SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Kalisz oferta pracy PORTOS TR7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej, administrowanie i prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy pracowników, przygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracy, sporządzanie innych niezbędnych dokumentów, naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków, rozliczanie z ZUS, US, GUS, nadzór nad obiegiem dokumentacji kadrowo - płacowej, przygotowywanie zestawień i analiz, inne bieżące prace zlecone.

Data publikacji: 2019-05-31

Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)

Pracodawca: PORTOS TR7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
ZŁOTA 71, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej, administrowanie i prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy pracowników, przygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracy, sporządzanie innych niezbędnych dokumentów, naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków, rozliczanie z ZUS, US, GUS, nadzór nad obiegiem dokumentacji kadrowo - płacowej, przygotowywanie zestawień i analiz, inne bieżące prace zlecone.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA - PAKIET MS OFFICE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI I PRAWA PODATKOWEGO

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA W SZCZEGÓLNOŚCI PROGRAMU MICROSOFT EXCEL

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
MIN. 2-3 LETNIE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZDOLNOŚCI ORGANIZACYJNE

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, wymagane min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, biegła znajomość MS Office ( szczególnie Excel ), bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego od osób fizycznych, prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych, doskonałe zdolności organizacyjne, wielozadaniowość i umiejętność ustalania priorytetów, solidność, rzetelność w wykonywanych obowiązkach, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysokie zaangażowanie i inicjatywa w zakresie powierzonych obowiązków.

Nazwa pracodawcy:
PORTOS TR7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu

Adres pracodawcy:
ZŁOTA 71, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji na adres e-mail: rekrutacja (at) portosrolety.pl

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Kalisz

Gmina pracodawcy: Kalisz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kalisz

Adres strony pracodawcy: https://www.portosrolety.pl

Ulica pracodawcy: ZŁOTA

Numer budynku pracodawcy: 71

Profil działalności pracodawcy:
Produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 31.05.2019

Oferta pracy ważna do: 30.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 31.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 31.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?863962afad1195dc3810a5896359cdfa

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 15 PLN

Pozyskiwanie osób narodowości ukraińskiej do pracy w Polsce, nawiązywanie kontaktów z osobami lub firmami zajmującymi się rekrutacją pracowników oraz formalnościami wizowymi na terenie Ukrainy, pomoc w legalizacji pobytu i pracy obcokrajowców w Polsce, bieżąca realizacja projektów rekrutacyjnych, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami firmy, tłumaczenia symultaniczne i konsekultywne np. szkoleń bhp i wzorów obowiązujących w spółce druków.
"PROFIS GROUP" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-04-23 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Dofinansowanie na utworzenie stanowiska dla osób niepełnosprawnych PFRON z m. ElblągSpecjalista ds. obsługi klienta. Obsługa biura. Praca jednozmianowa od 08:00 do 15:00 lub od 09:00 do 16:00
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY NA RYNEK CZESKI - od 2 000 PLN

1) Obsługa klientów czeskich:- realizacja zamówień,- fakturowanie,- kontrola spływu należności,- utrzymywanie dobrych kontaktów z klientem,2) Poszukiwanie nowych odbiorców na rynku czeskim.
VOSTER NOWA Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Zarzecze (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 4 000 PLN

- Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych , kasy i innych dokumentów księgowych. Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym. Analiza , uzgadnianie kont księgowych. Księgowanie faktur sprzedaży (krajowa i zagraniczna). Księgowanie faktur zakupu (krajowa i zagraniczna). Sporządzanie i kontrola rejestru VAT. Przygotowanie danych do deklaracji VAT. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Windykacja należności (przygotowanie wezwań do zapłaty). Prowadzenie ewidencji środków trwałych. - Wynagrodzenie: od 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość). Wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Dobra i praktyczna znajomość MS EXCEL. Dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz aktualnych przepisów podatkowych (VAT, CIT i PIT). Wymagana umiejętyność sporządzania raportów finansowych. Znajomość programu Comarch ERP będzie dodatkowym atutem. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-789-38-50) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: praca (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2019-04-18 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI - do 2 100 PLN

prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Przasnysz (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PODATKU - od 4 388 PLN

Procesowanie komponentówpodatku, weryfikowanie ich wartości, przygotowywanie raportów;Wspieranie procesowania podatku w wycenie funduszy oraz jegoraportowanie; Przeprowadzanie kompleksowego sprawdzaniadanych oraz uzasadnianie racjonalności przekroczonych tolerancjidla podatku; Przygotowywanie instrukcji polecenia zapłaty podatku
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA ELEKTRYK R23/1941-634/17 - od 3 500 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wykonywała pracę:- Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych wraz z opracowywaniem kosztorysów wstępnych i powykonawczych.- Opracowywanie projektów, dokumentacji, obliczeń technicznych, dobór materiałów i typowanie urządzeń do zamówień, opracowywanie harmonogramów.- Koordynowanie współpracy pomiędzy zleceniodawcami, projektantami i podwykonawcami.- Nadzorowanie i udział w odbiorach realizowanych prac.- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów techniczno-handlowych z potencjonalnymi klientami i dostawcami w celu pozyskania zleceń i poszerzenia asortymentu świadczonych usług jak i podnoszenia ich jakości.- Analiza rynku zapotrzebowania na usługi poprzez wizyty u klientów, śledzenie biuletynu zamówień publicznych, ogłoszeń oraz innych źródeł informacji w celu pozyskania nowych prac.
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - RYNEK SŁOWACKI/CZESKI, RYNEK NIEMIECKI - od 2 500 PLN

-Dodawanie nowych produktów do bazy sklepu zgodnie z obowiązującymi normami.-Wystawianie aukcji internetowych.-Obsługa administracyjna procesów sprzedaży-Przygotowanie ofert handlowych-Redagowanie zamieszczonych treści-Dodawanie nowych wpisów oraz aktualności na stronach internetowych
ELHURT PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-21 - Myślenice (małopolskie)

SPECJALISTA W DZIALE PŁAC (OGŁOSZENIE NR 27/FPP/2018) - od 2 800 PLN

- Naliczanie wynagrodzeń wynikających ze stosunku pracy oraz zasiłków wg aktualnie obowiązujących przepisów, prowadzenie stosownej dokumentacji, ustalanie i naliczanie podatku od wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji PIT,realizacja potrąceń komorniczych i innych względem pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, wystawianie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń oraz dokumentów na potrzeby instytucji zewnętrznych, interpretacja i analiza przepisów prawnych w przedmiotowym obszarze.- Wynagrodzenie: 2800 zł brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (z możliwością przedłużenia umowy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excela, dokładność i bardzo dobra organizacja pracy,komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu. Wymagania dodatkowe: mile widziana obsługa programu Płatnik, umiejętność naliczania wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych wg aktualnie obowiązujących przepisów.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - 2018-10-02 - Katowice (śląskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 2 500 PLN

praca jako kierowca autobusu; miejsce wykonywania pracy: Wschowa, Szlichtyngowa
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Leszno Sp. z o.o. - 2015-10-29 - Wschowa (lubuskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - 997,4 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI ( POŚREDNIK W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI) - od 2 000 PLN

Możliwa współpraca zdalna, aktywne uczestniczenie w tworzeniupozycji rynkowej biura, działanie w budowaniu bazy ofertnieruchomości,rozwój portfela współpracy developerskiej. Zakres douzgodnienia.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-12-01 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY BADAŃ - od 2 000 PLN

Rozwijanie oferty badań neuromarketingowych.Przygotowywanie ofert oraz realizacja projektów badawczych.Poszukiwanie nowych klientów, nowe branże,rynki.Prezentacje i spotkania,udział w spotkaniach branżowych itp.Marketing w celu pozyskania nowych klientów.Kreowanie nowych produktów ofert.
ASM Centrum Badań i Analiz Rynku sp.zoo Kutno - 2017-08-04 - Kutno (łódzkie)

SPECJALISTA DS REKRUTACJI - od 2 100 PLN

Rekrutacja pracowników, kontakt z klientami, adm dot zatrudniania pracowników
Wall Jobs sp. z o.o. - 2017-12-07 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI(NR 1138) - od 2 600 PLN

Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 1 017,4 PLN

-rejestracja pracowników do ZUS,-wysyłka deklaracji ZUS-przygotowanie list płac-prowadzenie ewidencji pracowniczych-prowadzenie akt osobowych-przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. DZIAŁU KADR I PŁAC - od 4 000 PLN

- PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWEJ I PŁACOWEJ,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I ŚWIADCZEŃ DODATKOWYCH Z TYT. UMÓW O PRACĘ, UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH,- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI/RAPORTÓW PIT, PFRON, ZUS, GUS,- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW.
P.P.H.U. PRO-ONE PIOTR KRZTOŃ - 2017-11-23 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA D/S FINANSOWO KSIĘGOWYCH. - 2 900 - 3 000 PLN

Specjalista d/s finansowo księgowych- wymagania: wykształcenie średnie mile widziane wyższe, obsługa komputera, znajomosć zasad księgowości i przepisów podatkowych, mile widziana znajomość programów księgowych. Rejestrowanie i księgowanie dokumentów kosztowych, prowadzenie i uzgadniane rejestrów VAT, sporządzanie deklaracji podatkowych i statystycznych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Beskid" - 2019-04-17 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 500 PLN

Opracowywanie zasad i procedur rekrutacji; samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji; sporządzanie bazy danych; selekcja kandydatów na podstawie dostarczonych dokumentów - wyjazdy służbowe na Ukrainę.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 200 PLN

opracowanie, organizowanie, realizacja strategii planów marketingowych,koordynacja zleceń , przygotowanie ofert handlowych,bezpośredni kontakt z klientem.
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. - 2019-06-12 - Słupca (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO Z J. NIEMIECKIM - od 4 000 PLN

Profesjonalna obsługa klienta biznesowego, samodzielne koordynowanie zamówień ustalanie cen, możliwych terminów realizacji i wysyłek, bieżący kontakt z innymi działami firmyudział w targach branżowych.
LYNKA Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OPRACOWYWANIA PROJEKTÓW PLANISTYCZNYCH I DOKUMENTACJI APLIKACYJNEJ DO FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH (O) - do 1 850 PLN

Specjalista ds. opracowywania projektów planistycznych i dokumentacji aplikacyjnej do Funduszy Zewnętrznych: opracowywanie dokumentów strategii dzialania dla firm i samorządów terytorialnych, przygotowywanie prezentacji mulitimedialnych, współpraca z partnerami zewnętrznymi, samorzadami terytorialnymi, firmami, organizacjami pozarządowymi, opracowywanie biznes planów, studiów wykonalności, raportow, ekspertyz, przygotowywanie, opracowywanie i zarżadzanie projaktami, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do funduszy strukuralnych UE i innych zagranicznych środkow publicznych i komercyjnych.
INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 1 017,4 PLN

- udzielanie pacjemntom wyczerpujących informacji o dniach i godzinach pracy lekarzy- sprawdzanie uprawnień pacjentów do bezpłatnych świadczeń zdrowotnych- rejestrowanie pacjentów poprzez zgłaszanie osobiste, telefoniczne- zakładanie i uzupełnianie historii choroby oraz porządkowanie i przechowywanie ich w szufladach kartotecznych- przyjmowanie zgłoszeń od pacjentów na wizyty lekarskie domowe, przekazywanie ich właściwemu lekarzowi, a po zakońzceniu przyjęć umieszczanie dokumentacji w kartotece- prowadzenie dziennej ewidencji przyjęć pacjentów w poszcególych poradniach-
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Kluczbork (opolskie)


Wybierz powiat