SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Raszyn oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: wyszukiwanie kandydatów na stanowiska zapotrzebowane przez pracodawcę odpowiadających stawianym wymaganiom na Ukrainie, w Kirgistanie, Azerbejdżanie poprzez kontakt z agencjami pracy w tych państwach oraz przez zamieszczanie ogłoszeń w odpowiednich serwisach
Data publikacji: 2017-07-03
Lokalizacja: Raszyn (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyszukiwanie kandydatów na stanowiska zapotrzebowane przez pracodawcę odpowiadających stawianym wymaganiom na Ukrainie, w Kirgistanie, Azerbejdżanie poprzez kontakt z agencjami pracy w tych państwach oraz przez zamieszczanie ogłoszeń w odpowiednich serwisach
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Raszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Data zakończenia pracy: 30.10.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, minimum 3 lata stażu pracy na podobnym stanowisku, obsługa pakietu Ms Office (Word, Excel), zaawansowana znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego w celu kontaktów z rekrutowanymi pracownikami
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Drzymały
Numer budynku pracodawcy: 30
danePracodawcy_nrKraz: 13305
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 04.07.2017
Oferta pracy ważna do: 17.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
LXXV Liceum Ogólnokształcące im. Jana III Sobieskiego - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Reklama firmy na portalach z nieruchomościami, przygotowywanie ofert nieruchomości, obsługa klientów w języku albańskim, włoskim, angielskim i niemieckim, realizacja projektów informatycznych. Umowa o pracę, jedna zmiana, praca na 1/4 etatu, wynagrodzenie 600 zł brutto.Informacja o ofercie w sali H.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów zakup i sprzedaż prowadzenie dokumentacji
IM WORK Sp z o.o. Sp. k - 2015-12-04 - Sokolniki (łódzkie)
sortowanie odpadów
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Lubań (dolnośląskie)
nadzór nad dokumentami magazynowymi, bieżace rozliczenia magazynowe, pomoc głównej księgowej, wymagane doświadczenie zawodowe
MAROKO PRODUKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Nowe Tłoki (wielkopolskie)
Obsługa klientów, fakturowanie, gospodarka magazynowa, raport kasowy.
F.H.U. "FASTER" JAROSŁAW WRONA - 2016-04-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-04-20 - Białystok (podlaskie)
•obsługa zamówień sklepu internetowego, •dodawanie i aktualizacja produktów w sklepie internetowym, •przygotowywanie i wystawianie aukcji,•wprowadzanie produktów na stronę internetową,•telefoniczna obsługa klientów,•dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży detalicznej,•dbanie o graficzny wygląd sklepu,•prowadzenie bloga firmowego,•wdrażanie nowych rozwiązań maksymalizujących sprzedaż online oraz wzrost konwersji.
Agnex Krzysztof Wierzbicki - 2017-06-06 - Białystok (podlaskie)
pomoc przy zamawianiu towarów, pomoc przy metkowaniu towarów
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Chojna (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kęty (małopolskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie kluczowych klientów z krajów Bliskiego Wschodu, podpisywanie kontraktów, opieka nad klientami, podróże służbowe. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Janki (mazowieckie)
technik informatyk
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Częstochowa (śląskie)
telefoniczny kontakt ze stałymi klientami, informowanie na temat dostępnych produktów bankowych, umawianie na spotkanie z doradcą
ADMINISTRATION PERSONNEL SERVICES SP. Z O.O. - 2016-04-12 - Konin (wielkopolskie)
- Śledzenie ogłaszanych przetargów i przedkładanie Zarządowi Spółki do decyzji o uczestniczeniu w przetargu. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowanie części cenowej ofert. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą kompletowanie zespołu projektowego spełniającego kryteria SIWZ i przedkładanie Zarządowi do akceptacji. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowywanie projektów umów i zleceń z Podwykonawcami. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą i biurem Finansowym ewidencjonowanie sprzedaży (fakturowanie) realizowanych umówi i zleceń. Sprawy różne wynikające z operatywnych poleceń Członków Zarządu.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie, aczkolwiek preferowane jest wyższe (Inżynier budownictwa w specjalności ogólnobudowlanej). Zatrudnienie przy podobnych czynnościach. Umiejętność pracy w zespole, umiejętności planowania i organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność, dyscyplina wewnętrzna. Znajomość i obsługa programów: edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
negocjowanie warunków transakcji handlowych
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2016-05-17 - Zawiercie (śląskie)
prowadzenie poszukiwania dostawców części z Chin, negocjowanie warunków umów z dostawcami chińskimi, utrzymywanie relacji z dostawcami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Kraków (małopolskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
-Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych-Samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy-Pomysłowości w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonego celu-Biegłej znajomości języka angielskiego-Samodzielności w prowadzeniu profili w Social Media
P.P.H.U FAST SERVICE Sochoń Tadeusz w Wasilkowie - 2016-11-16 - Wasilków (podlaskie)
- SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ U DOSTAWCÓW ORAZ KOORDYNOWANIE REALIZACJI TYCH ZAMÓWIEŃ,- UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI BIZNESOWYCH Z OBECNYMI DOSTAWCAMI,- POSZUKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW NA RYNKU OKREŚLONYCH TOWARÓW I USŁUG,- PROWADZENIE NEGOCJACJI Z DOSTAWCAMI.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-25 - Racibórz (śląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-04-24 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Umieszczanie oferowanych produktów w serwisie internetowym i weryfikacja ich poprawności, sprzedaż produktów, wystawianie faktur, realizacja zamówień, kontrola cen produktów w odniesieniu do wartości rynkowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Brzesko (małopolskie)
Budowanie wizerunku marki w sieci, planowanie i realizacja kampanii sprzedażowych w kanałach e-commerce, obsługa sklepu internetowego (dodawanie produktówna stronę, tworzenie treści), monitorowanie działań w zakresie SEOi SEM, monitoring i analiza konkurencyjności oferty na rynku e-Commerce, udział w planowaniu magazynu.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Starogard Gdański (pomorskie)
Mile widziane doświadczenie.Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
DRUKARNIA OFFSETOWA "WOWO" Sp. z o.o. - 2017-12-04 - Łódź (łódzkie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)
Bezpośrednia obsługa klienta, współpraca z wykonawcami, pomiary, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz wykonawców
NOVATOR Spółka Jawna Rajchel & Jelonkiewicz - 2017-04-24 - Proszowice (małopolskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży usługi począwszy od analizy rynku, przygotowanie ofert do podpisania umowy z klientem oraz sprzedaży usług. Podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży usługi.
WYKOPIEMY PIOTR BUJARA - 2018-01-17 - Łubie (śląskie)