SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Gdynia oferta pracy Naturomed Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż detaliczna i hurtowa suplementów diety. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Rosji , Białorusi i z krajów wschodnich.
Data publikacji: 2018-01-29
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Naturomed Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Kaszubki 17/005, 81-350 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż detaliczna i hurtowa suplementów diety. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Rosji , Białorusi i z krajów wschodnich.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Data zakończenia pracy: 31.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: dobra znajomość języka rosyjskiego, znajomość obsługi komputera - program KC FIRMA- oprogramowanie dotyczące obsługi zakupów i sprzedaży. Prawo jazdy kat. B. Minimum 2 lata stażu pracy na w/w stanowisku.
Nazwa pracodawcy: Naturomed Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Obrońców Wybrzeża 2 B, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Obrońców Wybrzeża
Numer budynku pracodawcy: 2 B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 31.01.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Planownie i realizowanie działań promocyjnych. Bieżąca obsługa sekretariatu, współpraca przy organizacji szkoleń, seminariów, konferencji i innych wydarzeniach, pozyskiwanie środków zewnętrznych, pozyskiwanie nowych firm członkowskich.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Lublin (lubelskie)
Sporządzanie kalkulacji cen wyrobów gotowych i usług, kalkulacja kosztów produkcji, analizowanie dokumentacji technicznej (rysunki techniczne), współpraca z działami wewnętrznymi zakresie procesów mających wpływ na cenę produktów, dbałość o wysoką jakość oraz terminowość wykonywanych kalkulacji , sporządzanie raportów i analiz, rozwój narzędzi do kalkulacji cenowych
WIRELAND Spółka z o.o. - 2016-04-14 - Bytów (pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie umów o pracę, zaświadczeń dla pracowników, świadectw pracy, ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie raportów dotyczących spraw pracowniczych dla kierownictwa firmy, sporządzanie sprawozdań do GUS, realizacja dodatkowych zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
KORPO Sp. z o.o. - 2018-09-18 - Jawor (dolnośląskie)
- weryfikacja dokumentacji technicznej- technologiczne przygotowanie i opracowanie zleceń warsztatowych- rozliczenie zrealizowanych zleceń- współudział w przygotowaniu ofert dla klientów spółki - prowadzenie dokumentacji realizowanych kontraktów, umów i zleceń- archiwizacja dokuemntacji zrealiowanych kontraktów, umów i zleceń
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Słupca (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
,
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:Nadzorowanie realizacji prac projektowych branży architektoniczno-budowlanej pod kątem zgodności z harmonogramu i wymagania kontraktuAnaliza, kontrola i opiniowanie dokumentacji wykonawczej w branży architektoniczno-budowlanejKoordynacja międzybranżowa projektów wykonawczych.Wsparcie dla działu realizacji w zakresie zapytań dotyczących projektów wykonawczych i zawartych w nich rozwiązań technicznychUzgadnianie z biurem projektowym rozwiązań zamiennych wprowadzanych w trakcie realizacji prac na budowieWsparcie dla działu zakupów w zakresie opracowania specyfikacji technicznych w branży architektoniczno-budowlanej
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Jaworzno (śląskie)
Kierowca - sprzedawca, obsługa klientów na wyznaczonej trasie.Zgłoszenia: cv na e-mail: jakubek_e (at) bakoma.pl
BAKOMA S.A. - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
rozległe doświadczenie języka Java dla systemów korporacyjnych ( 4 lata lub więcej ), J2EF, architektura wielowarstwowa, JMS, duże doświadczenie w środowiskach wielowątkowych, duże doświadczeni w rozwoju bazy danych JDBC/ Oracle w kontekście rozwoju aplikacji Java, Spring – MVC i Web Services, Ramy testów jednostkowych (Junit, JMock), Continous Integration (Maven, Tempomat, TeamCity), duże doświadczenie pracy z użyciem wzorców projektowych, znajomość metodyk Agile 9preferowana znajomość Scrum), znajomość C # lub C ++
SMT Software Services Spółka Akcyjna - 2017-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta pracy dla bezrobotnych >50rż.obsługa maszyn i urządzeń pralniczych.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Otwock (mazowieckie)
jw.
New Wave Investment sp. z o.o. sp. komandytowa - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
-Sterowanie i koordynacja przebiegu wdrażania nowych produktów oraz zmian technicznych -Terminowa realizacja zamówień klienta w fazie przedseryjnej -Nadzór nad przepływem materiałów fazy przedseryjnej -Nadzór nad terminowym wdrażaniem zmian technicznych -Techniczne ustalenia z dostawcami i klientami -Optymalizacja obowiązujących procesów -Przekazywanie wiedzy fachowej innym pracownikom
SITECH Sp. z o.o. - 2018-04-05 - Września (wielkopolskie)
- koordynowanie działań transportu w zakresie realizacji dostaw do Klientów krajowych i zagranicznych,- zabezpieczenie niezbędnej ilości środków transportu do realizacji,- przygotowanie dokumentacji, w tym: odbiór od spedytorów poprawnie wypełnionych dokumentów, opisanie faktur, czuwanie nad ich zgosnością ze zleceniem, zapewnienie właściwego obiegu informacji,- wprowadzenie właściwych danych do systemów komputerowych,- współpraca z magazynem wyrobów gotowych, surowców i opakowań w zakresie załadunków i rozładunków.
GRUPA INCO S.A. - 2017-07-24 - Susz (warmińsko-mazurskie)
.
PHU "Drwal" BHP i P.POŻ Dariusz Domagalski - 2017-03-09 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
- wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów;- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;- stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów;- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko;
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)
koordynacji działań markietingowych od strony produkcyjnej
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne K.W.S. ŻABCZYŃSCY S.J. - 2016-01-25 - Łaskarzew (mazowieckie)
Obsługa klientów zagranicznych, koordynowanie sprzedaży i prowdzenie korespondencji z klientami, negocjowanie warunków handlowych.
RUKE Zbigniew Rus - 2016-06-01 - Puławy (lubelskie)
przygotowywanie dokumentacji do rozliczenia budowy, bieżąca kontrola i analiza przebiegu realizacji konraktu pod kątem ekonomiczno-finansowym
Budom Spółka z ograniczona odpowiedzialnością - 2018-10-04 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów z Hiszpanii i Portugalii. Tłumaczenia dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontrolowanie stanów magazynowych surowców. Negocjowanie cen surowców z dostawcami i odbiorcami. Importowanie surowców. Podtrzymywanie relacji z klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji biznesowych.Praca w godzinach 8:00 do 16:00.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2018-03-14 - Cmolas (podkarpackie)
obsługa sprzedazy w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Nowa Sól (lubuskie)
Dbanie o czystość, koszenie trawy, odśnieżanie w terenie wew. budynków
KORNEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-06 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
- Aktywne uczestnictwo w opracowaniu i egzekucji strategii zarządzania wartością klienta, realizacja celów w obszarze zarządzania wartością klienta, rozumianych jako: tworzenie segmentacji, targetowania oraz koncepcji kampanii marketingowych, ich wdrażanie i zarządzanie realizacją, aż do podsumowania jej wyników, nadzorowanie i koordynacja działania zespołu CRM, opracowanie wewnętrznych norm i procedur, sporządzanie raportów zawierających analizy skuteczności systemów.- Język turecki jest wymagany w celach marketingowych na rynku tureckim oraz w kontaktach z klientami z Turcji.- Język angielski jest wymagany w celu kontaktowania się wewnątrz organizacji oraz z klientami międzynarodowymi.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie. Wymagane doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientem tureckim (obsługa klienta, call center), doświadczenie w marketingu oraz sprzedaży przez internet. Wymagana umiejętność myślenia koncepcyjnego, umiejętność prowadzenia projektów oraz planowania, zdolności organizacyjne, samodzielność, znajomość specyfiki konfiguracji kampanii marketingowych w systemach CRM. Wymagana biegła znajomość języka tureckiego oraz angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)
praca w godz. 6-14, 14-22; kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 8-14
TERMA ARTUR, DARIUSZ I HELENA SZYMANIUK SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-06 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa komputera, realizacja planów sprzedażowych, utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, wyjazdy na targi, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, obsługa klientów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Kleszczewo (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Opieka nad osobami starszymi w Pensjonacie Radosna Jesień, pomoc w czynnościach życia codziennego
"MIDYKO" BOGUMIŁA DYLEWICZ - 2016-08-03 - Przybroda (wielkopolskie)