SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Raciszyn oferta pracy WKG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Fakturowanie, wydawanie dokumentów WZ, kontakt z klientem, obsługa programu COMARCH
Data publikacji: 2017-07-26
Lokalizacja: Raciszyn (łódzkie)
Pracodawca: WKG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Działoszyńska 69, 98-355 Raciszyn, powiat: pajęczański, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Fakturowanie, wydawanie dokumentów WZ, kontakt z klientem, obsługa programu COMARCH
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2 200 zł + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Raciszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pajęczański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Działoszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe (mile widziane ekonomiczne lub techniczne), obsługa komputera (excel), mile widziana znajomość programów księgowych, prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta i kontakcie z kontrahentem, mile widziana dobra znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy:
WKG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Adres pracodawcy:
1 Maja 65, 98-330 Pajęczno, powiat: pajęczański, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: pajęczański
Gmina pracodawcy: Pajęczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pajęczno
Adres strony pracodawcy: www.wkg.pl
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: Kopalnia kruszyw wapiennych.
Nazwisko osoby zgłaszającej: Aleksandra Gniecioszek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 26.07.2017
Oferta pracy ważna do: 26.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- systematyczne pozyskiwanie nowych klientów z wyznaczonego terenu- tworzenie ofert, zamówień, przygotowywanie raportów sprzedaży- spotkania z potencjalnymi klientami- realizację powierzonych zadań i celów.Kontakt kandydatów poprzez wysłanie CV mailem: biuro (at) proautomatic.pl.
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2016-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
praca umysłowa
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Planowanie, koordynacja i kontrola realizacji zadań wydziału produkującego meble ogrodowe.
Trimex spółka z o.o. - 2016-08-19 - Brody Małe (lubelskie)
roboty gospodarcze
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Praca w dziale sprzedaży: obsługa zamówień klientów.Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami firmy. Wystawianie dokumentów sprzedaży. Awizowanie dostaw do klientów.
MEBLARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "DĄB" - 2017-10-13 - Gdynia (pomorskie)
Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Siedlce (mazowieckie)
PRZYDZIAŁ CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OBSŁUGI KADROWO-PŁACOWEJ DO USTALENIA DO USTALENIA W ZALEŻNOŚCI OD POSIADANEGO DŚWIADCZENIAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, PREFEROWANI KANDYDACI Z DOŚWIADCZENIEM ZAWODOWYM, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚC OBSŁUGI KOMPUTERACV I LIST MOTYWACYJNY NA ADRES E-MAIL:LEWANDOWSKA.EWA (at) WOMP.SZCZECIN.PL, LUB PRZESŁAĆ NA ADRES WOMP BOLESŁAWA ŚMIAŁEGO 33
WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY - ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM LECZENIA I PROFILAKTYKI - 2017-12-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wg programu stażu ( RPO 6/3)
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Jeżyce (zachodniopomorskie)
praca biurowa, tłumaczenia symultaniczne , redagowanie pism w języku polskim i ukraińskim
"CENTRUM MEDYCZNE HCP" Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Poznań (wielkopolskie)
Pakowanie produktów, obsługa urządzeń linii produkcyjnej, bieżąca kontrola jakości opakowania wyrobów, przestrzeganie ustalonej technologii produkcji
Soltrex Sp. z o. o. - 2018-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
Planowanie i realizacja działań marketingowych firmy; planowanie i realizacja komunikacji z klientem i dostawcami, prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów i usług.
"Aleksandra" Aleksandra Kociałkowska - 2017-08-22 - Gdańsk (pomorskie)
ocena klientów pod wzgledem zdolności kredytowej, bezpośredni kontakt z klientami hiszpańskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Skarbimierz (opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu nieruchomościami (warunek konieczny), wykształcenie minimum średnie zawodowe - preferowane techniczne, licencja zarządcy nieruchomości lub odbyte kursy w zakresie zarządzania nieruchomościami, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, znajomość procedur prawa zamówień publicznych, prawo jazdy kategorii B, rzetelność, terminowość, dokładność i dobra organizacja pracy, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Kwatera Społecznego - 2017-01-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Praca przy komputerze, obsługa, kodowanie i wystawianie faktur vat, paragonów
MAJSTER - Chorążakowie Sp. J. - 2018-01-26 - Leszno (wielkopolskie)
•Realizacja planów sprzedaży i strategii marketingowej firmy; •Osiąganie stałego wzrostu sprzedaży poprzez rozwój współpracy z istniejącymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów;•Rozwijanie relacjach handlowych ze stałymi oraz potencjalnymi klientami firmy (realizacja zamówień, przygotowywanie ofert, bieżąca obsługa Klienta);•Monitorowanie działań konkurencji i dokonywanie analiz rynku; •Kontrola i utrzymywanie zapasów magazynowych;godz. pracy 8-16; okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony lub nieokreślony; wynagrodzenie miesięczne, płaca zasadnicza plus premia uznaniowa, w zależności od umiejętności i kwalifikacji
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH PLAST-BOX S.A. - 2018-02-13 - Słupsk (pomorskie)
według stanowiska
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "Dorado" Dorota Maciejska - 2016-05-04 - Fasty (podlaskie)
Dostawa towarów w transporcie międzynarodowych (Polska - Niemcy)
ARGA Gajaszek Arkadiusz - 2016-08-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
MLEKTAR S.A. w Tarnowie - 2018-03-01 - Tarnów (małopolskie)
w/g stanowiska
GB Granites Sp. z o.o. Kielce - 2017-05-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie rachunkowości LGD zgodnie z Ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994r. (Dz. U. z 2002r. Nr 76 poz. 694). Wykonywanie obowiązków sprawozdawczych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa.Przestrzeganie ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej LGD.Należyte przechowywanie i zabezpieczene dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych, bieżące prawidłowe prowadzenie księgowości z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych.Analiza dokumentów finansowych i ich bieżąca kontrola pod wzgledem formalno- rachunkowym. Podejmowanie działań zmierzających do usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych w toku sprawowania kontroli i nadzoru.Dokonywanie zamknięcia rocznego ksiąg oraz sporządzanie wymaganych obowiązującymi przepisami prawa sprawozdań.Prowadzenie dokumentacji składek członków zwyczajnych i wspierających.Obsługa Walnego Zebrania Członków LGD, Rady i Zarządu LGD, innych zespołów/grup pracujących na rzecz LGD oraz wydarzeń organizowanych przez LGD, oraz tych, w których LGD bierze udział. Wnioskowanie wraz z uzasadnieniem o wprowadzenie zmian w planie finansowym.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem kasy gotówkowej zgodnie z obowiązujacymi w tym zakresie przepisami prawa.Prowadzenie systematycznej kontroli wewnetrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Prowadzenie akt osobowych.Sporządzanie umów pracowniczych i innej dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac oraz rozliczanie z ZUS i US.Organizowanie i kontrola szkoleń BHP. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wpółpraca z Urzędem Pracy. Zadania związane z projektami grantowymi - przygotowywanie umów, kontakty z realizatorami, monitoring prowadzonych operacji, rozliczenie projektów, etc. Opieka kadrowo - księgowa nad pracownikami Biura LGD.Realizowanie innych zadań zleconych przez Zarząd LGD.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Kraina Wzgórz Trzebnickich - 2016-05-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
1). Rejestracja zamówień w systemie.2). Tworzenie rekordów klientów.3). Obsługa zgłoszeń i reklamacji w systemie.4). Archiwizacja dokumentów.5). Przygotowanie raportów i zestawień.6). Postępowanie zgodnie z procedurami Spółki.Praca w systemie trzyzmianowym w godzinach: 8-16/9-17/10-18.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Sokołów (mazowieckie)
rozliczanie wpłat, fakturowanie, kontakt z księgowością
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Kraków (małopolskie)
-wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych-zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami-określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami-praca na wewnętrzynych systemach rekrutacyjnych-wsparcie kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego oraz wsparcie zespołów rekrutacyjnych-przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad wewnętrzną dokumentacją jakościową, opracowywanie i wprowadzanie danych jakościowych, tłumaczenia dokumentacji wydziałowej, archiwizacja dokumentów jakościowych
"A.BERGER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych. Praca na 2 zmiany (sklep czynny w godz. 6 - 21).MOŻLIWOŚC PRACY NA 1/2 ETATU - WYNAGRODZENIE 1000,00 ZŁ BRUTTO.
GONDKO EDYTA Firma Handlowa "NIKO" - 2017-09-14 - Zagórnik (małopolskie)
zarządzanie restauracją
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Opole Lubelskie (lubelskie)
aktywne pozyskiwanie kontrahentów (praca z wierzycielem, a nie zdłużnikiem), budowanie długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymikontrahentami, aktywny marketing lokalny współuczestnictwo w projektachmarketingowych spółki, kreowanie pozytywnego wizerunku spółki, praca w godz.8-16
Zespół Doradztwa Biznesowego PARTNER Sp. o.o. - 2017-06-19 - Opole (opolskie)
SPECJALISTA DS. HANDLU-SPRZEDAŻ CZĘSCI ZAMIENNYCH-WYSTAWIANIE FAKTUR-SPORZĄDZANIE OFERT NA USŁUGI SERWISOWE
JANUSZ KANIA AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2016-10-11 - Dębica (podkarpackie)