SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY WYDZIAŁU KONTROLI I AUDYTU WEWNĘTRZNEGO Racibórz oferta pracy Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY WYDZIAŁU KONTROLI I AUDYTU WEWNĘTRZNEGO
Wynagrodzenie: od 2 001,26 PLN
Zakres obowiązków: Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bhp; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania zasad i warunków bhp; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych, przebudowywanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu przestrzegania zasad i warunków bhp; prowadzenie szkoleń i udzielanie instruktaży z zakresu bhp; opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; komunikatywność; co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym ze stosowaniem przepisów bhp.
Data publikacji: 2016-01-22
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bhp; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania zasad i warunków bhp; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych, przebudowywanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu przestrzegania zasad i warunków bhp; prowadzenie szkoleń i udzielanie instruktaży z zakresu bhp; opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; komunikatywność; co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym ze stosowaniem przepisów bhp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 001,26 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY WYDZIAŁU KONTROLI I AUDYTU WEWNĘTRZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 001,26 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.02.2016
Nazwa pracodawcy: Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys i list motywacyjny;2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;3. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;4. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślneprzestępstwo skarbowe;5. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenieo posiadaniu obywatelstwa polskiego;6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;7. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;8. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonychklauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowaniasprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U.2010, Nr 182, poz. 1228 ze zm.).Dokumenty należy składać osobiście /lub przesyłać/ od dnia:25 stycznia 2016 r. do dnia 5 lutego 2016 r.pod adresem:Śląsko - Małopolski Oddział Straży GranicznejWydział Kadr i Szkoleniaul. Dąbrowskiego 247-400 Racibórz
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 25.01.2016
Oferta pracy ważna do: 05.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego lub planu wieloletniego, przygotowanie danych niezbędnych do monitorowania realizacji świadczeń przez medyczne komórki organizacyjne, monitorowanie i raportowanie planu kosztów pod kątem zgodności z założeniami planu, monitorowanie i raportowanie realizacji planu sprzedaży usług medycznych, zbieranie danych do analiz kosztowych, prowadzenie analiz efektywności świadczonych usług,przygotowywanie analiz finansowo-ekonomicznych dotyczących różnych przekrojów działalności ZOZ, tworzenie i wykonywanie bieżących analiz problemowych,wycena procedur medycznych, wycena kosztów leczenia pacjenta, sporządzanie raportów i analiz finansowych, bieżące opracowywanie wskaźników ekonomiczno-finansowych.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-04-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów, zbieranie ofert, tworzenie lub współtworzenie strategii marketingowej, organizowanie transportu
OM TRIDEV INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Ząbki (mazowieckie)
Wyszukiwanie zleceń transportowych, negocjowanie stawek transportowych, rozliczanie płatności, kontakt z kierowcami i nadzór nad wykonywaniem zleceń.
Firma Handlowo - Usługowa "STOMER" Stanisław Ochab - 2017-08-16 - Zgoda (podkarpackie)
Promowanie Comarch S.A. w mediach i podczas imprez sportowych
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie kadr
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Radomsko (łódzkie)
wprowadzanie zakupów do systemu, wystawianie faktur.
ULTRA PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Rusko (dolnośląskie)
jw.
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
SPRZEDAŻ INTERNETOWA
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Mrozy (pomorskie)
W ramach pełnionych obowiązków, osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie przede wszystkim za:* bieżącą realizację celów sprzedażowych;* pozyskiwanie nowych klientów w segmencie sprzedaży towarów i usług; * obsługę obecnych klientów firmy i podtrzymywanie relacji z nimi;oraz:* reprezentowanie firmy na pokazach i targach;* analizę rynku i sporządzanie raportów;* nadzór nad prowadzonymi sprawami.
P.P.H. KEWA ECO Karol Eichstädt - 2017-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywne poszukiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie z nimi długotrwałych relacji. Przygotowywanie ofert handlowych, realizacja planów sprzedażowych (branża wózki widłowe), negocjowanie cen oraz sprzedaż produktów.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Zabrze (śląskie)
Obsługa kelnerska
GASTRO TEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-11 - Pogorzelica (zachodniopomorskie)
sprzedaż towarów- wystawianie faktur, przygotowanie ofert i zamówień, wystawianie dokumentów magazynowych-branża budowlana
EKO-ELBUD Gólczyński sp. z o.o. - 2016-04-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa sklepu internetowego, opracowywanie opisu produktów, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, administrowanie sklepem internetowym, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
nawiązywanie kontaktów i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promocyjno-sprzedażowych korespondencja z kontrahentami zagranicznymi w szczególności w języku niemieckim
GIKO Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Tarnowskie Góry (śląskie)
do uzgodnienia
KANCELARIA PRAWA PRACY I BHP WITOLD DROZDOWSKI - 2018-05-16 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie prawidłowej dokumentacji przyjęć i rozchodów magazynowych, sporządzanie dokumentów magazynowych WZ, PZ, MM, kontrola dokumentacji magazynowej oraz jej archiwizacja, zgłaszanie kierownictwu magazynu niezgodności w dostawach zewnętrznych
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SP. Z O.O. - 2018-10-01 - Kwidzyn (pomorskie)
Zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu.Koordynowanie pprac między działami związanymi z realizacją inwestyxcji technicznych. Sporządzanie raportów. Prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji. Udział w audytach. Negocjowanie kontraktów związanych z inwestycjami.
NESTLE POLSKA S.A. - 2016-04-27 - Namysłów (opolskie)
Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktow, opracowanie materiałów reklamowych oraz przygotowanie akcji promocyjnych, wspieranie działu sprzedaży, analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję
TOMADEX s.c. Tomasz Szulc, Adam Czajka - 2017-10-30 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
wprowadzanie dokumentów do systemu, wsparcie w bieżącej obsłudze księgowej, wystawianie faktur, prace administracyjne
Młodzieżowa Akademia Footballu Sp. z o.o - 2015-12-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Dowóz posiłków do klienta, pomoc w przygotowaniu posiłków, (praca na zmywaku)
BISTRO "Tanie Szamanie" S.C. - 2017-03-21 - Kosakowo (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Łowicz (łódzkie)
• bieżąca obsługa Klientów • doradztwo techniczne• przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu• organizacja transportu towaru do klienta • współpraca z mobilnymi przedstawicielami handlowymi
Rywal-RHC - 2018-04-17 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
AK-POL Paweł Kiełczewski Export-Import - 2018-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta - sprzedaż internetowakontakt z klientemobsługa sprzedaży internetowej
"Wintel" SC Wolny Marek - 2017-06-09 - Cieszyn (śląskie)
Fryzjer damsko-męski
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Tarnów (małopolskie)
-
DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O.O / WDW ROGOWO - 2017-01-11 - Rogowo (zachodniopomorskie)
Wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców zdefiniowanych w bazie dostawców pracodawcy, zbieranie i analiza zapytań ofertowych, negocjacje z dostawcami, administracja systemem zakupowym, raportowanie wskaźników projektowych,reprezentowanie pracodawcy w kontaktach z dostawcami. Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 09.00-17.00.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Utrzymanie czystości w klinice i pomoc lekarzowi w trakcie przyjęć pacjentów
NZOZ MEDICUS EWA ABRAMOWICZ - 2018-04-20 - Słupsk (pomorskie)