SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK DUŃSKI), K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK DUŃSKI), K/M
Wynagrodzenie: od 7 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-07-11
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 2000-3000zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK DUŃSKI), K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
duński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Znajomość języka duńskiego na poziomie C1 - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości języka polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą. Gotowość do przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie w przypadku pracy zdalnej. Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne. Doskonała organizacja czasu pracy własnej. Samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów. Motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego - kontakt z klientami oraz sprzedaż produktów; promowanie produktów. Dbanie o relacje z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Oferowane: system premiowy, pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań. Możliwość wsparcia przy relokacji. Praca stacjonarna w biurze w Warszawie lub praca zdalna. Zgłoszenia: CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości: Nr ref. SP/DK/2018
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 13.07.2018
Oferta pracy ważna do: 30.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Kraków (małopolskie)
-Utrzymywanie kontaktu z klientami zagranicznymi,-Zarządzanie dystrybucją wyrobu,-Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie kontaktować się z kontrahentami zagranicznymi poprzez pocztę elektroniczną, rzadziej telefonicznie (wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego i rosyjskiego),-Firma zajmuje się wykonywaniem nadruków reklamowych na siatkach osłonowych na rusztowania oraz na pełnych osłonach rusztowaniowych. -Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie CV na adres:praca (at) techno-tex.eu
TECHNO-TEX SP. Z O. O. - 2016-08-26 - Tczewskie Łąki (pomorskie)
promocja polskiego rynku wśród małych i średnich firm w Indiach
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Piaseczno (mazowieckie)
planowanie, przygotowywanie organizacyjne i przeprowadzanie przeglądów technicznych budynków pod kątem potrzeb remontowych i komernacyjnych, stały nadzór nad pracami powierzonymi wykonawcom zewnętrznym, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich i wycen dokumentacji technicznej na potrzeby przetargów prac remontowych i komernacyjnych, odbiór dokumentacji powykonawczej, przygotowywanie sprawozdań, podejmowanie działań w przypadkach awarii, przygotowywanie postępowań przetargowych. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach :poniedziałek 8-18; wtorek-czwartek 8-16; piątek 8-14. CV można przesyłać poprzez e-mail , pocztą na adres Spółdzielni lub składać osobiście. Umowa na czas próbny z możliwością ewentualnego przedłużenia.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIASTOWIE - 2017-11-28 - Piastów (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji pracowników do rekrutacji do zwolnienia, rozliczanie wynagrodzenia, składek ZUS, podatków, rozliczanie roczne, wystawianie dokumentów do ZUS, nadzór nad pracą Zarządu Spółki, dokumentami spółki
"UNICON" Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Białogard (zachodniopomorskie)
REALIZACJA PLANÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY, POZYSKIWANIE NOWYCH PUNKTÓW SPRZEDAŻY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ ELEKTRONARZĘDZI, PRAWO JAZDY KAT B, PRZED SPOTKANIEM Z PRACODAWCĄ KONTAKT TELEFONICZNY
ZEM SERWIS EUGENIUSZ TABAKA - 2017-06-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- pozyskiwanie klientów- realizacja planów sprzedaży- raportowanie wyników
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
doradca klienta, pozyskiwanie wolnych klientów, prace biurowe, bieżąca obsługa
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Częstochowa (śląskie)
jw
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
Montowanie elementów kadłubów statków.
Kerat Sp. z o.o. - 2017-08-14 - Gdańsk (pomorskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTóW, WYKONYWANIE POKAZóW PROPONOWANYCH URZąDZEń, PRZYGOTOWYWANIE OFERT I PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI FIRMY (praca w siedzibie firmy+praca w terenie-obszar woj.śląskiego)
ZHU AQUA Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Będzin (śląskie)
koordynacja i opieka nad wizerunkiem firmy (social, media, website), udział w targach oraz konkursach branżowych, działania z zakresu PR
ATS Display sp. z o.o. - 2015-12-17 - Wiązowna (mazowieckie)
1. naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, 2. sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, 3. sporządzanie raportów płacowych, deklaracji rozliczeniowych, 4. rozliczanie należności z tytułu używania samochodów prywatnych, 5. prowadzenie kartotek wynagrodzeń, 6. sporządzanie wypłat ZFŚS.wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, program płatnik, dobra znajomość ms office, praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznychPraca na okresie próbnym 3 misiące, następnie umowa na czas określony
MUZEUM NARODOWE W SZCZECINIE - 2018-07-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu zarządzaniazasobami ludzkimi, - analizowanie wyników osiąganych przez słuchaczy, - prowadzenie konsultacji dydaktycznych, - prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,- opracowywanie pakietów dydaktycznych, programów kursów i szkoleń.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-08-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kontrola jakości wyrbów gotowych z gumy; pakowanie wyrobów gotowych; identyfikacja braków wyrobów.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Łódź (łódzkie)
Reklama towarów polskich na rynku wschodnim, poszukiwanie konkretnych odbiorców, usług reklamowych. Wykształcenie średnie handlowe. Doświadczenie zawodowe 3-5 lat. Biegła znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Ząbki (mazowieckie)
Wsparcie Dyrektora Oddziału w kwestiach administracyjnych oraz organizacyjnych, obsługa biura w szczególnosci w zakresie obsługi firmowej poczty tradycyjnej oraz elektronicznej. dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie. Pomoc w organizowaniu spotkań i podrózy słuzbowych pracowników, ewidencja i rozliczanie delegacji. Organizowanie spotkań Dyrektora Oddziału, współpraca z innymi działami w firmie. Pomoc w zadaniach realizowanych przez specjalistę ds. kadrowych, dbanie o wizerunek pracodawcy i estetyke biura. Praca w godzinach 7-15.
CONTROLTEC sp. z o.o. - 2017-03-07 - Płock (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, aktywna sprzedaż rezerwacji pokoi hotelowych. Praca na umowę o pracę w godz. 9-17 w Kołobrzegu.
Działalność Artystyczna MAESTRO Anastazja Studzińska - 2016-08-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klienta, sprawdzanie umów, robienie ofert, wystawiania faktur
www.BRYL-DOM.pl Arkadiusz Majewski Żary - 2016-05-09 - Żary (lubuskie)
Kontakt z pracodawcą: dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenie - do pobrania na stronie www. rckik.wroclaw.pl) złożyć osobiście w siedzibie
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
a) Realizacja animacji lokalnej i współpracy;b) realizacja planu włączenia społeczności lokalnej w realizację LSR w ramach wsparcia przygotowawczego PROW na lata 2014-2020;c) promocja obszaru LGD i Lokalnej Strategii Rozwoju w tym przygotowanie i realizację projektów współpracy oraz prawidłowe oznakowanie symbolami unijnymi wydawnictw, publikacji itp. ; d) inicjowanie i prowadzenie działań promocyjnych, informacyjnych i reklamowych związanych ze Stowarzyszeniem, obszarem LGD i realizacją Lokalnej Strategii Rozwoju;e) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacją stron internetowych LGD;f) zakup i dystrybucja materiałów promocyjnych i reklamowych i prowadzenie ewidencji w tym zakresie;g) oznakowanie wyposażenia, przedmiotów wydawnictw itp. Symbolami unijnymi zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami oraz dokonywania cenowego rozeznania rynku;h) dokumentowanie wydarzeń promocyjnych (zdjęcia, filmy, notatki, itp.) i innych wydarzeń oraz przedsięwzięć (np.: Walne Zebrania Członków, posiedzenia Rady, zrealizowanych projektów itp.).i) redagowanie notatek prasowychj) przygotowanie merytoryczne oraz osobistą obsługę Stowarzyszenia w targach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach promocyjnych (organizowanie stoisk, wystaw, imprez, udziału zespołów, twórców ludowych itp. Służących promocji obszaru LGD i jego tożsamości kulturowej)k) inicjowanie powstania wydawnictw promocyjnych Stowarzyszenia oraz ich redagowanie,l) organizacja realizacji zadań z zakresu badań nad obszarem objętym LSRł) informowanie o obszarze LGD i realizacji LSR,m) współpraca z innymi lokalnymi grupami działania/organizacjami w celu znalezienia partnera do wspólnej realizacji projektu/ów współpracy oraz innych działań promocyjnych,n) przygotowywanie wniosków o przyznanie pomocy finansowej PROW oraz innych organizacji i instytucji udzielających dotacji, grantów w ramach ogłoszonych konkursów,o) bieżący monitoring zapisanych w LSR wskaźników produktu, rezultatu i oddziaływania dotyczących projektów współpracy oraz innych działań,p) przygotowanie wniosków o płatność i końcowego rozliczenia projektów współpracy,r) realizacja umów i monitorowanie wydatków związanych realizacją projektów współpracy oraz innych działań,s) sumienne prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych na stanowisku zadań,t) zabezpieczenie i dbałość o przestrzeganie danych i tajemnic ustawowo chronionych,u) terminowe załatwianie spraww) prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowaniax) obsługa Stobrawskiego Centrum Produktu Turystycznego i Kulturowego utworzonego w ramach projektu współpracyy) inne zadania wynikające z bieżących potrzeb biura
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK - 2017-01-03 - Pokój (opolskie)
promowanie usług hotelu, pozyskiwanie klientów, tworzenie polityki cenowej, przygotowywanie informacji handlowych dla klientów, aktualizacja strony internetowej hotelu, budowanie korzystnego wizerunku firmy, zarządzanie reklamą hotelu
HOTEL LIDO KAZIMIERZ OKRÓJ - 2017-11-30 - Jurata (pomorskie)
prowadzenie księgowości
Grupa Producentów KLASA Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Klementowice (lubelskie)
zapoznanie sie z regulaminem wewnętrzym UG, zapoznanie z zakresem pracy wszystkich komórek organizacyjnych, przygotowywanie pism i dokumentów w edytorze tekstów, zakładanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji urzędowej, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja, aktualizacja i wprowadzanie treści na stronę internetową gminy
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Malczyce (dolnośląskie)
- Sprzedaż produktów oferowanych przez firmę w krajach byłego bloku wschodniego. Współpraca z obecnymi klientami firmy na podległym terenie. Pozyskiwanie nowych klientów. Nawiązywanie kontaktów handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Ścisła współpraca z działem technicznym i handlowym.- Wymagana znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego, angielskiego jest wymagana w celu prowadzenia rozmów handlowych w kontrahentami z krajów byłego bloku Wschodniego (m. in. Rosji, Ukrainy, Białorusi itp.). Dodatkowo język Polski jest wymagany do komunikacji z centralą firmy oraz tłumaczenia dokumentów sprzedażowych z języka Rosyjskiego, Ukraińskiego, Angielskiego na język Polski i odwrotnie.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + delegacje zagraniczne (przede wszystkim kraje byłego bloku wschodniego).- Wynagrodzenie: 3400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata na podobnym stanowisku pracy w handlu w przemyśle ciężkim. Wymagana znajomość branży górniczej. Wymagana znajomość słownictwa technicznego.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Katowice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, zatwierdzonym planem remontów i umowami zawartymi z wykonawcami; bieżąca kontrola obmiarów robót sporządzanych przez wykonawców, w tym obmiarów robót zanikowych; rozliczanie wykonanych robót budowlanych zgodnie z zawartymi umowami; terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za zrealizowane roboty i przekazywanie ich zespołowi fin-księg. do realizacji; bieżące i staranne prowadzenie dokumentacji swej pracy; znajomość i przestrzeganie w toku bieżącej pracy obowiązujących zasad bhp i p.poż.
Gdańska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, chęć do pracy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BOWIT s.c. Barbara Bolt, Grzegorz Bolt - 2017-05-22 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)