SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Śrem oferta pracy ATB TRUCK S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Weryfikacja, dekretacja, ewidencja i księgowanie dokumentów kosztowych, magazynowych, wyciągów bankowych. Uzgadnianie sald i wyjaśnianie niezgodności z kontrahentami. Prowadzenie rejestru środków trwałych, bieżące prace w zakresie księgowości. Praca w godzinach 8.00-16.00. Pierwsza umowa zawierana na okres 1 roku.
Data publikacji: 2017-05-25
Lokalizacja: Śrem (wielkopolskie)
Pracodawca: ATB TRUCK S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gostyńska 51, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Weryfikacja, dekretacja, ewidencja i księgowanie dokumentów kosztowych, magazynowych, wyciągów bankowych. Uzgadnianie sald i wyjaśnianie niezgodności z kontrahentami. Prowadzenie rejestru środków trwałych, bieżące prace w zakresie księgowości. Praca w godzinach 8.00-16.00. Pierwsza umowa zawierana na okres 1 roku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Śrem
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: śremski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Śrem
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie: ekonomia, rachunkowość, finanse, znajomość przepisów o rachunkowości, znajomość MS Excel, zagadnień finansowo-księgowych, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, obowiązkowość
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: ATB TRUCK S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Adres pracodawcy:
Gostyńska 51, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: śremski
Gmina pracodawcy: Śrem
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Śrem
Adres strony pracodawcy: www.atbtruck.com.pl
Ulica pracodawcy: Gostyńska
Numer budynku pracodawcy: 51
Profil działalności pracodawcy: Produkcja opon i dętek z gumy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 26.05.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
komunikacja z obywatelami Ukrainy oraz udzielanie niezbędnych informacji zatrudnionym pracownikom, wdrażanie oraz rozwój nowych, innowacyjnych rozwiązań marketingowych, współpraca z dostawcami i partnerami handlowymi, analiza skuteczności działań promocyjnych, planowanie materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Piaseczno (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe w zakresie informatyki, doświadczenie zawodowe. Zakres zadań: prowadzenie zajęć z uczniami szkoły zgodnie z załącznikiem nr 1 http://zsb.bip.edukacja.rybnik.eu/_files_/technik_informatyk__351203__.pdf z następujących przedmiotów: Systemy operacyjne, Urządzenia techniki komputerowej, sieci komputerowe, Witryny i aplikacje internetowe, Systemy baz danych, Pracownia urządzeń techniki komputerowej, Pracownia sieciowych systemów operacyjnych, Pracownia lokalnych sieci komputerowych, Pracownia baz danych, Pracownia aplikacji internetowych. Umowa o pracę nauczyciela zgodnie z Kartą Nauczyciela w pełnym wymiarze czasu pracy 18/18. Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Kandydat na stanowisko: specjalista przedmiotów zawodowych informatycznych", należy składać w terminie do 12.08.2016 r., do godz. 12.00 pod adresem: Zespół Szkół Budowlanych, ul. Świerklańska 42, 44-200 Rybnik, sekretariat.
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH - 2016-07-20 - Rybnik (śląskie)
Znajomość obsługi stron internetowych sklepu internetowego.
KUPROLETY.PL Artur Przyczka - 2018-05-18 - Bytów (pomorskie)
Stworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów zorganizowanej części przedsiębiorstwa, stworzenie ewidencji zamówieńwpływających z z rynków wschodnioeuropejskich, stworzenie rejestru dokumentacji określonych startupów, utrzymywanie kontaktów z rosyjskojęzycznymi klientami oraz pracownikami firmy.Umowa o dzieło: 20h/tydzień.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
kontakt, obsługa i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporządzanie wycen w programie komputerowym, prowadzenie dokumantacji sprzedażowej
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-07-13 - Zawadzkie (opolskie)
praca
P.P.H.U. SAW-BUD JACEK SAWICKI - 2018-07-30 - Łąka (podkarpackie)
1. Zapoznanie się z ustawami ubezpieczeniowymi oraz ogólnymi warunkami Ubezpieczeń /OWU/ różnych produktów i ubezpieczeń.2. Szkolenie w zakresie produktów sosowanych przez ubezpieczycieli /min. 48 godz./ na wniosek organizatora stażu u 12 ubezpieczycieli.3. Szkolenie podstawowe /ok. 152 godz./, nauka z przeprowadzenia rozmów sprzedażowych z potencjalnymi klientami.4. Nauka obsługi programów ubezpieczeniowych różnych towarzystw /12-tu/.5. Nauka i obsługa różnych urządzeń biurowych: skaner, komputer.6. Pozyskiwanie nowych klientów, roznoszenie ulotek, wysyłanie e-maili, dzwonienie do potencjalnych klientów.7. Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.8. Praktyka w przeprowadzaniu rozmów sprzedażowych, czytanie e-mali z zmianami w taryfach i OWU przeczytanych przez ubezpieczycieli.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Kartuzy (pomorskie)
- obsługa klienta w przewozach międzynarodowych- Aktywne pozyskiwanie zleceń spedycyjnych na rynkach wschodnich (Rosja, kazachstan, Białoruś)- Nadzór nad sprawnym przebiegiem transportu- Rozliczanie finansowe transportów
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Białystok (podlaskie)
•Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych •Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientem•Koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań•Wspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
jw
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
praca polega na przesuwaniu mebli sklepowych, dyspozycyjność 2-3 h w dniu 15.02.2017
kontakt przez OHP - 2017-02-14 - Koło (wielkopolskie)
ROZWÓJ RYNKU EKSPORTOWEGO W TYM NAWIĄZYWANIE, ORAZ UTRZYMANIE DOTYCHCZASOWYCH RELACJI Z KLIENTAMI ZAGRANICZNYMI,PROWADZENIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH I TWORZENIE NARZĘDZI WSPOMAGAJĄCYCH EKSPORT,KOORDYNOWANIE OBIEGU DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWO - LOGISTYCZNEJ,UDZIAŁ W BRANŻOWYCH WYDARZENIACH KRAJOWYCH ORAZ ZAGRANICZNYCH.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA VIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Krasne (podkarpackie)
Koordynowanie i kierowanie pracami budowlanymi zgodnie z projektem, wymaganiami prawa budowlanego i ustalonym harmonogramem czasowym oraz standardami jakościowymi, nadzorowanie jakości prowadzonych prac i egzekwowanie prawidłości ich wykonywania, weryfikacja projektów inwestycyjnych w zakresie możliwości ich realizacji, weryfikacja opłacalności rozwiązań projektowych i technicznych, rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji prac, znajomość procedur zwiazanych z zamówieniami publicznymi. Umowa o pracę na początek na czas określony 6 mcy, docelowo na czas nieokreślony.
Prokuratura Regionalna w Krakowie - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej, zapytań ofertowych, zamawianie materiałów na bieżące budowy. Weryfikacja dokumentacji technicznej.
Zakład Ogólnobudowlany Jan Waz - 2015-11-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
-Obsługa Biura Obsługi Klienta,-Tworzenie i utrzymywanie bazy klientów docelowych,-Pozyskiwanie klientów poprzez przygotowanie oferty handlowej oraz prowadzenie spotkań handlowych,-Budowanie i utrzymanie relacji z klientem,-Współpraca z innymi działami,Oferujemy:-Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,-Możliwość rozwoju zawodowego,-Szansę na wykorzystanie własnych pomysłów,-Przyjazne środowisko i koleżeńską atmosferę,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-CV prosimy kierować na adres e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2015-12-11 - Tczew (pomorskie)
prace związane z dotacjami i pozyskiwaniem środków z UE
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Baldram (pomorskie)
Obsługa komputera i kasy fiskalnej, wystawianie faktur i dokumentów bankowych, obsługa klienta, zarządzanie zespołem. Równoważny system czasu pracy.
PHU MONA Wiesław Kusiak - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
jw.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
1. Obsługa komputera.2. Odbieranie telefonów.3. Prowadzenie rozmów handlowych z dostawcami i odbiorcami dot. branży rolniczej.4. Pomoc przy przygotowywaniu ofert.5. Obsługa programu magazynowego.6. Obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Łęczyca (łódzkie)
Współpraca z kontrahentami rynku krajów arabskich oraz wschodnich, obsługa reklamacji, przygotowywanie ofert, analiza sprzedaży.
"PAGED MEBLE" S.A. - 2016-01-27 - Jasienica (śląskie)
przyjmowanie zgłoszeń szkód, sprzedaż prod.finansowych
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A. Punkt Obsługi Klienta w Głubczycach - 2016-02-29 - Głubczyce (opolskie)
PŁYTKARZMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:DĘBICA I OKOLICE
"IGLOOBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-21 - Dębica (podkarpackie)
Wprowadzanie i sporzadzanie dokumentacji finansowo-księgowej
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Częstochowa (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość j. angielskiego; obsługa MS Office, obsługa klienta, organizacja pracy, kreatywność; zakres obowiązków: wystawianie faktur, obsługa klienta, administracja kursów i szkoleń, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie podwykonawców usług, obsługa urządzeń biurowych, zamawianie materiałów biurowych; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta na stacji paliw
LENTOWICZ TOMASZ PRZEDSIĘBIORSTWO-USŁUGOWO-HANDLOWE - 2016-04-21 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, planowanie efektywnych kanałów i metod sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami hanlowymi, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedazowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządanie dokumentacji
DENEL Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Grodków (opolskie)