SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Świebodzin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: - planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji- badanie i gromadzenie informacji rynkowych- identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu- organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży
Data publikacji: 2018-03-05
Lokalizacja: Świebodzin (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji- badanie i gromadzenie informacji rynkowych- identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu- organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świebodzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świebodziński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Data zakończenia pracy: 30.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Adres pracodawcy:
Studencka 8, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: świebodziński
Gmina pracodawcy: Świebodzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świebodzin
Ulica pracodawcy: Studencka
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 05.03.2018
Oferta pracy ważna do: 04.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Brak danych
Agro-Rydzyna Sp. z o.o. - 2017-12-28 - Jastrowie (wielkopolskie)
prosimy przy składaniu dokumentów o dołączenie kopii świadectwa ukończenia szkoły średniej (wykaz ocen)-jest to wymóg dla wszystkich osób również posiadających wykształcenie wyższe.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
rekrutacja i szkolenie pracowników na terenie Polski i Ukrainy, częste wyjazdyw delegacje na Ukrainę, koordynacja spraw pracowniczych związanych z zatrudnieniem
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Zielona Góra (lubuskie)
rozliczanie gotówki, dokumentów(listów przewozowych, WZ, dokumentów zwrotnych, wystawianie faktur),
DB Schenker Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Księgowanie faktur zakupowych; rozwiązywanie rozbieżności i kontakt z działem zakupów; zapewnianie terminowości płatności; uzgadnianie sald z dostawcami; uzgadnianie transakcji wewnątrzgrupowych; zamykanie okresów rozliczeniowych; przygotowywanie rezerw na zobowiązania; przygotowywanie danych do audytu; aktualizacja danych dostawców; współpraca z pozostałymi działami księgowości.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane nie mniej niż 80 godzin miesięcznie.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 10 lat w zawodzie (udokumentowane). Wymagane prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu samochodu min. 3 lata). Wymagane umiejętności: Znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej, bardzo dobra znajomość aplikacji Microsoft Office, w szczególności Excel, doświadczenie w branży budowlanej. Wymagane nie więcej niż 1 rok przerwy od ostatniego zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Katowice (śląskie)
przygotowanie wniosków o pomoc finansową na realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie wniosków o płatność, przygotowywanie odpowiednich sprawozdań, poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów LGD Dunajec-Biała, realizacja projektów LGD Dunajec-Biała, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania, przygotowanie i wdrażanie projektów w ramach LSR, prowadzenie monitoringu realizowanych operacji, współorganizacja imprez okolicznościowych, monitorowanie wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 16 listopada 2000r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, ewaluacja wskaźników oraz monitoring wdrażania LSR, obsługa posiedzeń Rady Decyzyjnej LGD Dunajec-Biała
Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała - 2016-09-13 - Zakliczyn (małopolskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
• obsługa maszyn i urządzeń obszaru procesu• kontrola wizualna produktu• pakowanie gotowych wyrobów w kartony• współpraca z dużym zespołem pracowniczym
PROLIDER - 2018-06-11 - Lębork (pomorskie)
Praca administracyjno - biurowa.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej - 2017-07-28 - Gdynia (pomorskie)
utrzymwyanie kontaktu z mediami; współpraca przy towrzeniu informacji prasowych, folderów, ulotek, broszur; promopcja idei oraz działalnosci SCK na zewnątrz
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Sztum (pomorskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Radom (mazowieckie)
tworzenie polityki sprzedaży, usługi w zakresie holowania pojazdów w kraju i Europie, sprzedaż i kupno samochodów, praca w terenie, poszukiwanie nowych rynków zbytu, analiza potrzeb klientów, sporządzanie dokumentów sprzedażowych w obcym języku
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykonywanie zadań w siedzibach naszych Klientów i zdalnie w zakresie obsługi i serwisu systemów ComArch ERP Optima i ComArch ERP XL z uwzględnieniem obszaru księgowości, udział w realizacji ciekawych projektów wdrożeniowych systemów Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, analiza potrzeb i procesów biznesowych Klienta, konfigurowanie systemu wg wymagań i specyfiki Klienta, szkolenia użytkowników Klienta w zakresie obsługi systemu informatycznego, doradztwo użytkownikom w zakresie optymalnego wykorzystania systemu informatycznego, bieżąca edukacja w zakresie systemów informatycznych oraz z zastosowania informatyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem
MIKROSERWIS Spółka Cywilna Robert Bodendorf, Sebastian Możejko, Jakub Talewski - 2016-05-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem firmy,zbieranie informacji do przygotowywanych przez doradcę projektów.
ASCEND COLSUNTING BARTOSZ KOWALIK - 2017-03-10 - Sadurki (lubelskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
analiza dokumentacji przetargowej i technicznej, przygotowanie zapytań i kosztorysów ofertowych, rozliczanie realizowanych kontraktów, nadzór nad ofertami składającymi u zamawiającego, przygotowywanie umów z podwykonawcami i dostawcami
Instal Cymorek Grzegorz - 2016-08-23 - Kiczyce (śląskie)
jw.
WYSPA SKARBÓW BOGUMIŁA TRZASKA - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie rozmów handlowych,nawiązywanie kontaktów handlowych,przygotowanie ofert,ustalanie grafiku imprez artystycznych
Studio Małych Form Teatralnych SZTUKA s.c. - 2018-02-05 - Trzebinia (małopolskie)
odpowiedzialność za sprzedaż, udział w targach,pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczasowych,realizcja planów sprzedażyzatrudnienie: okres próbny 1-3 miesiące ,docelowo na czas nieokreślony
AVISTAR Dariusz Chełchowski - 2017-01-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca w agencji reklamowej, wynagrodzenie netto: 2500,00 zł
DOLNOŚLĄSKA AGENCJA REKLAMOWA - 2018-08-23 - Gola (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentów kadrowych, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, ewidencja umów pracy
Kancelaria Ekonomiczna Franciszek Muller - 2016-06-02 - Międzyrzecz (lubuskie)
Wykształcenie średnie, doświadczenie: brak wymagań, praca w sklepie medycznym w Gliwicach
M&J CORPROATION Sp. z o.o. - 2017-06-16 - Gliwice (śląskie)
POZYSKIWANIE KLIENTÓW, ZBIERANIE ZAMÓWIEŃ, REALIZACJA INDYWIDUALNYCH CELÓW SPRZEDAŻOWYCH ORAZ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH, OBSŁUGA KLIENTA, SPRZEDAŻ TOWARÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJ, WYSTAWIANIE FAKTUR, PRZYGOTOWYWANIE TOWARU DO WYSYŁEK, ODBIÓR WYROBÓW GOTOWYCH, SPRAWDZANIE JAKOŚCI I ILOŚCI Z FAKTURĄ
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Porządkowanie dokumentacji archiwalnej - archiwum zakładowe.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Ciechanów (mazowieckie)
znajomość przepisów Prawa Pracy, znajomość obsługi programu Symfonia - handel
PPH ZIM-POMTÓR Zbigniew Mazur - 2018-02-20 - Sosnowiec (śląskie)
wykształcenie wyższe, doświadczenie rok w organizacji szkoleń, dobre umiejętności organizacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętności interpersonalne, bardzo dobra znajomość obsługi komputera MS Office, poczty elektronicznej i internetu, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.Zakres obowiązków: organizowanie szkoleń zawodowych zgodnie z potrzebami rynku pracy, rekrutacja klientów na szkolenia
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu - 2016-07-05 - Krotoszyn (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych i baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)