SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ BILETOWYCH Poznań oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W POZNANIU S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ BILETOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: rozliczenia sprzedaży biletów autobusowych i przygotowywanie sprawozdań i zestawień
Data publikacji: 2019-05-24
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W POZNANIU S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Matyi 2, 61-586 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczenia sprzedaży biletów autobusowych i przygotowywanie sprawozdań i zestawień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ BILETOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W POZNANIU S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
PIEKARY 19, 61-823 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: zgłoszenia osobiste, telefoniczne lub e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: PIEKARY
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 24.05.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?83dfbded4da93d632098025c559b5a51
Podobne oferty pracy
Obsługa sekretariatu, pomoc w przyjmowaniu faktur zakupowych, pomoc w dziale kadr i płac. Praca w godzinach: 07:00-15:00 lub 08:00-16:00.
PROTECH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-11-29 - Zator (małopolskie)
pozyskiwanie drewna
Jan Smętek, Zakład Usług Leśnych "GRAB" - 2018-08-10 - Przechlewo (pomorskie)
Sprawy organizacyjne i promocja
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH - 2016-06-15 - Cibórz (lubuskie)
-Sprzedaż roślin-Obsługa klienta-Prace pielęgnacyjne związane z profilem działalności firmy: podlewanie, plewienie.Praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00, umowa na 3 m-ce.
JUNIPREX Zakład Kształtowania i Rekutywacji Terenów Zielonych Piotr Szmatloch - 2017-03-03 - Mikołów (śląskie)
Obsługa klienta hurtowego oraz detalicznego. Wymagane: wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne), obsługa komputera, prawo jazdy kat . B. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: m-blacha (at) o2.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2016-05-10 - Krzeszyce (lubuskie)
ORGANIZACJA TRANSPORTU KRAJOWEGO, MONITOROWANIE I KONTROLA ZLECEŃ W TRAKCIE ICH REALIZACJI, RAPORTOWANIE DOTYCZĄCE KONTROLI TEMPERATURY NA POJAZDACH, WYJAZDÓW I POWROTÓW AUT, ROZLICZANIE PALET
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Zławieś Wielka (kujawsko-pomorskie)
Serwisowanie i montaż urządzeń udojowych (dojarki do mleka). Pracodawca przeszkoli w w/w zakresie.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Podegrodzie (małopolskie)
Specjalista do spraw ubezpieczeń (staż)
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Tychy (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Kontakt telefoniczny z klientem. Sprzedaż ubezpieczeń za pośrednictwem 4Life Direct.Wykształcenie średnie. Komunikacja i zaangażowanie.
4LIFE DIRECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-17 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż części do samochodów ciężarowych, obsługa klientów
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2016-04-19 - Żary (lubuskie)
pozyskiwanie nowych pracowników, przeprowadzenie procesu wyboru kandydatów, wdrażanie ich na stanowiskach pracy,koordynowaniem przebiegu ich pracy,
WORK PARTNER SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów z branży oświetlenia LED, realizacja planów sprzedażowych, uczestnictwo w opracowywaniu akcji promocyjnych, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem, monitorowanie rynku i konkurencji, udział w targach branżowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
HLT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-28 - Bielsko-Biała (śląskie)
współpraca i kontakt z klientem zagranicznym
Adriana S.A. - 2017-03-03 - Kosowizna (kujawsko-pomorskie)
realizacja zleceń NFZ, prowadzenie dokumentacji, raportów kasowych, obsługa kasy fiskalnej
M&J Corporation sp. z o.o. - 2017-09-05 - Chorzów (śląskie)
Realizacja zadań związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, bezpieczeństwem pożarowym, oraz zadania związane z bezpieczeństwem obiektów wykonywanych na terenie Centrum Dystrybucji.
Media Expert - 2016-10-14 - Łódź (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
REALIZACJA ZLECONYCH PROJEKTÓW REKRUTACYJNYCH, REKRUTACJA I SELEKCJA KANDYDATÓW, BUDOWANIE ORAZ ZARZĄDZANIE BAZĄ KANDYDATÓW DOPASOWANĄ DO POTENCJAŁU KLIENTA, BUDOWANIE TRWAŁYCH REALIZACJI Z KANDYDATAMI, PRACOWNIKAMI I KLIENTAMI ORAZ ROZWIJANIE WSPÓŁPRACY POPRZEZ POSZUKIWANIA NOWYCH MOŻLIWOŚCI ŚWIADCZENIA USŁUG AGENCJI, PRACA NAD DOSKONALENIEM BIEŻĄCYCH METOD REKRUTACYJNYCH, UDZIAŁ W PLANOWANYCH REKRUTACJACH, PROWADZENIE REKRUTACJI W JĘZYKU ROSYJSKIM, UKRAIŃSKIM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, RADZENIE SOBIE ZE STRESEM I PRESJĄ CZASU, SAMODZIELNOŚĆ, BUDOWANIE DOBRYCH RELACJI Z LUDŹMI, ZNAJOMOŚĆ TECHNIKI REKRUTACJI I SELEKCJI, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 4 LATA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów. Kontakty z kontrahentami. Posprzedażowy serwis maszyn. Kompleksowa realizacja procesu zakupów.
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "BAMAAR" - 2019-05-08 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Białystok (podlaskie)
Budowanie relacji z klentem, obsługa zleceń transportowych
"Tyluś Transport" Mariusz Tyluś - 2019-01-17 - Buczek (łódzkie)
- planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji- badanie i gromadzenie informacji rynkowych- identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu- organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Świebodzin (lubuskie)
Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytań dotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-03-29 - Kraków (małopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa spraw kadrowych i płacowych przedsiębiorstwa,- praca w oparciu o przepisy prawa polskiego i niemieckiego,- nadzór nad delegacjami, zastępstwami- pomoc w procesach rekrutacyjnych
Asisco Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Gdynia (pomorskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
specjalista spraw sprzedaży lub marketingu
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Kraków (małopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizacji działań marketingowych na lokalnym rynku.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-02 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Kraków (małopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Legnica (dolnośląskie)