SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW ZAGRANICZNYCH (NR 4878) Bydgoszcz oferta pracy LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW ZAGRANICZNYCH (NR 4878)
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: rekrutacja i dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, sterowanie procesem adaptacji pracowników
Data publikacji: 2018-07-23
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niedźwiedzia 7 lok. 2, 85-103 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rekrutacja i dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, sterowanie procesem adaptacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW ZAGRANICZNYCH (NR 4878)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe,udokumentowane kwalifikacje, bardzo dobra znajomość wschodnich rynków rekrutacji, prawa pracy i przepisów dotyczących legalizacji zatrudnienia cudzoziemców
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy:
LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Niedźwiedzia 7 lok. 2, 85-103 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
LENEXPO Sp. z o.o. Sp. k., ul. Niedźwiedzia 7/2, kontakt tel. w godz. 10.00-16.00: 663-646-150
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Niedźwiedzia
Numer budynku pracodawcy: 7 lok. 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.07.2018
Data dodania oferty pracy: 23.07.2018
Oferta pracy ważna do: 06.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw w zakresie marketingu w firmie
ITECH - GRZEGORZ KOSMALA - 2016-02-29 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie kadr, naliczanie płac
Kotłorem Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie spraw pracowniczych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Gorlice (małopolskie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: - tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia" należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia", dokumenty wskazane w pkt. "Inne dokumenty" kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
nadzór nad eksploatacją i utrzymaniem lokomotyw, prowadzenie spraw związanych z pracą maszynistów i innych pracowników kolejowych, rozliczanie faktur, nadzór nad umowami z zarządcami infrastruktury i innymi podmiotami, sporządzanie kalkulacji
PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji handlowej, analiza stanu towarowego, cen i strat. Wymagane: wykształcenie min. średnie (ekonomiczne, informatyczne), umiejętność analitycznego myślenia, obsługa komputera, książeczka Sanepid-u, min. roczne doświadczenie na stanowisku samodzielnym i pokrewnym z ekonomią, finansami lub zarządzaniem zespołem pracowników. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Sulęcin (lubuskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Dobrzyca (wielkopolskie)
sporządzanie list płac wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, nagród uznaniowych itp.;naliczanie wypłat wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych, macierzyńskich; naliczanie wypłat świadczeń socjalnych; sporządzanie i wysyłanie przelewów do banku ewidencjonowanie i sprawdzanie pod względem rachunkowym faktur i delegacji przygotowywanie zapotrzebowania na płace ,podatek, ZUS i inne; prowadzenie kartotek zarobkowych i zasiłkowych,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu ZUS RP-7; sporządzanie sprawozdań rocznych do Urzędu Skarbowego (PIT-y); wystawianie zaświadczeń o dochodach pracowników na żądanie osoby zainteresowanej; rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS; tworzenie miesięcznego rozliczenia z ZUS (składki od wynagrodzeń); sporządzanie sprawozdań do GUS, SIO i Starostwa Powiatowego archiwizowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; koordynowanie działań i realizacja powierzonych zadań kontroli zarządczej
Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doskonalenia Nauczycieli w Głogowie - 2017-04-26 - Głogów (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Administrowanie serwerem z systemem operacyjnym Windows 2008,2. Administrowanie systemem zarządzania Quorum dedykowanym dla jednostek administracji publicznej,3. Zarządzanie sprzętem, licencjami, gwarancjami, instalacja/deinstalacja systemów,4. Dbanie o bezpieczeństwo systemów i sieci, tworzenie kopii bezpieczeństwa baz danych,5.Instalowanie sprzętu komputerowego, jego konfiguracja, pomoc użytkownikom w obsłudze sprzętu i oprogramowania, zwłaszcza pakietu biurowego MS Office w tym pomoc zdalna,6. Administrowanie bazą kont poczty elektronicznej oraz archiwami poczty,7.Planowanie zakupów sprzętu zgodnie z potrzebami oraz z zachowaniem stosownych przepisów o zamówieniach publicznych.8. Administrowanie systemami informatycznymi w ramach pełnienia zadań ASI zgodnie z zapisami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-05-20 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Czarna Dąbrówka (pomorskie)
Realizowanie działalności administracyjnej i marketingowej-administrowanie prac biura. Dbałość o dobry wizerunek spółki. Przygotowywanie umów i dokumentów firmy. Dbałość o poprawny obieg dokumentów firmy, w tym przygotowywanie dokumentów przetargowych. Organizacja bieżącej pracy. Wsparcie działu marketingu i księgowości. Utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami. Dbałość o zapotrzebowanie materiałów biurowych, higienicznych i spożywczych. Wsparcie administracyjne dla Zarządu, Pełnomocników Zarządu i pozostałych pracowników firmy. Dbałość o przebieg spotkań biznesowych i pomoc w organizowaniu podróży służbowych pracownikom firmy.
M&MR TRADING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Gdynia (pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Zarządzanie i aktualizacja strony internetowej firmy, aktywne pozyskiwanie klientów, kreacja i prowadzenie kampanii mailingowych, pozyskiwanie nowych klientów, kreowanie strategii sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie, kompletowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowych, wyjazdy w teren, spotkania z klientami na miejscu budowy, załatwianie formalności w urzędach, wypisywanie i składanie wniosków, obbiór decyzji
TOMIZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Konin (wielkopolskie)
załadunek i rozładunek towarów,przyjmowanie i wydawanie towarów,obsługa wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Chrzanów (małopolskie)
ewidencja rozliczanie czasu pracy pracownikównaliczanie płacrozliczanie delegacji słuzbowych pracownikówarchiwizacja i przechowywanie dokumentówpomoc w drobnych pracach księgowychobsługa biura.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zator (małopolskie)
jw.
LANGUAGE SOLUTIONS FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Dostarczanie usług z zakresu HR i/lub płac, zgodnie z dokumentacją otrzymaną od Klienta, na czas, pod nadzorem i według procedur; Kontrolowanie i poprawianie błędów podczas przetwarzania danych; Rejestrowanie błędów w odpowiednich plikach;Zgłaszanie błędów w dokumentacji przesłanej od Klienta;Monitorowanie danych transakcyjnych i eliminowanie potencjalnych błędów z obszaru administracji personalnej oraz/lub płacowej; Dotrzymywanie terminów w rozwiązywaniu zapytań od Klientów.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher - 2017-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktów, kontakt z klientem, sporządzanie dokumentacji handlowej
WEKOM II Kopalnia Granitu Kostrza Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Kostrza (dolnośląskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,detalicznych ,budowanie struktury doradczej w zakresieobsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżącesporządzanie ofert, kompleksowa obsługa handlowa klientów,cyklicznie raportowanie wyników, dążenie do osiąganiawyznaczonych celów, praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-01-22 - Opole (opolskie)
Nadzorowanie przygotowywanie raportów dla członków zarządu. Nadzorowanie wypłat pracowników bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojezycznym
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż, obsługa klienta
PHU EXPRESS MARIUSZ PĘDZIWIATR - 2017-10-03 - Oświęcim (małopolskie)
Budowanie bazy klientów: prowadzenie rozmów handlowych z klientami, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Sieradz (łódzkie)
Zarządzanie sklepem internetowym, obsługa klienta, przygotowanie i wysyłka towaru.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż, Prace rozliczeniowe w magazynie.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Czaniec (śląskie)
zapraszamy wszystkich chętnych kandydatów: studentów i absolwentów, mile widziane doświadczenie, znajomość podstaw e-marketingu i informatyki, biegła obsługa komputera i Internetu ,nastawienie na długookresowy wynik sprzedaży, umiejętność aktywnej sprzedaży i obsługi klientów, dyscyplina w planowaniu i wykonywaniu pracy;opieka nad klientem biznesowym, bieżący kontakt z bazą klientów, administrowanie bazą danych wsparcie sprzedaży, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- naliczanie wynagrodzenia- znajomość Kodeksu Pracy
RZEŹNICTWO-WĘDLINIARSTWO J. S. i J. MARYNIAK Spółka Jawna - 2017-02-06 - Namysłów (opolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego "Kambud" Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-10-18 - Nowa Sól (lubuskie)
prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, praca w godz. 12-16, 20 godzin tygodniowo
OSZK LOK - 2018-06-18 - Zgierz (łódzkie)