SPECJALISTA K/M Warszawa oferta pracy Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Stanowisko: SPECJALISTA K/M
Wynagrodzenie: 3 300 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej lub analitycznej środków trwałych, a także pozostałych środków trwałych (wyposażenia), wartości niematerialnych i prawnych oraz organizowanie ich inwentaryzacji. - Prowadzenie postępowań związanych z powierzeniem składników do użytku indywidualnego oraz rozliczeniem osób materialnie odpowiedzialnych. - Klasyfikowanie i prowadzenie dystrybucji faktur i rachunków do właściwych komórek organizacyjnych Biura. - Prowadzenie ewidencji umów na służbowe telefony komórkowe oraz rozliczanie miesięcznych kosztów użytkowania telefonów komórkowych i Internetu bezprzewodowego. - Koordynowanie procesu kasacji/likwidacji, sprzedaży, darowizny, przekazania składników rzeczowych majątku. - Ustalanie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych i formułowanie wniosków w sprawie ich rozliczenia, w tym monitorowanie terminowego składania wyjaśnień przez osoby odpowiedzialne za ich powstanie. - Okresowe uzgadnianie sald składników rzeczowych majątku z komórką właściwą do spraw finansowych. - Przygotowywanie materiałów, informacji i analiz na potrzeby statystyki i sprawozdawczości oraz kontroli prowadzonych w obszarze prowadzonych spraw.
Data publikacji: 2019-07-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młynarska 46, 01-171 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej lub analitycznej środków trwałych, a także pozostałych środków trwałych (wyposażenia), wartości niematerialnych i prawnych oraz organizowanie ich inwentaryzacji. - Prowadzenie postępowań związanych z powierzeniem składników do użytku indywidualnego oraz rozliczeniem osób materialnie odpowiedzialnych. - Klasyfikowanie i prowadzenie dystrybucji faktur i rachunków do właściwych komórek organizacyjnych Biura. - Prowadzenie ewidencji umów na służbowe telefony komórkowe oraz rozliczanie miesięcznych kosztów użytkowania telefonów komórkowych i Internetu bezprzewodowego. - Koordynowanie procesu kasacji/likwidacji, sprzedaży, darowizny, przekazania składników rzeczowych majątku. - Ustalanie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych i formułowanie wniosków w sprawie ich rozliczenia, w tym monitorowanie terminowego składania wyjaśnień przez osoby odpowiedzialne za ich powstanie. - Okresowe uzgadnianie sald składników rzeczowych majątku z komórką właściwą do spraw finansowych. - Przygotowywanie materiałów, informacji i analiz na potrzeby statystyki i sprawozdawczości oraz kontroli prowadzonych w obszarze prowadzonych spraw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OBOWIĄZKI: Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej lub analitycznej środków trwałych, a także pozostałych środków trwałych (wyposażenia), wartości niematerialnych i prawnych oraz organizowanie ich inwentaryzacji. - Prowadzenie postępowań związanych z powierzeniem składników do użytku indywidualnego oraz rozliczeniem osób materialnie odpowiedzialnych. - Klasyfikowanie i prowadzenie dystrybucji faktur i rachunków do właściwych komórek organizacyjnych Biura. - Prowadzenie ewidencji umów na służbowe telefony komórkowe oraz rozliczanie miesięcznych kosztów użytkowania telefonów komórkowych i Internetu bezprzewodowego. - Koordynowanie procesu kasacji/likwidacji, sprzedaży, darowizny, przekazania składników rzeczowych majątku. - Ustalanie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych i formułowanie wniosków w sprawie ich rozliczenia, w tym monitorowanie terminowego składania wyjaśnień przez osoby odpowiedzialne za ich powstanie. - Okresowe uzgadnianie sald składników rzeczowych majątku z komórką właściwą do spraw finansowych. - Przygotowywanie materiałów, informacji i analiz na potrzeby statystyki i sprawozdawczości oraz kontroli prowadzonych w obszarze prowadzonych spraw.WYMAGANIA NIEZBĘDNE - Wykształcenie: wyższe - doświadczenie zawodowe:co najmniej 1 rok na podobnym stanowisku - Znajomość przepisów związanych z gospodarowaniem mieniem. - Bardzo dobraorganizacja pracy własnej, terminowość oraz odporność na stres. - Umiejętność pracy w zespole. - Umiejętność stosowaniaprawa w praktyce. - Umiejętność analitycznego myślenia. - Znajomość ustawy o prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. -Znajomość ustawy o służbie cywilnej. - Znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, w tym przepisówokreślających kompetencje organów administracji rządowej i samorządowej. Posiadanie obywatelstwa polskiego alboobywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umówmiędzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RzeczypospolitejPolskiej - Korzystanie z pełni praw publicznych - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślneprzestępstwo skarbowe WYMAGANIA DODATKOWE - Obsługa programu Symfonia (środki trwałe)DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: - CV i list motywacyjny - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 05 sierpnia 2019 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta ul. Młynarska 46 01-171 Warszawa w zamkniętej kopercie koniecznie z dopiskiem: Nabór 22 - specjalista WAD" www.rpp.gov.pl/praca
Nazwa pracodawcy: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Młynarska 46, 01-171 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
PROCEDURA KONKURSOWA; DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: CV i list motywacyjny. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.bpp.gov.pl
Ulica pracodawcy: Młynarska
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 25.07.2019
Oferta pracy ważna do: 05.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b964507dfa8849d3636ebfeef7f8cd08
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedawca
Gminna Spółdzielnia SAMOPOMOC CHŁOPSKA - Pyzdry - 2016-03-03 - Pyzdry (wielkopolskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych; nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym negocjowanie warunków współpracy; kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów, koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych
Apian Group Sp. z o.o - 2019-02-19 - Piaseczno (mazowieckie)
Do zakresu obowiazków wlaściwego dla roli należy wsparcie administracyjne Group Technology oraz Group Operations(dywizji zatrudniajacych ponad 30 000 ludzi na całym świecie). W szczególności dotyczy to wsparcia i tworzenia procesów, przenoszenia procesów miedzy lokalizacjami, zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiazków należy kodowanie oraz przesyłanie do dalszego procesowania faktur wystawianych przez firmy współpracujace z Bankiem. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejetności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Zabierzów (małopolskie)
realizowanie strategii rozwoju organizacji; analizowanie istotnych wskaźników działalności organizacji w celu wskazania obszarów doskonalenia; identyfikowanie problemów i poszukiwanie rozwiązań w celu doskonalenia organizacji; doskonalenie istniejących procesów i technologii w celu minimalizacji kosztów działalności i wzrostu satysfakcji klientów, przygotowywanie i wdrażanie narzędzi doskonalenia procesów doskonalenie procedur i instrukcji postępowania, utrzymanie korzystnego psychologicznego klimatu w firmie.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową z funduszy UE, wspieranie rozwoju małej przedsiębiorczości na wsi, promocja nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych, organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników, realizacja zadań objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2018-10-01 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
Obsługa ciągników, wózków widłowych, maszyn sortujących, maszyn do zbiorów owoców, cięcie sadu, zabiegi chemizacyjne w sadzie, zarzadzanie ludżmi, załadunek Tirów
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Sadków-Kolonia (mazowieckie)
obsługa koparko-ładowarki, bieżace naprawy i przeglądy maszyn
ANABUD Zbigniew Bogucki - 2016-07-28 - Łagówek (lubuskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowej- ewidencja czasu pracy- prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Ligota Wołczyńska (opolskie)
NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW Z KONTRAHENTAMI NA TERENIE UKRAINY.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Goliany (mazowieckie)
spełnienie założeń sprzedazowych, kontakt z klientami z państw Wschodnich, delegacje do państw: Ukraina, Białoruś w celu nawiązania kontaktów biznesowych. bieżący kontakt z klientem z państw Wschodnich
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Białystok (podlaskie)
masażysta
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
udzielanie informacji beneficjentom o możliwości pozyskiwania środków w ramach realizacji LSR oraz merytoryczna obsługa beneficjentów BLGD w szczególności doradztwo i udzielanie konsultacji potencjalnym wnioskodawcom;współpraca z bezpośrednim przełożonym w sprawach związanych z realizacją zadań bieżących, a także realizacja zadań w zakresie przypisanym do danego stanowiska; wykonywanie powierzonych obowiązków w sposób zapewniający prawidłową realizację zadań; prowadzenie dokumentacji członkowskiej; przygotowywanie sprawozdań ze szkoleń, konferencji i imprez niezwłocznie po ich zakończeniu; organizowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników Biura, Rady i Zarządu; przyjmowanie, nadawanie i rejestrowanie korespondencji i przesyłek; podejmowanie działań na rzecz rozwoju Stowarzyszenia oraz udział w działaniach promocyjnych BLGD; realizowanie innych zadań zleconych przez Prezesa, Kierownika Biura oraz Zarząd BLGD;Przestrzeganie ustalonego w biurze czasu pracy, porządku oraz przepisów BHP i ppoż.; należyta dbałość o mienie BLGD tj. powierzony sprzęt, narzędzia pracy, materiały itp.
BIALSKOPODLASKA LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA - 2017-05-25 - Biała Podlaska (lubelskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Strzelniki (opolskie)
sprzedaż biżuterii
"Jagar" Halina Łozowicka - 2017-08-29 - Białystok (podlaskie)
obsluga klienta
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Łazy (mazowieckie)
Prowadzenie kadr, dokumentacji, akt. Wprowadzanie danych do SIO. Prowadzewnie i nadzór nad sprawami gospodarczo - remontowymi. Zaopatrzenie szkoły w artykuły biurowe oraz inne wg potrzeb szkoły
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych Lubsko - 2019-08-05 - Lubsko (lubuskie)
Praca w salonie sprzedaży firmy z branży telekomunikacyjnej. Obsługa klienta, udzielanie informacji na temat aktualnej oferty, sprzedaż usług. Praca z klientem - nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientem.
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-18 - Skoczów (śląskie)
Zakres obowiązków:- organizowanie transportu, koordynowanie wysyłek i dostaw towarów – przesyłki paletowe i drobne- prowadzenie negocjacji cenowych w/s zakupów - kontrola terminów przeglądów aut służbowych, - prowadzenie akt osobowych pracowników- naliczanie wymiaru urlopów wypoczynkowych, ewidencja urlopów- ewidencja czasu pracy- rozliczanie delegacji służbowych- monitorowanie należności i zobowiązań- współpraca z Kancelaria Prawną w sprawie toczących się postępowań p-ko dłużnikom- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmyPraca w godz.8.00-16.00
Vegagastro - 2017-12-14 - Włynkówko (pomorskie)
wspieranie kluczowych uzytkowników systemu w zakresie funkcjonalności systemu, ciągłe doskonalenie systemu wraz z kluczowymi uzytkownikami, przygotowywanie i przeprowadzanie testów funkcjonalności i integralności systemu;
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2016-09-05 - Zambrów (podlaskie)
przygotowanie i prowadzenie remontów i inwestycji
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-26 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Przygotowywanie, wystawianie, kontrola zleceń, dostaw.
RUE Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Rybnik (śląskie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych, kojarzenie tranzakcji handlowych,obsługa tranzakcji handlowych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Sopot (pomorskie)
Przygotowywanie z gotowych surowców posiłków, przygotowywanie napojów, wydawanie posiłków, obsługiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Zelów (łódzkie)
Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Charakterystyka pracy: obsługa klientów w Multiagencji Ubezpieczeniowej - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK - 2018-04-25 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie całości spraw związanych z rozliczaniem dostawy wody i odbioru ścieków do odbiorców na terenie gminyprzygotowywanie i kontrola umów z mieszkańcami na dostawę wody oraz odprowadzanie ścieków,prowadzenie postepowań w sprawie odłączenia odbiorców od świadczenia usług,prowadzenie ewidencji odbiorców wody oraz użytkowników sieci kanalizacyjnej,naliczanie i rejestrowanie opłat za dostawę wody oraz odprowadzanie ścieków,wystawianie faktur i faktur korygujących,współpraca z przedsiębiorcą dokonującym odczytów wodomierzy i wystawiającym faktury, kontrola wodomierzy i ich wskazań,przygotowywanie zleceń wymiany, plombowania i montażu wodomierzy,prowadzenie postepowań dotyczących reklamacji zgłaszanych przez odbiorców usług.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2019-03-19 - Pszczółki (pomorskie)
rozliczenia sprzedaży biletów autobusowych i przygotowywanie sprawozdań i zestawień
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W POZNANIU S.A. - 2019-05-24 - Poznań (wielkopolskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)