SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU Wasilków oferta pracy P.P.H.U FAST SERVICE Sochoń Tadeusz w Wasilkowie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: -Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych-Samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy-Pomysłowości w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonego celu-Biegłej znajomości języka angielskiego-Samodzielności w prowadzeniu profili w Social Media
Data publikacji: 2016-11-16
Lokalizacja: Wasilków (podlaskie)
Pracodawca: P.P.H.U FAST SERVICE Sochoń Tadeusz w Wasilkowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11 Listopada 24, 16-010 Wasilków, powiat: białostocki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych-Samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy-Pomysłowości w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonego celu-Biegłej znajomości języka angielskiego-Samodzielności w prowadzeniu profili w Social Media
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wasilków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: białostocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wasilków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: dyrektor handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Kluczowe cele:Kreowanie, wdrażanie i zarządzanie polityką sprzedażowąWdrażanie rozwiązań mających wpływ na efektywność sprzedażowąBudowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami i partneramiUmiejętności prowadzenia negocjacji handlowych
Nazwa pracodawcy: P.P.H.U FAST SERVICE Sochoń Tadeusz w Wasilkowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
11 Listopada 24, 16-010 Wasilków, powiat: białostocki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: białostocki
Gmina pracodawcy: Wasilków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wasilków
Ulica pracodawcy: 11 Listopada
Numer budynku pracodawcy: 24
Profil działalności pracodawcy: podukcja mebli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor handlowy
Data dodania oferty pracy: 16.11.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizowanie planów sprzedażowych Wprowadzanie produktów na rynki międzynarodoweAnaliza konkurencji, rynków i produktów oraz przygotowywanie nowych kierunków ekspansjiReprezentowanie firmy za granicąKreowanie pozycji marki na podległych rynkachPoszukiwanie nowych klientówUtrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowym
D.A.GLASS DOROS TEODORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Rogoźnica (podkarpackie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Opis stanowiska:- efektywna promocja wydawnictwa i budowanie pozycji marki- organizacja eventów - organizacja udziału wydawnictwa w targach i wystawach- sprzedaż powierzchni reklamowej w czasopiśmie i na portalu- aktywne pozyskiwanie nowych klientów- budowanie dobrych relacji biznesowych z klientami
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych przez sieć, profesjonalna telefoniczna obsługa klientów, realizacja indywidualnych celów i planów sprzedażowych.
Firma Handlowo-Usługowa "BEATUS" Tomasz Górka - 2017-01-30 - Brzesko (małopolskie)
Obsługa techniczna i opieka nad maszynami produkcyjnymi, nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń zakładu produkcyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, opracowywanie i wdrażanie instrukcji zgodnie z przepisami BHP dotyczących montażu, uruchomienia, obsługi diagnostyki maszyn i urządzeń w zakładach, udział w tworzeniu dokumentacji technicznej, udział w audytach i inspekcjach, utrzymywanie standardów pracy w celu zapewnienia wydajności i właściwej jakości pracy, utrzymanie ciągłości pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych w linii produkcyjnej poprzez bieżący nadzór nad eksploatacją maszyn oraz zgłaszanie wszelkich uszkodzeń i nieprawidłowości, wykonywanie konserwacji zgodnie z obowiązującą dokumentacją , samodzielne uczestnictwo bądź współudział w usuwaniu awarii oraz naprawie uszkodzonych bądź zużytych elementów maszyn
BIOFEED SP. Z O.O - 2017-01-13 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie wzorców nowych wyrobów; wprowadzanie danych do programu rozliczeń; obsługa urządzeń biurowych; realizacja zadań zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ oraz Normami ISO obowiązującymi w zakładzie.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Będzin (śląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych i placowych, sporzadzanie list plac, dokumentacji ZUS itp.
Pronet sp. z o.o. - 2017-10-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Badania w terenie prowadzonych robót
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "VIA" Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie i zarzadzanie stroną Hotelu, zarzadzanie panelem administracyjnym, prowadzenie badań i analiz rynku, przygotowywanie materiałów reklamowych planowanie działan re-marketing, zarzadzanie portalami społecznościowymi
"WROCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG HOTELARSKICH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Worliny (warmińsko-mazurskie)
koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych w firmie, organizowanie transportu i dystrybucji towarów, współpraca z przewoźnikami w zakresie realizacji zamówień i zleceń transportowych, poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistyczną i optymalizującą koszty transportu
COMPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-20 - Falenty Duże (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert dla klientów, obsługa strony internetowej , tworzenie plakatów, ulotek, nadzór stanów magazynowych, przygotowywanie zamówień, praca na programie Microsoft Dynamics, prowadzenie sprw organizacyjnych/urzędy, firmy kurierskie, itp/
kontakt przez PUP - 2017-05-20 - Wiślina (pomorskie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Kartuzy (pomorskie)
bieżące planowanie i realizacja zaopatrzenia oraz rozliczanie stanów magazynowych na potrzeby realizowanych w firmie projektów; planowanie dostaw, realizacja zamówień krajowych i zagranicznych, negocjowanie cen, aktualizacja danych w systemie bazodanowym
elPLC Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Tarnów (małopolskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, MONITOROWANIE RYNKU, DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU KLIENTÓW RYNKU AMERYKI PŁD., KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE WIZERUNKU FIRMY ITP. OFERTA ZGŁOSZONA POD INFORMACJĘ STAROSTY.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Nagawczyna (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego i serwisu Allegro.pl; telefoniczna i mailowa obsługa klientów; doradztwo w zakresie sprzętu sportowego; obsługa posprzedażowa; realizacja założonych celów sprzedażowych; obsługa zamówień; budowanie pozytywnych relacji z klientami; dbałość o pozytywny wizerunek firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2015-11-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
OPIEKA NAD ZAGRANICZNYMI KLIENTAMI FIRMY
BLUXCOSMETICS SP. Z.O.O - 2017-11-21 - Trzciana (podkarpackie)
PRACA W DZIALE WYPOŻYCZALNI MASZYN BUDOWLANYCH, OBSŁUGA KLIENTA PODCZAS WYDAWANIA MASZYN ORAZ PRZYJMOWANIA WYNAJĘTYCH MASZYN, OBSŁUGA KOMPUTERA, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW ZDAWCZO - ODBIORCZYCH, OBSŁUGA MASZYN Z WYNAJMU OD STRONY ICH CZYSTOŚCI I STANU TECHNICZNEGO (MYCIE MASZYN, PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE DROBNE NAPRAWY).
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-04-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Podstawowym obowiązkiem, osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie nadzór i obsługa procesu produkcji preparatów higieniczno pielęgnacyjnych, prowadzenie prób oraz badań na produktach. Nadzór nad dokumentacją, sprawdzanie zgodności z obowiązującymi normami prawnymi i wytycznymi UE
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Kościelna Wieś (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa biura
FUNDACJA JEST OK! - 2018-04-03 - Częstochowa (śląskie)
Opracowywanie promocji i reklamy produktów, identyfikowanie potrzeb klientów, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Smugi (lubelskie)
tworzenie zamówień do dostawców, sprawozdawczość GUS i wewnętrzna spółki, tworzenie raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych dot. gospodarki magazynowej, nadzór nad inwentaryzacją materiałów, towarów i jej rozliczanie, współpraca z działem finansowym w zakresie rozliczania wyników inwentaryzacyjnych, rozbieżności materiałowych oraz wartości i rozliczenia posiadanego materiału, obsługa spraw związanych z gospodarką magazynową ( TETA- moduł zakupów) i inne, gospodarka odpadami, prace logistyczne związane z zakupami krajowymi i importowymi, inne obowiązki zlecone przez bezposredniego przełożonego i przełożonego wyższego szczebla
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Bielawa (dolnośląskie)
Sprzedaż tkanin
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Piekoszów (świętokrzyskie)
Wsparcie użytkowników od strony IT w zakresie systemu kadrowo-płacowego, tworzenie i utrzymywanie raportów dla użytkowników, utrzymywanie najnowszej wersji oprogramowania, kontakt z działem wsparcie technicznego dostawcy oprogramowania.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-08-11 - Kielce (świętokrzyskie)
oferta subsydiowana skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: przyjmowanie towaru i wydawanie klientowi, obsługa kasy fiskalnej, terminala, przyjmowanie płatności, obsługa maszyny prasującej.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE SPRAW KLIENTÓW PRACODAWCY W ZAKRESIE PRAWNYM
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Wrocław (dolnośląskie)
IDENTYFIKACJA WYMOGÓW, OGRANICZEŃ REKRUTACJI ZE STRONY PODMIOTU ZATRUDNIAJĄCEGO, RYNKU PRACY, UREGULOWAŃ PRAWNYCH, OCENA PRZYDATNOŚCI ŹRÓDEŁ WIEDZY O KANDYDATACH, PROCEDUR REKRUTACYJNYCH IPT, KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, DYSPOZYCYJNOŚĆ I GOTOWOŚĆ DO WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH, PRAWO JAZDY KAT.B, DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU 3 LATA (W TYM DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU KIEROWNICZYM), BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.POLSKIEGO, BARDZO DOBRA J.UKRAIŃSKIEGO I J.ROSYJSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2017-11-16 - Gdynia (pomorskie)
diagnozowanie problemów i potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszy, identyfikowanie zródeł finansowania planowanych działań, przygotowywanie i składanie wniosku o finansowanie łacznie z dokumentami towarzyszącymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Starachowice (świętokrzyskie)
-obsługa kasy fiskalnej obsługa programu sprzedażowego SMALL BUSINES obsługa pupilometru (pomiar odległości żrenic) obsługa dioptromierza (pomiar wartości korekcyjnych mocy soczewek okularowych) układanie ekspozycji oraz dbanie o jej stan wizualny i estetyczny dbałość o czystość całego salonu ( część sprzedażowa, gabinet, pomieszczenie socjalne, zaplecze ) stosowanie technik sprzedaży zgodnych ze strategią salonu stosowanie procedur obsługi klienta zgodnych z polityką salonu optycznego zapoznanie sie z prawami konsumenta przysfojenie materiału branżowego związanego z wiedzą produktowa wymaganą do obsługi klienta systematyczne pogłębianie wiedzy merytorycznej wypełnianie dokumentacji sprzedażowej
Salon Optyczny Medi-Optic Andżelika Michalska - 2016-02-09 - Września (wielkopolskie)