SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM I CZESKIM Poznań oferta pracy Kinguin Poland Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM I CZESKIM
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat, skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Data publikacji: 2015-11-13
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Kinguin Poland Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GÓRALSKA 2, 60-623 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat, skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM I CZESKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: otwartość na kontakt z klientem
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe - mile widziana filologia czeska, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, doświadczenie w e-commerce, wymagana znajomość języka czeskiego, angielskiego, znajomość gier komputerowych (MMO,RPG)
Nazwa pracodawcy: Kinguin Poland Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
GÓRALSKA 2, 60-623 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: zgłoszenia e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: GÓRALSKA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 10
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.11.2015
Data dodania oferty pracy: 13.11.2015
Oferta pracy ważna do: 13.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ochrona fizyczna obiektów, wykonywanie obchodów, ewidencja osób i pojazdów
Biuro Ochrony RANGER Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Miękinia (dolnośląskie)
Telefoniczna sprzedaż powierzchni reklamowej, praca przy komputerze, kontakt z klientem .Osoby zainteresowane proszone są o składanie CV drogą e:mail:pracatrzebnica (at) slowowroclawian.pl
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Trzebnica (dolnośląskie)
Obsługa klienta na stoisku mięsnym, obsługa urządzeń, tj. krajalnica, stekownia, dbanie o wygląd i espozycję towaru, weryfikacja terminów ważności. Praca w przedziale czasowym 6-22, dwie zmiany. Miejsce wykonywania pracy: sklepy "Stokrotka" w Łodzi, ul. Złotno 60/62, ul. Marysińska 76.Giełda Pracy - 22 listopada 2017r, godz. 10, sala spotkań grupowych, I piętro, siedziba PUP przy ul. Kilińskiego 102/102a w Łodzi.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Łódź (łódzkie)
NAPRAWA I KONSERWACJA NARZĘDZIOBSŁUGA MAGAZYNU NARZĘDZIOWEGO
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe PAN- BUD Andrzej Przybyłowicz - 2016-01-11 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
jw.
STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja i zarządzanie sprzedażą i podległej sieci sprzedaży
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP" - 2016-10-24 - Opole (opolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Nowa Chełmża (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż towarów klientom wietnamskim, współpraca z prawnikami wietnamskimi, dbanie o wizerunek firmy, wykonywanie zleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowanie szeregu ofert dla klientów polsko- i obcojęzycznych. Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla firmy. Opracowanie mechanizmów działań promocyjnych. Przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie i realizacja umów z uczestnikiem projektu Wypracowanie wraz zuczestnikiem wskaźników produktu i rezultatu, Współudział w pracach całegozespołu projektowego na rzecz uczestników projektu. Prowadzeniesekretariatu oraz jego dokumentacji w zakresie administracyjnym iorganizacyjnym w sposób umożliwiający realizowanie i osiąganie założonychcelów. Dbałość o zaopatrzenie w materiały biurowe sekretariatu (tonery,artykuły spożywcze, papier, teczki, segregatory itp.). Wspieranie rozliczeńmerytorycznych i finansowych projektu. Wykonywanie innych zadańzleconych przez przełożonego, praca w godz.10-18
Fundacja Pomocy Dzieciom Bądź Dobroczyńcą - 2016-04-13 - Opole (opolskie)
- Kształtowanie wizerunku medialnego 13. ŚBOT, poprzez przygotowywanie, autoryzowanie i przekazywanie informacji dla mediów w imieniu 13.ŚBOT; organizacja i obsługa medialna spotkań z przedstawicielami mediów. Inicjowanie artykułów, wywiadów i innych informacji w mediach poświęconych działaniom Wojsk Obrony Terytorialnej; redagowanie i przesyłanie informacji przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej Wojsk Obrony Terytorialnej; dokumentacja fotograficzna/video eventów oraz spotkań przedstawicieli 13 ŚBOT z mediami, władzami lokalnymi i organizacjami; monitoring prasy ogólnopolskiej i lokalnej pod kątem tematyki związanej z Wojskami Obrony Terytorialnej; gromadzenie informacji prasowych dotyczących działalności Wojsk Obrony Terytorialnej; udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe, programy radiowe i telewizyjne dotyczące 13. ŚBOT oraz zapytania ze strony mediów; działania z zakresu public relations, w tym z wykorzystaniem narzędzi internetowych.- Wynagrodzenie: 3050,00 zł bruto + 10% premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:30, w piątki 7:00-13:00. Wymagania: wyższe (preferowane dziennikarstwo, komunikacja, public relations). Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku rzecznika prasowego lub podobnym, np. dziennikarz, redaktor. Umiejętności: wiedza z zakresu marketingu, w szczególności; komunikacji marketingowej, społecznej, public relations, mediów; wysoka kultura słowa; znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne (otwartość, empatia). Umiejętność pisania i redagowania tekstów, łatwość w budowaniu pisemnych i ustnych wypowiedzi; swoboda w wystąpieniach publicznych wystąpienia publiczne przed kamerą, umiejętność prowadzenia prezentacji i konferencji prasowych, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności samodzielnego zarządzania projektami; kreatywność w działaniu i chęć podejmowania inicjatyw; umiejętność organizacji pracy, w tym pod presją czasu; biegła znajomość obsługi pakietu MS Office; znajomość środowiska mediów lokalnych, mile widziana znajomość środowiska mediów ogólnokrajowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i pismie w stopniu biegłym. Kontakt e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
sprzedaż produktów firmy
INSTALMER - 2018-08-28 - Bytom (śląskie)
Sprzedaż ofert turystycznych, doradztwo klienta
HOLIDAYLINK MAGDALENA HOMA - 2017-03-13 - Lipienice (pomorskie)
Aktualizowanie zamieszczanych informacji promujących firmę, markę, produkt; sporządzanie analiz i raportów w zakresie efektywności prowadzonych kampanii
AIDEM MEDIA SP. Z O.O. - 2018-04-03 - Gdańsk (pomorskie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów- bieżący kontakt i obsługa klientów- organizowanie i koordynowanie spotkań z klientami- raportowanie wyników- dbanie o właściwy wizerunek firmy.
Szczepan Brzeski "ART OF FINANCE Doradztwo Biznesowe" - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, tworzenie ofert handlowcyh
ADMARK Michał Stężewski - 2016-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
jw
LANGUAGE SOLUTIONS FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-11-02 - Lipiny (łódzkie)
realizowanie planów sprzedażowych poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów
"PARTNER CENTER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Wolbórz (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Administracja dokumentów księgowych oraz pracowników, obsługa klienta, poznanie programów specjalnych w fimie.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kalisz (wielkopolskie)
- obsługa klienta- prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Krosno (podkarpackie)
pozyskiwanie klientów, profesjonalna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów biura podróży
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Żory (śląskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-01-20 - Katowice (śląskie)
Obsługa administracyjno-organizacyjna stanowiska radvy prawnego, sporządzenie projektów zarządzeń dyrektora, regulaminów i wzorów umów, weryfikacja prawidłowości przytaczania podstaw prawnych w decyzjach i postanowieniach, wydanych w toku postępowania administracyjnego oraz ich właściwego uzasadnienia, prowadzenie zbioru pomocy prawnych i jego systematyczne uzupełnianie oraz bieżące informowanie dyrektora i pracowników stacji o zmainach w obowiązujących przepisach oraz nowych przepisach prawnych dotyczących działalności sanepid
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2017-02-08 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
GRUPA CONTACTHOUSE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)