SPECJALIASTA DO SPRAW KSIĘGOWO-KADROWYCH Gronowo Górne oferta pracy PHU PAL DREW Piotr Żabiński

Stanowisko: SPECJALIASTA DO SPRAW KSIĘGOWO-KADROWYCH
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem, wynagrodzenie do uzgodnienia
Data publikacji: 2015-12-10
Lokalizacja: Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: PHU PAL DREW Piotr Żabiński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Berylowa 7, 82-310 Gronowo Górne, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zgodnie ze stanowiskiem, wynagrodzenie do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALIASTA DO SPRAW KSIĘGOWO-KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gronowo Górne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie kierunkowe, min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, dobra znajomośc przepisów prawa pracy, znajomoścć zagadnień związanych z rozliczaniem produkcji
Nazwa pracodawcy: PHU PAL DREW Piotr Żabiński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Berylowa 7, 82-310 Gronowo Górne, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv należy przesłać na e-mail: kadry (at) paldrew.info,kontakt telefoniczny, tel. 55 235 32 61 od pon. do piątku w godz. 8.00-16.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: elbląski
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gronowo Górne
Ulica pracodawcy: Berylowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 10.12.2015
Oferta pracy ważna do: 10.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Utrzymywanie kontaktów z klientami, zdobywanie nowych klientów. Praca na cały etat, od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Raszyn (mazowieckie)
bieżąca analiza i monitoring należności.Kontakt i negocjacje z kontrahentami i dłużnikami w zakresie spłaty zadłużenia, wysyłanie wezwań do zapłaty.Kontakt i współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie windykacji klientów.Kontakt z Kancelariami Prawnymi, Ubezpieczycielem ds. należności, Księgowością i innymi jednostkami organizacyjnymi firmy.Współpraca z Ubezpieczycielem w zakresie polisy, raportów, rozliczania szkód.Przygotowanie dokumentów do sądu i windykacji zewnętrznej.Analiza dokumentów prawnych i finansowych oraz dbanie o ich prawidłowy obieg.
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-29 - Ruda Śląska (śląskie)
aktywne pozyskiwanie klientów poprzez aktywne i skuteczne oferowanie produktów firmy, negocjowanie warunków umów, utrzymywanie dotychczasowych relacji handlowych, budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji nowo pozyskanych klientów
J. Chodacki, A. Misztal Medica Sp. Jawna - 2017-03-27 - Lubin (dolnośląskie)
j.w.
VELIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
Według zawodu
Ciastkarnia-Piekarnia Marek Wuttke - 2017-08-03 - Żary (lubuskie)
kontraktacja i skup drobiu do uboju
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Tchórzowa (mazowieckie)
obsługa zamówień klientów oraz fakturowanie sprzedaży, przygotowywanie i monitorowanieofert handlowych, dbałość o wysoka jakość obsługi klientów oraz efektywność procesu sprzedaży, fachowe doradztwo produktowe, bieżący nadzór nad należnościami, przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych.
TiA Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Przeworsk (podkarpackie)
Wykształcenie: brak wymagań; min. 6 m-cy doświadczenia zawodowego; znajomość jęz. węgierskiego na poziomie B2 lub powyżej; obsługa komputera; Zakres obowiązków: Rozwój sprzedaży poprzez realizację założonych celów, Analiza potrzeb Klientów i budowanie oferty usług, Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, Budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, Negocjacje z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Gliwice (śląskie)
Wykonywanie załadunków i rozładunków samochodów, wypełnianie dokumentacji transportowej, znajomość tematu motoryzacji i zagadnień technicznych.
Dariusz Strubel - 2016-06-16 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
specjaliSTA do spraw REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
j.w
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wymiana opon, odkręcanie kół naprawa ogumienia pomoc przy usłgach mobilnych
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Bikówek (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień ze sklepu internetowego; Wprowadzanie zamówień od klientów detalicznych oraz hurtowych; Kontakt z klientem telefoniczny oraz mailowy - poprzez stronę www; Odbieranie telefonów od klientów; Korespondencja mailowa z klientem.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Chotomów (mazowieckie)
kadry i płace w spółce
PPHU Fedra sp.zo.o. - 2016-08-11 - Łódź (łódzkie)
nadzór nad pomiarami, kierowanie grupą elektroenergetyków
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 Im. Św. Barbary - 2017-01-24 - Sosnowiec (śląskie)
Konkurs szczegóły naboru na stronie www.gliwice.so.gov.pl: Wykształcenie wyższe techniczne, pref. kierunki: instalacje cieplne, wentylacyjne gazowe, wodociągowe kanalizacyjne; udokumentowany co najmniej pięcioletni staż pracy w zakresie wykonawstwa, nadzoru inwestorskiego, doświadczenie w zakresie prowadzenia prac w zakresie wentylacji i klimatyzacji, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego Dz. U. z 2017r. poz.1332 j.t. (o ile podlega temu obowiązkowi), zdolność analitycznego myślenia, znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, oraz programami Word, Excel i kosztorysowymi, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, dodatkowym atutem będzie: znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych oraz procedur udzielania zamówień publicznych w trybie tej ustawy, posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie i zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 j.t. ze zm.), wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami; zakres obowiązków: opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań; wykonywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich i wykonawczych oraz przedmiarów bądź obmiarów robót; opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru; sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad wykonywanymi robotami remontowymi lub inwestycyjnymi; wykonywanie funkcji inspektora nadzoru na wyznaczonych robotach budowlanych; uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót; współudział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-07-18 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta, negocjacje handlowe, wpisywanie zamówień, reklamacje, archiwizacja.
UniKadr Biuro Doradztwa Personalnego - 2018-01-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ANALIZOWANIE KOSZTÓW FIRMY, ORGANIZACJA PRACY W FIRMIE, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ZESTAWIEŃOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie cv na adres e-mail: praca.alhew (at) wp.pl
AL-HEW Hubert Wasik - 2016-01-25 - Płońsk (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - samodzielne i bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych w bazie programu komputerowego FT_ST dla wszystkich grup GUS łącznie dla grupy jawnej i niejawnej. Dokonywanie analizy dostarczonych dokumentów, sprawdzanie ich kompletności, prawidłowości celem przedstawienia ich przełożonemu a następnie do podpisu Komendantowi oddziału bądź innej uprawnionej osobie,- wspomaganie pracowników służb merytorycznych odpowiedzialnych za prowadzenie w komórkach merytorycznych środków trwałych w programie GMAT. Efektem końcowym pracy pracownika jest przekazanie komórce finansowej rzetelnej informacji na temat środków trwałych celem ujęcia w księgach rachunkowych,- prowadzenie rejestru szkód wyrządzonych przez osoby prawne lub fizyczne w mieniu W-MOSG, rejestrowanie wystawianych przez służby merytoryczne protokołów szkód, sprawdzanie zgodności i poprawności klasyfikacji budżetowej celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie faktycznym uszkodzonego mienia i monitorowanie przebiegu końcowego efektu prac związanych z postępowaniami szkodowymi,- prowadzenie gospodarki mandatowej w zakresie przyjmowania i rozliczania otrzymywanych zestawień mandatów karnych kredytowanych i gotówkowych celem wystawienia zlecenia przyjęcia wpłaty gotówkowej do kasy lub sporządzanie polecenia księgowania na przelew do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, a następnie sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,- uzgadnianie na bieżąco kont analitycznych celem zapewnienia kompletności i aktualności bazy środków trwałych,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.Warunki pracy Stanowisko pracy stałej zlokalizowane na II piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności, brak wind oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Praca z komputerem maksymalnie 8 godzin na dobę. Kontakty telefoniczne raz w roku z pracownikami Urzędu Statystycznego w sprawie sprawozdań ze środków trwałych.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-06-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Firma Euro-Profil jest dystrybutorem materiałów budowlanych i pokryć dachowych. Obecnie poszerzamy gamę asortymentu i w związku z tym zatrudnimy osobę na stanowisku SPRZEDAWCY.Do obowiązków SPRZEDAWCY należeć będzie:- doradztwo - obsługa klienta- przygotowywanie ofert handlowych - sprzedaż materiałów budowlanych i pokryć dachowychOferujemy:- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę- atrakcyjne wynagrodzenie- pracę w młodym i dynamicznym zespole
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNA EURO-PROFIL 2 TOMASZ ZAKRZEWSKI - 2018-08-01 - Kościan (wielkopolskie)
Kierowca kat. C+E
KGS-TRANS Międzynarodowy Transport Towarowy i Spedycja Katarzyna Głowacz- Seweryn - 2016-03-30 - Nowa Jastrząbka (małopolskie)
montaż rolet, żaluzji, moskitier, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Regulice (małopolskie)
koordynacja współpracy pomiędzy Jednostką Biznesową a Działem Zaopatrzenia w zakresie wymiany i analizy informacji dotyczącej zapasów, zaopatrywanie produkcji w materiały BOM'owe, reprezentowanie Działu Zaopatrzenia w kontaktach z klientem i dostawcami, przygotowywanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kwidzyn (pomorskie)
-Obsługa linii produkcyjnej,-Wynagrodzenie do ustalenia,-Kontakt tel. 58 536-61-01
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY POL PAWEŁ OLSZEWSKI - 2016-02-11 - Zajączkowo (pomorskie)
Produkcja i montaż mebli u klienta, praca w godz.8-16
Meble Plus - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych pracowników,ewidencji czasu pracy, nadzór nad czasem wolnym, urlopami, zwolnieniami lekarskimi, rozliczaniem z ZUS, US.
DUOTEAM 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-22 - Świdnica (dolnośląskie)