SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Stanowice oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: według wniosku
Data publikacji: 2016-02-03
Lokalizacja: Stanowice (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stanowice, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: według wniosku
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stanowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 09.02.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Skłodowskiej 5, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: według wniosku
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Skłodowskiej
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: poligrafia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 12.02.2016
Oferta pracy ważna do: 08.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Analiza rynków przetargó, wyszukiwanie ogłoszeń.Przygotowywanie ofert przetagrgowych. Wdrażanie od strony organizacyjnej i nadzór nad realizacją umów zawartych w wyniku postępowań przetargowych.Przygotowywanie dokumentacji odwoławczej. Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych. Archiwizacja dokumentacji przetargowej.
Zakład Produkcyjno Handlowy "Wodex" Sp. z o. o. - 2016-12-09 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wyszukiwanie kandydatów na stanowiska zapotrzebowane przez pracodawcę odpowiadających stawianym wymaganiom na Ukrainie, w Kirgistanie, Azerbejdżanie poprzez kontakt z agencjami pracy w tych państwach oraz przez zamieszczanie ogłoszeń w odpowiednich serwisach
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Raszyn (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń, składek zusowskeich, wypełnianie i wysylanie deklaracji , sprawozdania GUS, PFRON, wyliczanie zwolnień lekarskich, podatku, rozliczenie miesieczne kosztów z wynagrodzeń. 1/2 etatu Miejsce pracy: Wrocław, ul. LelewelaKontakt kandydatów z pracodwcą: kisegowosc (at) wdn.plSala E
Wrocławska Drukarnia Naukowa PAN im.St.Kulczyńskiego Sp.z o.o. - 2018-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Poznań (wielkopolskie)
Szczegoły inf. na stronie pcpr w Gliwicach - zakładka nabór na stanowiskaWykształcenie: wyższe (min. licencjat), w tym preferowane kierunki; pedagogika, psychologia, socjologia, resocjalizacja; znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o pomocy społeczenej; ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawie o ochronie danych osobowych; mile widziane doświadczenie w realizacji projektów EFS; doś. w pracy w terenie z klientami instytucji pomocy społecznej; posiadanie prawa jazdy kat. B oraz samochodu; miejsce pracy: Gliwice oraz teren powiatu gliwickiego
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2018-10-12 - Gliwice (śląskie)
planowanie kampanii (dobór i pozyskiwanie grupy odbioirców, wybór odpowiednich metod, przygotowanie i przeprowadzanie kampanii, zbieranie wyników i ich analiza)
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Poznań (wielkopolskie)
-kontrola i nadzór nad stanami materiałów do produkcji oraz poziomu ich zużycia ;-planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów;-monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji;-kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrznymi
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2016-02-10 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie nowych klientów
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-25 - Kraków (małopolskie)
Współudział w pozyskiwaniu Funduszy Unijnych dla Klientów.Zapewnienie wsparcia przy prowadzenie projektów.Przygotowywanie wniosków i niezbędnej dokumentacji (również na etapie rozliczania projektów).Kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi.Dbałość o terminowość i efektywność składanych dokumentów.
CREATE & BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-17 - Podegrodzie (małopolskie)
Praca na tartaku.
Łacek Zbigniew Zakład Stolarski Budowlano Meblowy ZBYDREW Usługi Transportowe ZK - 2017-03-01 - Chocznia (małopolskie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Tychowo (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie kierowców
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Grzegorzew (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Brzyście (podkarpackie)
-opracowywanie materiałów merytorycnych i projektowanie szkoleń elearningowych,- zarządzanie platformą szkoleń elearningowych, -tworzenie sprawozdań, danych statystycznych,iraportów na potrzeby zarządu,-promocję projektu na zewnętrznych spotkaniach,-spotkania z potencjalnymi partnerami projektu,-kreatywne rozwijanie projektu
Polska Sieć Handlowa Livio S.A - 2018-01-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
praca w godzinach od 10.00 do 18.00, obsługa klienta, prace związane z higieną pracy
ROBSON Handel Art. Przemysłowymi Marta B.Kamińska Stargard - 2017-10-12 - Stargard (zachodniopomorskie)
Sprzedaż odzieży. Mile widziane doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku
Firma Handlowo-Usługowa "TRAPEZ" Małgorzta Siniakiewicz - 2016-04-22 - Racibórz (śląskie)
•budowanie stałych relacji z klientami na obsługiwanym terenie,•zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży na podległym terenie,•działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów,•przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego,
J. Chodacki, A. Misztal "MEDICA" Spółka Jawna - 2016-11-29 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie dokumentacji i ich archiwizacja, pełnienie funkcji sekretarza Komisji Przetargowych, reprezentacja przed KIO, itp.
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
Rekrutacja osób do pracy w charakterze opiekunek osób starszych.
Perfekton LTD S.K. - 2016-08-05 - Sopot (pomorskie)
- Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura (odbieranie poczty, maili, telefonów, skanowanie dokumentów). Współpraca oraz stały kontakt z filiami z całej Europy. Wspieranie klienta polskiego w sprawach delegacji odbywających się na terenie Francji : kontakt z klientem, zarządzanie dokumentami dot. delegacji, wspieranie klienta w przypadku kontroli (sporządzanie wyjaśnień, zbieranie dokumentów, itp.). Redagowanie wniosków, sprawdzanie / wypełnianie formularzy dot. delegacji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmiePraca w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Bardzo dobre warunki i narzędzia pracy; Atrakcyjne wynagrodzenie.- Wynagrodzenie: 2775 do 3490 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność i dokładność. Motywacja do pracy. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (warunek konieczny). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
jw.
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Udział w przyjmowaniu i rozpatrywaniu wniosków oraz skarg odbiorców usług telekomunikacyjnych i pocztowych, obsługa interesantów, udział w kampaniach edukacyjnych dzieci i dorosłych konsumentówkorzystających z usług , udział w prowadzeniu postępowań administracyjnych w zakresie egzekucji obowiązków o charakterze niepieniężnym.
Urząd Komunikacji Elekronicznej Delegatura w Olsztynie - 2018-02-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż imprez turystycznych w biurze i online; jedna zmiana (9-15) lub (15-21); kontakt z pracodawca telefoniczny i e-mailowy.
BIURO PODRÓŻY SUN WAY TRAVEL - 2016-04-06 - Słupsk (pomorskie)
Kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej, administrowanie i prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy pracowników, przygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracy, sporządzanie innych niezbędnych dokumentów, naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków, rozliczanie z ZUS, US, GUS, nadzór nad obiegiem dokumentacji kadrowo - płacowej, przygotowywanie zestawień i analiz, inne bieżące prace zlecone.
PORTOS TR7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-31 - Kalisz (wielkopolskie)
Prace remontowo-wykończeniowe.
ARKADIUSZ KAPUŚCIK - 2018-02-01 - Łańce (śląskie)
wykształcenie wyższe, wymagana jest dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)doświadczenie w zakresie planowania logistycznegoumiejętność zarządzania zespołemdyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, umiejętność myślenia koncepcyjnego, samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja własnej pracypraca polegać będzie na planowaniu i organizowaniu transportu (lądowego i lotniczego)1 zmianawynagrodzenie: 2774,96 zł brutto
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-04-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)