SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MAGAZYNU Turza Śląska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MAGAZYNU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie towaru do magazynu, jego wydawanie, ewidencjonowanie przepływów magazynowych.
Data publikacji: 2016-06-08
Lokalizacja: Turza Śląska (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Turza Śląska, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie towaru do magazynu, jego wydawanie, ewidencjonowanie przepływów magazynowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach od 5.00 - 13.00, 13.00 - 22.00.Kontakt osobisty lub cv przesyłać na adres e-mail.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MAGAZYNU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Turza Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: magazynier
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w zarządzaniu systwmami magazynowymi, obsługa komputera i urządzeń peryferyjnych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Michalskiego 12, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
Ulica pracodawcy: Michalskiego
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
PKD | 45.20.Z Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykliPKD 2 | 46.22.Z Sprzedaż hurtowa kwiatów i roślinPKD 3 | 46.44.Z Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.06.2016
Data dodania oferty pracy: 08.06.2016
Oferta pracy ważna do: 05.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
współpracaz mediami, szkołami, pozyskiwanie sponsorów, reklam, funduszy
REGIONALNA FUNDACJA FILMOWA - 2016-02-02 - Rzeszów (podkarpackie)
przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów,sterowaniem procesem adaptacji nowego pracownika i opieka nad pracownikami już zatrudnionymi,współpraca z dyrekcją w określaniu polityki pomieszczeń kadrowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Zambrów (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z kierownikami budów, przygotowywanie dokumentacji budowlanej, skaładanie zamówień na materiały budowlane.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Zabrze (śląskie)
1. Pomoc przy organizacji i prowadzeniu wydarzeń muzealnych.2. Prowadzenie działalności informującej i promującej wydarzenia muzealne poprzez: organizację i prowadzenie kampanii reklamowych i informacyjnych w terenie i środkach masowego przekazu, prowadzenie muzealnej strony internetowej i facebooka.3. Współpraca przy pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych na działalność muzealną.4. Dokumentowanie działalności muzealnej w formie audiowizualnej i tekstowej.5. Współpraca techniczna przy opracowywaniu dokumentacji muzealiów.
MUZEUM W ŁĘCZYCY - 2016-06-15 - Łęczyca (łódzkie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika, opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia w instytucji, rejestr ewidencji czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych, ustalenie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie planów urlopowych, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna - 2019-09-03 - Gdańsk (pomorskie)
badania diagnostyczne dzieci,terapia psychologiczna dla dzieci indywidualna jak również grupowa,doradztwo psychol.dla nauczycieli i rodziców
Przedszkole Miejskie nr 3 - 2017-10-25 - Ozorków (łódzkie)
Organizacja, planowanie krajowych i międzynarodowych usług transportowych na potrzeby własnej produkcji firmy. Optymalizacja kosztów zapewnienie terminowości. Raportowanie i przekazywanie informacji.sekretariat (at) tomplakoperty.com
TOMPLA KOPERTY Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Gniezno (wielkopolskie)
Obsługa klienta anglojęzycznego w formie mailowej w zakresie HR. Praca w systemie Workday. Aktualizacja systemu,konsultacja z klientem w zakresie obsługi systemu Workday. Administracja procesami HR m.in dla Wielkiej Brytanii.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej związanej z przetargami, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współpraca i opracowywanie rzeczowo- finansowego planu remontów, dokonywanie odczytów wodomierzy głównych i indywidualnych, odczyt i analiza energii elektrycznej. Przygotowywanie projektów umów, współpraca z firmami prowadzącymi usługi dla Spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KLAKSON - 2017-06-02 - Lublin (lubelskie)
- kompletowanie zamówień na podstawie faktur- przyjmowanie dostaw,- rozwożewnie towaru,- prace na magazynie i inne prace zlecone przez właściciela.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "HAGA" - 2018-10-19 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
- Prowadzenie spraw kadrowych i naliczanie wynagrodzeń. - Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (dowolne). 1-2 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa programu Optima, Płatnik oraz Ms Office. Kontakt telefoniczny (32-789-38-72) w godzinach: 8:00-12:00 e-mail: praca (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-25 - Katowice (śląskie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych, kojarzenie tranzakcji handlowych,obsługa tranzakcji handlowych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Sopot (pomorskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Kozerki (mazowieckie)
Organizacja transportu krajowego i międzynarodowego,Realizacja działań związanych z planowaniem transportu produktów do klientów tj. planowanie oraz koordynowanie dostaw do klienta, praca z dokumentami w systemie operacyjnym firmy (faktury, zlecenia, dokumenty magazynowe itp.)Organizacja odpraw importowych i exportowych towarów,Ścisła współpraca z produkcją w zakresie przygotowywania przesyłek,Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
BOZAMET Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Siedlce (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie z materiałów budowlanych konstrukcyjne elementy budynków przy pomocy narzędzi i maszyn budowlanych.
Eksport-Import Hurt-Detal Usł.Ogólnobud.Ślus.Transp.- Jerzy Krzysztofik - 2016-06-29 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
bezpośrednia obsługa klientaGodziny pracy: 8-16
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "AUTOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, udzielanie informacji na temat oferty handlowej i przyjmowanie należności za zakupiony towar, praca w systemie zmianowym. Miejsce pracy: WrocławIstnieje możliwość podjęcia zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy lub na 0,625 lub na pół etatu. System pracy wielozadaniowy. Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 38-81-940 lub elektroniczny: 31088pm (at) pl.tesco-europe.comOferta znajduje się w sali:G, A
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Wrocław (dolnośląskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 21/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Prowadzenie windykacji należności Oddziału,2. Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych,3. Monitorowanie postępowań egzekucyjnych i współpraca z organami egzekucyjnymi,4. Sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej wykonywanych zadań.- Wynagrodzenie: od 3400 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie w zakresie finansów, ekonomii lub prawa). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym, minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim. Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnejfinansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t. j. Dz.U. z 2018 r. 1314 z późn. zm.),3. Umiejętność obsługi komputera (m. in. programy Word, Excel, Outlook),4. Umiejętność obsługi urządzeń biurowychPredyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność poprawnego formułowania pism, samodzielność, dokładność, odporność na stres.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-28 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie sprawozdań o odpadach i innych dokumentacji z zakresu ochrony środowiska
Filipczyk Marcin Firma Usługowa "ECOCITY" - 2017-01-05 - Grodków (śląskie)
obsługa klienta, wspołpraca z firmami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-14
Centralna Agencja Reklamowa Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Słupsk (pomorskie)
codzienne wyznaczanie czynności operacyjnych z uwzględnieniem potrzeb, ekonomicznego uzasadnienia oraz warunków pogodowych, zarządzanie podległym personelem, kontrolowanie i rozliczanie ilości wykonanych prac i zużycia środków w porównaniu do poszczególnych pól i upraw, prowadzenie podstawowych rozliczeń wydatków, dbanie o prawidłowy przepływ informacji. Praca w okolicach Żarowa - Imbramowice.
Investagro Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Żarów (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowywaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze ofert.- Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds. prawnych.- Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacji.- Dopilnowanie, aby zawieranie i przechowywanie kontraktów odbywało się zgodnie z krajowymi przepisami.- Ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)
Brak danych
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA NZOZ S.C. - 2017-08-23 - Rzeszów (podkarpackie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-02-06 - Krosno (podkarpackie)
1.przygotowanie planu i wdrożenie controllingu i budżetowania,2.analizy kontroli kosztów we wszystkich obszarach działalności Grupy Kapitałowej,3.wykorzystywanie narzędzi rachunkowości zarządczej,4.nadzorowanie realizacji budżetu, kontrola wykonania oraz analiza odchyleń,5.raportowanie wskaźników finansowych dla Zarządu,6.controlling sprzedaży i produkcji we wszystkich obszarach działalności Grupy Kapitałowej,7.przygotowywanie analiz i kalkulacji wspierających Zarząd w procesie podejmowania decyzji,8.poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów.
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2016-11-15 - Łubiana (pomorskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-12-17 - Warszawa (mazowieckie)