SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Kalisz oferta pracy PORTOS TR7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej, administrowanie i prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy pracowników, przygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracy, sporządzanie innych niezbędnych dokumentów, naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków, rozliczanie z ZUS, US, GUS, nadzór nad obiegiem dokumentacji kadrowo - płacowej, przygotowywanie zestawień i analiz, inne bieżące prace zlecone.
Data publikacji: 2019-05-31
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: PORTOS TR7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ZŁOTA 71, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej, administrowanie i prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy pracowników, przygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracy, sporządzanie innych niezbędnych dokumentów, naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków, rozliczanie z ZUS, US, GUS, nadzór nad obiegiem dokumentacji kadrowo - płacowej, przygotowywanie zestawień i analiz, inne bieżące prace zlecone.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA - PAKIET MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI I PRAWA PODATKOWEGO
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA W SZCZEGÓLNOŚCI PROGRAMU MICROSOFT EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
MIN. 2-3 LETNIE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZDOLNOŚCI ORGANIZACYJNE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, wymagane min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, biegła znajomość MS Office ( szczególnie Excel ), bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego od osób fizycznych, prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych, doskonałe zdolności organizacyjne, wielozadaniowość i umiejętność ustalania priorytetów, solidność, rzetelność w wykonywanych obowiązkach, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysokie zaangażowanie i inicjatywa w zakresie powierzonych obowiązków.
Nazwa pracodawcy:
PORTOS TR7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
ZŁOTA 71, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji na adres e-mail: rekrutacja (at) portosrolety.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kalisz
Gmina pracodawcy: Kalisz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kalisz
Adres strony pracodawcy: https://www.portosrolety.pl
Ulica pracodawcy: ZŁOTA
Numer budynku pracodawcy: 71
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 31.05.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?863962afad1195dc3810a5896359cdfa
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie osób narodowości ukraińskiej do pracy w Polsce, nawiązywanie kontaktów z osobami lub firmami zajmującymi się rekrutacją pracowników oraz formalnościami wizowymi na terenie Ukrainy, pomoc w legalizacji pobytu i pracy obcokrajowców w Polsce, bieżąca realizacja projektów rekrutacyjnych, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami firmy, tłumaczenia symultaniczne i konsekultywne np. szkoleń bhp i wzorów obowiązujących w spółce druków.
"PROFIS GROUP" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-04-23 - Sosnowiec (śląskie)
Dofinansowanie na utworzenie stanowiska dla osób niepełnosprawnych PFRON z m. ElblągSpecjalista ds. obsługi klienta. Obsługa biura. Praca jednozmianowa od 08:00 do 15:00 lub od 09:00 do 16:00
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1) Obsługa klientów czeskich:- realizacja zamówień,- fakturowanie,- kontrola spływu należności,- utrzymywanie dobrych kontaktów z klientem,2) Poszukiwanie nowych odbiorców na rynku czeskim.
VOSTER NOWA Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Zarzecze (podkarpackie)
Wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
- Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych , kasy i innych dokumentów księgowych. Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym. Analiza , uzgadnianie kont księgowych. Księgowanie faktur sprzedaży (krajowa i zagraniczna). Księgowanie faktur zakupu (krajowa i zagraniczna). Sporządzanie i kontrola rejestru VAT. Przygotowanie danych do deklaracji VAT. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Windykacja należności (przygotowanie wezwań do zapłaty). Prowadzenie ewidencji środków trwałych. - Wynagrodzenie: od 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość). Wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Dobra i praktyczna znajomość MS EXCEL. Dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz aktualnych przepisów podatkowych (VAT, CIT i PIT). Wymagana umiejętyność sporządzania raportów finansowych. Znajomość programu Comarch ERP będzie dodatkowym atutem. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-789-38-50) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: praca (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2019-04-18 - Katowice (śląskie)
prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Przasnysz (mazowieckie)
Procesowanie komponentówpodatku, weryfikowanie ich wartości, przygotowywanie raportów;Wspieranie procesowania podatku w wycenie funduszy oraz jegoraportowanie; Przeprowadzanie kompleksowego sprawdzaniadanych oraz uzasadnianie racjonalności przekroczonych tolerancjidla podatku; Przygotowywanie instrukcji polecenia zapłaty podatku
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Kraków (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wykonywała pracę:- Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych wraz z opracowywaniem kosztorysów wstępnych i powykonawczych.- Opracowywanie projektów, dokumentacji, obliczeń technicznych, dobór materiałów i typowanie urządzeń do zamówień, opracowywanie harmonogramów.- Koordynowanie współpracy pomiędzy zleceniodawcami, projektantami i podwykonawcami.- Nadzorowanie i udział w odbiorach realizowanych prac.- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów techniczno-handlowych z potencjonalnymi klientami i dostawcami w celu pozyskania zleceń i poszerzenia asortymentu świadczonych usług jak i podnoszenia ich jakości.- Analiza rynku zapotrzebowania na usługi poprzez wizyty u klientów, śledzenie biuletynu zamówień publicznych, ogłoszeń oraz innych źródeł informacji w celu pozyskania nowych prac.
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-Dodawanie nowych produktów do bazy sklepu zgodnie z obowiązującymi normami.-Wystawianie aukcji internetowych.-Obsługa administracyjna procesów sprzedaży-Przygotowanie ofert handlowych-Redagowanie zamieszczonych treści-Dodawanie nowych wpisów oraz aktualności na stronach internetowych
ELHURT PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-21 - Myślenice (małopolskie)
- Naliczanie wynagrodzeń wynikających ze stosunku pracy oraz zasiłków wg aktualnie obowiązujących przepisów, prowadzenie stosownej dokumentacji, ustalanie i naliczanie podatku od wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji PIT,realizacja potrąceń komorniczych i innych względem pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, wystawianie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń oraz dokumentów na potrzeby instytucji zewnętrznych, interpretacja i analiza przepisów prawnych w przedmiotowym obszarze.- Wynagrodzenie: 2800 zł brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (z możliwością przedłużenia umowy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excela, dokładność i bardzo dobra organizacja pracy,komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu. Wymagania dodatkowe: mile widziana obsługa programu Płatnik, umiejętność naliczania wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych wg aktualnie obowiązujących przepisów.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - 2018-10-02 - Katowice (śląskie)
praca jako kierowca autobusu; miejsce wykonywania pracy: Wschowa, Szlichtyngowa
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Leszno Sp. z o.o. - 2015-10-29 - Wschowa (lubuskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Możliwa współpraca zdalna, aktywne uczestniczenie w tworzeniupozycji rynkowej biura, działanie w budowaniu bazy ofertnieruchomości,rozwój portfela współpracy developerskiej. Zakres douzgodnienia.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-12-01 - Opole (opolskie)
Rozwijanie oferty badań neuromarketingowych.Przygotowywanie ofert oraz realizacja projektów badawczych.Poszukiwanie nowych klientów, nowe branże,rynki.Prezentacje i spotkania,udział w spotkaniach branżowych itp.Marketing w celu pozyskania nowych klientów.Kreowanie nowych produktów ofert.
ASM Centrum Badań i Analiz Rynku sp.zoo Kutno - 2017-08-04 - Kutno (łódzkie)
Wycinka, przycinka drzew
OŚRODEK AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I SZKOLEŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Łódź (łódzkie)
Rekrutacja pracowników, kontakt z klientami, adm dot zatrudniania pracowników
Wall Jobs sp. z o.o. - 2017-12-07 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-rejestracja pracowników do ZUS,-wysyłka deklaracji ZUS-przygotowanie list płac-prowadzenie ewidencji pracowniczych-prowadzenie akt osobowych-przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Gdynia (pomorskie)
- PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWEJ I PŁACOWEJ,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I ŚWIADCZEŃ DODATKOWYCH Z TYT. UMÓW O PRACĘ, UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH,- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI/RAPORTÓW PIT, PFRON, ZUS, GUS,- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW.
P.P.H.U. PRO-ONE PIOTR KRZTOŃ - 2017-11-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista d/s finansowo księgowych- wymagania: wykształcenie średnie mile widziane wyższe, obsługa komputera, znajomosć zasad księgowości i przepisów podatkowych, mile widziana znajomość programów księgowych. Rejestrowanie i księgowanie dokumentów kosztowych, prowadzenie i uzgadniane rejestrów VAT, sporządzanie deklaracji podatkowych i statystycznych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Beskid" - 2019-04-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
Opracowywanie zasad i procedur rekrutacji; samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji; sporządzanie bazy danych; selekcja kandydatów na podstawie dostarczonych dokumentów - wyjazdy służbowe na Ukrainę.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
,
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
opracowanie, organizowanie, realizacja strategii planów marketingowych,koordynacja zleceń , przygotowanie ofert handlowych,bezpośredni kontakt z klientem.
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. - 2019-06-12 - Słupca (wielkopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta biznesowego, samodzielne koordynowanie zamówień ustalanie cen, możliwych terminów realizacji i wysyłek, bieżący kontakt z innymi działami firmyudział w targach branżowych.
LYNKA Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)
-
Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy - 2017-12-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. opracowywania projektów planistycznych i dokumentacji aplikacyjnej do Funduszy Zewnętrznych: opracowywanie dokumentów strategii dzialania dla firm i samorządów terytorialnych, przygotowywanie prezentacji mulitimedialnych, współpraca z partnerami zewnętrznymi, samorzadami terytorialnymi, firmami, organizacjami pozarządowymi, opracowywanie biznes planów, studiów wykonalności, raportow, ekspertyz, przygotowywanie, opracowywanie i zarżadzanie projaktami, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do funduszy strukuralnych UE i innych zagranicznych środkow publicznych i komercyjnych.
INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Tarnów (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
- udzielanie pacjemntom wyczerpujących informacji o dniach i godzinach pracy lekarzy- sprawdzanie uprawnień pacjentów do bezpłatnych świadczeń zdrowotnych- rejestrowanie pacjentów poprzez zgłaszanie osobiste, telefoniczne- zakładanie i uzupełnianie historii choroby oraz porządkowanie i przechowywanie ich w szufladach kartotecznych- przyjmowanie zgłoszeń od pacjentów na wizyty lekarskie domowe, przekazywanie ich właściwemu lekarzowi, a po zakońzceniu przyjęć umieszczanie dokumentacji w kartotece- prowadzenie dziennej ewidencji przyjęć pacjentów w poszcególych poradniach-
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Kluczbork (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)