SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MAGAZYNU Turza Śląska oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MAGAZYNU

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Przyjmowanie towaru do magazynu, jego wydawanie, ewidencjonowanie przepływów magazynowych.

Data publikacji: 2016-06-08

Lokalizacja: Turza Śląska (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Turza Śląska, powiat: wodzisławski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przyjmowanie towaru do magazynu, jego wydawanie, ewidencjonowanie przepływów magazynowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach od 5.00 - 13.00, 13.00 - 22.00.Kontakt osobisty lub cv przesyłać na adres e-mail.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MAGAZYNU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Turza Śląska

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: magazynier

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.07.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w zarządzaniu systwmami magazynowymi, obsługa komputera i urządzeń peryferyjnych

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

Adres pracodawcy:
Michalskiego 12, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: wodzisławski

Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski

Ulica pracodawcy: Michalskiego

Numer budynku pracodawcy: 12

Profil działalności pracodawcy:
PKD | 45.20.Z Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykliPKD 2 | 46.22.Z Sprzedaż hurtowa kwiatów i roślinPKD 3 | 46.44.Z Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.06.2016

Data dodania oferty pracy: 08.06.2016

Oferta pracy ważna do: 05.07.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 1 850 PLN

współpracaz mediami, szkołami, pozyskiwanie sponsorów, reklam, funduszy
REGIONALNA FUNDACJA FILMOWA - 2016-02-02 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 000 PLN

przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów,sterowaniem procesem adaptacji nowego pracownika i opieka nad pracownikami już zatrudnionymi,współpraca z dyrekcją w określaniu polityki pomieszczeń kadrowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Zambrów (podlaskie)

INŻYNIER BUDOWY - od 1 850 PLN

współpraca z kierownikami budów, przygotowywanie dokumentacji budowlanej, skaładanie zamówień na materiały budowlane.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA W DZIALE PROMOCJI I DOKUMENTACJI MUZEALNEJ - od 1 850 PLN

1. Pomoc przy organizacji i prowadzeniu wydarzeń muzealnych.2. Prowadzenie działalności informującej i promującej wydarzenia muzealne poprzez: organizację i prowadzenie kampanii reklamowych i informacyjnych w terenie i środkach masowego przekazu, prowadzenie muzealnej strony internetowej i facebooka.3. Współpraca przy pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych na działalność muzealną.4. Dokumentowanie działalności muzealnej w formie audiowizualnej i tekstowej.5. Współpraca techniczna przy opracowywaniu dokumentacji muzealiów.
MUZEUM W ŁĘCZYCY - 2016-06-15 - Łęczyca (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 000 PLN

Kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika, opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia w instytucji, rejestr ewidencji czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych, ustalenie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie planów urlopowych, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna - 2019-09-03 - Gdańsk (pomorskie)

PSYCHOLOG - od 2 000 PLN

badania diagnostyczne dzieci,terapia psychologiczna dla dzieci indywidualna jak również grupowa,doradztwo psychol.dla nauczycieli i rodziców
Przedszkole Miejskie nr 3 - 2017-10-25 - Ozorków (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU LOGISTYKI - od 2 000 PLN

Organizacja, planowanie krajowych i międzynarodowych usług transportowych na potrzeby własnej produkcji firmy. Optymalizacja kosztów zapewnienie terminowości. Raportowanie i przekazywanie informacji.sekretariat (at) tomplakoperty.com
TOMPLA KOPERTY Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Gniezno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PROCESÓW HR - do 4 800 PLN

Obsługa klienta anglojęzycznego w formie mailowej w zakresie HR. Praca w systemie Workday. Aktualizacja systemu,konsultacja z klientem w zakresie obsługi systemu Workday. Administracja procesami HR m.in dla Wielkiej Brytanii.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 800 PLN

Przygotowywanie dokumentacji technicznej związanej z przetargami, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współpraca i opracowywanie rzeczowo- finansowego planu remontów, dokonywanie odczytów wodomierzy głównych i indywidualnych, odczyt i analiza energii elektrycznej. Przygotowywanie projektów umów, współpraca z firmami prowadzącymi usługi dla Spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KLAKSON - 2017-06-02 - Lublin (lubelskie)

MAGAZYNIER - KIEROWCA - 2 800 - 3 000 PLN

- kompletowanie zamówień na podstawie faktur- przyjmowanie dostaw,- rozwożewnie towaru,- prace na magazynie i inne prace zlecone przez właściciela.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "HAGA" - 2018-10-19 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 500 PLN

- Prowadzenie spraw kadrowych i naliczanie wynagrodzeń. - Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (dowolne). 1-2 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa programu Optima, Płatnik oraz Ms Office. Kontakt telefoniczny (32-789-38-72) w godzinach: 8:00-12:00 e-mail: praca (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-25 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 500 PLN

Nawiązywanie kontaktów handlowych, kojarzenie tranzakcji handlowych,obsługa tranzakcji handlowych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Sopot (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Kozerki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 2 750 PLN

Organizacja transportu krajowego i międzynarodowego,Realizacja działań związanych z planowaniem transportu produktów do klientów tj. planowanie oraz koordynowanie dostaw do klienta, praca z dokumentami w systemie operacyjnym firmy (faktury, zlecenia, dokumenty magazynowe itp.)Organizacja odpraw importowych i exportowych towarów,Ścisła współpraca z produkcją w zakresie przygotowywania przesyłek,Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
BOZAMET Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CZESKI) (NR REF. S/CZ/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M - od 5 500 PLN

Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-24 - Warszawa (mazowieckie)

MURARZ - od 2 800 PLN

wykonywanie z materiałów budowlanych konstrukcyjne elementy budynków przy pomocy narzędzi i maszyn budowlanych.
Eksport-Import Hurt-Detal Usł.Ogólnobud.Ślus.Transp.- Jerzy Krzysztofik - 2016-06-29 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH ( ODZIEŻ) - do 2 647 PLN

Obsługa klienta, udzielanie informacji na temat oferty handlowej i przyjmowanie należności za zakupiony towar, praca w systemie zmianowym. Miejsce pracy: WrocławIstnieje możliwość podjęcia zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy lub na 0,625 lub na pół etatu. System pracy wielozadaniowy. Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 38-81-940 lub elektroniczny: 31088pm (at) pl.tesco-europe.comOferta znajduje się w sali:G, A
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI, DZIALE FINANSOWYM (OGŁOSZENIE NR 21/2019) - 3 400 - 3 600 PLN

- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 21/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Prowadzenie windykacji należności Oddziału,2. Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych,3. Monitorowanie postępowań egzekucyjnych i współpraca z organami egzekucyjnymi,4. Sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej wykonywanych zadań.- Wynagrodzenie: od 3400 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie w zakresie finansów, ekonomii lub prawa). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym, minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim. Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnejfinansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t. j. Dz.U. z 2018 r. 1314 z późn. zm.),3. Umiejętność obsługi komputera (m. in. programy Word, Excel, Outlook),4. Umiejętność obsługi urządzeń biurowychPredyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność poprawnego formułowania pism, samodzielność, dokładność, odporność na stres.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-28 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - do 2 000 PLN

Wykonywanie sprawozdań o odpadach i innych dokumentacji z zakresu ochrony środowiska
Filipczyk Marcin Firma Usługowa "ECOCITY" - 2017-01-05 - Grodków (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

obsługa klienta, wspołpraca z firmami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPECJALISTA DS. REKLAMY I MARKETINGU - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-14
Centralna Agencja Reklamowa Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWNIK GOSPODARSTWA ROLNEGO - 900 - 2 500 - 4 000 PLN

codzienne wyznaczanie czynności operacyjnych z uwzględnieniem potrzeb, ekonomicznego uzasadnienia oraz warunków pogodowych, zarządzanie podległym personelem, kontrolowanie i rozliczanie ilości wykonanych prac i zużycia środków w porównaniu do poszczególnych pól i upraw, prowadzenie podstawowych rozliczeń wydatków, dbanie o prawidłowy przepływ informacji. Praca w okolicach Żarowa - Imbramowice.
Investagro Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Żarów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS.ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM - od 4 400 PLN

- Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowywaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze ofert.- Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds. prawnych.- Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacji.- Dopilnowanie, aby zawieranie i przechowywanie kontraktów odbywało się zgodnie z krajowymi przepisami.- Ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO - od 2 600 PLN

- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-02-06 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU I BUDŻETOWANIA - od 1 850 PLN

1.przygotowanie planu i wdrożenie controllingu i budżetowania,2.analizy kontroli kosztów we wszystkich obszarach działalności Grupy Kapitałowej,3.wykorzystywanie narzędzi rachunkowości zarządczej,4.nadzorowanie realizacji budżetu, kontrola wykonania oraz analiza odchyleń,5.raportowanie wskaźników finansowych dla Zarządu,6.controlling sprzedaży i produkcji we wszystkich obszarach działalności Grupy Kapitałowej,7.przygotowywanie analiz i kalkulacji wspierających Zarząd w procesie podejmowania decyzji,8.poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów.
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2016-11-15 - Łubiana (pomorskie)