SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ Bolesławiec oferta pracy Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 1 875 PLN
Zakres obowiązków: Telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, -prowadzenie korespondencji projektowej,-przygotowanie, gromadzenie i archiwizacja dokumentów związanych z realizacją projektu,-opis faktur, rachunków i not, zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów,-przygotowanie organizacyjne szkoleń,-prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,-rekrutacja uczestników szkoleń,-wykonywanie innych poleceń kierownika projektu.
Data publikacji: 2016-12-01
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ogrodowa 7, 59-704 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, -prowadzenie korespondencji projektowej,-przygotowanie, gromadzenie i archiwizacja dokumentów związanych z realizacją projektu,-opis faktur, rachunków i not, zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów,-przygotowanie organizacyjne szkoleń,-prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,-rekrutacja uczestników szkoleń,-wykonywanie innych poleceń kierownika projektu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 875 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 875 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, minimum 4 letni staż pracy, biegła obsługa komputera (praca w programie Excel, Paint, Mc Office, obsługa poczty elektronicznej), pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w tym obsługa klienta, doświadczenie w archiwizacji dokumentów, umiejętność opisu faktur i rachunków, samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja czasu pracy, biegła obsługa sprzętu biurowego: ksero, fax, skaner.
Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Ogrodowa 7, 59-704 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-List motywacyjny z opisem doświadczenia w zakresie wymagań,-CV,-Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,-Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy),Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp., -Ewentualne referencje lub listy polecające,-Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,-Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,-Oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach aplikacyjnych na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Aplikacje w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem Nabór na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń finansowych należy złożyć do dnia 15 grudnia 2016r. do godz. 1500 w sekretariacie Powiatowego Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu, przy ul. Ogrodowa 7.Aplikacje, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane,W toku naboru komisja wyłoni nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne i zaprosi do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej, o której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.Nabór może zostać odwołany w każdym czasie bez podania uzasadnienia.Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Powiatowego Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu www.pceikk.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Adres strony pracodawcy: www.pceikk.neostrada.pl
Ulica pracodawcy: Ogrodowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2016
Data dodania oferty pracy: 01.12.2016
Oferta pracy ważna do: 15.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wycena i kalkulacja zleceń, obsługa systemów komputerowych, sporządzanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kościan (wielkopolskie)
Pozyskiwanie reklam i ogłoszeń, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Suwałki (podlaskie)
Staż w Agencji Handlu Reklamy i Consultingu SCAN duo. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 48 (I piętro).
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klienta i sprzedaż, prowadzenie gospodarki magazynowej i obsługa programu WF MAG, nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień, koordynacja działań sprzedażowo-logistycznych.
Przedsiębiorstwo Techniczne ELMAR - 2018-04-04 - Wólka Kozodawska (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów,Sprzedaż artykułów budowlanych,Prowadzenie magazynu oraz dokumentów sprzedaży: fakturowanie, WZ, prowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie potraw kuchni ukraińskiej
INELEKTRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Akwizycja i sprzedaż towarów, organizacja dostaw, windykacja należności, prowadzenie samochodu dostawczego
Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Opole (opolskie)
Sprzedaż detaliczna i hurtowa suplementów diety. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Rosji , Białorusi i z krajów wschodnich.
Naturomed Sp. z o. o. - 2018-01-29 - Gdynia (pomorskie)
montaż układów elektrycznych
"BYFUCH-PRODUCT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
transport krajowy i międzynarodowy, przewóz karniszy i rolet
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe KARTEN Wojciech Korytkowski - 2017-08-08 - Wasilków (podlaskie)
Prawidłowe i terminowe sporządzanie list płac, sporządzanie rocznych planów wynagrodzeń, terminowe sporządzanie i przekazywanie do Urzędu Skarbowego deklaracji PIT z tytułu potrąconego podatku od dochodów osobistych pracowników, terminowe sporządzanie i przekazywanie deklaracji ZUS DRA, sporządzanie rozliczeń płac i PK do działu księgowości do 15-go każdego miesiąca, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji płacowej w sposób gwarantujący jej nienaruszalność, przygotowywanie sprawozdań GUS, terminowe rozliczanie refundacji części wynagrodzeń oraz składek na ubezpieczenie społeczne osób niepełnosprawnych ze środków PFRON, sporządzanie i terminowe przekazywanie deklaracji PFRON, obliczanie i nanoszenie wynagrodzenia za czas niezdolności do pracy i zasiłków chorobowych płaconych przez ZUS na listy płac. Pierwsza umowa na okres próbny z wynagrodzeniem 2 500 zł brutto miesięcznie, a następnie po okresie próbnym na czas nieokreślony z wynagrodzeniem 3 700 zł brutto miesięcznie.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-04-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przyjmowanie zamówień i nadzór nad realizacją zamówień, przygotowywanie ofert dla klientów, pozyskiwanie nowych klientów.
JDA Jankowski Mirosław - 2017-06-27 - Łomża (podlaskie)
profesjonalna obsługa klienta według właściwych standarów; aktywna sprzedaż specjalistycznych produkótw w opraciu o zdobytą wiedzę; budowanie pozytywnego wizerunku marki; realizacja założonych planów sprzedażowych
Brzezicki&Siess S.C. właściciel marki FIVE O'CLOCK - 2016-03-07 - Poznań (wielkopolskie)
rozwijanie sprzedaży zgodnie ze startegią firmy,planowanie i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Będzin (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie z nimi stałego kontaktu, podtrzymywanie relacji handlowych. Sporządzanie ofert handlowych, prowadzeniezestawień sprzedaży, wystawianie
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wyszków (mazowieckie)
Obsługa sklepu internetowego; poszukiwanie odbiorców zagranicznych oraz hurtowych w kraju
SMALLBIG S.C. - 2016-05-04 - Grzebienisko (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : wyższe techniczne; zaawansowana znajomość języka angielskiego; prawo jazdy kat.B; komunikatywność; pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z profilem firmy; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Gliwice (śląskie)
organizowanie pracy zespołowi technicznemu w zakresie drobnych prac budowlanych na budynkach mieszkalnych, nadzór nad wykonywaniem prac, poszukiwanie wykonawców, zawieranie umów na prace budowlane, umiejetność oszacowania,przedstawienia i uzasadnienia kosztów planowanych prac, korespondencja w zakresie technicznym itp.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe"RED-BUD" Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Białystok (podlaskie)
sprzedaż materiałów przez internet, prowadzenie stron w socjalnych sieciach, praca w programie "Arnika", promowanie firmy w interneciepraca na umowe na czas nieokreslony, praca na jedną zmianę od 10.00 do 18.00oferta dostepna w sali H
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji z kontrahentami zagranicznymi, kontrola dokumentacji IKEA, nadzór badań laboratoryjnych IKEA, wprowadzanie danych do systemu IKEA, nadzór nad specyfikacjami IKEA.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OO - 2016-03-25 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Brak danych
ZRUO SP. Z O.O. - 2016-05-23 - Gdynia (pomorskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
1. Profesjonalna obsługa klienta.2. Sprawowanie nadzoru nad klientami.3. Przygotowywanie lokalu do przyjęcia gości oraz dbanie o odpowiedni wystrój, dostosowany do okoliczności. 4. Utrzymanie czystości na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Niedomice (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów; Utrzymanie współpracy z obecnymi klientami; Przygotowywanie dla przewoźników ukraińskich instrukcji przewozu, w tym podawanie warunków przewozu, środka transportu oraz ustalenie trasy.
KASZYŃSKI Logistyka S.A. - 2016-04-12 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy, opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych, projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych, prowadzenie firmowych serwisów internetowych, współpraca z partnerami zagranicznymi firmy, prowadzenie badań marketingowych-analiza rynku i konkurencji
EUROPEJSKI NAUKOWY INSTYTUT BIZNESU - 2017-08-31 - Poznań (wielkopolskie)
Praca biurowa
BISCHOF + KLEIN POLSKA GMBH SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-30 - Walce (opolskie)
1. Przygotowanie strategii marketingowej w firmie - planowanie, koordynacja i realizacja działań w tym zakresie. 2. Udział w kształtowaniu polityki sprzedaży usług, przygotowywanie ofert. 3. Kreowanie dobrego wizerunku firmy ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych (m.in. Facebook, Twitter, You Tube). 4. Analizowanie trendów rynkowych i działań konkurencji. 5. Wdrażanie przedsięwzięć służących pozyskiwaniu klientów. 6. Udział w oficjalnych spotkaniach firmowych i akcjach promocyjnych, reprezentowanie firmy na imprezach handlowych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2017-01-04 - Polkowice (dolnośląskie)
kontakt z kontrahentami międzynarodowymi
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.), prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
NORMALITY MANAGEMENT POLAND Sp. z o.o. - 2015-11-09 - Białystok (podlaskie)
- strategiczna odpowiedzialność, opieka i samodzielne kierowanie centrum Outsourcing- przygotowanie instrukcji wykonania projektu, instrukcji handlowej oraz dokumentów do odbioru we współpracy z klientem - optymalizacja oraz koordynacja przebiegu procesów - przygotowanie wymogów, planowanie oraz koordynacja procesem zatrudnia pracowników a także projektem Ressourcen - zapewnienie sprawnej realizacji projektów - przyjmowanie oraz rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji - sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków z nastawieniem na osiągniecie sukcesu
Randstad Deutschland GmbH & Co. KG - 2015-12-11 - Niemcy (Niemcy)