SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Białystok oferta pracy Agnex Krzysztof Wierzbicki
Stanowisko: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: •obsługa zamówień sklepu internetowego, •dodawanie i aktualizacja produktów w sklepie internetowym, •przygotowywanie i wystawianie aukcji,•wprowadzanie produktów na stronę internetową,•telefoniczna obsługa klientów,•dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży detalicznej,•dbanie o graficzny wygląd sklepu,•prowadzenie bloga firmowego,•wdrażanie nowych rozwiązań maksymalizujących sprzedaż online oraz wzrost konwersji.
Data publikacji: 2017-06-06
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: Agnex Krzysztof Wierzbicki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hotelowa 38, 15-659 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•obsługa zamówień sklepu internetowego, •dodawanie i aktualizacja produktów w sklepie internetowym, •przygotowywanie i wystawianie aukcji,•wprowadzanie produktów na stronę internetową,•telefoniczna obsługa klientów,•dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży detalicznej,•dbanie o graficzny wygląd sklepu,•prowadzenie bloga firmowego,•wdrażanie nowych rozwiązań maksymalizujących sprzedaż online oraz wzrost konwersji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: organizator obsługi sprzedaży internetowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
prowadzenie sprzedaży internetowej serwisu ALLEGRO
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Uprawnienie 1] : praw jazdy Kat.B.[Inne] : •doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego,•umiejętności tworzenia i obsługi aukcji na Allegro,•obsługa kasy fiskalnej,•znajomość programu Corel Draw, •umiejętność pisania tekstów marketingowych i produktowych, •mile widziana znajomość metod promocji w Internecie (pozycjonowanie, copywriting SEO, AdWords, Analytics, media społecznościowe).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Agnex Krzysztof Wierzbicki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Hotelowa 38, 15-659 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: www.agnex.pl
Ulica pracodawcy: Hotelowa
Numer budynku pracodawcy: 38
Profil działalności pracodawcy:
dystrybutor dodatków do żywności, konserwantów, barwników, przypraw, dodatków do żywności
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: organizator obsługi sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 06.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
fakturowanie, ustalanie dostaw i sprzedazy, prowadzenie dokumentacji handlowej
AGRO-PLON Elżbieta Woycicka - 2017-06-06 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych zagranicznych i krajowych, udział w spotkaniach rekrutacyjnych, selekcja aplikacji, headhunting, direct search kandydatów w innych krajach
MALTA DECOR SP. Z O.O. - 2018-05-14 - Poznań (wielkopolskie)
Ocena działań reklamowych Google przez konkurencję, katalogowanie stron internetowych, optymalizacja stron internetowych
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych (pelna księgowość), przygotowywanie bilansów, RZiS, rachunków przepływów pieniężnych, zmnian w kapitałach własnych oraz sprawozdań finansowych; sporządzanie deklaracji oodatkowych ClT, VAT;nadzór nad prawidłowością dokumentów księgowych i finansowych oraz ich obiegiem,nadzór nad sporządzaniem rocznych planów finansowo-gospodarczych, merytoryczne wsparcie dla podległych pracowników, dbałość o jakość, terminowość wykonywanych zadań, nadzór nad prowadzenierm działu księgowości, sporządzanie wewnętrznych sprawozdań i analiz kwartalnych,bieżące informowanie przełożonych o aktualnie prowadzonych sprawach, inne zadania księgowe oraz współpraca z innymi działami spółdzielni
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Jagiellonka" - 2018-05-14 - Sosnowiec (śląskie)
-szkolenie BHP i p.poż- zapoznanie się technologią i rysunkiem technicznym- przygotowanie materiału do obróbki- ustawienie wytaczarki do pracy (dobór parametrów)- dobór i mocowanie narzędzi skrawających- poprawne mocowanie obrobionych materiałów- obsługa wytaczarki- kontrola pomiarów za pomocą przyrządów kontrolno- pomiarowych- czyszczenie wytaczarki po ukończeniu pracy- utrzymanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Nowa Sól (lubuskie)
- USTAWIANIE PARAMETRÓW PRACY AUTOMATU SZKLARSKIEGO,- ANALIZA JAKOŚCI WYROBÓW NA AUTOMACIE SZKLARSKIM- BIEŻĄCE USUWANIE WAD FORMOWANIA NA WYROBACH SZKLANYCH- SPRZĄTANIE STANOWISKA PRACY
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Orzesze (śląskie)
udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu procedur przetargowych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych
1 Regionalna Baza Logistyczna - 2018-07-12 - Wałcz (zachodniopomorskie)
utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów - przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej - analiza skuteczności powierzonych zadań,
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Tarnów (małopolskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
wsparcie przełożonego, zarządzanie obszarem, obsługa klienta na najwyższym poziomie
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Ruda Śląska (śląskie)
prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowo-płacowej, stanowisko samodzielne wymagające pełnej odpowiedzialności za prowadzenie dokumentacji. Stanowisko dodatkowo obejmuje część spraw związanych z księgowością
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-02-29 - Bytom (śląskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Prowadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów dla osób starszych. - Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Wymagane umiejętności: odporność na stres, komunikatywność, samodzielność, dobra organizacja czasu pracy, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-05 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży oraz dla osób poszukujących pracy, upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-06-14 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny - 2018-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie zleconych projektów realizowanych przez firmę. Przygotowywanie prezentacji multimedialnych. Redagowanie informacji prasowych i artykułów tematycznych. Współuczestniczenie w organizowaniu eventów. Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych działań. Obsługa administracyjna biura. Administrowanie stronami www i prowadzenie fanpage. Inne - w zależności od potrzeb klientów. Praca w godz. 8-16.
Pro and Com Agata Zwolan - 2018-02-06 - Płock (mazowieckie)
Wybór ofert, współpraca z kontrahentami. Praca stacjonarna.
ZAKŁAD MIĘSNY MOŚCIBRODY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Mościbrody (mazowieckie)
Obsługa klienta w zakresie przyjmowania zleceń, sprzedaż artykułów meblarskich
KRAKMEB Grzegorz Liszka - 2016-04-26 - Nawojowa Góra (małopolskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2018-02-01 - Gdynia (pomorskie)
Nadzór nad produkcją betonu, przewóz i dostarczenie do wskazanego przez pracodawcę miejsca rozładunku, prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami z rynku wschodniego.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
Wsparcie transakcyjne oparte na codziennym dostarczaniu jasnych i dokładnych rozwiązań dla pracowników, raportowanie i analiza danych, organizacja szkoleń i procesu zamówień: rezerwowanie miejsc (hoteli, pokojów konferencyjnych) w związku z lokalnymi i globalnymi procesami dostarczania i rekomendacjami. Zarządzanie procesem oceny wyników (zarządzanie i ocena wydajności w połowie i na koniec roku), prowadzenie raportów i monitorowanie analizy w zakresie tworzenia, wypełniania formularzy oceny pracy w celu zapewnienia wsparcia dla Dyrektorów/Menadżeró HR, ciągłe doskonalenie, gromadzenie informacji zwrotnych od dyrektora HR/menadżera i innych podmiotów, identyfikowanie uprawnień procesu, w celu stałego poprawiania jakości świadczonych usług i obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie nowych wzorów, mebli, ogrodzeń. Pozyskiwanie i współpraca z nowymi klientami. Umiejętność plecionkarstwa artystycznego z wikliny.
"Wyrób i sprzedaż wyrobów wikliniarskich" Mirosław Drąg - 2017-04-13 - Majdan Golczański (podkarpackie)
obsługa kadrowa szkoły
Szkoła Podstawowa nr 22 - 2017-04-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Specjalista do spraw doskonalenia organizacji
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Częstochowa (śląskie)
Photo shop. Corel draw. Open shot video.
MA-BUD Magdalena Nowak - 2018-01-23 - Borowie (mazowieckie)
planowanie zaopatrzenia materiałowego dla grupy wyrobów, zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasu części/surowców, monitorowanie zdolności produkcyjnych współpraca z kierownikami wydziałów w realizacji zadań produkcyjnych, utrzymywanie bazy danych o dostawcach-utrzymywanie i rozwój systemu planowania zaopatrzenia -kontakt z dostawcami zewnętrznymi, mile widziana znajomośc systemu SAP
GENERAL ELECTRIC COMPANY POLSKA SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-16 - Kłodzko (dolnośląskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku dotyczące sprzedaży indyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)