SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PROGRAMU PC MARKET- Z-CA KIEROWNIKA Sulęcin oferta pracy SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PROGRAMU PC MARKET- Z-CA KIEROWNIKA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji handlowej, analiza stanu towarowego, cen i strat. Wymagane: wykształcenie min. średnie (ekonomiczne, informatyczne), umiejętność analitycznego myślenia, obsługa komputera, książeczka Sanepid-u, min. roczne doświadczenie na stanowisku samodzielnym i pokrewnym z ekonomią, finansami lub zarządzaniem zespołem pracowników. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass.
Data publikacji: 2016-12-07
Lokalizacja: Sulęcin (lubuskie)
Pracodawca: SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DUDKA 2, 69-200 Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji handlowej, analiza stanu towarowego, cen i strat. Wymagane: wykształcenie min. średnie (ekonomiczne, informatyczne), umiejętność analitycznego myślenia, obsługa komputera, książeczka Sanepid-u, min. roczne doświadczenie na stanowisku samodzielnym i pokrewnym z ekonomią, finansami lub zarządzaniem zespołem pracowników. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PROGRAMU PC MARKET- Z-CA KIEROWNIKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulęcin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sulęciński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulęcin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Książeczka SANEPID-u
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność analitycznego myślenia,min. roczne doświadczenie na stanowisku samodzielnym i pokrewnym z ekonomią, finansami lub zarządzaniem zespołem pracowników.
Nazwa pracodawcy:
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Adres pracodawcy:
DUDKA 2, 69-200 Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: sulęciński
Gmina pracodawcy: Sulęcin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulęcin
Ulica pracodawcy: DUDKA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 07.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PRACA PRZY PRODUKCJI KARTONÓW , OPAKOWAŃ,PRACA PRZY OBSŁUDZE MASZYN DO SZTANCOWANIA , SKLEJANIA . PRACA STOJĄCA.BOBST 957
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Nowy Kawęczyn (łódzkie)
sprzedaż biurowych urządzeń wielofunkcyjnych i wielkoformatowych oraz oprogramowania do zarządzania elektronicznego obiegu dokumentówwynagrodzenie podstawowe + premia
MULTIKOP - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wystawianie produktow na platformach sprzedazowych, kontakt e-mail i telefoniczny z klientem, obsługa zamówień w sklepie internetowym
A&J Trade Justyna Ciurkowska - 2018-09-24 - Puławy (lubelskie)
Przewóz osób niepełnosprawnych na zajęcia do środowiskowego domu samopomocy (Radymno i okolice). Praca w wymiarze 3/4 etatu w godz. 7.30-10-30 i 13.30-16.30WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. "B", 6 mies. doświadczenie zawodowe w prowadzeniu busa 9 osobowegoKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 606 740 468
Parafia pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Radymnie - 2017-01-10 - Radymno (podkarpackie)
pełnienie czynności opiekuńczych, kontrola pracy ucznia, pomoc w planowaniu działań, stała obecność przy uczniu w czasie zajęć
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 11 IM.HENRYKA SIENKIEWICZA W PIOTRKOWIE - 2016-10-28 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie; min. rok doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą międzynarodowego przewozu towarów; biegła znajomość j. angielskiego oraz arabskiego; prawo jazdy kat. B; biegła obsługa pakietu MS Office; Zakres obowiązków: współpraca z dostawcami i klientami zagranicznymi (w szczególności z rynków bliskowschodnich) w zakresie związanym z logistyką dostaw, załatwianie spraw związanych z transportem międzynarodowym i krajowym oraz procedurami celnymi, przygotowywanie dokumentacji przewozowej i celnej, planowanie dostaw i wysyłek; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Gliwice (śląskie)
aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Legionowo (mazowieckie)
KONTROLA PROCESU PRODUKCJI, SPRAWDZANIE GOTOWYCH PRODUKTÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; PRACA W SYSTEMIE 2 ZMIANOWYM W GODZINACH: 06.00-14.00; 14.00-22.00;
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii markegingowej firmy, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą usług, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Pszczyna (śląskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane; opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją; weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów; wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego; przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów; na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów; na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów; przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata pracy( umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego (Dz U 2017 poz 1257); znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: średnie z maturą; umiejętność pracy w zespole, umiejętność szybkiego przyswajania informacji, komunikatywność, praca polega na obsłudze klienta internetowego z wykorzystaniem wspomagających programów komputerowych, poszukiwana jest osoba, która potrafi skoncentrować się na wykonywanych zadaniach (o zdolnościach w kierunku przedmiotów ścisłych); mile widziana osoba studiująca; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; wymiar etatu do uzgodnienia z pracodawcą;
HERMES PLUS ANDRZEJ BOŻEK - 2016-10-25 - Gliwice (śląskie)
jw.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 53 - 2017-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
Wg zawodu
JURAN Spółka zo.o. - 2017-01-09 - Łęknica (lubuskie)
do uzgodnienia
"TUKAN" PAWEŁ WOŹNIAK, JANUSZ ŚLEDZIONA SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór i koordynacja prac inwestycyjnych, prowadzenie dokumentów inwestycycjnych, rozliczanie inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestycyjnych, raportowanie przebiegu inwestycji, archiwizacja dokumentów, uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń, zgód, zgłoszeń oraz decyzji administracyjnych, przygotowanie warunków technicznych oraz projektów unijnych na dostawę wody i odbiór ścieków, prowadzenie postepowania w zakresie ustanowienia służebności przesyłu.
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat, skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z umowa
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Wołczyn (opolskie)
- Poszukiwanie pracowników na rynkach wschodnich. Obsługa pracowników pod względem formalno - prawnym zatrudnienia w Polsce. - Praca w siedzibie firmy oraz w delegacji na terenie Polski i Ukrainy.- Znajomość języka Ukraińskiego jest wymagana w celu prowadzenia rekrutacji na terenie Ukrainy.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony na 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 10:00-14:00 + delegacje. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie biura i obsługa klienta, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Sosnowiec (śląskie)
Zapewnienie sprzętu/oprogramowania/diagnostyka problemów w sieci/rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt/software/rozwiązywanie problemów sieciowych; administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; korzystanie z funkci Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Zabierzów (małopolskie)
Wytwarzanie wyrobów włokienniczych za pomocą maszyn, właściwe wykorzystanie surowców, tworzenie wyrobów o jak najwyższej jakości
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Nadzór nad wszystkimi zagadnieniami z obszaru BHP i p.poż
Pomorska Insytutucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA - 2016-12-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta; wycena okien, drzwi, bram, automatyki; wystawianie faktur; obsługa programu WA-PRD; przygotowywanie ofert i wysyłanie drogą e-mail
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy, naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby Zus |Gus, PFRON, przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń dla pracowników, uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Biskupcu - 2018-08-07 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
DO UZGODNIENIA 1 osoba praca w Sanoku,1 osoba praca Jarosław,
3 PODKARPACKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 2017-08-23 - Sanok (podkarpackie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii firmy; opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych; ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów; analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję; rozwijanie wartości marki firmy
Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe - 2016-05-09 - Zamieście (małopolskie)
Znajomość procesów eksploatacyjnych statków powietrznych eksploatowanych w lotnictwie transportowym. znajomość struktury służby inżynieryjno - lotniczej w jednostkach lotniczych SZ RP. Systematyczne pogłebianie wiedzy i kwalifikacji zawodowych. Przestrzeganie: dyscypliny pracy ( punktualność, umiejetność pracy w zespole), przepisów o ochronie informacji niejawnych, przepisów o ochronie przeciwpożarowej, przepisów BHP, przepisów o ochronie środowiska, innych wewnetrznych uregulowań dotyczących działalności jednstki wojskowej.
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2018-08-28 - Powidz (wielkopolskie)