SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CZESKI) (NR REF. S/CZ/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CZESKI) (NR REF. S/CZ/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Data publikacji: 2019-07-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie: 1500-3000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CZESKI) (NR REF. S/CZ/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
czeski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość języka czeskiego, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wWysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu własnej pracy, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "S/CZ/2019", telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 25.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9c5cad32f174f0089b32be6febc275da
Podobne oferty pracy
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języków obcych jest konieczna do kontaktu z dostawcami, klientem zagranicznym.- Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Poziom wykształcenia: BRAK. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka hiszpańskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Katowice (śląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Mogielnica (mazowieckie)
wyszukiwanie klientów spoza UE dla celów sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad dokumentacją fundacji, promocja działań fundacji, dbałość o wizerunek fundacji, reprezentowanie fundacji , pozyskiwanie nowych partnerów oraz opieka nad obecnymi.
Fundacja FLY - 2017-03-02 - Gdynia (pomorskie)
jw.
P.I.W. CAMCO Sp. z o.o. - 2017-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa przy wprowadzaniu danych do systemu komputerowego
OTTO WORK FORCE POLSKA Sp. z o.o. - 2019-03-14 - Koninko (wielkopolskie)
nadzór, organizacja zakupów, negocjowanie cen i warunków dostaw; mile widziane doświadczenie w zakresie utrzymania w ruchu maszyn, urządzeń, znajomość zagadnień: budowy maszyn, hydrauliki, elektryki oraz obróbki mechanicznej metali
GJH-KOŁO H.JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - KOŁO - 2018-01-04 - Zawadzkie (opolskie)
obsługa dministracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2017-10-31 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
praca z klientami rosyjskojęzycznymi, korespondencja handlowa z klientami rosyjskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów z rynków wschodnich, pomoc handlowa i opieka nad kontrahentami z rynków wschodnich
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kalisz (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy na stanowiska produkcyjne
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Skoczów (śląskie)
Udział w opracowywaniu nowych technologii, udział w twoerzeniu i aktualizacji dokumentacji produkcyjnej, nadzór nad procesem produkcji, nadzór nad urządzeniami produkcyjnymi, kontrola warunków wytwarzania
Zakład Farmaceutyczny AMARA Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Pieńków (mazowieckie)
•Analiza zapotrzebowania na tworzywa, opakowania, półprodukty, materiały pomocnicze, itp. (Subiekt; ProCon MP2; Excel)•Składanie i monitorowanie zamówień•Optymalizacja poziomu zapasów•Poszukiwanie nowych materiałów i dostawców •Prowadzenie spraw reklamacyjnych •Stały kontakt i współpraca z innymi działamiPraca na czas określony: okres próbny 3 miesiące, określony 2 lataGodziny pracy 7:00 - 15:00
Plastmer Sp. z o.o. sp.k. - 2018-11-14 - Smolec (dolnośląskie)
Montaż i demontaż maszyn zgodnie z rys. technicznym. Praca od pn do pt w godz. 8.00-16.00.
ALFA POLAND Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
Tworzenie materiałów informacyjnych i reklamowych, przygotowywanie art. dla mediów branżowych(prasa,portale), tworzenie tekstów reklamowych, współpraca z grafikami, agencjami zewnętrznymi, koordynacja i przygotowywanie imprez targowych, szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Owczary (świętokrzyskie)
Obsługa klienta zagranicznego, wystawianie dokumentacji transportowych.
TRAZMET LAGER TECHNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Dojutrów (wielkopolskie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne równoczesne kierowanie kilkoma średniej wielkości projektami oraz dużymi kompleksowymi projektami badawczo-rozwojowymi (B&R). Lokalne wsparcie regionalnych i globalnych procesów produkcji. Wspieranie projektów na innych czekoladowych platformach. Konsultacje z naukowcami, technologami i specjalistami z innych krajów.Umowa o pracę, jedna zmiana, miejsce pracy: Bielany Wrocławskie.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów tłumaczenie CV na język polski i ofert na język rosyjski i ukraiński
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Kraków (małopolskie)
Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Nowa Wieś (podkarpackie)
całościowe zarządzanie projektami usługi pracy tymczasowej realizowanej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, współpraca z kluczowymi partnerami biznesowymi z branży produkcyjnej, logistycznej, realizacja procesów administracyjnych związanych z zatrudnieniem pracowników, sporządzanie umow o pracę oraz umów cywilnoprawnych w systemie CRM, odpowiedzialność za budowanie trwałych relacji z pracownikami oraz partnerami biznesowymi, koordynowanie spaw zwiazanych z przyjazdem, zatrudnieniem i zakwaterowaniem pracowników z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Lubicz Górny (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zapytań od klientów krajowych i zagranicznych, tworzenie ofert handlowych, przyjmowanie i edwidencja zamówień, fakturowanie sprzedaży i innych dokumentów, przygotowywanie raportów sprzedażowych.
Mera Metal sa - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie rysunków projektowych w AutoCAD, wykonywanie obliczeń projektowych i dokumetacji technicznej, kontrola nad przebiegem i realizacją zleceń, nadzór nad zakupem materiałów do produkcji
ZMUW ENGINEERING Sp. z o.o. - 2017-01-11 - Sosnowiec (śląskie)
SAMODZIELNE PROWADZENIE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA PROCESY LOGISTYCZNE W FIRMIE,KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA PRODUKCJI, MAGAZYNOWANIA I DYSTRYBUCJI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PROCESÓW LOGISTYCZNYCH ZA GRANICĄ TJ. UKRAINA, WIELKA BRYTANIA, NIEMCY, NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH Z DOSTAWCAMI O ODBIORCAMI ORGANIZACJI W ŁAŃCUCHU DOSTAW, OCENIANIE JAKOŚCI PROCESÓW LOGISTYCZNYCH I EFEKTYWNOŚCI PODEJMOWANYCH DZIAŁAŃ, ZAPEWNIANIE OPTYMALNYCH I TERMONOWYCH DZIAŁAŃ WSZYSTKICH FUNKCJI LOGISTYCZNYCH W ORGANIZACJI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (INFORMATYKA, LOGISTYKA), ZNAJOMOŚĆ RYSUNKU MEBLARSKIEGO, OBSŁUGA SERWERÓW, OBSŁUGA SYSTEMU WINDOWS I LINUX, ZNAJOMOŚĆ SAP, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAKRESIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, ANGIELSKIEGO, ROSYKSKIEGO, NIEMIECKIEGO; e-mail:brodowska (at) businesscontrolltd.com
LOGISTICSERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przyjmowanie i realizacja zgłoszeń dotyczących usług transportowych, nieczystości stałych i płynnych,realizacja zadań z zakresu utrzymania czystości, porządku w gminie oraz zieleni miejskiej,organizacja i kontrola pracy działu,prowadzenie ewidencji i dokumentacji posiadanych środków transportowych,wystawianie kart drogowych, rozliczanie paliw, olejów i części zamiennych ,prowadzenie gospodarki magazynowej w zakresie zadań działuprowadzenie i nadzór spraw związanych z ochroną środowiska,przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz sprawozdawczości z zamówień publicznych,nadzór nad realizacją robót remontowych środków transportu i maszyn,sporządzanie sprawozdań i analiza danych związanych z zajmowanym stanowiskiem.Zaopatrzenie w materiały
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2017-04-20 - Iłowa (lubuskie)
Fakturowanie, wydawanie dokumentów WZ, kontakt z klientem, obsługa programu COMARCH
WKG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-26 - Raciszyn (łódzkie)
przygotowanie faktur i wprowadzanie danych w programie CDN Optima, przygotowanie dokumentów księgowych w ramach wsparcia głównej księgowej, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; rozliczanie zaliczek służbowych ; prowadzenie kadr w wyznaczonych obszarach: ewidencja badań lekarskich; szkoleń bhp; ewidencja urlopów, przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych; monitoring należności i zobowiązań, w tym windykacja; wsparcie księgowego w bieżącej działalności operacyjnej; całościowe prowadzenie biura (maile, telefony, poczta przychodząca; wychodząca; obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych
BRANDGOOD MACIEJ GOLONKA - 2015-11-24 - Świątniki Górne (małopolskie)
Obsługa sekretariatu, obsługa komputera.
kontakt przez OHP - 2017-01-30 - Żory (śląskie)
RONTECHTechnika czyszczenia i renowacji suchym lodemFirma świadcząca usługi ekologicznego, przemysłowego czyszczenia suchym lodem z wykorzystaniem wyspecjalizowanych maszyn oraz Partner sprzedażowy wyłącznego dystrybutora na Polskę maszyn czyszczących POLARJET AG, poszukuje kandydata na stanowisko:Specjalista ds. techniczno-handlowychMiejsce pracy : SłupskZadania jakie stawiamy:- pozyskiwanie oraz nawiązywanie współpracy z potencjalnymi kontrahentami , przygotowywanie i prezentacja ofert, - doradztwo techniczne,- organizowanie spotkań z kontrahentami, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji,- monitorowanie rynku i analiza konkurencji,- czynny udział w budowaniu polityki i strategii sprzedaży,- prowadzenie bazy danych kontrahentów, opieka i stałe monitorowanie ich potrzeb,- raportowanie efektów swojej pracy.Oferujemy:-wdrożenie stanowiskowe,- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- pracę w środowisku nowych, ekologicznych technologii,- możliwość rozwoju zawodowego,- niezbędne narzędzia pracy,- przyjazna atmosfera pracy,- motywacyjny system wynagradzania, adekwatny do efektów pracy,- samodzielne, pełne nowych wyzwań stanowisko. Praca w godz. 7-15. Preferowany kontakt e-mailowy z pracodawcą; kontakt osobisty w godz. 9-10.
RONTECH Ireneusz Ronkowski - 2016-05-24 - Słupsk (pomorskie)
-przygotowanie planu procedury rekrutacji;-przygotowanie materiałów dydaktycznych z zakresu technik rekrutacji;-przygotowanie wizerunku idealnego kandydata;-przygotowanie ofert pracy w języku ukraińskim;
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Łódź (łódzkie)