 9, 15-399 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: sprzedaż biżuterii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: e-handel, czyli marketing sklepów internetowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: 1 rok doświadczenia w sprzedaży internetowej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: "Jagar" Halina Łozowicka
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv przesłać e-mailem: slawek.jagar (at) gmail.com
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: www.ozdoby.biz/
Ulica pracodawcy: Pogodna
Numer budynku pracodawcy: 63/1
Profil działalności pracodawcy: handel biżuterią
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 28.04.2017
Oferta pracy ważna do: 28.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa zadań graficznych, reklamowych w pełnym zakresie.
Firma Usługowa INTEX Tomasz Kardaczyński - 2016-05-04 - Racibórz (śląskie)
wprowadzanie danych, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Poznań (wielkopolskie)
kontrola dostaw materiałów, kontrola jakości w toku produkcyjnym, wykonywanie pomiarów przyrządami pomiarowymi
MAUGO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Wieszowa (śląskie)
tworzenie planów produkcyjnych długo i krótkoterminowych; monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego oraz surowców; planowanie zakupów surowców w oparciu o plany produkcyjne; zapewnianie terminowości realizacji zamówień; współpraca z działem kontraktacji, produkcji, technologii, logistyki i działem handlu; opracowywanie prognoz, raportów i zestawień
Animex Foods Spółka z o.o. Spółka Komandytowa Oddział w Iławie - 2017-08-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Codzienna obsługa klienta krajowego, zagranicznego, wprowadzanie zamówień do systemu, terminowa realizacja, koordynacja transportu i dostaw. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-16.30.
Avery Dennison Polska Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Pruszków (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych, płacowych z elementami księgowości
Andrex-Dąbrowski Sp.J. - 2017-02-28 - Brzyście (podkarpackie)
obsługa stacji paliw
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wągrowiec (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
pomoc na kuchni, mycie naczyń stołowych
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Międzybrodzie Bialskie (śląskie)
Zarządzanie działalnością obiektu hotelarsko-gastronomicznego, organizacja i koordynacja wszelkich organizowanych imprez. Zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów. Tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy, opracowywanie oraz realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej, monitorowanie działań konkurencji. Stałe monitorowanie uzyskiwanych wyników.
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-03-03 - Lublin (lubelskie)
Organizacja transportu towarów z magazynów do odbiorcy. Współpraca z przewoźnikami, firmami spedycyjnymi i celnikami. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i arabskiego ze względu na współpracę z firmami w krajach arabskich. Wykształcenie wyższe, kierunek administracja. Doświadczenie zawodowe 2 lata
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Ząbki (mazowieckie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp z o. o.3)dekretacja i księgowanie dowodów księgowych, dochodów i wydatków budżetowych oraz pozbudżetowych4)sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania5)Analiza wydatków z kosztami6)Analiza kont rozrachunkowych7)uzgadnianie obrotów i sald analitycznych i syntetycznych8)uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczymi księgami9)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków10)współpracaz dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków11)informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego12)przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań.13) sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości14)wystawianie faktur i not księgowych15)regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obsługiwanych, z tytułu dostaw i usług16)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT - 7C17)rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych inwentaryzacji18)przestrzeganie dyscypliny budżetowej19) stałe podnoszenie kwalifikacji20)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach21)przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce22)należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych23)prowadzenie korespondencjiw zakresie spraw finansowych24)informowanie głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków. Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-15 - Łódź (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta
ANGITU Sp. z o.o. - 2015-12-29 - Morzywół (świętokrzyskie)
Zbieranie informacji nt sprzedaży, tworzenie ofert sprzedażowych, koordynowanie procesu sprzedaży, negocjowanie umów, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Łódź (łódzkie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, KONTAK TELEFONICZNY I MAILOWY Z KONTRAHENTAMI, BUDOWANIE RELACJI Z KONTRAHENTAMI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, PRACA W ZESPOLE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO,
BLUE FISH SPÓŁKA CYWILNA R.RADTKE, E. DOPIERAŁA - 2016-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Dobrzyca (wielkopolskie)
-całościowe prowadzenie obsługi kadrowej pracowników-prowadzenie teczek osobowych-rozliczanie dni pracy-wspoółpraca z kierownikami działów-przygotowywanie raportow m.in do GUS-monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, podatkowego, ubezpieczen
kontakt przez OHP - 2016-01-29 - Poznań (wielkopolskie)
PRZYGOTOWANIE LIST PŁAC DLA NASZYCH KLIENTÓW (UMOWY O PRACĘ, CYWILNOPRAWNE, KONTRAKTY MENEDŻERSKIE, RADA NADZORCZA, ZARZĄD, ETC.)SPORZĄDZANIE DEKLARACJI: ZUS, PIT, PFRON, GUSSPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW W ZAKRESIE ZATRUDNIANIA I ZWALNIANIA PRACOWNIKÓWPROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa Systemu SAP /oferujemy przyuczenie/ w zakresie tworzenia zapotrzebowań i zamówień na materiały i usługi. Przygotowywanie zestawień, analiz ekonomicznych na potrzeby kierownika projektu, Nadzór nad terminowością płatności faktur. Likwidacja faktur VAT. Współpraca z działem controllingu. Prowadzenie spraw finansowych dotyczących realizowanej budowy
PGNIG TECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Sanok (podkarpackie)
- REALIZACJA PROCESU SPRZEDAŻY,- POZYSKIWANIE NOWYCH I OBSŁUGA OBECNYCH KLIENTÓW,- PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH I WYSTAWIENIE FAKTUR,- PROWADZENIE KORESPONDENCJI HANDLOWEJ.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-25 - Racibórz (śląskie)
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje: monitorowanie i analiza rynku przetargów publicznych w zakresie obszaru działalności firmy (branża projektowanie dróg i obiektów inżynierskich), kompleksowa obsługa postępowań przetargowych (analiza SIWZ i projektów umów, weryfikacja spełniania warunków udziału w postępowaniach, przygotowywanie ofert przetargowych, dokonywanie formalności związanych z wnoszeniem wadiów), prowadzenie korespondencji z Zamawiającymi (składanie zapytań, uzupełnianie dokumentacji ofertowej, udzielanie wyjaśnień), archiwizacja dokumentów przetargowych i ofertowych, aktualizacja baz danych: referencje firmy, dokumentacja techniczna i formalno-prawna, koordynacja zwierania umów dot. zamówień publicznych wraz z pozyskaniem gwarancji dobrego wykonania, zawieranie i rozliczanie umów z podwykonawcami.- Wynagrodzenie: 3500-5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, przy przygotowaniu dokumentacji przetargowej. Mile widziane doświadczenie w pracy w branży. Wymagana znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych. Wymagana bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz innych programów niezbędnych do pracy w biurze, umiejętność planowania i organizacji pracy. Kontakt telefoniczny (32-735-20-55) (8:00-15:00) lub e-mail: biuro (at) autostradaii.pl
"AUTOSTRADA II" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
Prace przy instalacji elektrycznych, układanie kabli.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Wiązowna (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
mycie wlosów z masażem, cięcia geometryczne, pielęgnacja włosów.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Stąporków (świętokrzyskie)
nauczanie przedmiotów zawodowych graficznych i multimedialnych
Zespół Szkół Odzieżowych - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, sporządzanie rozliczeń i zestawień do ZUS, US, PFRON, obsługa potrąceń zgodnie z postanowieniami i wyrokami sądowymi, przygotowywanie pism dla instytucji zewnętrznych, sporządzanie zestawień raportów i analiz z zakresu administracji płac, obsługa programu płatnik
FAMUR FAMAK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-29 - Kluczbork (opolskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-11-15 - Opole (opolskie)
Nauczanie w szkole śreniej
LEUTE ZENTRUM Łukasz Wójcikowski - 2016-02-09 - Sochaczew (mazowieckie)