SPECJALISTA DS. HANDLOWO MAGAZYNOWYCH Płock oferta pracy AMA-WID SERVICE SPÓŁKA CYWILNA AGNIESZKA TALAR, ANDRZEJ RYNIAK, MARCIN DWORAK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWO MAGAZYNOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, nadzór nad magazynem.
Data publikacji: 2016-09-02
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: AMA-WID SERVICE SPÓŁKA CYWILNA AGNIESZKA TALAR, ANDRZEJ RYNIAK, MARCIN DWORAK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiadukt 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie ofert handlowych, nadzór nad magazynem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWO MAGAZYNOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, mechaniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
Nazwa pracodawcy:
AMA-WID SERVICE SPÓŁKA CYWILNA AGNIESZKA TALAR, ANDRZEJ RYNIAK, MARCIN DWORAK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Wiadukt 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Wiadukt
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Naprawa i konserwacja maszyn.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 02.09.2016
Oferta pracy ważna do: 01.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przeprowadzenie kontroli warunków pracy, zapewnianie szkoleń bhp, prowadzenie rejestru wypadków(8 godziny pracy w tygodniu)
Zespół Szkół Ogólnokształcących - 2019-01-02 - Biała Podlaska (lubelskie)
-umiejętnośc nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z klientami- prowadzemie dokimentacji handlowej- używanie języka ukraińskiego i rosyjskiego w celach handlowych z rynkiem wschodnim w szczególności Ukraina, Rosja.- pozyskiwanie klientów na rynku ukraińskim i rosyjskim- kontakty i wyjazdy służbowe zagraniczne do Rosji i na Ukrainę.
GOSPODARSTWO SZKÓŁKARSKIE PIOTR MICHALAK - 2017-01-19 - Oleśnica (dolnośląskie)
sporządzanie sprawozdania "Analiza wydatków na wynagrodzenia nauczycieli"Sporządzanie dokumentacji związanej z PFRONWystawienie dokumentów poświadczajacych reralizację umów dchodowych w aplikacji WPBUD Ewidencja czasu pracy pracowników szkoły w tym obliczanie i rozliczanie urlopów, dni opiekiWystawianie i ewidencja skierowań na badania pracowników szkołyProwadzenie teczek akt osobowych oraz ewidencja w systemie kadrowymEwidencja operacji gospodarczych do rachunku ZFŚS oraz sprawozdawczość w zakresie tego rachunku Ewidencja operacji gospodarczych do rachunku dochodów budżetowych oraz sprawozdawczość w zakresie tego rachunku Ewidencja operacji gospodarczych do rachunku dochodów SJB oraz sprawozdawczość w zakresie tego rachunkuSporządzanie umów o pracę, oświadczeń o ich rozwiązaniu, wypełnianie świadectw pracy Inne zadania zlecone przez Dyrektora Szkoły
Szkoła Podstawowa NR 69 im. Gen.St. Sosabowskiego - 2017-03-07 - Gdańsk (pomorskie)
rezerwowanie i sprzedaż biletów lotniczych, obsługa dokumentów podróży, kontakt z liniami lotniczymi, koordynacja obsługi systemu GDS
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-21 - Krosno (podkarpackie)
pracownik odpowiedzialny za kontrolę procesu produkcyjnego, kontrolę jakości wyrobów, zarzadzanie jakością ISO, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kutno (łódzkie)
wykonywanie robót budowlanych
Zakład Konserwatorski Remontowo-Budowany DODROH w Ostrołęce - 2017-04-24 - Ostrołęka (mazowieckie)
Prowadzenie spraw płacowych, prowadzenie spraw związanych z wydatkami budżetowymi, rozliczanie delegacji pracowniczych, ZUSY
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-05-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie zapytań ofertowych; prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; obsługa klienta; prowadzenie analiz sprzedaży; pozyskiwanie klientów biznesowych; realizacja celów sprzedażowych; obsługa sklepów internetowych
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2015-11-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
LPRACE KONSERWACYJNE-ELEKTRYCZNE, STOLARSKIE, HYDRAULICZNE, BUDOWLANE ITP.WYMAGANE : WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE. UMIEJĘTNOŚCI MANUALNE "ZŁOTA RĄCZKA".PRACA NA 1/4 ETATU ,2 GODZINY DZIENNIE, WYNAGRODZENIE 900,00 ZŁ BRUTTO.KONTAKT TELEFONICZNY 504 016 467MIEJSCE PRACY - SZCZECIN MATEJKI 22
ORANGE REAL ESTATE SP. Z O.O. - 2018-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Poszukiwanie i obsługa klientów na rynku zachodnim i wschodnim,wykształcenie średnie ,staż pracy 2 lata,praca w godz. do 08;00 do 16:00,
Antonii Dabrowski Kominy ze Żródeł KOM- WENT - 2016-05-12 - Źródła (dolnośląskie)
Weryfikacja, dekretacja, ewidencja i księgowanie dokumentów kosztowych, magazynowych, wyciągów bankowych. Uzgadnianie sald i wyjaśnianie niezgodności z kontrahentami. Prowadzenie rejestru środków trwałych, bieżące prace w zakresie księgowości. Praca w godzinach 8.00-16.00. Pierwsza umowa zawierana na okres 1 roku.
ATB TRUCK S.A. - 2017-05-25 - Śrem (wielkopolskie)
Kontakty z klientami zagranicznymi - obecnymi i potencjalnymi.Sprzedaż usług i produktów firmy.Spotkania z klientami.Usługi diagnostyczne dla przemysłu morskiego.
INFO MARINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-20 - Gdynia (pomorskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Leclerc Elbląg. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-09-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Galeria Olimpia. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2018-02-02 - Bełchatów (łódzkie)
Główne zadania: - obsługa beneficjentów oraz doradztwo w ramach inicjatywy LEADER, w szczególności w zakresie wdrażania projektów;- aktualizacja strony internetowej LGD, szczególnie pod względem dostępności do środków w ramach inicjatywy LEADER oraz informacji związanych z funkcjonowaniem LGD;- przygotowanie materiałów i obsługa posiedzeń Rady Programowej, w tym protokołowanie oraz prowadzenie rejestru interesu członków Rady Programowej;- obsługa posiedzeń zespołu opiniującego;- przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych, w tym także prezentacji;- realizacja zadań w ramach planu komunikacyjnego;- pomoc w realizacji pozostałych zadań podejmowanych w ramach inicjatywy LEADER;- ocena formalna, formalno-merytoryczna, wstępna weryfikacja zgodności z PROW wniosków składanych w ramach realizacji LSR;-wykonywanie innych poleceń Kierownika biura.Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie;- znajomość tematyki rozwoju obszarów wiejskich i podejścia LEADER;- znajomość pakietu MS Office;- prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu w celu używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe;- udział w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE;- dobra organizacja pracy;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność i dokładność w pracy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "PARTNERSTWO DLA ROZWOJU" - 2016-05-31 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
wsparcie procesów rekrutacji i selekcji pracowników narodowości ukraińskiej i rosyjskiej, prowadzenie dokumentacji w języku rosyjskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Leszno (wielkopolskie)
praca specjlisty ds sprzedaży:bieżące zamawianie towarów na magazyn, kontrola cen zamawianych towarów, sporządzanie dokumentów przyjęcia towarów itp.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Praca biurowa, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów ze wschodu; rozwój sprzedaży i pdtrzymywanie relacji z klientem; tłumaczenie ofert i katalogów branzowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Łomianki (mazowieckie)
Praca przy produkcji kamperów.Zakres obowiązków:-produkcja wyposażenia wnętrz do kamperów-obsługa maszyn do obróbki drewna-kontorla jakości wytworzonych elementów-umiejętność pracy z rysunkiem technicznym
Manpower Baden-Württemberg - 2015-12-02 - Niemcy (Niemcy)
Samodzielne równoczesne kierowanie kilkoma średniej wielkości projektami oraz dużymi kompleksowymi projektami badawczo-rozwojowymi (B&R). Lokalne wsparcie regionalnych i globalnych procesów produkcji. Wspieranie projektów na innych czekoladowych platformach. Konsultacje z naukowcami, technologami i specjalistami z innych krajów.Umowa o pracę, jedna zmiana, miejsce pracy: Bielany Wrocławskie.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
gromadzenie, rejestrowanie, przetwarzanie dokumentów oraz dekretowanie icjh wg planu kont,księgowanie w systemie informatycznym,prowadzenie rozliczeń i uzgodnień dotyczących realizowanych projektów
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kielce (świętokrzyskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Makro Poznań. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-12-31 - Poznań (wielkopolskie)
rozwiązywanie problemów użytkowników platformy Ms SharePoint, tworzenie danych, monitorowanie i zarzązanie kolejką uzytkowników Ms SharePoint
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowanie wizualizacji, wprowadzenie naowych technologii w firmie
ELBET ZENON MATUSZEWSKI, MATEUSZ MATUSZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2018-12-12 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ofert, odbieranie telefonów, obsługa korespondencji
DOMINIC NIEHOFF CONSULTING & MARKETING - 2018-01-24 - Kielce (świętokrzyskie)
specjalista do spraw exportu
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Niepołomice (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie pokoi
Holiday Wynajem Pokoi - Krzysztof Biela - Otwock - 2017-04-20 - Darłowo (zachodniopomorskie)