SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY Tarnowskie Góry oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta, wspołpraca z firmami zewnętrznymi
Data publikacji: 2016-06-23
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta, wspołpraca z firmami zewnętrznymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Ignacego Krasickiego 17A, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dokumenty aplikacyjne
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Będzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Będzin
Ulica pracodawcy: Ignacego Krasickiego
Numer budynku pracodawcy: 17A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 23.06.2016
Oferta pracy ważna do: 23.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sekretariatu zakładu pielęgniarstwa; obsługa systemu informatycznego: USUS, CELCAT; prowadzenie ewidencji prac dyplomowych, archiwizowanie dokumentów wydziału; protokołowanie posiedzień rad wydziału.
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza - 2018-11-19 - Częstochowa (śląskie)
dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, kierowanie zespołem pracowników, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika, współpraca z dyrekcją użytkownika
CENTRUM WSPÓŁPRACY ZE WSCHODEM LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Piła (wielkopolskie)
kierowca międzynarodowy, przwóz towarów
PHU K&K Krzysztof Kina - 2018-01-17 - Chwalęcice (lubuskie)
Telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, -prowadzenie korespondencji projektowej,-przygotowanie, gromadzenie i archiwizacja dokumentów związanych z realizacją projektu,-opis faktur, rachunków i not, zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów,-przygotowanie organizacyjne szkoleń,-prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,-rekrutacja uczestników szkoleń,-wykonywanie innych poleceń kierownika projektu.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2016-12-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Redagowanie ogłoszeń o pracę, prowadzenie procesów rekrutacji, zarządzanie bazą danych, kontakt z instytucjami rynku pracy.
INTRA-JOB SP. Z O.O. - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
j.w
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie kadr i płac, wyliczanie wynagrodzeń itp.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kalisz (wielkopolskie)
dbanie o wizerunek firmy, projektowanie graficzne wizerunku firmy, filmów, wideoblogów itp. prowadzenie stron na portalach społecznościowych
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Bełchatów (łódzkie)
rekrutacja i dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, sterowanie procesem adaptacji pracowników
LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie 5 lat, prawo jazdy kat BKoordynacja pracy serwisu urządzeń informatycznych, kontakty z firmami zewnętrznymi, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa magazynu serwisowego w programie SAP, przygotowanie ofert i wycen sprzętu informatycznego.
IteCom Sp.z o.o. - 2017-07-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie dokumentów dotyczących pozwoleń na pracę. Rozliczanie czasu pracy urlopów, zwolnień lekarskich, wyliczanie zatrudnienia w etatach, sporządzanie deklaracji i raportów ZUS, GUS, INF1-PFRON, PIT11, formularz Z3, zaświadczenia pracownicze, archiwizowanie dokumentów kadrowych, raportowanie. - Wynagrodzenie: 2800 - 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Minimum 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Mile widziane uprawnienia. Znajomość prawa pracy i zagadnień kadrowych, paketu MS Office, obsługa Płatnika, mile widziana znajomość Symfonii. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub rosyjskiego. Na ofertę mogą aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. CV przesłać na e-mail: broda (at) dako-pt.com
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-09 - Katowice (śląskie)
jw.
STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE Sp. z o.o. - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, prowadzenie postępowania dowodowego w sprawach okoloczności i przyczyn wypadków przy pracy rolniczej, analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy rolniczej i chorób zawodowych rolników, analizowanie terminowości zgłoszeń wypadków, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi, zasadach zapobiegania im oraz podstawowych zasadach postępowania w razie wypadku, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bhp w rolnictwie indywidualnym, podejmownie regionalnych inicjatyw zorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propagowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętu i odzieży ochronnej, spełniających wymogi bhp, udział w opracowywaniu wniosków o zwrot od producentów oraz dostawców usług wydatków ponoszonych na świadczenia z tytułu następstw wypadku, informowanie rolników o możliwości nieodpłatnego korzystania z rehabilitacji leczniczej realizowanej za pośrednictwem KRUS oraz przyjmowanie wniosków o skierowanie ubezpieczonego na rehabilitację leczniczą, przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwie rolnika.Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Nowym Tomyślu, ul. Długa 18, 64-300 Nowy Tomyśl.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-03-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
kontakt telefoniczny i mailowy z dłużnikami
GCP SP. JAWNA Instytut Doskonalenia Wiedzy Prawno - Ekonomicznej - 2016-06-13 - Kraków (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie raportów na temat sprzedaży i marż w firmieKontrolowanie marż sprzedaży oraz cen zakupówWprowadzanie zamówień od klientów do systemuWystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów magazynowychWprowadzanie faktur kosztowych.
AGENCJA HANDLOWA HANY SŁAWOMIR HANCZAK - 2018-02-07 - Łódź (łódzkie)
skanowanie i zliczanie asortymentu w marketach
kontakt przez OHP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczne odbieranie zgłoszeń, klasyfikacja i rejestracja w systemie oraz zapewnienie wsparcia klientom.
"Goran" sp. z o.o. - 2016-02-24 - Biała Niżna (małopolskie)
wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określania procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów,stosowanie właściwych technik oraz procedur wyboru oraz doboru pracownikow. Osoba zatrudnione będzie rekrutowala pracowników z Ukrainy. Miejsce wykonywania pracy:teren całej Polski
Belvedere eu Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa pojazdu obsługa pasażerów
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Kraków (małopolskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażania w Polsce- projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników,ewidencji czasu pracy, nadzór nad czasem wolnym, urlopami, zwolnieniami lekarskimi, rozliczaniem z ZUS, US.
DUOTEAM 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-22 - Świdnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie i obsługa sprzedaży towarów handlowych, fakturowanie sprzedaży, realizowanie planów sprzedażowych, udzielanie informacji klientowi o walorach użytkowania towarów handlowych. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - technik handlowiec, dobra obsługa komputera, programu Subiekt GT, pakietu OpenOffice oraz podstaw handlu.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wejherowo (pomorskie)
-SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESU ZAKUPU SUROWCÓW DO PRZETWÓRSTWA, -PROWADZENIE NEGOCJACVJI WARUNKÓW ZAKUPOWYCH I SPRZEDAŻOWYCH Z KONTRAHENTAMI, -PROWADZENIE KORESPONDENCJI/ UZGODNIEŃ DOT. PROCESU DOSTAW/ ODBIORÓW - W TYM TAKZE W J. ANGIELSKIM, -PROWADZENIE ANALIZ ZAKUPÓW /SPRZEDAŻY POD WZGLĘDEM KONKURENCYJNOŚCI WARUNKÓW HANDLOWYCH, -MONITORWOWANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH SUROWCÓW I PRODUKTÓW
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "PESTAR" PIECHOWSKI EUGENIUSZ - 2017-11-09 - Starogard Gdański (pomorskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Chojnice (pomorskie)
prowadzenie sekretariatu, wykonywanie prac kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przyjmowanie i przekazywanie przekazywanie, prowadzenie rejestrów, organizowanie i przygotowywanie spotkań i zebarań służbowych, dbalość o stam i obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie akt osobowych wychowankówDomu Dziecka, odpowiadanie na pisma, przygotowywanie projektów zarządzań dyrektora, planowanie i dokonywanie bieżących zakupów na potrzeby Domu Dziecka, ewidencjonowanie i dysponowanie otrzymanymi darowiznami rzeczowymi, wykonywanie czynności inwentaryzacyjnych, administrowanie budynkami i terenem placówki, przygotowywanie projektów i realizacja umów z dostawcami w zakresie bieżącego funkcjonowania placówki, przestrzeganie przepisó dotyczących ochrony danych osobowych, udział w procesie kontroli zarządczej i realizacja procesu samokontroli
Dom Dziecka - 2018-10-18 - Police (zachodniopomorskie)
-koordynowanie i prowadzenie projektów dla operacji Heineken w zakresie ich procesu, zapewniając terminowe rezultaty i zarządzając wszystkimi lokalnymi i zewnętrznymi partnerami; -analizowanie i identyfikowanie możliwych udoskonaleń procesów, systemów i metod pracy w ramach procesu -prowadzenie projektów od początku do końca w uzgodnionym terminie zapewniając prawidłowe planowanie zasobów, identyfikację rozwiązań i skuteczne zarządzanie zmianami w całej organizacji -aktywne informowanie odpowiedniego działu oraz zainteresowanych stron o realizacji projektu w celu efektywnej identyfikacji ryzyka / problemów / zależności pojawiających się w trakcie projektu -zapewnienie i koordynowanie oceny wpływu proponowanych zmian -obsługiwanie migracji procesowych projektów (w ramach i poza oddziałem firmy) -wsparcie działań z zakresu zarządzania zmianą w odniesieniu do wprowadzonych zmian -zapewnia zgodności projektu z wytycznymi oraz z innymi procesami / systemami
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)